KSN Regio Rotterdam organiseert: Een Jeugddag!!

Stefan Slechten

25-06-2004 21:40

Mensen,

morgen is het dan eindelijk zover! De eerste echte regionale jeugdkarperdag in Ridderkerk-Rijsoord. Met schitterende lezingen van bekende karpercracks zoals Mark Noorman, Raymond van Keerbergen, Chris Noorlander, Jeroen Neef, en Frankie van Amerongen.

Een dag om niet te missen dus. Mag ik erop attenderen dat het een JEUGDdag is, dus de verontrustende telefoontjes van oudere karpervissers of ze niet stiekem wat kennis mee kunnen pikken op deze dag worden niet beantwoord :lol: .

Zonnige groeten uit Rhoon,

Stefan Slechten & Frank van Amerongen
Frank van Amerongen

26-06-2004 21:22

Mannen,

Nou..
De eerste KSN Jeugdmeeting is een feit geworden.

Resultaat:

Een geweldig mooi programma voor de jeugd (al zeg ik het zelf).

De opkomst was wat magertjes van de 600 uitgedeelde flyers. Maargoed, je moet ergens beginnen en dit was ons begin voor de Jeugd Karperdagen!

In de toekomst zekerweten dat we dit meer gaan organiseren!!

Dit was voor een eerste keer een zeer geslaagde dag.

Ik wil even alle deelnemers die vandaag wat gedaan hebben, winkeliers, firma's, en alle andere vrijwilligers. Hartstikke bedanken voor alle inzet en alle moeite die jullie erin hebben gestoken. Zonder jullie was het zeker niet zo'n mooie dag geworden!

De dialezingen van Mark en van Raymond waren zeer verhelderend. Daarnaast de film van Chrissie en Jeroen was gewoon subliem!

En verder het rigjes knopen en de bollen rollen werd goed aangenomen door de jongens en ze kunnen er zeker hun voordeel mee doen!

Dus nogmaals, ook voor de jongens die gekomen zijn...
Bedankt voor de interesse in deze eerste dag, en zeker voor in de toekomst. Dit gaan we vaker doen! Dat is 1 ding wat zeker is!

Nogmaals, een mooie dag.

Ga nu m;n nest in. En dan jawel.. eindelijk weer vissen :D
(owhnee, shit, voetbal he?)

Groeten,
Frank van Amerongen

Ps. Vincent kuiper: vandaag zijn voor t eerst de folders (over het vis verplaatsen e.d.) verspreid onder die knapen! En voor de beurzen is dit meteen ook een mooie informatie folder. Wou ik nog effe kwijt.
Stefan Slechten

27-06-2004 22:15

Ik ga met Frankie mee jongens,

degenen die er wel waren hebben een super informatieve dag achter de rug, degenen die er niet waren hebben echt wat gemist. Er komen nog meer van deze jeugddagen, zorg dat je erbij bent want het is echt een toevoeging voor je karpervisserij, zelfs ik heb nog een hoop bijgeleerd die dag!

Tot de volgende keer dus, en iedereen die meegeholpen heeft, BEDANKT!

mvg
Stefan
Sjoerd Groot
Contacteer:

27-06-2004 23:33

Ik heb enkele gezichten gezien van jongens die hier ook rond surfen, wat vonden jullie ervan???

Ik vond het een geslaagde dag, zeker voor een eerste keer! Dit concept gaan we zeker verder uitwerken, om in de toekomst nog betere jeugddagen te kunnen organiseren.

Ik wil bij deze iederen nog even bedanken voor hun komst en alle vrijwilligers en winkeliers voor hun hulp!

vr gr Sjoerd