Gisteravond boete van 125 euro!!!!!!!!!!!!

Gebruikersavatar
Henk Janssen
Berichten: 1249
Lid geworden op: 02-02-2002 01:00

14-04-2004 18:40

Hallo Willem,
ik denk dat jij zo wie zo een bekeuring had gehad.

ik ben 1 van de mensen die heeft gezorgd dat mensen in de buurt van Leiden een ontheffing voor het nachtvissen op sommige plaatsen als vergunningen voor een 3de hengel heb geregeld .
als een van de mensen die dingen in een vereniging proberen te regelen of te veranderen doormiddel van plaats te nemen in een vereniging.
en nee ik vis niet waar het niet mag ,sinds ik zelf weet wat er allemaal komt kijken ,om zaken voor elkaar te krijgen en ik een voorbeeldfunctie heb
groet HENK
Willem Sibbing

14-04-2004 20:13

oke henk, Succes ermee!!!
jan van kranenburg

15-04-2004 02:56

Als je een wettelijke regel overtreedt, volgt een terechte boete.

Niemand zeikt bij een geconstateerde snelheidsovertreding, en aanvaardt de boete.

Waarom zou dat bij karpervissers anders liggen?

Jan
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

15-04-2004 05:01

Inderdaad,
jullie waren me te snel af. ( Henk & Jan )

Die boete heb jij niet gekregen omdat andere hun rommel niet opruimen,
maar omdat jij zat te nachtvissen......

Misschien kwamen ze kijken omdat er eerder rommel was gemaakt ed,
maar dat is een ander geval , Jij was fout.
CarpeR Diem
Willem Sibbing

15-04-2004 17:39

Jongens,

LEES ALSJEBLIEFT GOED!!

Ik weet dat ik fout zit wat de boete betreft. Nog een keer, de controle is gekomen door het feit dat mensen er een teringzooi van maken en geluidoverlast produceren enz. Als iedereen zijn bende opruimt had en gewoon rustig aan de waterkant was geweest waren de CONTROLES nooit begonnen, want daarom begonnen de controles..

Dus kom niet aan dat ik fout zit en dat ik boete verdien en die boete nog hoger had gemoeten of weet ik veel wat jullie allemaal zeggen!! IK WEET DAT IK FOUT ZIT!!!!!!!!!!!!!

Laat we er maar over ophouden, dit heeft geen zin!! Eerst goed lezen voordat je allerlei dingen begint te typen.

Willem
Gebruikersavatar
Frank Avezaat
Berichten: 2212
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

15-04-2004 17:44

Willem Sibbing schreef:Jongens,

Laat we er maar over ophouden, dit heeft geen zin!! Eerst goed lezen voordat je allerlei dingen begint te typen.

Willem


goed plan, vanaf heden een slotje op de topic