1-0

Plaats reactie
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

21-03-2003 19:27

Frank,

In de Arena is dat heeeeeeeel ver van het veld. Althans in de beleving van de Den Haag supporter die gewend is bij het voetbal betrokken te worden en geen mobieltje of video-scherm wenst te gebruiken om te weten wat de stand is!
Doeeeeeeei,

John
marcel vrolijk
Berichten: 39
Lid geworden op: 24-01-2003 01:00
Locatie: den haag

21-03-2003 19:29

ADO RULEZ
daar gaan jullie nog veel over horen de komende tijd
reken maar!!!
en schijt aan ajax en al die shit
Willem Barnas

21-03-2003 20:34

Ja,

Rosse met die handel, trek die Arena aan tiene!!!

Da Hool :wink:
Richard Lodewijks
Berichten: 467
Lid geworden op: 28-10-2002 01:00
Locatie: Zoeterwoude

21-03-2003 21:04

Jongens ga nog even door, dan heb ik een record topic geopend in de koffietafelpraat, heb ik ook eens een record.

Wat vinden jullie trouwens van Ajax komende tegenstander?
Gebruikersavatar
Kevin van Etten
Berichten: 1472
Lid geworden op: 05-03-2002 01:00
Locatie: Eindhoven

21-03-2003 21:17

sssssttttt ff allemaal luisteren Hand in hand kameraden hand in hand voor feyenoord 1 geen woorden maar daden ik leef voor feyenoord 1 heeeeyyyy :grin: :wink:

nee maar ik hoop wel dat ado er bij komt wordt het te minste een echte competitie

groeten
kevin
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

21-03-2003 21:21

Whoeaahhhh.. :grin: Barnas,
Jij bent dus echt prettig gestoord. Ik ben echt zwaar E.O vergeleken bij jou man. Let it all hang out!!!!

"LODEWIJKS TOP TIEN OLE OLE!!"
Greetz,

Holy bean

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: John Pannekoek op 2003-03-23 09:28 ]</font>
Richard Lodewijks
Berichten: 467
Lid geworden op: 28-10-2002 01:00
Locatie: Zoeterwoude

21-03-2003 23:28

Op 2003-03-21 21:21, schreef John Pannekoek:


"EN LODEWIJKS GAAT STERKMANS VOORBIJ, LODEWIJKS GAAT STERKMANS VOORBIJ!!!"
Greetz,

Holy bean


Eeeeeeeeh, John, uitleg graag...
HansPeter van Ee

23-03-2003 16:28

John

Het is alleen te hopen voor ADO dat de supporters zich weten te gedragen.

PSV'ers hebben in ieder geval hun zin gekregen vandaag, al was er hulp nodig van de scheidsrechter Jan Regelneef en de KNVB.
Vind het wel jammer dat PSV kampioen wordt omdat dat slecht is voor het algehele Nederlandse voetbal.

AJAX heeft vanaf 1995 er voor gezorgd dat Nederland drie clubs mocht laten deelnemen aan de CL.
Dat is helaas afgelopen jaren om zeep geholpen door de anti-voetballers uit Eindhoven.
Een club zonder traditie die opgebouwd is met geld van Phillips.

Komend jaar zal PSV er ook in de eerste ronde weer uit vliegen omdat ze afgelopen zes jaar gewoon niets hebben gepresteerd in Europa.
Dat houdt in dat ze geen geplaatste club zijn.
Iets wat wel voor AJAX en Feyenoord geldt.

met onbevangen groet

HPE
Dominique de Vos
Berichten: 323
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Overslag

23-03-2003 17:36

Geen woorden meer aan toe te voegen...

Met stilzwijgende groet
CC
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

23-03-2003 19:53

HP,

Wat het eerste betreft;

Deze discussie, wat eigenlijk helemaal geen discussie was, hebben we al eens eerder gevoerd waarin ik toen al aangaf het somber in te zien.
De bekerwedstrijd in het Zuiderpark tegen PSV waar ik aanwezig was hebben deze vermoedens helaas enigzins bevestigd.
Wel denk ik dat het e.e.a. te maken heeft met het feit dat de D-H supporter zich zo met de club verbonden voelt dat ie zich persoonlijk gepakt voelt als z'n club weer eens ten onrechte benadeeld wordt door de heren KNVB en Co.
Dat dit in het verleden nogal opvallend vaak gebeurde behoefd geen discussie.

