1-0

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kiron Zaal
Berichten: 700
Lid geworden op: 28-01-2002 01:00

24-03-2003 21:26

Robin,

Wij weggelopen? kan me anders een feestje van feyenoord herinneren waarbij wij het plein hebben schoongeveegd.

Een stadionbrandje is traditie in het uitvak van de kuip, jullie krijgen nog niet eens een peuk aangestoken in de Arena.

Wie zoekt altijd de steun ADO en de FC???

Was er niet eens een programmetje op tv over hooligans? wie werden er toen de parkeerplaats over gejaagd?

Kheb me kaartjes al weer voor de Amstel cup..........

Groeten,
Kiron
Robbert Spuijbroek
Berichten: 1328
Lid geworden op: 04-08-2002 02:00

24-03-2003 21:43

En ze gaan op de trekker weer naar huis,
en ze gaan op de trekker weer naar huis
en ze gaan op de trekker,
gaan op de trekker
ze gaan op de trekker weer naar huis

Hiep Hoi

kon het niet laten, excuses :smile:

Robbert
Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

24-03-2003 22:18

Doe eens normaal joh! :mad: veel plezier bij FC Omniworld...

_________________
Vissen op karper, is niet hetzelfde als karpervisser zijn! Kijk voor het verschil op <!-- BBCode auto-link start --><a href="http://www.karperstudiegroep.nl" target="_blank" class=bericht>www.karperstudiegroep.nl</a><!-- BBCode auto-link end -->

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sjoerd Groot op 2003-03-24 22:19 ]</font>
Christiaan van Klaveren
Berichten: 1178
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Zaandam
Contacteer:

24-03-2003 22:32

Ties,

als Ajax supporter sta ik wel degelijk achter de punten die Hans-Peter aankaart. Jou laatste punt ben ik het zeker mee eens, door het grote geld in het buitenland worden alle nederlandse toppers uitgekocht. Er word een kampioenschap gewonnen, en snel daarna zijn ze weg. Vergeet trouwens de interesses voor Chivu, Ibrahimovich, e.d. spelers niet.

Het geen waar ik totaal niet achter sta, zijn de reply's van Kiron. Figuren zoals jij verneuken het voetbal met je stoere gepraat over de ruzie's/rellen die jullie maken. Er zijn genoeg Documentaires geweest over holigans, jou zouden ze Full-Screen in beeld moeten zetten, en alle stadion-acces moeten weigeren. Verbeter me aub als ik je berichten verkeerd interpreteer

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Christiaan van Klaveren op 2003-03-24 22:33 ]</font>
Gebruikersavatar
Kiron Zaal
Berichten: 700
Lid geworden op: 28-01-2002 01:00

25-03-2003 08:18

Sorry meneer Christiaan kzal het niet meer doen.......... maar je interpreteert het niet fout, ik heb enkele jaren in dat wereldje geleeft. De kans dat ik ooit nog een wedstrijd in de Arena zal (mogen) zien is klein.

Wij vissers leven in een besloten wereldje en focussen ons alleen op het vissen. Zo is het met sommige supportersgroepen (Hooli's) ook. Vergeet niet......de "echte" hooli ageert alleen op de "hooli's" van andere clubs en NOOIT tegen het gewone publiek...... De hooligans die de laatste paar jaren de boel verzieken met gerichte acties tegen politie en het gewone publiek kunnen van mijn geen enkele steun verwachten.

Ik ben al enige tijd uit dit wereldje en leef nu eigenlijk alleen nog voor het vissen (en de vrouwtjes :grin:) maar mijn hart ligt nog steeds bij AJAX. Onder mijn beste vrienden zijn enkele fanatieke aanhangers van Feyenoord en de FC, iets wat ik enkele jaren geleden nooit had kunnen dromen.

Met groeten vanaf Zuid,

Kiron




_________________
Betaalwatervissers en betaalwaterverhuurders zijn medeplichtig aan de diefstal van, de mishandeling van, en de moord op de vis die zij zo graag zeggen te vangen!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Kiron Zaal op 2003-03-25 08:19 ]</font>
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

25-03-2003 09:20

Stadionverbod zeker Kiron!!??...verbaast me totaal niets gezien jouw postings hier op dit board!!!!!!!!!!!!!.

