Het mooie is dat de klant altijd gelijk heeft. Of een ander dat nu wel of niet terecht vindt. En ik kan me best voorstellen waarom iemand gaat, maar ook waarom niet. Het is per slot van rekening zeker niet gratis. Als ik bv met mijn zoon ga en parkeergeld erbij tel zit ik al aan de € 32 en dan tel ik de 240km reizen (€ 18 brandstof) nog niet. Samen zou dat al € 50 zijn. En dan ben ik alleen nog maar binnengekomen. Dan vind ik het niet raar dat er mensen zijn die denken, hoh stop nu even niet. Of niet (meer)ieder jaar. Zo innovatief het is het nu ook weer niet. Of misschien doen ze daarvoor bv liever 8 online bestellingen.
Zelf doen wij wat anders deze keer en kiezen voor CarpSquare België eind volgende maand (afstand is overigens hetzelfde voor ons, maar het is weer eens een andere omgeving).[/quote]
Zoals ik al aangaf, niemand moet, iedereen mag.
De voors en of na's neem je mee in je keuze.
Maar om het af te kraken?
Klant heeft altijd gelijk? niet bij mij hoor, mee waaien met iedere wind gaat er bij mij niet in
