Overlast van homo's

Plaats reactie
Jan de Heer
Berichten: 120
Lid geworden op: 28-04-2005 21:48
Locatie: Leiden

15-05-2005 11:41

Marc Schrikkema schreef:Hypocriet dat jij er bent!



Iedereen mag het doen, alleen niet op een vaste plek waar de rest dus vandaan kan blijven als zeer niets mee te maken willen hebben. Jij hebt dus liever dat het overal maar gebeurd waardoor de kans op gezien worden door al te jeugdige mensen alleen maar vergroot.

Marc


Lijkt me toch niet, ik vind een incidentele 'vrijpartij' in de open lucht geen vorm van onzedelijkheid, maar het systematisch en gepland 'openlucht-neuken' wel. Zodoende moeten dergelijke praktijken iig. worden stopgezet.
Bovendien interpreteer jij mijn visie, dat iedereen het zo af en toe mag, weer veel te zwart-wit, waardoor jij het hele idee uit zijn verband rukt. Dus lees het nogmaals na en gegarandeerd dat jij dan ook snapt dat ik niet voor een grote losbandige en eroploswippende groep mensen in alle natuurgebieden van Nederland ben...

Je onderschrift klopt dus ook gewoon geen hout van!


Van deze zin nog minder.... :wink:
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

15-05-2005 12:50

Ik lees veel reacties over het feit dat kinderen in contact kunnen komen met dergelijke viespeuken.
Het is waar, maar een opvoeder-ouder kan dergelijke plekken mijden.
Een jonge visser zou zich een keer of tich achter de oren moeten krabben of het wel veilig genoeg is.

Wat mij veel meer "angst" inboezemd is een uitzending van Zembla.
Je kinderen moeten toch naar school en als het kan verder leren.
Als ik zie aan wat voor gevaren de jonge meiden blootstaan en willens en wetens dingen doen omdat ze anders toch verkracht worden, word ik meer beroerd dan van een blote konte lulleventer in een bosje.
Om bv maagd te blijven worden andere kanalen aangeboord.

MSN, muziekkanalen met hun videoclips en het na-aapgedrag van de jonge haantjes zijn een groter gevaar dan een parkeerterrein die gemeden kan worden.
Vissen is een hobby, geen religie!
Jan de Heer
Berichten: 120
Lid geworden op: 28-04-2005 21:48
Locatie: Leiden

16-05-2005 18:40

Douwe Bijlsma schreef:MSN, muziekkanalen met hun videoclips en het na-aapgedrag van de jonge haantjes zijn een groter gevaar dan een parkeerterrein die gemeden kan worden.


Wellicht een groter gevaar, maar dit toont wel aan dat dergelijke plaatsen een gevaar vormen en moeten we dat dan zomaar goedkeuren?
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

16-05-2005 18:49

Je hoeft niks goed te keuren, het is een feit.
Het vormt geen gevaar voor diegenen die het mijden.
In de meeste gevallen is het trouwens je eigen angst waar je het meest onder lijdt.
Vissen is een hobby, geen religie!
Joris Kroes
Berichten: 691
Lid geworden op: 26-07-2003 02:00
Locatie: X2 Ovaal!!

16-05-2005 18:53

Douwe Bijlsma schreef:MSN, muziekkanalen met hun videoclips en het na-aapgedrag van de jonge haantjes zijn een groter gevaar dan een parkeerterrein die gemeden kan worden.


Dat kan toch ook allemaal met gemak gemeden worden... De-installeren op de computer en niet voorprogrammeren op je televisie... Inderdaad, ze kunnen het ook ergens anders te zien krijgen, maar dat kan met die plekken net zo
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

16-05-2005 19:05

Leuke redenatie die helemaal niet opgaat, het schoolbezoek kan niet gemeden worden.

Bovendien is het bewust maken van gevaren een onderdeel van een opvoeding.

De pest is alleen dat de opvoeder vaak niet in de gaten heeft dat de wereld niet meer op de wereld lijkt die zij nog kennen.
Vissen is een hobby, geen religie!
Joris Kroes
Berichten: 691
Lid geworden op: 26-07-2003 02:00
Locatie: X2 Ovaal!!

16-05-2005 19:07

Douwe Bijlsma schreef:Leuke redenatie die helemaal niet opgaat, het schoolbezoek kan niet gemeden worden.