Ja ik ben een voetballiefhebber, ik voetbal zelf nog 1 x p.week, ben een fan van Ajax maar heb ook staan juichen toen feyenoord de uefa cup won..dus je mag me een voetballiefhebber noemen.Vroegah...ging ik ook wel eens naar A.D.O Den Haag kijken maar sinds die rellen daar toendertijd tegen Ajaxsupporters (Van die rellen schijnen ze zelf een documentaire van gemaakt te hebben!!) hebben ze mij nooit meer terug gezien in een stadion ...jou bericht dat hooligans zich niet richten tegen het gewone publiek....laat me niet lachen!..dat is dus echt bullshit wat je daar schrijft...ik zat toendertijd met een neefje van 10 jaar op de GEZINSTRIBUNE...nou we hebben het meegemaakt hoor!!! (En voor alle duidelijkheid wij waren neutrale toeschouwers!)...al dit soort toestanden rondom het voetballen heeft niets maar dan ook niets met het voetbal te maken en maken het voetbal net zo goed kapot evenals het bosman-arrest!!.
HB
Gebruikersavatar
Kiron Zaal
Berichten: 700
Lid geworden op: 28-01-2002 01:00

25-03-2003 09:40

Hans, in de tijd dat ik "actief" was hebben wij ons nooit gericht op het publiek, maar dan ook nooit. Ik distantieer mij dan ook volledig van degene die dat wel doen.

De harde kern vind je ook niet in de groepen die het meeste lawaai maken. In de Arena zit zelfs de hard(st)e kern niet meer op zuid, maar verspreid door het hele stadion. Zij nemen niet deel aan de rellen die bijv vorig jaar vaak in en in de omgeving van het stadion plaatsvonden.

Als je goed had gelezen Hans, dan had je gezien dat ik een onderscheid had gemaakt tussen de verschillende groepen hooligans. Maar lezen is bij veel van db-leden niet de sterkste kant.

Idd ben ik niet meer welkom in de Arena, echter ik heb er ook geen behoefte meer aan.................

Sommige mensen veranderen (gedeeltelijk).

Groet,
Kiron
Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

25-03-2003 10:24

Kiron, welke tribune werd er vorig jaar ook al weer door Ajax aangevallen? Volgens mij was het de gezinstribune...

Groetjes, Sjoerd
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

25-03-2003 10:51

Beste Hans,

Aangezien ik me assioceer met de ECHTE Den-Haag supporter moet ik het e.e.a. corrigeren.
Je spreekt in je posting over de rellen toendertijd TEGEN de Ajax-supporters, dat dit absoluut niet waar is had je kunnen beamen als je de documentaire die inderdaad bestaat had gezien.

In deze documentaire geven de verantwoordelijke Ajax-hooligans van toen ruiterlijk toe dat ze er werkelijk geen moer van begrepen dat heel "Noord" door de ME werd schoongeveegd.
Dit alles is dan ook feilloos door de camera's vastgelegd. De reden dat dit alles pas een aantal maanden geleden (door?)is vrijgegeven laat zich raden.
Vooral omdat dit gebeurde nadat zij zelf waren begonnen "Oost", inclusief bijbehorend personeel in de vorm van vrijwilligers die voor hun "natje en droogje" zorgden, met de grond gelijk te maken.

Het trieste van dit hele verhaal is toch wel dat Den-Haag naar aanleiding van dit verschrikkelijke gebeuren vanaf dat moment door de KNVB patsertjes willens en wetens uit de "Eredivisie" geschreven/gefloten/gewerkt is om ze er nooit meer te laten terugkeren.

Dat ze bijna in hun opzet geslaagd zijn getuige het feit dat het bijna dertien jaar gekost heeft om weer terug te keren op het hoogste niveau waar Den-Haag thuis hoort.

