film wilders online

Plaats reactie
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

31-03-2008 22:51

Tsja Douwe,
Er is meer tussen hemel en aarde :P
Karakteriserend? vindt hem persoonlijk steengoed:

ik noem het misschien een boom en jij een kikker, maar het blijft een ding dat kwaakt en springt.
'Er zit iets filosofisch in de lucht,
Het zal wel de lente zijn'
bron: Gobbo`s weblog

groet,
Peter
It's not who you are, it's who you know.
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

31-03-2008 23:04

Wilders past Fitna aan om procedures te voorkomen

DEN HAAG - PVV-leider Geert Wilders past zijn anti-Koranfilm Fitna op drie punten aan om juridische procedures te voorkomen. Zo gaat hij de foto van de Nederlands-Marokkaanse rapper Salah Edin vervangen door een foto van de echte Mohammed B., de moordenaar van Theo van Gogh.

Ook verwijdert Wilders de omstreden tekening van de Deense cartoonist Kurt Westergaard waarop de profeet Mohammed is afgebeeld met een bom in zijn tulband. Wilders wil wel een andere cartoon van de profeet gebruiken, kondigde hij maandag aan. Westergaard was niet gekend in het gebruik van zijn cartoon.

Ook komt hij tegemoet aan de kritiek van programmamaker Robbie Muntz. Die is kwaad op Wilders omdat hij in zijn film een audiofragment van hem heeft gebruikt. De stem van Muntz is te horen onder beelden van Theo van Gogh. Wilders zal Muntz in de aftiteling van de aangepaste film noemen.

http://msn.anp.nl/msn/nieuws.do?action= ... id=5912047



P.S Ben benieuwd wat er uit die debatten zal komen de komende tijd. :wink:
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

31-03-2008 23:20

robert de jong schreef:Tien geboden?


bijbel schreef:‘Ik ben de HEER, uw God, die u uit Egypte, uit de slavernij, heeft bevrijd. Vereer naast Mij geen andere goden.
Maak geen godenbeelden, geen enkele afbeelding van iets dat in de hemel hier boven is of van iets beneden op de aarde of in het water onder de aarde. Kniel voor zulke beelden niet neer, vereer ze niet, want ik, de HEER, uw God, duld geen andere goden naast Mij. Voor de schuld van de ouders laat ik de kinderen boeten, en ook het derde geslacht en het vierde, wanneer ze Mij haten


O wat een liefde, wraken op de kinderen, kijk, dat is onvoorwaardelijke liefde.

Ook een boeddha beeldje in je tuin staan? Dan komt deze HEER je kinderen wel even slopen.

Dictator zou je het noemen wanneer een mens dit zou eisen...

One love :lol:


Ik had het over de 10 geboden zoals die in de Koran geschreven staan, Robert.

1. Weet dat er geen godheid is dan God (soera Mohammed 19)
2. Er is niets aan Hem gelijk (soera De Consultatie 11)
3. Maak God niet tot een excuus bij jullie eden (soera De Koe 224)
4. Jullie die geloven! Wanneer op vrijdag (de dag van samenkomst) de oproep tot het gebed is uitgezonden, haast jullie dan om God te gedenken en laat het zakendoen. (Soera De Vrijdag 9)
5. Uw Heer heeft bepaald dat jullie alleen Hem zullen dienen en dat men goed moet zijn voor de ouders, of nu een van beiden of allebei bij u de ouderdom bereiken, zeg dan nimmer 'foei' tegen hen, bejegen hen niet onheus en spreek op een hoffelijke manier tot hen (Soera De Nachtreis 23)
6. En snijdt de dief en de dievegge de hand af, als straf voor wat zij misdeden, een voorbeeldige straf van God. (Soera De Tafel 38)
7. ... dat de vloek van God op hem zal rusten als hij een leugenaar is (Soera Het Licht 7)
8. ...dat wie een ander doodt... het ware alsof hij het gehele mensdom had gedood (Soera De Tafel 32)
9. En jullie mogen geen ontucht benaderen. Dat is iets gruwelijks en het is een slechte manier van doen. (Soera De Nachtreis 32)
10. bewijst vriendelijkheid aan de ouders en ook aan de verwant, de wezen, de behoeftigen, de verwante buur, de niet-verwante buur, de niet-verwante medeburger, de reiziger... (Soera De Vrouwen 36)