Weet niet naar welke school jou kinderen gaat/ jij gaat :lol: , maar bij ons kwamen MSN en MTV echt niet voor op school hoor ;)
Richard Lodewijks
Berichten: 467
Lid geworden op: 28-10-2002 01:00
Locatie: Zoeterwoude

16-05-2005 19:09

Douwe, geef je helemaal gelijk.
Las laatst een vraag van een meisje van 14 in een blad die zich afvroeg of ze wel helemaal normaal was omdat ze nog geen sex had gehad.
Lees eens wat teksten door van populaire bands en je snapt haar vraag.
Lees eens een tienterblaadje als breakout en je snapt haar vraag. Zap ,s avonds laat eens langs wat zenders en je snapt haar vraag.....

Moralistisch gezien is dit land heel erg afgegleden.

En mitz, ik denk dat je al heeeel geduldig ben geweest, heb ook een zoontje van 6 maar denk dat ik me erg in had moeten houden.

Richard
Gebruikersavatar
richard van der vliet
Berichten: 748
Lid geworden op: 11-10-2002 02:00
Locatie: Delfzijl

16-05-2005 20:13

nou, een vriend van mij had het laatst nog, ging vissen in friesland, vaart ie z'n lijntjes uit, ziet ie in ene 2 van die viespeuken daar doggystyle zitten doen :X
Richard Lodewijks
Berichten: 467
Lid geworden op: 28-10-2002 01:00
Locatie: Zoeterwoude

16-05-2005 20:20

nou, een vriend van mij had het laatst nog, ging vissen in friesland, vaart ie z'n lijntjes uit, ziet ie in ene 2 van die viespeuken daar doggystyle zitten doen :X

goed observeren is het halve werk


Eehm wat was je daar aan het observeren??????



Richard
Gebruikersavatar
richard van der vliet
Berichten: 748
Lid geworden op: 11-10-2002 02:00
Locatie: Delfzijl

16-05-2005 20:46

geen vieze mannetjes die het nodig vinden dingen die normale mensen in hun slaapkamer doen in de open lucht uit te voeren, dat is een feit.

en door goed te observeren, weet ik nu dat ik daar niet meer heen vaar :lol:
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

17-05-2005 07:24

En toch he ...... en toch.

Gedoogzone's kun je makkelijker mijden dan de incidentele hitsige mensen die het dus maar te pas en on te pas gaan doen in de vrije natuur.

Ben het wel met Douwe eens, als je de bagger ziet die tegenwoordig op de TV is, de vragen van jonge meisjes die je steeds vaker leest dan denk ik ook, damn wat een klotenwereld.

Kunnen wij ze er tegen beschermen? Nope, m.i. is ze stap voor stap op de hoogte te brengen in wat voor wereld wij leven en ze duidelijk maken dat hun lichaam van hen is en dat daar niemand ongenood aan mag komen. Tegen de ellende van de TV, tsja mijn oudste is 8 en die mag domweg geen MTV en dat soort zaken kijken alhoewel we dat niet zo heel erg lang meer tegen moeten willen houden denk ik bewustwording is de eerste stap om te voorkomen dat ze denken dat zaken normaal zijn die niet normaal zijn.

Ik leer haar de fijne kneepjes van het zelfverdedigen wel ff, helpt niet altijd maar goed met een super pijnlijke leuter doe je niet zo heel veel echt slechte dingen meer. Ook ogen mogen uitgestoken worden, bekervormig kraakbeen kun je zelfs als meisje van 8 kraken. Knieen mits goed behandeld breken sneller dan je denkt.

Ergste wat ze kan overkomen is bevriezen door pure angst, daar moet je ze afhelpen. Zonder angst loop je al minder risico maar zonder angst komt op tijd ontsnappen veel dichterbij!

Wees allen realist en leer ze! leer ze dat er loverboys bestaan, leer ze dat er mensen zijn die denken dat verkrachten normaal is. Maar leer zze in godsnaam de zwakke plekken van het menselijk lichaam!

Met bevreesde groet Marc
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
Simon van Vegchel
Berichten: 427
Lid geworden op: 10-03-2004 14:43
Locatie: Eindhoven

18-05-2005 18:41

Douwe Bijlsma schreef:Ik lees veel reacties over het feit dat kinderen in contact kunnen komen met dergelijke viespeuken.
Het is waar, maar een opvoeder-ouder kan dergelijke plekken mijden.
Een jonge visser zou zich een keer of tich achter de oren moeten krabben of het wel veilig genoeg is.