Wat het tweede betreft;

Och, gewoon een tumultueus saai potje slecht voetbal van de onderste plank waarin PSV niet wilde/hoefde te voetballen daar waar Ajax het wel probeerde maar gewoon niet kon.
Was zonder Regelneef ook een verloren "baggerpot" geweest.
Tot zover mijn interpretatie, voor de rest heb je gewoon gelijk!
Met niets gevangen groet,

John
Richard Lodewijks
Berichten: 467
Lid geworden op: 28-10-2002 01:00
Locatie: Zoeterwoude

23-03-2003 19:54

Psv heeft ook als enige van de drie supporters die gewoon weglopen wanner het niet goed gaat, inderdaad jammer dat psv kampioen wordt. Een club zonder uitsraling...

Richard
Willem Barnas

23-03-2003 20:21

Tja John,

Wie waren de eersten met de stadionbrandjes, wie waren de eersten met de vliegende stoelen, wie stond er altijd vriendelijk te wachten bij de ingang??? En die Ajacieden en Rotterdammers maar blijven zingen...

Met inmiddels zevenmaal fluitende groet :wink:

WB

PS.: Wat was je toch een fijne kerel in Leerdam, de jeugd ging compleet uit 'Het Dak' door jou gulle glimlach en enkele gratis kilo's Richworths :grin:
Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

23-03-2003 21:33

Had je ff voorgesteld, 't waren bijna allemaal db'ers...
Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

23-03-2003 21:37

Had me voorgenomen weg te blijven met al dat gezeik hiero, maar nu kon ik t toch niet laten :grin:

Aju paraplu
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

23-03-2003 21:38

Ja Willem,

Daar hadden ze dan ook reden te over voor. Buiten het feit dat ze meestal met de ZWAAR bevochten punt(en) het Zuiderpark verlieten mochten ze dit ook altijd als eersten doen.

Zwaar discriminatie aangezien WIJ ook in de uitwedstrijden, die ik de laatste tijd overigens niet meer bezoek, tot soms wel anderhalf uur moesten wachten alvorens het te mogen verlaten.
Alsof het zo'n pretje is anderhalf uur in dat "kippehok" in Eindhoven tegen je zin in te worden vastgehouden.

"Pak um beet pak um beet, du wochst is weah lekkah heet!"
"Met un brauwtje wochst in ju maag nah F-C Du Haag"

P.s. Ben meestal een fijne kerel Wim, vooral voor die jonge gasten. Al wil ik weleens autoritair en/of strondvervelend overkomen. :wink:
Nee hoor, ik ben heel erg gevleid. :eek:
Groet,

John
Gebruikersavatar
Ties Kanters
Berichten: 84
Lid geworden op: 02-10-2002 02:00

24-03-2003 00:05

Hoe zou het mij storen als PSV al 15 wedstrijden op rij niet van ajax had kunnen winnen. Feit is en blijft dat PSV nummer 1 in nederland blijft met slecht voetbal, hoe word er dan in amsterdam gevoetbald? Op de ouderwetse Joop van den Ende manier. Met hulp van studio AJAX blijven de meeste van jullie geloven in het kunnen van AJAX. Zo houd Saddam Hoessein zijn volk ook "dom"
En dan roepen dat regelneef hulp heeft geboden bij de overwinneng HPE toch heb je de eerste seconden van de wedstrijd niet gezien. Heeft AJAX flink wat geld gekost om de scheids om te kopen ben ik bang.
Echter is AJAX in eindhoven al net zo kansloos als in Amsterdam tegen een slecht PSV. Het gaat jullie hopelijk bijzonder goed in de CL maar ik moet er toch voor vrezen
Met het allerbeste toegewenst voor het nederlands voetbal en voor jullie allemaal.
Ties
HansPeter van Ee

24-03-2003 07:11

Ties

Dus de Rode kaart van Chivu was terecht ?
Hij gooide trouwens wel de juiste man in zijn bek, wat een huilebalk die van Bommel.
Ik hoop dat Davids dit schele mietje eens een flink lesje leert.

Daarbij is het zo dat AJAX vorig jaar zonder te winnen van PSV kampioen werd.
Mij frustreerdt het absoluut niet want AJAX laat tenminste zien dat ze absoluut geen ontzag heeft voor de grote Europese topclubs.
De bravoure en onbevangenheid die AJAX uitstraalt zal men in eindhoven nooit zien.
Dat AJAX gisteren niet best speelde dat klopt maar dat kan ook niet anders met zulke jonge spelers.
En vergeet niet dat wij nog wel in de CL actief zijn.
Waarom speelde PSV AJAX niet van de mat gisteren, zij hebben de hele week rust gehad ?
Volgens mij duidelijk een teken dat het ook volgend jaar weer snel over zal zijn voor ze in Europa.
Wat een afbraakvoetbal laat die Hiddink PSV spelen.

met onbegrepen groet

HPE
Jeroen Leuven

24-03-2003 09:13

HPE,

Dat zijn rake woorden, pas maar op dat je er geen PSV zielen mee raakt. :lol:

Kan me trouwens helemaal vinden in jouw reactie, wat een petjebal spelen de PSV'ers het was bijna LAF!

