Politiek geïnteresseerde karperaars?

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

04-10-2010 15:03

Grinnik, ze maken het alleen nog maar erger de rakkers:

Het Openbaar Ministerie vindt dat het wrakingsverzoek moet worden afgewezen. Volgens officier van justitie Birgit Roessel was de uitspraak van rechter Moors niet meer dan een poging om Wilders toch aan de praat te krijgen.


De vriendelijke persvoorlichter 'vergeet' ff dat het daar nu juist om gaat. Dat is niet aan een rechter om te doen, die hoort daar te zitten, te luisteren naar het gekrakeel van de Officier en de verdediging en aan de hand daarvan wel overwogen te beslissen wie van de 2 gelijk heeft. Geert beroept zich op zijn zwijgrecht ..... jawel recht, daar mag en kan niemand ook maar iets van vinden.

Wraking zal wel afgedaan worden als onzin en dan komt het verhaaltje was plas glas weer tevoorschijn.

Het nare aan dit voorval, is dat dit ons allemaal ook kan gebeuren en dat je dus geen poot hebt om op te staan als mijnheer de rechter iets van jou vind en daar zijn mening op baseerd en niet op de feiten.

Zo heeft een rechter uit het oosten van het land mij eens gedreigd voor het gerecht te slepen omdat ik een op marktplaats aan hem 'verkochte' dia projector niet op wilde sturen. Hij bleef maar blaten over een rechtsgeldige koop en dat hij het geld wel zou overmaken omdat dit een wettig betaalmiddel was ..... ik heb de man veel success gewenst bij de snackbar op de hoek als hij een patatje wilde kopen en het geld over wilde maken. Overigens nooit meer iets van gehoord, maar dat zal jullie niet verbazen. Ik was wel verbolgen over het feit dat mijnheer het nodig achtte mij te dreigen met vermelding van zijn eigen status ..... alsof ik daardoor op voorhand mocht aannemen dat ik zou verliezen.Het geeft toch te denken.
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
K. van den Herik

04-10-2010 15:14

ik weet weer waarom nog meer ik pvv heb gestemd...

Had eerst niet door waarom al die ommroepen zo tegen waren. Lees net dat ze weet ik veel hoeveel moeten bezuinigen. whoaaa onpartijdig. duuh
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

04-10-2010 17:56

De vriendelijke persvoorlichter 'vergeet' ff dat het daar nu juist om gaat. Dat is niet aan een rechter om te doen, die hoort daar te zitten, te luisteren naar het gekrakeel van de Officier en de verdediging en aan de hand daarvan wel overwogen te beslissen wie van de 2 gelijk heeft. Geert beroept zich op zijn zwijgrecht ..... jawel recht, daar mag en kan niemand ook maar iets van vinden.

Wraking zal wel afgedaan worden als onzin en dan komt het verhaaltje was plas glas weer tevoorschijn.



Fout, een rechter moet zich overtuigen of de beslissing om al dan niet te praten op de juiste gronden genomen is. Doet hij het niet kan het weer rede zijn om te ............

Verder kom ik hier insinuaties tegen die nergens op gebaseerd zijn. Alleen
zij die langs de zijlijn staan weten wat andere allemaal fout doen. God wat een stel galbakken kom je hier tegen. Wie is hier nog normaal???????? niemand als ik zo de reacties lees. Bla,bla,bla,bla.
Gebruikersavatar
Bas Dorsthorst
Berichten: 30
Lid geworden op: 26-08-2010 23:41
Locatie: Winterswijk

04-10-2010 18:30

pj otte schreef:Wie is hier nog normaal???????? niemand als ik zo de reacties lees. Bla,bla,bla,bla.


pj otte schreef:Bla,bla,bla,bla.


:o Nee, dat is wel normaal? :lol:
- als de boer niet kan zwemmen, dan ligt het aan het water -
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

04-10-2010 18:58

Ah, PJ zijn ware aard komt naar boven.

Galbakken?

Maar gelukkig weet PJ e.e.a. beter dan Mijnheer Moszkowisz, maar goed dat is dan ook niet echt een gerenormeerde strafpleiter.
Ook al is het op de verkeerde gronden, dan nog heeft de rechter zich er niet mee te bemoeien omdat de verdachte zijn beweegredenen de zijne zijn en hij die niet publiek hoeft te maken. En al zeker niet aan een rechter die over het welles nietes spelletje gaat.