Wat mij veel meer "angst" inboezemd is een uitzending van Zembla.
Je kinderen moeten toch naar school en als het kan verder leren.
Als ik zie aan wat voor gevaren de jonge meiden blootstaan en willens en wetens dingen doen omdat ze anders toch verkracht worden, word ik meer beroerd dan van een blote konte lulleventer in een bosje.
Om bv maagd te blijven worden andere kanalen aangeboord.

MSN, muziekkanalen met hun videoclips en het na-aapgedrag van de jonge haantjes zijn een groter gevaar dan een parkeerterrein die gemeden kan worden.


Deze uitzending heb ik toevallig ook gezien, ik ben zelf 15 en in mijn vriendenkring ken ik niemand die hier ook maar een klein beetje iets mee te maken heeft. Ik wordt ziek van de negatieve kijk op programma's als MSN, en sites als Superdudes/Sugababes, natuurlijk lopen er pedofielen rond op internet, niets aan te doen, maar die mensen kun je van je af houden hoor... :roll:

Ook dit idee is totaal uit zijn verband gerukt.. De media geilt op alles wat vast zit en los kan worden gerukt. De hele uitzending draait om een paar meisjes van een of andere VMBO-school (begrijp me niet verkeerd, daar gebeuren dit soort dingen gewoon eerder) en een stel gasten die denken dat ze in de HipHop scene zitten en amerikaanse pimps als voorbeeld nemen.. Denken jullie nou echt dat dit het voorbeeld is van iedere jongere tussen de 12 en 18 in Nederland? :-?

Bah.. Ik heb zo'n gruwelijke hekel aan dit soort nutteloze uitzendingen van volwassenen die denken dat ze er alles vanaf weten. Hoe vaak gebeurt het dat een meisje door 5 jongens wordt vastgehouden en vervolgens wordt verkracht omdat ze niet vrijwillig sex wil hebben? Hoeveel jongeren zijn er? Oh.. en begrijp me niet verkeerd, maar cultuur heeft hier ook iets mee te maken, want vaak zijn het wel de turkse/marrokaanse/antiliaanse vriendjes die dit soort dingen doen, je ziet het veel minder vaak met Nederlanders, omdat in het Christelijke geloof de vrouw veel verder geëmancipeerd is dan in de Islam.. Ik ben absoluut niet racistisch, maar het is gewoon een vaststaand feit, kijk maar naar die uitzending van Zembla... :roll:

Zo.. mijn ei is er ook weer uit... :-?
Nothing can beat a well-sized carp in the morning
Gebruikersavatar
Marc Henstra
Berichten: 241
Lid geworden op: 14-12-2006 12:09
Locatie: hoogeveen

09-06-2007 22:33

ben 9ik blij dat ik rond drenthe vis weinig tot geen last van homo plekken bij wateren ,ja alleen bloemert maar daar vis ik dan ook nooit..sucses in het westen hhhaahhaha
Gebruikersavatar
Thomas de nieuwe
Berichten: 745
Lid geworden op: 08-10-2006 18:21
Contacteer:

09-06-2007 22:56

Nu heb ik een vraag aan jullie :P

wat vinden jullie vervelender homo's op je stek op brazems :lol: :lol:

groet :lol: Thomas
long as i got lungs and a rod you can't stop me
Robert Lamboo

09-06-2007 23:58

Homobrasems
Martijn Nederpel
Berichten: 4864
Lid geworden op: 28-02-2002 01:00
Locatie: leeuwarden

10-06-2007 00:25

En neimdn klaagt hier als ut vrouwke ff nagekeken wil worden tijdens een wandeling door het bos! Vraag me af wat er dan op en homo forum kom: Zooooooo smerig he die hetros die het met elkaar doen!

maar goed tis idd niet pretig erst een zooi rubber te moeten opruimen voor je je tentje parkeert
Gebruikersavatar
Dries Jacke
Berichten: 2360
Lid geworden op: 01-04-2007 09:29
Locatie: Friesland

10-06-2007 09:32

Ook op het water in Heerenveen waar ik viste heb je die vunzigheid. Ik maak daar direct korte metten mee ivm daar ook veel kinderen komen. Ik zeg kappen met die vunzigheid of ik bel de politie. Aangezien daar ook van die viespeuken rondelopen die het nodig vinden om te naaktzwemmen en juist waar groepjes kinderen zijn, dan zeg ik daar zeker wat van, en ze zijn dan heel rap weg!! Ik waarschuw maar 1x!!!

