Alleen pre 70ers!!

Gebruikersavatar
Robert Campbell
Berichten: 1706
Lid geworden op: 31-08-2002 02:00

16-01-2005 15:01

Aaah..., de melkboer deed in Engeland toen nog wel zijn rondjes.

Samen met mijn broer wachtte we hem op om achterop te springen.
Kwaad dat die werd.
Elke keer stopte die als hij ons in de gaten had.
Wij door de tuinen heen rennen om hem in de volgende straat weet op te wachten, en daar gingen we weer!

RC
#karperwebshop# #Freelance Angler# #PukkaBaits#
Gebruikersavatar
Kees Vaags
Berichten: 934
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Aalten

16-01-2005 15:43

ben dan wel van ver na 1970, en ook nog van na 1980, maar herken er toch nog veel dingen in. mijn ouders zijn iig nooit op school verhaal gaan halen :P

tzou inderdaad allemaal best wat meer terug kunnen naar de normen en waarden van toen (hoe voel ik me als bakellende :P)
groetjes Da Fox
Gebruikersavatar
Cor Nannings
Berichten: 1248
Lid geworden op: 21-03-2002 01:00
Locatie: Hoorn

16-01-2005 17:23

Toch een beetje tegengas op de meeste plaatsen mocht je wel(nacht) vissen ook al grensde het aan bouw of akkerland en/of fabrieks terreinen althans ik was toen nooit ergens weggestuurt ook de politie controleerde wel maar trad soepeltjes op, er was ook meer respect onder elkaar het was minder agresief, vistechnies was het ook minder moelijk geen ingewikkelde systemen voer en aas, gewoon een smeuige pieper of bonen en erwten en boven alles je ging echt met plezier vissen, in de gesloten tijd die er toen was, maakte je je spullen weer gereed voor het nieuwe seizoen waar je met smart op zat te wachten en dan die eerste dag!!! en dit alles mis ik nu bij de meeste karpervissers! CN
Unicorn Carp Fisching
ted van der veen
Berichten: 251
Lid geworden op: 16-10-2003 02:00
Locatie: Geleen (limburg)

16-01-2005 19:15

Zonder heel erg belerend te willen zijn (dit heb ik tenslotte ook al op mijn werk gedaan):

Wie heeft deze generatie opgevoed?
wie is overbezorgd als zijn kind ongelukkig is
welke generatie heeft geleerd om zijn bek open te trekken
welke generatie neemt niets meer zomaar aan???

Je raad het al, MIJN generatie. :o

Ik ben er trots op dat ik mijn bek open doe, en heb er moeite mee, als mijn generatie zich volslagen laat gaan. 8)

Dit is dus van alle tijden.

En oh ja, moest je eens weten hoe ONZE ouders zich druk maakten over ONZE toekomst. Vooral als je sliep, zijn er heel wat traantjes gelaten en is met leraren gepraat. :oops:

groetz
Tedje