Deze geboden zijn weliswaar niet op 1 rij, maar desalniettemin zijn dit directe quote's uit de Koran.
K. van den Herik

01-04-2008 07:42

Mourad,

Je vervangt het allerbelangrijkste in de gehele discussie door ...

< Daarom hebben Wij de kinderen van Israël deze wet voorgeschreven < wie een ziel doodt - niet als vergelding voor een ziel of het zaaien van verderf op aarde - is alsof hij alle mensen doodde; en wie iemand laat leven, is alsof hij alle mensen deed leven. > Q. 5:32)


Hier wordt alle ellende aan opgehangen.

MVG

Klaas
K. van den Herik

01-04-2008 07:46

kleintje nog

De Boodschapper van Allah s.a.w.s. heeft gezegd: < Allah de Allerhoogste zegt < Als iemand getuigt van vijandigheid tegenover één van Mijn toegewijde dienaren, zal Ik in oorlog zijn met hem. > Overgeleverd door Al-Bukhari.


Waar alle geloven mee zitten, is dat men heul vroeger maar heel weinig mensen hadden die konden schrijven. Er waren er nog minder die konden lezen.

Wie kent het spelletje van a vertelt een verhaal aan b en b aan c enz. Nummer k mag dan vertellen ( bij ons is nog steeds: je hebt ook nog mijn moeder vermoord. legendarisch)

Dat is met de geschriften ook gebeurd. een mug op de baanhoek is een olifant op de rivierdijk.

Een kind vertellen dat ie niet mag stelen want anders wordt zijn hand afgehakt is veel spannender dan vertellen dat ie in de hel komt. Weet hij veel.

MVG

Klaas
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

01-04-2008 10:13

robert de jong
Berichten: 1325
Lid geworden op: 06-12-2004 13:22

01-04-2008 10:43

Ja dat ziet er wel best netjes en gematigd uit Mourad, (maar wat voor straf krijg je als je je er niet aan houdt, dat zal ook ergens staan? Geboden zijn vrijwel hetzelfde).

Maar toch, als ik dan eventjes Google op wat er moet gebeuren met mij als ik de aanbeden God (in dit geval) niet erken, en dan krijg ik dit. Soortgelijke dreigementen kun je trouwens ook in de bijbel vinden, maar nu ging het over de Islam.