Niemand zal mij horen zeggen dat we lieverdjes zijn die nooit iets doen. Integendeel, hier lopen ook jongens rond die er eigenlijk niet horen en die het misschien wel weer gaan vergallen voor de "echte" supporters.
Voorlopig hebben "we" dankzij allerlei vooroordelen de schijn nog steeds tegen. Terecht of onterecht!

En Kiron,

Wat Hans schrijft over dat hooligans ook de gewone supporter te grazen neemt als deze min of meer in de weg staat klopt als een bus.
Ik heb het meerdere malen aan den lijve meegemaakt.
Een echte hooligan generaliseerd niet!!!
Groet,

John
Gebruikersavatar
Kiron Zaal
Berichten: 700
Lid geworden op: 28-01-2002 01:00

25-03-2003 11:33

Sjoerd, en door welke groep??? Wat figuren die normaal op zuid staan...... niet de oude garde. de "oude" garde die werken niet op zo'n manier.

Voorbeeldje over hoe ze wel werken??

Ajax2 - utrecht amstelcup wedstrijd.

Vele utrecht supporters / hooligans hadden zonder toestemming kaarten gekocht voor de gezinsvakken bij Ajax. Dit was absoluut verboden en van te voren was kenbaar gemaakt dat elke utrech supporter / hooligan in een verkeerd vak opgepakt zou worden. Bij de 0-1 begonnen ze overal in het stadion te juichen. 5 minuten later lagen ze allemaal op de omloop en zaten er weer alleen Ajaxcieden in de vakken. Heeft de politie ze eruitgezet of opgepakt??? NEEN de oude garde heeft de vakken schoongeveegd, en daarmee verdere rellen voorkomen............. de politie (ME) deed (natuurlijk) niets.

De idioten die het nodig vonden het uitvak te bestormen hadden ze van mijn part mogen neerschieten.

John,

Voor zover ik weet zal een "echte" Hooli nooit willens en wetens een supporter aanvallen, van welke club dan ook. Degene die dat wel doen zijn uit op aandacht en denken dat met geweld te bereiken. Ik schaar mijzelf absoluut niet onder zulks figuren.
Gebruikersavatar
Ties Kanters
Berichten: 84
Lid geworden op: 02-10-2002 02:00

25-03-2003 12:46

Kiron,
Jij spreekt van "echte" hooligan's, wat moet je doen om een enhte hooligan te zijn?
Was jij zo een echte hooligan of gewoon een meelopertje die stadionverbod heeft gekregen door een muntje op het veld te gooien.
Ik denk namelijk niet dat een echte hooligan nog bestaat als je de oorsprong hiervan kent. (Een Ierse familie die in london woonachtig waren een paar eeuwen terug met de achternaam hooligan)
MVG Ties

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ties Kanters op 2003-03-25 12:48 ]</font>
Gebruikersavatar
Kiron Zaal
Berichten: 700
Lid geworden op: 28-01-2002 01:00

25-03-2003 13:24

Ties, ik probeer een onderscheid te maken tussen twee groepen die te vaak voor het gemak worden samengevoegd. Ik bedoel die groep die niet komt voor het geweld maar gewoon voor de wedstrijd, en die indien er geen andere oplossing is een stap verder durven te gaan. ik bedoel dus NIET de groep die met voorbedachte reden naar de wedstrijd gaat, zo van wie gaan we nu weer eens pakken.............

Of ik een "echte" was of een meeloper? Ik denk dat ik geprobeerd heb een "echte" te zijn, maar ik denk ook dat dit niet aan mij besteed was. Mijn huidige stadionverbod heb ik te danken aan een blunder van de ME. Mijn arrestatie vond plaats na de wedstrijd Ajax-PSV op ruim een kilometer van de Arena. Wij werden opgepakt voor het niet opvolgen van bevelen en op verdenking van de rellen de wedstrijd ervoor tegen NAC(gesloopte omloop). De wedstrijd tegen NAC heb ik gevolgd op de radio aangezien ik zat te vissen, ik was dus niet aanwezig. Het niet opvolgen van bevelen had betrekking op het niet snel genoeg verwijderen bij het stadion. Als de ME oproept dat je je meot terugtrekken tot achter het gebouw met het blauwe dak, terwijl ze een rood dak bedoelen dan snap je de verwarring al. Toch zijn wij vertrokken van het terrein rond de Arena. Op weg naar de auto werd onze groep ingesloten door 6 op ons inrijdende ME bussen, en alsnog werden wij gepakt (na meerdere keren te zijn geslagen, omdat wij wegrende. Maar wegrennen doe je altijd anders heb je het profiel van een band over je buik staan). Waarom werden wij gepakt? Omdat wij een bekend gezichie hadden tegenover de "stille" die veelvuldig aanwezig waren (vanwege het veelvuldig fakkelen in vak410).