Ik vind het maar een vunzige bezigheid. Mijn mening is, waar ik vis of waar kinderen aanwezig zijn, word die vunzigheid niet geaccepteert en zeker niet als ik in de buurt ben, ik waarschuw 1x keer willen ze niet luisteren dan hebben ze toch echt een probleem.

Of het nu de goede methode is of niet, boeit me voor geen meter, gewoon kappen met die viespeukerij ;)

En jah ik heb ook weleens een nummertje gemaakt met me vrouwtje in de natuur maar ik maak er geen sport van.
Martijn Nederpel
Berichten: 4864
Lid geworden op: 28-02-2002 01:00
Locatie: leeuwarden

10-06-2007 17:35

ik wel! :D
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

10-06-2007 17:41

Dries,

Ben je te huur? Ik weet hier wel een aantal gebieden waar werk voor je is.

Deze gebieden zijn bekend en zullen dan wel gedoog gebieden zijn. Eigenlijk ben ik van mening dat je als karpervisser niks in die gebieden te zoeken hebt. Als ouder met kinderen vanzelfsprekend ook niet.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Tim Schless
Berichten: 657
Lid geworden op: 08-07-2005 00:58

10-06-2007 19:15

Kees Ouwehand schreef:Deze gebieden zijn bekend en zullen dan wel gedoog gebieden zijn. Eigenlijk ben ik van mening dat je als karpervisser niks in die gebieden te zoeken hebt. Als ouder met kinderen vanzelfsprekend ook niet.

Groet, Kees


Hier ben ik het dus helemáál niet mee eens.
Bij mijn ouderlijk woonplaats ligt een mooi bos, met een paar meren erin. Hier wandelde ik vaak met mn ouders en de hond, en hier komen ook vaak homo's (op meerdere manieren)
Hebben wij hier nou niets te zoeken omdat die flikkers niet bij iemand op zolder af kunnen spreken!!?? :-? dus omdat zij daar in de bosjes liggen te rampetampen hebben wij er niets te zoeken?
Slaat m.i. écht nergens op. De enige reden dat ik daar nog niet gevist heb, is omdat het mij nu te ver is, maar anders zou ik het gewoon doen.

Het is toch te gek voor woorden dat je mooie natuurgebieden gaat mijden omdat een stel homo's daar hun vunzigheden graag uitvoeren!? kom nou
Als alles goed gaat, heb je waarschijnlijk iets over het hoofd gezien.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

10-06-2007 19:21

Vind ik best hoor. Maar de eerste stap is dan naar de gemeente/politie om dit te regelen.

Het willens en wetens toch betreden is ook goed. Maar beklaag je dan niet om wat je ziet.

Er zijn gebieden die al 20 jaar bekend staan. Daar verander je niet veel aan door je intolerant op te stellen. Zeker niet met grof taalgebruik.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Tim Schless
Berichten: 657
Lid geworden op: 08-07-2005 00:58

10-06-2007 19:52

Bekend staan??? bij wie dan???
en is het onze taak om daarmee naar de politie te gaan? er zijn toch ook tippelzones? en hoe kan ik nou weten of een stuk bos frequent door homo's bezocht wordt of niet? nee, een bordje neerzetten met de tekst "homo ontmoetingsplaats" is zeker ook discriminatie?

als je als visser een stek claimd schreeuwt iedereen moord en brand. dat er homo's al 20 jaar een stek claimen kan kennenlijk wel.

als ik naar de hoeren wil heeft daar toch ook niemand last van? laat die homo's een hotelkamer huren, of bij ome joop op zolder gaan of iets dergelijks!

gr, tim
Als alles goed gaat, heb je waarschijnlijk iets over het hoofd gezien.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

10-06-2007 20:31

Tim,

Als je pioniert kan ik mij voorstellen dat je in onverwachte situaties komt.

Ik wens je veel succes met je strijd.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Peter Ponsteen
Berichten: 1632
Lid geworden op: 08-05-2005 15:17
Locatie: Nunspeet

10-06-2007 20:34

Kees, en wat als naaktlopen en wippen in het openbaar verboden is? En het word op die plek NIET gedoogd. Moeten we die stekken dan ook maar laten gaan??

Blijft niet veel viswater meer over vrees ik.

Het beste is de politie inschakelen (dit is een zware taak hoor, om ze in actie te krijgen) . Grove woorden en slaan helpt waarschijnlijk ook niet, al krijg je snel die neigingen als ze je autospiegel eraftrappen...
''Een schone waterkant ligt voor het opruimen!''