Voel me top , stuk fitter al lichamelijk. En geestelijk voel ik me ook lekker omdat ik denk van '' zie je nou je kan het wel'' Nu volhouden

das alles
 das alles
Hendrik van der Veen schreef:stoppen is niet moeilijk....

dennis gerits schreef:klopt...het is mij al 4x gelukt ))
Sander Russing schreef:Komt het jullie bekend voor dat je in een opwelling s' avonds in de auto denkt: ZO en nu ben ik er weer klaar mee ik ga stoppen. Hierop gooi je je pakte met nog 10 sigaretten het raam uit. En smorgens het eerste wat je denkt is: KUT!!! tankstation :X

Bart beentjes schreef:Nope, rook nog steeds....
Blow wel veeeeeeeeeeel minder, voorheen zeker twee joints per dag en nu eigenlijk alleen als ik aan de waterkant zit.

Bart beentjes schreef:Ja ja Amnesia blijft het lekkerst vooral uit eigen kast maar dat is een hobby die ik ook al een paar jaar achter me heb gelaten.....

leen goudappel schreef:Of gewoon doorroken!
Bewijs is even of roken slecht is? Tuurlijk word het als slecht beschouwd,maar er zijn zat mensen die roken die zijn 90 geworden (Mijn Oma bijvoorbeeld,die is 90 en rookt stug door)
Vreemde eraan is,zoveel % die stopt met roken kampt plots na een aantal maanden niet roken met longkanker! Mensen die nooit gerookt hebbenen dat is een flink percentage die krijgt te maken met longkanker.
Alles is slecht voor je de laatste tijd. Maar wat is eigenlijk wel goed? Overal word wat achter gezochrt,mensen die voor jou gaan bepalen dat je nergens meer kan roken,jah hallo dat moeten we lekker zelf weten. Mensen die klagen zijn de grootste kettingrokers geweest en gaan jou vertellen hoeveel beter het leven is zonder roken? Nou een groot percentage gestopte rokers zijnde grootste zeikers die erzijn! ''Ow meneer ik heb last van uw rook,kunt u ergens anders roken?'' IK ''Jah dat kan,maar je kan ook een rookvrije kroeg opzoeken inplaats te gaan zeiken'' HIJ ''Jah dat snap ik meneer,maar ik ben gestopt en wil het graag zo houden''
Nichten (Niet allemaal,maar er lopen er zat tussen)

Bojan van der Linde schreef:Ben ook net pas een week gestopt, ben er nu ook helemaal klaar mee!
Voel me top , stuk fitter al lichamelijk. En geestelijk voel ik me ook lekker omdat ik denk van '' zie je nou je kan het wel'' Nu volhouden

Ben natuurlijk geen kasplantje geworden
 Ben natuurlijk geen kasplantje geworden