Wij niet alleen vonden het onterecht en de supportersvereniging heeft een advocaat beschikbaar gesteld. Gevolg? Geen geldige arrestatie en geen aantekening op strafblad en geen boete. Echter de knvb vond het noodzakelijk om ons toch voor een jaar een stadionverbod op te leggen, ondanks dat het een onrechtmatige arrestatie was.

Ben/was ik een "echte" ik heb geen idee.............. Ik heb echter wel respect voor die "echte" Hooli's, voor welke club ze ook zijn.

Ik ga niet meer naar het voetbal en ben nu een echte teletextsupporter. Ik leef op goede voet met welke supporter van welke club dan ook. Wat heet........ mijn baas en mijn directe collegae zijn allemaal voor feyenoord en een enkeling daarvan is zelfs Vak S member.

Lang verhaal, je ziet maar of je er wat mee doet. Volgens mij ging deze discussie over een wedstrijd van AJAX en niet over mijn persoon.

Groet,
Kiron

_________________
Betaalwatervissers en betaalwaterverhuurders zijn medeplichtig aan de diefstal van, de mishandeling van, en de moord op de vis die zij zo graag zeggen te vangen!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Kiron Zaal op 2003-03-25 13:26 ]</font>
Tim Boelema
Berichten: 605
Lid geworden op: 21-01-2002 01:00
Locatie: Omg. Sittard

25-03-2003 13:39

Van mijn part pleuren ze alle stadions half vol met hool's! t zal me n rotzorg wezen. Zolang ze dan wel maar ze hard zijn om hool tegen hool te knokken en t normale publiek erbuiten laten.

Ik scheld ik schreeuw en ik kanker me wat af tijdens wedstrijden maar ik kan me er niks bij voorstellen om na de wedstrijd de fans van de tgenstander op hun smoekel te gaan staan beuken.....!! of t moet er al een uit doetichem zijn!
Gebruikersavatar
Kevin van Etten
Berichten: 1472
Lid geworden op: 05-03-2002 01:00
Locatie: Eindhoven

25-03-2003 13:42

Ze moeten die hooliguns gewoon uit laten vechten op een terein zodat ze geen onschuldige supporters/burgers kunnen pakken ik denk dat het dan zo is afgelopen als ze elkaars zijn hersens kapot slaan ik denk dat er dan van die gasten snel de lol af gaat!!!

groeten
kevin
Gebruikersavatar
Kevin van Etten
Berichten: 1472
Lid geworden op: 05-03-2002 01:00
Locatie: Eindhoven

25-03-2003 13:44

Vraagje aan kiron
- zat jij bij de harde kern van Ajax?

groeten
kevin
Gebruikersavatar
Kiron Zaal
Berichten: 700
Lid geworden op: 28-01-2002 01:00

25-03-2003 14:43

Kevin, lees bovenstaande relaas van mij nog eens........ bijv. de volgende stukken:

Of ik een "echte" was of een meeloper? Ik denk dat ik geprobeerd heb een "echte" te zijn, maar ik denk ook dat dit niet aan mij besteed was.

Ben/was ik een "echte" ik heb geen idee.............. Ik heb echter wel respect voor die "echte" Hooli's, voor welke club ze ook zijn.



Is het aan mij om uit te maken of ik de harde kern was? wat vind jij harde kern, wat vind ik harde kern? Nee ik was bijv. niet bij Beverwijk, ik was bijv wel bij het schonen van de vakken bij Ajax2-Utrecht. Ik vind bijv. de jeugd die zich uit op tv als zijnde hooligans niet de harde kern. De kern zoals ik die ken bestaat voornamelijk uit mannen tussen de 25 en 40 jaar, en dan niet alleen bouwvakkers maar ook vertegenwoordigers en soms zelfs directieleden van middelgrote ondernemingen.