2.191 En doodt hen (de ongelovigen), waar gij hen ook ontmoet en drijft hen uit, vanwaar zij u hebben uitgedreven; want vervolging is erger dan doden.
• 4.75 Laten derhalve zij die hun tegenwoordig leven voor hun leven in het hiernamaals willen offeren, voor de zaak van Allah strijden. En wie voor de zaak van Allah strijdt, hetzij gedood wordt of overwint, weldra zullen Wij hem een grote beloning geven.
• 4.91 Als zij zich derhalve niet op een afstand van u houden, noch u vrede aanbieden, noch hun handen terughouden, grijpt hen dan aan en doodt hen waar gij Hen ook vindt. Tegen dezen hebben Wij u duidelijk gezag gegeven.
• 4.100 En wie van zijn huis weggaat, zijn land verlatend terwille van Allah en Zijn boodschapper en de dood achterhaalt hem - zijn beloning bij Allah staat vast
• 4.101 Voorwaar, de ongelovigen zijn een openlijke vijand voor u
• 4.104 En toont geen zwakheid in de vervolging van dit (vijandige) volk.
• 5.33 De vergelding dergenen die oorlog tegen Allah en Zijn boodschappers voeren en er naar streven wanorde in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet
• 8.12 Toen uw Heer aan de engelen openbaarde: "Ik ben met u; versterkt de gelovigen. Ik boezem ontzag in de harten der ongelovigen. Slaat daarom hun hoofd af en slaat alle toppen van hun vingers af."
• 8.13 Dit is, omdat zij zich tegen Allah en Zijn boodschapper hebben verzet.
• 8.17 Gij doodde hen niet, doch Allah was het, Die hen doodde. (Het gevaarlijke karakter van deze tekst werd gedemonstreerd door de ouders van de moordenaar die Rene Steegman dood sloeg. Hoewel analfabeet wisten zij wel deze tekst aan te halen.)
• 8.65 O profeet, spoor de gelovigen aan om te vechten. Als er twintig onder u zijn die stand houden, zullen zij tweehonderd overwinnen en als er honderd uwer zijn zullen zij duizend der ongelovigen verslaan, omdat zij een volk zijn dat niet wil begrijpen. (Bij 10 % van de bevolking begint het gevecht ook hier)
• 9.5 Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag.
• 9.20 Zij, die geloven en van hun woonplaatsen verhuizen en met hun bezit en met hun persoon voor de zaak van Allah strijden, hebben in de ogen van Allah de hoogste rang. Dezen zullen zegevieren.
• 9.29 Bestrijdt diegenen onder de mensen van het Boek, (Joden en Christenen) die in Allah noch in de laatste Dag geloven, noch voor onwettig houden wat Allah en Zijn boodschapper voor onwettig hebben verklaard, noch de ware godsdienst belijden totdat zij de belasting met eigen hand betalen, terwijl zij onderdanig zijn.
• 9.111 Voorzeker, Allah heeft van de gelovigen hun persoon en hun bezittingen gekocht in ruil voor het paradijs - zij vechten voor de zaak van Allah en zij doden en worden gedood - een onfeilbare belofte in de Thora en het Evangelie en de Koran. (Dat staat in geen enkel evangelie)

Ik proef weer weinig liefde :wink:
8)
K. van den Herik

01-04-2008 10:54

Mooi he geloof? Klopt altijd.


Welke dan ook hoor


MVG

Klaas
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

01-04-2008 11:01

Mijne heren gewoon bijstellen die mening doet onze perioxidevriend ook met zijn film.
Vissen is een hobby, geen religie!
K. van den Herik

01-04-2008 12:02

Papier is geduldig hoor


55 Toen God zei: "O 'Isa, Ik laat jou sterven en Ik zal jou tot Mij opheffen en jou reinigen van hen die ongelovig zijn en Ik zal tot de opstandingsdag hen die jou volgen stellen boven hen die ongelovig zijn. Dan zal jullie terugkeer tot Mij zijn en zal Ik tussen jullie oordelen over dat waarover jullie het oneens waren.

Dr. Sirigar in zijn Koranvertaling:

55. En toen Allah zei: “O, Isa, voorwaar, Ik zal jou (tot Mij) nemen en Ik zal jou (tot Mij) opheffen en jou reinigen van degenen die ongelovig zijn …….tot einde Aya.

In het Engels door Dr. Muhsin Khan :

55. and (remember) when Allâh said: "O 'Iesa (Jesus)! I will take You and raise You to myself and clear You [of the forged statement that 'Iesa (Jesus) is Allâh's son] of those who disbelieve, and I will make those who follow You (Monotheists, who Worship none but Allâh) superior to those who disbelieve [in the Oneness of Allâh, or disbelieve In some of his Messengers, e.g. Muhammad , 'Iesa (Jesus), Mûsa (Moses), etc., or In his Holy Books, e.g. the Taurât (Torah), the Injeel (Gospel), the Qur'ân] till the Day of Resurrection. Then You will return to Me and I will judge between You In the matters In which You used to dispute."
Gebruikersavatar
Rick Boerboom
Berichten: 3459
Lid geworden op: 11-07-2002 02:00
Locatie: Doetinchem

