al helemaal omdat je een ajax supporter bent

Mitchel van der Linden schreef:Ben je d'r ook bij 7 augustus Gradus?
Koeman: 'De intentie is er zeker, meer kan ik er nu niet over zeggen'
Donderdag, 21 juli 2011 om 08:55
Volgens welingelichte bronnen bereikte Ronald Koeman woensdag een akkoord met Feyenoord over een terugkeer naar De Kuip, maar de Rotterdamse club heeft deze berichtgeving nog niet bevestigd. De beoogde opvolger van Mario Been houdt zijn lippen op elkaar, maar geeft wel toe dat hij gesproken heeft met de club waar hij zijn loopbaan als speler beëindigde.
Koeman heeft om tafel gezeten met technisch directeur Martin van Geel. “Meer kan ik er nu niet over zeggen", zegt de Zaankanter in gesprek met het Algemeen Dagblad. "Ik heb al eerder aangegeven dat ik de ambitie heb en anders was ik ook niet gaan praten met Feyenoord. De intentie is er dus, zeker." Koeman praat donderdag verder met Van Geel.
Volgens de ochtendkrant wordt er gesproken over een eenjarig contract voor Koeman. Voor Feyenoord is dit de goedkoopste oplossing en bovendien kan de club volgend seizoen dan kijken of topkandidaten als Louis van Gaal, Dick Advocaat en Co Adriaanse dan mogelijk wel beschikbaar zijn. Mocht de samenwerking met Koeman bevallen, dan kan die verlengd worden