Ik ben fanatiek in alles wat ik doe, wat ik doe doe ik met overgave, soms een voordeel, soms een nadeel. Maar zoals ik al zei, tis verleden tijd........
Gebruikersavatar
Frank Avezaat
Berichten: 2212
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

25-03-2003 15:01

ben blij dat er ook nog voetbalLIEFHEBBERS zijn...

iedere club heeft een harde kern... zo ook vrienden van mij in het stadion van FC Utrecht, maar dat betekend ook het compleet inleven voor de club, inzetten voor meerdere zaken... niet alleen knokken dus... en van mij mag dat knokken helemaal afgelopen zijn.

Slachtoffers genoeg op de wereld... ik ben dit weekend een goede vriend verloren en op die manier realiseer je je in 1x hoe dichtbij het komt... daar sta je niet bij stil.

Irak is oorlog... voetbal is schitterend... hou het knokken dan aub in irak.

Ajax kampioenen!

van der vaart
wie kent hem niet
van der vaart van der vaart
is een echte ajaxied

en zo kan k het hele team wel opnoemen.

by the way... de terugkomst van mijn site is door het ongeval en mijn medewerking aan begrafenis etc even uitgesteld. en de site zal de komende dagen/weken? aan de nagedachtenis van deze vriend worden besteed...

sommige zaken gaan voor vissen...

Frank

_________________
terugkomst hollandsekarpers.nl uitgesteld...
zie voor meer info de website <!-- BBCode auto-link start --><a href="http://www.hollandsekarpers.nl" target="_blank" class=bericht>www.hollandsekarpers.nl</a><!-- BBCode auto-link end -->

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Frank Avezaat op 2003-03-25 15:03 ]</font>
jan schuurmans
Berichten: 133
Lid geworden op: 20-03-2003 01:00

25-03-2003 15:39

jongens dit is karperwereld niet voetbalwereld!!!!
jan

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: jan schuurmans op 2003-03-25 15:39 ]</font>
Dominique de Vos
Berichten: 323
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Overslag

25-03-2003 16:13

Hoi,

ik ben nu reeds 2 jaar gestopt met voetballen. heb het 5 jaar gedaan en was het zat. Ik was keeper...,ik speelde bij een club in belgie. Nou als je een bal binnenkreeg dan had je ze allemaal tegen jou...of schelden naar de scheidsrechter enzo natrappen,gezeik na de wedstrijd en ga zo door. Dat was ik kotsbeu. Ik herinner mij nog de laatste wedstrijd,...normaal ging de reservekeeper erinstaan,omdat ik een lichte blessure had. Toen kreeg ik één uur(!) voor de wedstrijd telefoontje van: ja je moet komen,de andere komt niet opdagen. Dan kom je daar toe,we verliezen trouwens met 4-2...en op het einde van de wedstrijd..was ik helemaal kreupel. m'n hele knie was naar de kloten,en dan krijg je verwijten weer naar je kop geslingerd, wel dan zeg ik: neem m'n keeperhandschoenen,je krijgt m'n keeperstrui. en ga daar maar staan. we zullen dan wel zien. Dat gezeik was ik zo beu...en het is nog altijd zo. Toch zeker in belgie. Voetbal is oorlog,vaak te letterlijk genomen...
Geef mij maar vissen...daar krijg ik geen verwijten:-D

Met herinnerende groet
CC
Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

25-03-2003 16:48

Tja Kiron, ik weet natuurlijk niet waar jij zit/zat enzo, maar t is helder :grin:

Lekker fanatiek niks mis mee(ben ik ook), rellen mag van mij ook, maar dan daar waar 'gewone' bezoekers er geen last van hebben.