01-04-2008 14:24

Ik begin welke vorm van geloof dan ook steeds belachelijker te vinden. Dat zoveel nuchtere en intelligente mensen zich zulke onzin laten aanpraten en er zelf in geloven. Wat een hoop gedoe om een paar goden die niet bestaan en een paar dikke boeken vol sprookjes, tegenstrijdigheden en haat. Elk geloof heeft z’n eigen god verzonnen. Christenen kennen “god”, moslims Allah, de inca’s dachten dat de zon een god was, het hindoeisme heeft een hele hoop goden, vikingen en oude Grieken hadden ook veel fantasie enz. enz. In mijn ogen is er geen hemel en geen hel. Als we dood gaan rot ons lichaam weg en is het gebeurt. Net als bij elk ander dier. Door de complexe brein van ons mensen gaan we de meest fantasierijke scenario’s bedenken over hetgeen na de dood. Van dualisme tot reïncarnatie. Komen strontvliegen en vleesvarkens ook in een hemel? Verheerlijking van de menselijke superioriteit. :wink:
Ik vind het helemaal nergens over gaan, vooral niet dat mensen elkaar haten, vermoorden, oorlog voeren om iets dat er niet is.
De bijbel is echt niet minder vijandig dan de koran hoor. Staan ook hele “liefdevolle” dingen in richting ongelovigen of geloofsafvalligen. Probleem met de islam is alleen dat de godsdienst zo fanatiek wordt nageleefd door velen en de koran zo letterlijk wordt genomen. Natuurlijk kun je niet alle moslims over 1 kam scheren. Maar veel gebruiken en opvattingen passen niet in onze moderne maatschappij en normen en waarden. Vroeger was de islam een vooruitstrevend geloof ten opzichte van het christendom, maar is in de tijd blijven steken en de denkbeelden zijn nu veelal erg ouderwets, terwijl het Christendom met de tijd mee is gegaan en bovendien tegenwoordig (gelukkig) veel minder fanatiek na wordt gestreefd. Geloof lijdt alleen maar tot oorlog en haat, geen wonder ook als het in de boeken voorgeschreven staat en door de imams verkondigd wordt. Als mensen hoop, kracht, steun of verlichting vinden in geloof dan moeten ze vooral blijven geloven. Ik heb er ook helemaal geen problemen mee zo lang het iets is dat mensen voor zichzelf doen en niet de rest van de wereld willen opzadelen.

Over de film van Wilders dan. Ik vind dat de film geslaagd is. Met vlag en wimpel. Het doel van de film is volgens mij totaal niet waar iedereen over blijft doorhameren. Mensen kijken teveel naar de inhoud. Die brengt inderdaad niks nieuws. Alleen aan elkaar geplakte, reeds bestaande beelden. Waar het om gaat is niet de angst die Wilders met zijn film zou creëren, maar de angst die de islam creëert. Wat zou er gebeuren als er een film over het Christendom werd gemaakt? Zouden er dan pastoors geïnterviewd worden op tv? Zou heel de wereld het over de film hebben? Zouden er vlaggen in brand worden gestoken? Zou heel de politiek in rep en roer zijn? Natuurlijk niet. En de situatie is dat de Islam die angst wel zaait. Overigens zijn er genoeg films gemaakt over het Christendom en ik kan me geen situatie bedenken zoals die nu heerst.
Al in de aanloop naar de “première” was al duidelijk waar het om draait. De dreiging die de Islam vormt. Wilders werd al vervloekt, de film zou al verboden moeten worden enz. enz. en niemand had de film nog gezien (als je het hebt over vooroordelen). Alleen dat het over moslims en de islam zou gaan, wist iedereen. Achteraf dus een hoop bombarie om niks, want zo schokkend is de film niet. Er worden alleen feiten getoond, slechts een opsomming van reeds gebeurde incidenten en huidige problemen. Ik vind er daarom ook niet beledigends aan. Het is maar net hoe je het interpreteert en of je je beledigd voelt. Maar alle ophef, zelfs internationaal geeft dus overduidelijk aan dat de islam angst zaait en geen tegenstand tolereert. Gaat wel erg ver dat dagelijks dat filmpje de voorpagina haalt en op elk journaal is. In zo’n land als Nederland gebeurt verder niks spectaculairs (gelukkig ook maar) en dan krijg je dat. Het land van betutteling.
K. van den Herik