Maar goed, blijkbaar is het in jouw wereld anders :-)
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
K. van den Herik

04-10-2010 19:14

Geachte heet Otte,

Helaas komt uw ware aard boven en weet de rest van het board nu ook hoe u bent. Helaas had ik het ongenoegen al veel eerder.

Enige tijd geleden heeft u beloofd nooit meer op het board te komen.

Helaas was ook dat gebakken lucht.

Kunt u uw woord niet gewoon een keer echt gestand doen? Ik zal niet klagen.

Met het laaste restje achting.

Klaas
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

04-10-2010 19:45

Weet je ook hoeveel % van zijn zaken het kantoor jaarlijks wint?? Over gerenommeerd gesproken, ha,ha.
Zeker nog nooit iets van zijn vele flaters vernomen?
De praatjesmaker op zeeshow is het wat er in Amsterdam vertoont wordt,meer niet. Om daar in te trappen moet je wel erg blind zijn.
Weet je ook wat de politieke kalender is van de heer Wilders. Dan zijn we er als hij over drie jaar minister-president is. Hosanna in den hoge heren. Daarna kunnen jullie zeggen, dat ......................

Kijk nu doen jullie hetzelfde als wat andere bij Wilders doen, respecteer mijn mening ook al vind ik sommige reacties van een galbakken niveau.
Gebruikersavatar
Rick van Sinderen
Berichten: 713
Lid geworden op: 17-07-2010 20:23

04-10-2010 20:14

Ik ben er trots op niet normaal te zijn, al mijn meningen zijn gebaseerd op ervaringen uit het verleden en bied weinig hoop voor de toekomst.
Verder is heel die rechtszaak gebakken lucht, bepaalde bevolkingsgroepen zorgen voor buitensporig veel overlast, dat moet je gewoon kunnen zeggen en wat mij betreft deugt er geen een religie, behalve misschien Bagwhan in de knuffeltijd ooit, maar ik zie er raar uit in oranje.

Het zou het OM sieren criminelen beter te ver- en oordelen, een turkse pooier die verschrikkelijke dingen heeft gedaan proefverlof geven, de continue stroom van missers, bah.
Aan de andere kant, ik heb deze rechter vandaag aan het 'werk' gezien, ik denk niet dat hij de weg uit een telefooncel kan vinden, dus ik vrees met grote vreze.
zover mijn bak met gal, ik ga voer maken voor morgen, zonder gal overigens.
Many men go fishing all of their lives without knowing that it is not fish they are after.
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

04-10-2010 20:44

Mooie reactie Rick! Ik lees in je postings steeds een grote realiteitszin, die de beste Peter effe kwijt is geloof ik. Met excuses voor het galbakkenniveau hoor! :roll: Let wel, ik ben geen racist, wel een realist en daarom heb ik de PVV gestemd.

Wel een beetje jammer dat er al door twee heren hier op het board beloofd werd dat ze hier weg gaan en dit dan weer niet gestand wordt gedaan. Lijkt ook wel politiek! 8)
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Gebruikersavatar
Laurens Maasland
Berichten: 827
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

04-10-2010 20:58

K. van den Herik schreef:Viva kernenergie. kom maar op met dat warme water.

Kolengestookte centrales, vooral de wat minder moderne zijn m.i. het best in de winter ;-) hoe moderner hoe koeler. Die 17 graden op Tihange is echt echt niet de norm, de laagfrequente infrageluiden om de vis er weg te houden gelukkig ook niet, hoe staat de partij voor de dieren hier eigenlijk tegenover?
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

04-10-2010 21:19

Tja, laten we teruggaan naar wat ons dan wel bindt en de onderlinge onaangenaamheden eens staken. Voor politiek advies zoek ik geen karpervissert.

Wat zit er in het vat voor ons? Gaan die animal cops ons controleren op gebruik onthaakmat? Heeft wel een hoog partij voor de dieren gehalte.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

04-10-2010 21:31

Ik denk dat het zoiets gaat worden als de Amerikaanse dierenpliessies, vaak optreden bij verwaarloosde en mishandelde dieren. Daarnaast wellicht nog achter illegale handel in bedreigde diersoorten aan, alsmede illegale handel van ongeringde en illegaal gevangen vogels e.d.