Met rustige groet,

Sjoerd
robin nieuwhof
Berichten: 488
Lid geworden op: 11-01-2003 01:00
Locatie: krimpen aan den ijssel

25-03-2003 16:52

kiron

de twee keer dat ik er bij was(ik ben pas 15) waren jullie de gene die heel blaak over rende!! ik vond het wel grappig. opeens 10 ME busjes langsscheuren. haha wij er achteraan. kijken wat er gebeurde. en vorige keer zat ik er midden in. dat was een bekerwedstrijd tegen ADO. gingen ze effe voor het stadion de trein opwachten.
robin nieuwhof
Berichten: 488
Lid geworden op: 11-01-2003 01:00
Locatie: krimpen aan den ijssel

25-03-2003 16:54

als de ME niks zou doen en de hooli´s op een bepaalde plek zouden laten vechten zullen er trouwens veel meer doden vallen. dan zouden ze elkaar gewoon dood gaan schieten en neersteken wat nu ook al gebeurd maar toch in mindere mate.


rel met MATE!!
Christiaan van Klaveren
Berichten: 1178
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Zaandam
Contacteer:

25-03-2003 17:01

Kiron,

Je heb me visie wel degelijk verbeterd, maar voorals nog heb ik me twijfels bij het 'bestaan' van de Hooligans. Als er bij de ene partij geen Hooligans zijn, hoeven 'jullie' er ook niet te zijn om
'de rest' te beschermen, toch ?

ik versta onder 'Harde Kern', iemand die met hart en ziel voor een club is. Iemand die de clubliefde behoud, hoe het de club ook vergaat. Noem zo nog maar een paar voorbeelden op.
HansPeter van Ee

25-03-2003 17:47

Ties

In jouw laatste posting beweer jij dat alle grote talenten in Nederland zullen worden weggekocht door buitenlandse clubs ?
Welke clubs en met welk geld ?

met goed-geinformeerde groet

HPE
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

25-03-2003 22:58

John Pannekoek
Het klopt dat ik hier de fout in ben gegaan..het was niet TEGEN ajax maar rellen tussen ajax en ado fans onderling...het is alweer zo lang geleden, maar ik kan me van die wedstrijd goed herinneren dat voordat er ook maar een ajax supporter in hun speciale vak aanwezig was dat de sfeer in het stadion erg geladen was.....ik had er een naar gevoel over en achteraf had ik dus gelijk.
Ik meen dat de vlam in de pan sloeg toen een ADO supporter over het veld rende en een vlag afpikte bij het ajax vak..wellicht was dat het beging van de ellende...ik meen ook dat ajax supporters hierop reageerde door een worstverkoper te lijf te gaan...dus bij wie ligt de schuld??..lijkt me bij beide supportersgroepen. Nee ik heb de documentaire niet gezien.....heb er eerlijk gezegd ook geen behoefte aan!....het is inderdaad wel een erg lange periode van 13 jaar dat ADO niet meer in de eredivisie speelt...maar of dit echt komt door tegenwerking van de KNVB betwijfel ik toch echt...wat voor voorbeelden kun je hiervoor aandragen john?...promotie moet toch echt voetballend afgedwongen worden lijkt mij...en zoals ze nu spelen lijkt het me dat ADO promotie gaat maken..als de supporters zich nu ook maar weten te gedragen weet ik zeker dat in no time sponsors ook weer interesse hebben in Den haag en kunnen zij ook bouwen aan een topteam...wat dat betreft hangt in Den haag veel af van de supporters, meer nog dan bij andere clubs..het kan wel want dat heeft FC Utrecht toch ook wel bewezen.

Kiron...ik kan wel degelijk goed lezen hoor...maar je denkt toch niet dat ik onderscheid kan en ga maken tussen een echte of een niet echte hooligan..zien ze er soms anders uit of zo??...voor mij is het een pot nat!! Verder schrijf jij nog .... dat de discussie over een wedstrijd van AJAX ging en niet over jou persoon.....wel het gaat nu wel degelijk over jou persoontje, je hebt zelf deze topic opgestart en daar draag je verantwoording voor (als je tenminste een echte vent ben dan!)...je bent meerdere keren gewaarschuwd en toch ging je er mee door met provocerende teksten te plaatsen dus dit lijkt mij geheel je eigen schuld.
HB