01-04-2008 14:37

Jezus Christus was de Messias van God, maar hij bakte er niks van. Hij liet zich zelfs aan een kruis nagelen, en zulke onzinnige dingen doet de Zoon van God nu eenmaal niet. Er was dus een nieuwe Messias nodig om de wereld van zijn zonden te bevrijden.
Die Messias heet Sun Yung Moon, een Koreaanse middenstander die zich verdiepte in christendom, hindoeisme, boeddhisme -en uit die leringen een eigen nieuwe leer samenstelde. Hij en hij alleen is de echte Vader van de mensheid, en samen met zijn vrouw zijn Zij jouw nieuwe gezin. Je oude gezin deugde trouwens niet, want ze hebben je niet gered in de naam van God.

Zo kom je in Moon's gemeenschap wonen, nadat je eerst afstand hebt gedaan van familie en vrienden, van al je bezittingen (de opbrengsten daarvan moeten tenslotte worden gebruikt om de wereld verder te redden) en van je erfenisrechten. Als je een echt goedbetaalde baan hebt mage je naar je werk blijven gaan, anders kun je maar beter boeken en 'roosjes' verkopen in treinstations en luchthavens. In deze boeken, en op de flap die aan de roosjes hangt, staan de Wijze Woorden van de Echte Vader.

Verder moet je weten dat deze verderfelijke wereld op zijn eind loopt, dat Vader er echter voor zorgt dat jij op de Dag des Oordeels niet zult omkomen, en méér zelfs : dat je sowieso nooit zult sterven. Indien er dan toch een communelid doodgaat wil dat alleen maar zeggen dat hij zich stiekem niét heeft gehouden aan Vaders instructies !

Die instructies bestaan uit een strak dagschema van gebed, zang, en lofprijzing tegenover Vader Moon, uit het verbod op roken en drinken (tenzij de geestverruimende brouwsels in de commune zélf), en uit het verbod op seks. Huwen mag wel, maar enkel in een massaceremonie op vooraf door dominee Moon vastgestelde datums.

Jan Peter Teerling

01-04-2008 15:09

Kan me grotendeels vinden in de post van Rick. Er was ook enige turbulentie in de christelijke wereld na het uitkomen van de film van M. Gibson ( http://en.wikipedia.org/wiki/The_Passion_of_the_Christ )

Maar doodsbedreigingen waren er niet en strenge persoonbeveiliging was niet nodig na het uitkomen van deze film. Ook de andere radicale sh*t wat je op tv ziet, is niet gebeurd.

Keer op keer komt er bevestiging vanuit de extremistiche kant van de Islam, dat er geen enkel grijs gebied bestaat in hun geloofsovertuiging. Doodsbedreiging komen van alle kanten, op wie dan ook het lef heeft(het geschreven woord van) Allah in twijfel te trekken.

Het is hoog tijd dat er eens signalen/demonstraties komen uit de gematigde kant van de Islam, om de wereld/Nederland eens te laten zien dat zij er een andere interpretatie op na houden!!

Helaas zullen die er pas komen als Pasen op Pinksteren valt. Damn dat gaat ook niet gebeuren, dat zijn christelijke feestdagen.. :o

Helaas geen enkele respons op mijn vraag waarom die oliedollars uit Saoudie-Arabië (land met de Sharia) hier gretig worden geaccepteerd voor de bouw van moskeeën, en de macht die de sponsors (lees extremisten) dat geeft in Nederland.