Ik zie in deze de focus niet bepaald op ons eenvoudige visserts gericht...
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

04-10-2010 21:33

Kees, snap je mening best als politie krijg je dagelijks met degelijke schoffies te maken die het bloed meer dan onder je nagels vandaan halen. Lees mijn eerdere reacties maar na hoe ik daar en over andere zaken denk. Ben van mening dat Wilders bewust geen partij opricht maar een beweging waar ik geen enkele vorm van democratische beginselen in kan ontdekken. Al eens afgevraagd waarom hij dat bewust niet doet? Vind hem gladder dan een paling vol met dioxine die tactisch ontzettend goed weet hij mensen die ontevreden zijn moet bespelen. Dat hij roept open te staan voor elke discussie is en gotspe van de eerste orde.

Of hij nu wel of niet veroordeeld is voorhem totaal niet meer belangrijk iets wat hij goed weet. Winnaar met de daaraan 500.000 stemmen gekoppeld komen er zeker.

Wil niet als een blindpaard achter de meute aan rennen. Daar ik gelukkig vrij ben van frustraties die ik hier helaas al dan niet terecht veelvuldig tegenkom. Daardoor in mijn ogen lastig zaken goed af kunnen wegen.

Laurens,
Goed dat je er een slinger aangeef.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

04-10-2010 21:35

Nee Kees, ik ook niet hoor. Maar 500 man klinkt veel. Als die zich gaan vervelen. :D

Nou ja, kunnen ze nog altijd zelf gaan vissen. :wink:
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

04-10-2010 21:42

Aart Lokhorst schreef:Recept om je eigenwaarde totaal te verliezen


Wees je bewust van je afhankelijkheid van goedkeuring van anderen.
Denk eraan wat anderen wel niet van je zullen vinden voordat je iets doet.
Denk vooral niet zelf na want jouw mening doet er niet toe.
Ga vooral mee in andermans ideeën en gedachten tot jezelf totaal nergens meer bent.
Geef iedereen gelijk en zeg tegen jezelf dat je altijd voor iedereen klaar moet staan.
Blijf altijd lief en aardig wat er ook gebeurt.
Sla al je mislukkingen op in je hoofd en maak jezelf wijs dat alles wat je doet toch wel mislukt. Dit werkt feilloos.
Wentel je in zelfmedelijden en geniet van je slachtofferrol.
Laat deze gedachten absoluut onder geen enkele voorwaarde los.
Zeg dan tegen jezelf dat je natuurlijk niet de moeite waard bent en dat je altijd alles verkeerd aanpakt. Je moet jezelf inprenten dat iedereen torenhoge verwachtingen van je heeft waar je nooit aan zal kunnen voldoen.
Denk alleen negatief over jezelf en kraak jezelf zoveel mogelijk af.
Ervaar kritiek op je functioneren in welke situatie of rol dan ook als totale afwijzing van je persoon. Sta jezelf vooral niet toe om ergens van te genieten behalve van je slachtofferrol dan. Wees nooit tevreden over jezelf of je prestaties.
Ga ervan uit dat alles beter kan en goed in jouw situatie uiteraard nooit goed genoeg is. Hol je zelf totaal voorbij en weet dat het met jou nooit wat wordt.
Berust in je denkwijze over jezelf en denk vooral niet na hoe het ook anders zou kunnen.
Succes verzekerd.


Lang verhaal Aart,
Geertje liep toch te kankeren op het 'gedoogbeleid' in Nederland, het zou enkel leiden tot wanorde..
En nu blijft ie mee eten zeker, een hoogst zeldzame hypocriet.
Groet'n Henk..

still growing Old.
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

04-10-2010 23:25

Gedoogsteun en gedoogbeleid zijn twee verschillende zaken Henk. Regeerakkoord al eens doorgenomen? Volgens mij is het gedogen aardig over...

En uiteraard is elk regeerakkoord gebaseerd op geven en nemen, dus Geert zal ook, net als iedere andere politicus, water bij de wijn moeten doen. Heeft niks met hypocrisie te maken.
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

05-10-2010 08:12

PJ,

Ik weet niet wie jij bedoeld met de galbakken, en laat de opmerking dan ook maar ff links liggen denk ik.

