Plassende Honden op jou vis spullen.

Plaats reactie
Gebruikersavatar
tomba verwey
Berichten: 731
Lid geworden op: 17-12-2009 14:05
Locatie: Rijen NB

22-02-2010 15:40

tuurlijk alsm je kan vermijden en waarschuwel is dit de eerste optie!
En zeker waarschuwen naar het baasje toe!

En anders gewoon maatregelen treffen! :wink:
http://www.hengelsportfauna.nl
Als ze me missen ben ik vissen!
Danny Slaats
Berichten: 542
Lid geworden op: 07-08-2008 11:55

24-02-2010 13:58

de plassende hond :S naja da zou ze geld kosten ....

bij de voerplek in het water een hond .... heb een run gehad met een hond op 2.5 meter van haakaas
en ja het was een karper + gevangen dus das geen probleem alleen maak ik me dan ook wel gek als het gebeurd moet ik toegeven .

1 keer bij het vissen met frolic hondenbrokken gehad dat een hond(je) mijn brokken op at ...
vrouwtje toch overspannen want jaaaa was een speciaal soort hondjes en die mochten niet zomaar allen brokken ....haar hond jat brokken en ik had het nog bijna gedaan

hondje leeft overigens nog hahaha
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Gebruikersavatar
ian luschen
Berichten: 204
Lid geworden op: 12-10-2009 13:04
Locatie: naast mijn buren

24-02-2010 16:15

Vandaag was het ook weer feest,ik en mijn maat zitten rustig ineens komen er 2 kinderen (6-7-8 jaar?) aan met een pitbull en nog een hond.
De jonge met de volwasse pitbull kon hem amper vast houden en werd gewoon voortgetrokken door de hond!
Opeens liet de jonge de hond los?!!?! De hond rent naar onze spullen toe gelukkig geen problemen en liep weer vrolijk terug!
Ondertussen was de andere kleine hond ook los gelaten en was ook vrolijk aan het spelen...
Opeens komen er 2 bussen aan van beide richtingen op de busbaan,en raad eens wat! De 2 honden lopen rustig over de busbaan over niks aan de hand is!?!?!
De 2 busschauffeuren vol in hun ankers om de honden niet te raken,en de 2 kleine kinderen roepen en schreeuwen maar niks.
De honden bleven rustig zitten midden op de busbaan en ik dacht ''ik doe het wel'',ik loop ernaartoe pak de honden in hun nekvel en geen ze aan de kinderen...
Bussen waren weer weg,en raad eens wat! De honden werden gewoon weer los gelaten! :-?

Ok eens mee gemaakt dat er een hond aan kwam lopen en naar mijn viskar toe liep naar mijn foudraal. De hond pist tegen mijn foudraal! Dus ik schreeuwen naar de baas,maar die had denk ik schijt in zijn oren! Dus ik pak een steun en loop naar de baas,en ik zeg zo ''jij gaat daarvoor betalen'',hoor hem ''nee rot op klein ventje''. Toen liep ik naar de hond pakte zijn riem vast trok hem mee en hield hem net zo lang vast tot ik geld zag!

En honden in het water vind ik niet zo erg,half uur erna is de orde toch weer hersteld! :wink:
Gr Ian.
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

26-02-2010 01:44

ian luschen schreef:
Ok eens mee gemaakt dat er een hond aan kwam lopen en naar mijn viskar toe liep naar mijn foudraal. De hond pist tegen mijn foudraal! Dus ik schreeuwen naar de baas,maar die had denk ik schijt in zijn oren! Dus ik pak een steun en loop naar de baas,en ik zeg zo ''jij gaat daarvoor betalen'',hoor hem ''nee rot op klein ventje''. Toen liep ik naar de hond pakte zijn riem vast trok hem mee en hield hem net zo lang vast tot ik geld zag!



Jij bent stoer ;) Ben je ook trots op je zelf? Had niet anders verwacht... :lol: :lol:

Wat wil je in godsnaam vangen voor het pissen tegen een foudraal? Een pleuro? Whaha, kom ik zeiken, krijg je een euro.... :oops: :oops:
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Gebruikersavatar
ian luschen
Berichten: 204
Lid geworden op: 12-10-2009 13:04
Locatie: naast mijn buren

26-02-2010 09:14

Sven van Anrooy schreef:Jij bent stoer ;) Ben je ook trots op je zelf? Had niet anders verwacht... :lol: :lol:

Wat wil je in godsnaam vangen voor het pissen tegen een foudraal? Een pleuro? Whaha, kom ik zeiken, krijg je een euro.... :oops: :oops:


Wat probeer jij hier mee te bereiken? Stoer hoor een klein mannetje hierop aanspreken! Hahahahahahah! :lol: :lol:
Gr Ian.
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

26-02-2010 09:42

Afbeelding
Gebruikersavatar
tomba verwey
Berichten: 731
Lid geworden op: 17-12-2009 14:05
Locatie: Rijen NB

27-02-2010 19:46

wahahahha... klein en jong van formaat maar soms wel wat bij de hand :wink:

Goeie man dat sire ding :lol:
http://www.hengelsportfauna.nl
Als ze me missen ben ik vissen!
Plaats reactie