Ere & Eerste divisie 2013/2014
- Jan Witter
Hoezo geschikte auto, er zit toch wel een "LADA" dealer in Rotterdam zeker......!!!!!!
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
- remco de lange
- Contacteer:
FC Den Haag OLE OLE OLE
-
remco de lange schreef:FC Den Haag OLE OLE OLE
- jeffrey van osch
Weer geen c.l. voor psv dit jaar
Zij die zich verliezen in hun passie zijn minder verloren dan hij die de passie verliest .
www.Force1baits.nl
www.Force1baits.nl
- Jan Witter
Ja ja dat zijn weer echt inhoudelijke bijdrage van 2 ADO supporters hahahaha
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
-
1 december gaan we het over de inhoud hebben.
- Jan Witter
Oh ik dacht ergens in mei, maar ja als jij denkt dat Ajax dan al kampioen is vind ik het prima......
-
Ik weet niet of ik je uitspraak nou arrogant moet vinden of van het niveau "te dom om te schijten"....
- Jan Witter
Doe maar beide........!!!!!!!!!!
Dan heb je tenminste een goed gevoel.........!!!!!!!!
Dan heb je tenminste een goed gevoel.........!!!!!!!!
-
Pipo de clown marcelo verkocht aan Hannover.
- Jan Witter
Nou ja een goed gevoel zal het dit weekend ook wel niet worden.......!!!!!
Verliezen bij een promovendus....!!!!
Verliezen bij een promovendus....!!!!
-
Goed begin is het halve werk.
Overigens hebben jullie nog niet gewonnen he...
Overigens hebben jullie nog niet gewonnen he...
- Jan Witter
Nee we hebben inderdaad niet gewonnen.
-
Kijk, een iets beter weekend. Ik kan i.i.g. gerust naar m'n werk morgen gezien de resultaten van 010 en 020.
- Jan Witter
Ik ook niet wacht wel ff af wie die wedstrijd gaat blazen, zal waarschijnlijk Kuipertsssssss wel zijn...!!!
- michel Tja
- Contacteer:
Sjoerd Bonenkamp schreef:Kudtvoetbal...
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz
-
AZ uit blijft altijd lastig
Wel mooi dat de competitie zo start zeg. Wellicht dat het dit jaar wel spannender wordt. Althans, plek 1 is voor AFCA natuurlijk
Maar ben wel erg benieuwd naar de ontwikkeling van het jeugdige PSV team. Spelers als Bakkali daar ga je toch voor naar het stadion. Zelfs zonder een ervaren speler als Schaars wordt de wedstrijd eenvoudig gewonnen. En dan is daar nog GAE. Wat een goed begin voor een team dat jaren acties is geweest in de Jupiler pils league. GO GAE !
Op naar de volgende speelronde!
Wel mooi dat de competitie zo start zeg. Wellicht dat het dit jaar wel spannender wordt. Althans, plek 1 is voor AFCA natuurlijk
Maar ben wel erg benieuwd naar de ontwikkeling van het jeugdige PSV team. Spelers als Bakkali daar ga je toch voor naar het stadion. Zelfs zonder een ervaren speler als Schaars wordt de wedstrijd eenvoudig gewonnen. En dan is daar nog GAE. Wat een goed begin voor een team dat jaren acties is geweest in de Jupiler pils league. GO GAE !
Op naar de volgende speelronde!
Johan C. : Als je achter het net vist, bestaat de kans dat je haak tijdens het inhalen vast komt te zitten in het net !
-
Mijn werkdag is vandaag met een bigsmile begonnen.
Bij de 020'ers hier op de afdeling is het een keertje lekker stil haha!
Nu moet ik wel zeggen als AZ-supporter dat ik de rode kaart van Van Rhijn best zwaar vond! Had hem gewoon geel gegeven en de penalty, dat is wel zwaar genoeg! Overigens wel terrecht hoor de penalty(mijn mening)!
Ik vind de laatste tijd de wedstrijden tussen AJAX en AZ wel leuker worden! Word leuk gespeeld, snel al kwalitatief.
Ajax blijft wel beter dan AZ vind ik, maar AZ doet er niet veel onder en blijft lastig in te schatten wie er nou gaat winnen!