Gr.
jurgen munten
Berichten: 1159
Lid geworden op: 25-09-2002 02:00
Locatie: Eygelshoven

24-03-2003 12:00

Nou,
PSV speelde toch precies zo zoals Ajax tegen Roma speelde. op voorsprong komen en dan maar achterover leunen. natuurlijk leidt dit niet tot attractief voetbal, maar ja het resultaat telt!

overigens had ik die rode kaart niet gegeven, aangezien Chivu al geel had. maar een penalty was het duidelijk wél!

en HPE, balletkunstjes is NIET gelijk aan bravoure/onbevangenheid. ja, technisch is Ajax zeker heel sterk, maar voetbal is meer dan kunstjes :smile:

groeten,
karperlimbo
Gebruikersavatar
Ties Kanters
Berichten: 84
Lid geworden op: 02-10-2002 02:00

24-03-2003 14:44

HPE,
Een jong elftal en dan al zeiken dat ze moe zijn van die wedstrijd in Rome, een schop onder hun veel te duur betaalde hol moeten ze krijgen. En waaruit kan jij opmaken dat PSV wel ontzag heeft voor de buitenlandse clubs? Gebrek aan kwaliteit zul je bedoelen net als bij AJAX!
Feit is en blijft dat PSV AJAX gewoon weer heeft verslagen. En waarom spreek jij alsof je mee voetbalt met AJAX "wij zijn nog steeds actief in de CL" Zij zijn nog steeds actief jij doet daar niks voor. AJAX heeft HPE absoluut niet nodig, hoewel een kerel als jij wel de AJAX mentaliteit heeft nl. hoog van de toren blazen en niks laten zien.
En inderdaad de bravoure en onbevangenheid heeft AJAX in eindhoven ook niet laten zien.

Om nog terug te komen op de rode kaart van Chivu, absoluut onterecht net als de gele kaart van die huilebalk. En Davids is in deze context denk ik het schele mietje, moet je dat brilletje van hem eens zien hahahahaha wat een eikel zeg.

Beste Jeroen,
Een echte PSV supporter staat ver boven alles wat AJAX is en heeft daarom zul je PSV zielen nooit kunnen raken. Het onbeerd je gewoon aan kwaliteit hiervoor
Met goedbegrepen en alvast kampioenvierende groet
Ties
robin nieuwhof
Berichten: 488
Lid geworden op: 11-01-2003 01:00
Locatie: krimpen aan den ijssel

24-03-2003 17:22

aha ajax mag willen dat ze volgend jaar cl spelen. ik denk eerder dat feyenoord dit jaar de cl ingaat samen met psv! jammer voor ajax


feyenoord rulez

ps. nog 1 puntje verschil
HansPeter van Ee

24-03-2003 17:53

Ties

Oordeel niet over zaken waar jij geen verstand van heb.
Jonge jongens zoals van der Vaart, Nigel de Jong en Steven Pienaar kunnen nog niet spelen op routine.
En daardoor slaat de vermoeidheid sneller toe dan bij een oudere en ervaren speler die al langer gewend is aan het niveau.
Bij AJAX spreken de echte supprorters altijd over wij, dat komt omdat wij gewoon de beste zijn en regelmatig voetballers afleveren van wereldniveau.
Je leest het weer goed, wij die nooit hebben kunnen begrijpen dat mensen iets kunnen hebben met PSV.
De club zit niet geworteld in Eindhoven maar in die gloeilampenfabriek.

PSV zal altijd moeten kopen want opleiden dat lukt ze niet zo.
Het zal dan ook moelijk te verkroppen zijn als AJAX binnen een paar jaar weer de cup met de grote oren wint.
PSV komt volgend jaar echt niet ver omdat ze automatisch worden gekoppeld aan twee sterke tegenstanders.
De derde is vast weer een team uit het Oost-Blok :smile:
Wees nu eens eerlijk wat heeft PSV nu gepresteerd in Europa de laatste tien jaar ?
De derde CL-plaats verneukt meer niet, jullie worden bedankt.

