Jan Nanne schreef:Wat ik lachwekkend vind is die enorme prestatiedrang van die Ajaxieden. Zo'n Sjaak Swart zonder enig spoor van relativeringsvermogen... Een bal met lucht wilde niet tussen de palen het is me toch wat.
Sorry, wou me eigenlijk niet gaan bemoeien met dit geneuzel maar wanneer één seniele ajaxied zo zielig is om zo kinderachtig te reageren wil dit niet gelijk zeggen dat alle ajaxieden deze mening delen
Wie heeft er nu eigenlijk een chronisch gebrek aan relativerend vermogen... Juist ja, Jan Nanne!
Zoals Michel al aanhaalde vind ik het ook wel heel zielig hoe graag de rest van Nederland Ajax altijd op zijn bek wilt zien gaan.
Ik persoonlijk was juist weer erg blij met de bekerwinst voor Feijenoord omdat ik dat dat honds trouwe publiek gun

, en dat meen ik!
Ik ben afgelopen seizoen naar een paar belangrijke wedstrijden van Ajax geweest en het was dan steeds niet om aan te gluren

.
PSV speelde verre weg het beste voetbal dit seizoen en had alleen de pech dat ajax na een vreselijke zware Europa cup wedstrijd kwam anders hadden zij waarschijnlijk ook deze wedstrijd gewonnen..
Dus vanaf nu hebben in Jan zijn visie waarschijnlijk alle ajaxieden een groot relativering vermogen

-