--> http://web.at5.nl/dossiers/2007/03/24/2 ... e-invloed/

--> http://www.nu.nl/news/1297658/10/Rol_Milli_Görüs_in_Westermoskee_onderzocht.html

Vooral die laatste alinea baart me zorgen, :

Ook minister van Binnenlandse Zaken Guusje ter Horst (PvdA) was tijdens het overleg aanwezig. Zij trad met name op als baas van de Veiligheidsdienst AIVD. Zij stelde dat, net als Vogelaar, Milli Görüs 'vooralsnog geen radicale extremistische beweging is'. "Ze zijn wel conservatief-orthodox", aldus Ter Horst

--> http://www.elsevier.nl/nieuws/nederland ... index.html

Misschien eens tijd om atikel 6 van de grondwet eens onder de loep te nemen.


Artikel 6 van Grondwet
De inhoud van wat een religieuze groep belijdt, mag in Nederland niet door de Staat worden bepaald. Dat vloeit voort uit artikel 6 van de Grondwet, waarin de godsdienstvrijheid is vastgelegd. Maar, legt Bovend’Eert uit, die kan in bepaalde gevallen wel door de overheid worden beperkt. Als iemand bij het belijden van zijn godsdienst bijvoorbeeld discrimineert, of als hij of zij in het openbaar beledigt. “Maar afspreken dat je koers liberaal moet zijn, is niet te herleiden tot zo’n wettelijke grondslag.”
Laatst gewijzigd door Jan Peter Teerling op 01-04-2008 15:48, 2 keer totaal gewijzigd.
K. van den Herik

01-04-2008 15:30

Kees Ouwehand schreef:Beetje flauw. Mohammed leefde midden 5e eeuw met andere normen en waarden. In die tijd was dit geen ongewone leeftijd.

Groet, Kees


Tja, denk een ander kopt hem in, doek het zelf maar:


Jongste huwelijk ooit in Saudi-Arabië
Uitgegeven: 18 maart 2008 16:56
Laatst gewijzigd: 18 maart 2008 16:59

RIYAD - In Saudi-Arabië is naar verluidt het jongste koppel ter wereld getrouwd. Het dagblad al-Sham maakte dinsdag bekend dat een neef en nicht van respectievelijk elf en tien jaar in het huwelijksbootje zijn gestapt.

Mohammed al-Rashidi en zijn kersverse bruid zijn getrouwd voor de islamitische wet, de sharia. Mohammed is ervan overtuigd dat het huwelijk hem zal helpen beter te studeren. Hij zit nog op de basisschool.

Op 6 maart schreef het Saudische dagblad al-Riad ook over een heel jong bruidspaar, een wereldrecord volgens de krant. De gelukkigen waren toen twee kinderen van elf en twaalf jaar oud.

(c) ANP


http://www.nu.nl/news/1486181/122/Jongs ... audi-Arabië.html
Jan Peter Teerling

01-04-2008 15:55

Had het laatst al gelezen, de middeleeuwen in 2008.. :roll:

Stukje van een van de meest vooraanstaande Imam uit Nederland,Alias "de wolf in schaapskleren"

http://denaaktewaarheid.web-log.nl/dena ... h_faw.html

Slaan van vrouwen in Nederland mag niet, dus adviseer ik het niet te doen, anders wordt het als je met je vrouw in Saudie-Arabië leeft.