Van het weekend toch wel weer aparte uitslagen gezien! Feyenoord verliest, Go Ahead wint, Vitesse verliest en PSV wint weer met grote cijfers!
Bij de 020'ers hier op de afdeling is het een keertje lekker stil haha!
Nu moet ik wel zeggen als AZ-supporter dat ik de rode kaart van Van Rhijn best zwaar vond! Had hem gewoon geel gegeven en de penalty, dat is wel zwaar genoeg! Overigens wel terrecht hoor de penalty(mijn mening)!
Ik vind de laatste tijd de wedstrijden tussen AJAX en AZ wel leuker worden! Word leuk gespeeld, snel al kwalitatief.
Ajax blijft wel beter dan AZ vind ik, maar AZ doet er niet veel onder en blijft lastig in te schatten wie er nou gaat winnen!
Van het weekend toch wel weer aparte uitslagen gezien! Feyenoord verliest, Go Ahead wint, Vitesse verliest en PSV wint weer met grote cijfers!
- Jan Witter
Als voetballiefhebber is het toch niet meer te begrijpen.
Strafschop van Rhijn ja, rode kaart, nee, in mijn ogen was geel voldoende geweest Cillissen had de bal al.
Strafschop 1 Feyenoord ja, rode kaart Jordy botst met tegenstander wel opzettelijk, maar geen grove overtreding, hier was geel voldoende geweest.
Strafschop 2 Feyenoord ja, gele kaart Mathijssen, dit was duidelijk een schop, dus rood ?
1e geel voor Vrij nee speelt de bal, 2e geel ja, gaat ongecontroleerd het duel aan waarbij hij speler om verloopt.
Strafschop Groningen, als je goed kijkt is de trappende speler al in de beweging wanneer ineens die speler voor zich opduikt. Sorry maar dat vind ik geen pingel.
Strafschop van Rhijn ja, rode kaart, nee, in mijn ogen was geel voldoende geweest Cillissen had de bal al.
Strafschop 1 Feyenoord ja, rode kaart Jordy botst met tegenstander wel opzettelijk, maar geen grove overtreding, hier was geel voldoende geweest.
Strafschop 2 Feyenoord ja, gele kaart Mathijssen, dit was duidelijk een schop, dus rood ?
1e geel voor Vrij nee speelt de bal, 2e geel ja, gaat ongecontroleerd het duel aan waarbij hij speler om verloopt.
Strafschop Groningen, als je goed kijkt is de trappende speler al in de beweging wanneer ineens die speler voor zich opduikt. Sorry maar dat vind ik geen pingel.
-
En toch heb ik gisteren ook goede dingen gezien, Tadic.....
-
Tadic, onbegrijpelijk dat die nog bij een club als Twente speelt.
Twente gaat hier veel geld aan verdienen, mits het de speler op tijd van de hand doet.
Benieuwd hoe Bakkali zich zal ontwikkelen. 2 wedstrijd zegt nog niks. Maar het begin is goed.
Ben zelf erg benieuwd naar de transfers rondom Ajax. Toby en Christian zullen wellicht nog wel vertrekken.
Twente gaat hier veel geld aan verdienen, mits het de speler op tijd van de hand doet.
Benieuwd hoe Bakkali zich zal ontwikkelen. 2 wedstrijd zegt nog niks. Maar het begin is goed.
Ben zelf erg benieuwd naar de transfers rondom Ajax. Toby en Christian zullen wellicht nog wel vertrekken.
Johan C. : Als je achter het net vist, bestaat de kans dat je haak tijdens het inhalen vast komt te zitten in het net !
- Jan Witter
Zoals ik al voorspelde zal Kuiper(t)s zondag de *Klassieker* blazen.
- Bouke Langius
Jan ga je binnenkort ook bij Fox sports werken ?
Volgens ene Willem werken daar toch alleen maar Ajax supporters.
Dus dat past wel mooi denk ik.
Mitchel ik denk dat je beter het flexvoetbal gebeuren kan afsluiten.
Ik ben de enige die hem nog invul.
Dus dat is niet echt een competitie meer.
Volgens ene Willem werken daar toch alleen maar Ajax supporters.
Dus dat past wel mooi denk ik.
Mitchel ik denk dat je beter het flexvoetbal gebeuren kan afsluiten.
Ik ben de enige die hem nog invul.
Dus dat is niet echt een competitie meer.