Het slagingspercentage van een advocaten kantoor heeft niet zo heel veel met success te maken hoor. Het geeft meer aan dat het OM zorgvuldiger met de zaak om gaat in tegenstelling to allerlei andere zaken waarin ze er maar een janboel van maken. Oeps, beschrijf ik daar in eigen woorden nu opeens wat een advocaat eigenlijk zou moeten doen? :oops:

De dieren politie, moeten we denk ik ook alleen maar zien als evenknie van WASP en dat soort organisaties, dus voor de echt schrijnende gevallen. Met mijn bekrompen geest vind ik het eigenlijk wel vreemd, dat hiervoor een aparte dienst opgericht moet worden. Is een standaard agent niet zeer goed in staat dit soort zaken ook te zien en iets mee te doen? Probleem zit hem m.i. niet in de handhaving maar meer in de wetgeving omtrent dierenleed. Er zijn de laatste jaren een paar voorbeelden geweest van mensen die van alles met paarden doen, waarvan de gemiddelde mens bijkant over zijn nek gaat ...... maar het is niet verboden. Dus kan oom agent er niets mee, ja ze doen aan opsporing omdat er media aandacht is geweest, vervolgens kunnen ze niets met de beste man omdat hij geen enkele wet overtreedt.
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
K. van den Herik

05-10-2010 08:25

Mr Hyde

Zou zich uitstekend thuis moeten voelen in de linkse politiek.

BTW: Krijgt Ernst HB nu de zak en geen recht op een uitkering? Of mag hij zijn positie (mis)bruiken?
Gebruikersavatar
Rick van Sinderen
Berichten: 713
Lid geworden op: 17-07-2010 20:23

05-10-2010 09:46

Jaaaaaaaaaaaren wachtgeld dus, misschien moet hij met Balkenende een act beginnen als buikspreker, heel de dag op z'n schoot en zijn hand in z'n achterste, van die melodramatische oproepen doen en vervolgens er geen invulling aan geven, bah

Gisteren een paar cijfers gehoord van een verontruste ondernemer in de wijk hier, ik woon aan de rand van Best, hiet zit een klein winkelcentrumpje, aan te lopen door bewoners van het AZC in Eindhoven, die dat dan ook heel de dag doen, diefstal is vergeleken met het andere centrum 60% hoger, geweld en intimidatie tegen cassiere's en personeel, fietsendiefstal, enz enz, ik ben zo onderhand aanhanger van de theorie racisten worden niet geboren maar gemaakt.
Many men go fishing all of their lives without knowing that it is not fish they are after.
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

05-10-2010 09:51

De soep wordt niet zo heet gegeten als dat hij is opgediend.

Galbakken: Donderen, drammen, dreinen, drenzen, emmeren, jammeren,jengelen, jeremiëren, kankeren, klagen, klooien, kloten,kutkammen,klieren, kwezelen, kwijlen, lazeren, malen, mauwen, meieren,mekken, mekkeren, melken, mieren, neuzelen, ouwehoeren,palaveren, reutelen, simmen, urmen, vervelen, zagen, zaniken,zeiken, zemelen, zemelknopen, zeveren, zieken, zijn beklag doen over………..

Zal bewust geen namen noemen maar raden mag altijd. :lol: Dat ik daarbij niet een ieder over een kammetje scheer mag duidelijk zijn. :wink:
K. van den Herik

05-10-2010 10:14

Galbak:

bewust iemands stek afvissen, terwijl bekend is dat een ander er voert en als de ander dan 200 meter verder opnieuw begint te voeren en te vangen, er weer gaan vissen.

Daarna de vermoorde onschuld spelen, bijna letterlijk trouwens :lol: :lol:

Uit de mond van zo'n zielepiet klinkt galbak bijna als een compliment.


Pensioenleeftijd verhogen tot 66 jaar.

Ben ik op tegen. Laten we eerst vanaf 1 janauari 2011 iedreen met 65 jaar met pensioen laten gaan. Van mij part met terugwerkende kracht. Tenzij 45 jaar gewerkt.
Gebruikersavatar
Rick van Sinderen
Berichten: 713
Lid geworden op: 17-07-2010 20:23

05-10-2010 11:00

Nieuw Hollands Links Naïef, bij gebrek aan initiatief:

In het nieuwe offensief tegen de galbakken kiezen we in designer kleding gestoken meisje Femke als vertegenwoordiging, geen antwoorden en alleen maar vragen, net als voorganger en havenoplichter Rosemuller miljonair, maar dat mag niemand weten.
Het nieuwe streven wordt zoeken naar oplossingen die nog verder buiten de werkelijkheid staan dan normaal, om zeker te weten dat we nooit zullen regeren en er verwacht van ons wordt dat we antwoorden hebben die er toe doen.
Gesteund worden we door uber brabander Roemer van de SP, de truc met de worstenmaker uit Oss zal best nog een keer lukken, al heeft deze variant weinig te melden en kan hij niet bogen op echte arbeid, maar dat zal wel voorbij gaan aan ons beoogde links publiek.
Als nooduitgang gebruiken we het milieu, niet dat het ons veel kan schelen maar als laatste bastion en om goede sier mee te maken, alsof het ons wel aan het hart gaat.
We gaan verder met kritiekloos inporteren van Afrikanen uit landen waar beschaving voorgoed verdwenen is, dus de clitorus illegaal uit laten snijden door een man met een kip op z'n kop bij een meisje van 12 wordt gedoogd.
Er is geen bewijs dat het verkrachten van peuters aids niet geneest, dus hier passen we een gematigd oordeel toe, ex moslimstrijders en massa moordenaars uit Somalië kunnen we niet herkennen als zulks, daar gaan we 4 jaar over nadenken, ondertussen kijken we hoe ze zich houden in onze maatschappij.
Afrikaanse vrouwen die in prostitutie verzeild raken door hier al aanwezige noord Afrikanen geven we gratis condooms, dan tonen we onze goede wil, we gaan niet aan iemand vragen van 24 die nog nooit gewerkt heeft waar die nieuwe BMW vandaan komt, dat beperkt zijn vrijheid en aangezien dit vaak een Marrokaan zal zijn is dat stigmatiserend, en beperkt zijn recht tot ontplooiing, verder blijven we op zoek naar dingen die er niet toe doen en die blazen we buitenproportioneel op, zodat we verzekerd zijn van Femke of Emil bij Paul & Witteman, elke dag weer.
Bejaarden laten we aan hun lot over, er valt niks meer te halen en hebben hun geld opgebracht, er dient gezocht te worden naar een manier om toch betrokken over te komen zonder dat moeite kost, zoals het invoeren van wetsvoorstellen die al bij aanvang kansloos zijn, leuk voor de stagiares, hebben die ook wat te doen.
verder is het belangrijk om ons te assiociëren met de laatste echte arbeiders van NL, om ons de glans te geven van een PvdA in de jaren 70, alleen niet te dichtbij komen, soms stinken ze.
Verder blijven we over het haar van Wilders bezig, bij gebrek aan echte argumenten wachten we op de volgende kopvoddentax uitglijer waar we dan heel verontwaardigt over doen en hem vergelijken met een iman uit Iran, die hier trouwens wel gewoon naar binnen mag van ons.

Als dit de galbakken niet monddood maakt.....
Many men go fishing all of their lives without knowing that it is not fish they are after.
K. van den Herik

05-10-2010 11:41

o ja we zijn voor extra bijdragen voor de omroepen, al was het maar voor gesubsidieerde zendtijd.

Daarnaast gedogen we dat de vrouwen van de musselmannen tegenwoordig voorop lopen. Immers toen het boek geschreven werd en de bepalingen gemaakt werden, bestonden bermbommen nog niet.

De woning van een hardwerkende burger die het waagt te verhuizen tot zijn woning is verbouwd mag gewoon weer in bezit genomen worden door de eerste viezerik die binnenstapt.
Gebruikersavatar
Rick van Sinderen
Berichten: 713
Lid geworden op: 17-07-2010 20:23

05-10-2010 12:01

En associaties die suggereren dat grote hoofden en korte beentjes met bijbehorende botvergroeingen duiden op generaties lange inteelt zijn ook verboden, er zou zomaar iemand een link kunnen leggen met de torenhoge medische zorg die dit soort mensen behoeft, we zoeken een slap excuus zoals gebrek aan zonlicht.......

Verder dienen getalenteerde nederlandse auteurs ontmoedigd te worden, onze interesse gaat uit aan schimmige verhalen over profeten en vliegers, en schrijnende verhalen van onderdrukte vrouwen in Iran, waar we overigens niks aan doen, ook niet als dat vrolijk doorgaat 3 hoog achter in Crooswijk.
Verder dient geen aanstoot genomen te worden aan het woord hoer in het arabisch, dat is gewone taal voor de buurvrouw, zoals ongelovige hond voor de buurman, zoals met het resultaat van intieme betrekkingen met een varken de kinderen bedoelt wordt, dit is niet beledigend bedoelt maar draagt bij aan kleurrijk taalgebruik en moet worden gezien als bijdrage aan onze cultuur.
Many men go fishing all of their lives without knowing that it is not fish they are after.
K. van den Herik

05-10-2010 12:12

Kraakpandje?

Afbeelding

Draaideuren dienen te worden voorzien van pluche, zodat de zogenaamde draaideur jongemannen zich niet bezeren.
Plaats reactie