Lekker kopje thee meneer Cohen?:

http://www.elsevier.nl/nieuws/nederland ... index.html

Speciaal voor Klaas nog een plaatje :D :

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Jan Peter Teerling op 01-04-2008 16:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Patrick Visser
Berichten: 546
Lid geworden op: 26-11-2007 16:22
Locatie: Hoorn (the netherlands)

01-04-2008 16:01

Het gaat nog maar weinig in dit topic over de FILM, meer over versen uit bijbel en koran, en dat terwijl niemand hier de koran ooit heeft gelezen...op een enkeling na misschien.
geel he
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

01-04-2008 16:15

Wilders is een aandacht trekker die dingen zegt op te lossen , maar ondertussen alleen maar mensen moedwillig tegen elkaar opzet.en het probleem ergens anders legt dan zou moeten.

verder vind ik alle gelovigen die er voor leven om te geloven ziek in hun hoofd,ik leef nu en als ik dood ben zie ik het allemaal wel.

ik heb maar een gebod.

wat u niet wil dat u geschiedt , doe dat ook een ander niet.

verder

als god/allah/budda/jaweh/ en niet te vergeten JAH liefde is.

waarom hebben slechte mensen het vaak beter dan de goeie, waarom gaan soms net geboren kinderen dood? hebben die gezondigd ? waarom krijgen sommige voorbeeldige mensen de ergste ziektes ?en waarom de mensen die slecht doen vaak niet.
is het allemaal de wil van God ? is het Lot ? is het toeval ? Pffffffffffffffffffff.onzin is het , en achterhaald ook ,we leven in een tijd van klonen en celdeling en veel mensen aanbidden het ongrijpbare.. gelezen uit een boek die 2000 jaar + geschreven is of zo ?

ik hou het wel bij bij NGC ,Discovery en Animal Planet.

Afbeelding
K. van den Herik

01-04-2008 16:36

Patrick,

Ik vind het niet meer dan een beetje algemene ontwikkeling om zo af en toe eens een beetje iets te lezen.

Praat ook ietewat hendiger soms.

Michel.

Jou waarheid hoeft niet de mijne te zijn las ik ergens als onderschrift.

Respect
MVG

klaas
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

01-04-2008 22:12

robert de jong schreef:Ik proef weer weinig liefde :wink:


Logisch Robert, je bijt je ook vast aan een deel van het geheel.
Gebruikersavatar
Patrick Visser
Berichten: 546
Lid geworden op: 26-11-2007 16:22
Locatie: Hoorn (the netherlands)

01-04-2008 22:16

Mourad Aviara schreef:
robert de jong schreef:Ik proef weer weinig liefde :wink:


Logisch Robert, je bijt je ook vast aan een deel van het geheel.
das niet eens halve pagina wat ie opsomt...hoeveel pagina's mist ie om neer te zette... :roll:
geel he
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

01-04-2008 23:02

Ben vandaag maar weer eens gaan vissen en moet zeggen goed bevallen met een prima resultaat.
Vissen van verschillende pluimages: karper, zeelt en winde hebben mij vereerd met een bezoek, ben zeker sterk voorstander van integratie en hou wel van een multiculturele samenleving zoals u begrijpt :lol:

Ga me verder maar niet meer mengen in dit debat zonder einde, dhr W heeft al weer voldoende aandacht gekregen.

mvg,
Peter
It's not who you are, it's who you know.
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

01-04-2008 23:11

Peter ik doe met je mee. Ik heb zelf ook genoeg gediscussieerd hierover. Op naar de karper!
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

01-04-2008 23:19

Mourad,
Subliem, goed seizoen gewenst als je nog niet was begonnen :wink:

groet,
P
It's not who you are, it's who you know.
peter andrae

01-04-2008 23:43

Het 11 e gebod is ook,kom je er niet meer uit ga dan vissen.

Heel goed Mourad en Peter.
Jan Peter Teerling

01-04-2008 23:52

Peter P,

Laat ik nou net de indruk hebben dat je je graag mengt in dit soort topics, ik noem een betaalwater topic. Van je geloof gevallen? Ownee je bent een atheïst.. :wink:

In dit geval was een Gebed zonder einde toepasselijker geweest.. :D

Ben ook absoluut een voorstander van de multiculti samenleving, had een Surinaamse vriendin die kon een skippybal door een Mc Donalds rietje zuigen, bij wijze van spreken dan.. :oops:

Vangze heren!
Plaats reactie