Robin

Het beste zou zijn dat Ajax en Feyenoord in de CL spelen, PSV heeft nu wel bewezen dat ze in Europa niets te zoeken hebben.
PSV boezemt een Europese topclub echt geen ontzag in, zie Arsenal, zie Dortmund, ze liggen daar nog steeds in een deuk om dat gepruts uit Eindhoven.

met voetballende groet

HPE
robin nieuwhof
Berichten: 488
Lid geworden op: 11-01-2003 01:00
Locatie: krimpen aan den ijssel

24-03-2003 17:59

hey hpe

dortmund is nu nog bang voor pi-aire van hooijdonk!! haha het is waar wat je zegt over psv. in nederlands spelen ze goed maar zo snel het niveau een tikkeltje omhoog gaat bakken ze er niks meer van. waarschijnlijk gaat dit tegen feijenoord gebeuren. de hele verdediging van psv word dan zoek gespeeld door van persie van hooijdonk buffel en kalou. dag psv. ze kunne leuk een paar wedstrijdjes spelen in de cl en dan weer oprotten!
Gebruikersavatar
Ties Kanters
Berichten: 84
Lid geworden op: 02-10-2002 02:00

24-03-2003 19:38

Beste HPE,
Zoals jij geen "wij" behoort te zeggen, wil ik ook niet hebben dat jij van jullie spreekt. Ik voel me namelijk niet verbonden met welke voetbalclub(behalve mijn eigen zaalteam)dan ook. Waarom is het dat ze in amsterdam altijd in het verleden kijken, als je dat ook doet met vissen zul je niet veel gaan vangen.
Over dat kopen gesprokken welke grote voelbalcub (en ik heb het over grote voetbalclubs dus niet over AJAX) koopt vandaag de dag geen spelers meer.
Het voetbal en alles eromheen gaat nog maar om 1 ding en dat zijn niet de trouwe supporters. Het gaat in de arena zelfs zo slecht met de financien dat ze 2 schermen op moeten hangen gesponsort door Philips. PSV heeft inderdaad niks gepresteerd in Europa maar wel in nederland.
En zal ik je een verhaaltje van Grimm voor lezen want je gelooft schijnbaar nog in sprookjes. AJAX de cup met grote oren HAHAHAHA AJAX de club met grote mond zul je bedoelen. En inderdaad er loopt 1 voetballer rond bij AJAX waar ik respect voor heb nl. van de Vaart, die jongen komt er wel. Voor de rest vind ik het hedendaagse voetbal een lacher van de bovenste plank met AJAX als grote clown.
Ik geloof trouwens niet ooit met jouw geknikkerd te hebben. Als jij uitspraken maakt over het reilen en zeilen van mijn verstand zul je me wel kennen, echter ik ken jou niet en betreur dat helemaal niet.
En waarom bedank je PSV voor het verneuken van de derde plaats in de CL, jullie (zoals dat bij AJAX de grootste familie van nederland gezegd wordt) worden er immers de dupe van. Feyenoord word tweede AC Milaan gaat verder in de CL en in amsterdam wuiven ze met witte zakdoeken naar Ronald Koeman.
Had hij maar beter naar zijn broer moeten luisteren, dat is samen met Hiddink namelijk een kampioenenmaker. En dan sympatiseren met Robin, een Feyenoorder wel te verstaan, ik hoop voor je dat de andere AJAX supporters het niet horen want dat komt je duur te staan. Zo triest is het met het voetbal gesteld dat je een ram voor je kop krijgt als je voor een andere club bent.Neem een voorbeeld aan Amerika daar zitten de supporers gemengd door elkaar heen samen te genieten van een strijd die geleverd dient te worden op het veld (en niet op een maisveld in beverwijk)
Dat is sportief.
We kunnen zo nog wel even over en weer lopen zeiken (wat ik overigeens met een grote korrel zout neem) het is echter zo dat door het grote geld in het buitenland geen 1 nederlandse club nog ooit een echt team krijgt, ik bedoel v.d Vaart weg bij AJAX de Jong zal ook niet lang meer blijven, mietje v. Bommel weg bij PSV en van Persie weg bij Feyenoord, daaag talent van nederland.
Met bizonder voetbalonvriendelijke groet
Ties
robin nieuwhof
Berichten: 488
Lid geworden op: 11-01-2003 01:00
Locatie: krimpen aan den ijssel

24-03-2003 20:02

ach.. ties die ajaxieden mogen vanmij hier naar rotterdam komen hoor. het is hier ieder jaar 2x raak. 1x met de amstel cup en 1x feyenoord-ajax en die poeperds van ajax zijn ieder jaar weggelopen!! of weggerend moet ik zeggen!!! niet dat ik mee heb gedaan maar ik was er wel bij. ( ik was aan het skaten in blaak)
Plaats reactie