TATOO

Plaats reactie
Gebruikersavatar
rinus koolen
Berichten: 346
Lid geworden op: 21-06-2003 02:00
Locatie: eindhoven

27-07-2003 22:12

Hie twee voorbeeldjes,vam mijn maat z`n shop,de karpers zijn altijd koi`s,
is Japans,beb er zelf ook een.
<!-- BBCode auto-link start --><a href="http://www.tattoogeert.nl/fotos.htm" target="_blank" class=bericht>http://www.tattoogeert.nl/fotos.htm</a><!-- BBCode auto-link end --> als je wilt zal ik er nog meer sturen.

_________________
GR RINUS

=KARPUIN CATCHER-

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: rinus koolen op 2003-07-27 22:15 ]</font>
dennis v schoten
Berichten: 66
Lid geworden op: 17-06-2003 02:00
Locatie: den haag

28-07-2003 18:42

Ronnie wat je ook kan doen.
Als je een mooie en goeie foto van een karper hebt die je super vind.
Kan je naar de tatooshop gaan en hem laten uit tekenen.
Dat is wel iets duurder maar wel 1 die niemand heeft.
Groeten Haagse Dennis
als me pieper maar blijft piepen
Sjaak Brandsma
Berichten: 228
Lid geworden op: 18-04-2002 02:00
Locatie: Meppel

29-07-2003 15:37

aangezien mijn sterrebeeld vissen is heb ik 2 vissen laten zetten. natuurlijk zijn het 2 karpers, 1 rode en 1 oranje. Ik heb ze laten zetten in groningen waar ze aan de wand hingen als voorbeeld. het is net wat Rinus zegt,,,,,,,,,, Japanse invloeden
Edwin Wouters
Berichten: 286
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Noord-Holland

29-07-2003 21:35

Kijk eens in "het grote karperboek" Rini Groothuis. Staan mooie pentekeningen in.
edwin
dennis v schoten
Berichten: 66
Lid geworden op: 17-06-2003 02:00
Locatie: den haag

30-07-2003 18:30

Ronnie dat is heel verschillend.
Wil jij hem heel gedetailieert of met schaduw of enkel in zwart of kleur.
Heeft allemaal met de prijs temaken.
En hoelang hij of zij er mee bezig is.
Groeten Haagse Dennis
als me pieper maar blijft piepen
henk hoek
Berichten: 12
Lid geworden op: 24-07-2003 02:00
Locatie: veldhoven

02-08-2003 17:14

ga er maar van uit dat je gemideld 100 euro per uur betaald voor goed vakwerk.
dragon tatoo in eindhoven is er heel goed in japanse stijl maakt ze uit de vrije hand.
groeten henk
lars kern
Berichten: 697
Lid geworden op: 11-05-2003 02:00
Locatie: capelle a/d ijssel

02-08-2003 22:20

ik wil er ook een maar ik wacht nog een tijdje wil er nog even goed over na denken
behandel een karper zo als je zelf wil worden behandelt
Gebruikersavatar
Lukas Linde
Berichten: 912
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: ZW Drenthe

02-08-2003 22:41

Op 2003-08-02 17:14, schreef henk hoek:
ga er maar van uit dat je gemideld 100 euro per uur betaald voor goed vakwerk.


Jee, dan heeft die van mij wel 400 euro moeten kosten. Ik was er om 19:00 's avonds tot een uur of 23:00. Duurde lang maar ik had een ontwerp meegenomen die niet bij haar in de boeken stond. Moest dus eerst tekenen enzo, dus daar ging wat tijd inzitten. Was trouwens F200.- kwijt voor een tattoo ter grootte van een cd schijfje, met kleur en al.

Mannen, 1 tip voor het laten zetten van een tattoo, weet goed wat je wil laten zetten en doe het omdat je het zelf wilt, en niet omdat je kameraden het ook doen. Vergeet niet dat het er niet zo makkelijk weer af gaat als dat het er op is gekomen.
Er zijn er zat bij die ineens denken van, ik wil een tattoo, met een clubje vrienden naar een studio gaan, 3 minuten in die boeken gaan snuffelen, en vervolgens iets uitkiezen waar ze later spijt van krijgen.

Zelf ben ik er vanaf mijn 16de mee bezig geweest, en heb jaren een bepaald ontwerp in mijn hoofd gehad. Totdat ik later iets anders zag (wel van hetzelfde onderwerp) wat me mooier leek. Vervolgens heeft het nog een tijdje geduurt voordat er iets van gekomen is en heb hem op mijn 28ste dan eindelijk laten zetten. Bij Tattoo Karin in Steenwijk. Het is heel mooi geworden. Een stukje vakwerk, mooi rechte lijnen waar ze ook recht moeten wezen.
Vissie kump zo!
Rob Jacobs
Berichten: 57
Lid geworden op: 21-01-2002 01:00
Locatie: Ridderkerk/Helmond
Contacteer:

03-08-2003 11:05

Tja ik heb mn halve lichaam getattoeerd...en ik lees hier boven zoal die berichtjes.........ennuh wil jullie ff vertellen dat Dennis gelijk heeft over de verschillen in prijzen,maar ik wil graag even terug komen op Henk uit veldhoven.........100 euro per uur is de reinste afzetterij........en daarbij wil ik vermelden dat dragon tatto verschillende blunders heeft gemaakt door ze zomaar "uit de vrije hand" te zetten.Mensen indien je je laat tattoeren vraag dan aan die zaak of je het GG&GD hygiene certificaat zien mag van dit jaar.....indien dit niet overhandigd kan worden ga dan maar gerust naar een andere.......ziek worden kan altijd nog!!!!!!
Mensen laat je goed adviseren .......vraag naar werk van hen en kijk goed,want zoals Lukas hierboven al zei......hij staat er voor je hele leven op .....en geloof maar niet dat de laser het zo wegwerkt dat niemand het meer zien kan .....
Maar laat je niet tegen houden door anderen ..........en als je al zit te denek ndat je hem laat zetten maar je wil toch nog even denken ........80 % van die mensen lopen nu met een tattoo rond :smile:

Greetz van een wandelend stripboek,
Rob
Gebruikersavatar
rinus koolen
Berichten: 346
Lid geworden op: 21-06-2003 02:00
Locatie: eindhoven

03-08-2003 11:39

Inderdaad Rob,is erg veel jah 100 eurootjes
per uur ,sta zelf vol van Tattoo Gerrit
en die vraagt 50 euro .
Geert vraagt 75 maar die zit dan ook niet meer in zijn schuur,het pand moet toch ook betaalt worden,verder is Dragon toch een hele goeie ,heb er niks van omdat hij veels te duur is (ik heb alleen grote lappen) en dan loopt het toch in de papieren.
Dartco uit Helmond schijnt ook goed te zijn .
Toine van de Meulenhof
Berichten: 376
Lid geworden op: 06-05-2003 02:00
Locatie: Melick
Contacteer:

12-08-2003 14:39

Hmmsz....tattoo's ik heb net mijn hele rug laten volzetten, koste me 70 euro per uur.
voor wat er op staat ( heeft niks met vissen te maken ) was dat niet veel.
Ik ben het wel eens met rob Jacobs, Dragon heeft een paar mooie blunders gemaakt, en zo ken ik er nog wel een paar, Tribals uit roermond, 17 jaar "ervaring" maar verneukt wel mijn maat zijn arm, gelukkig heeft "mijn" artist het redelijk recht kunnen breien... Jos Breukers uit Kinooi.
<!-- BBCode auto-link start --><a href="http://www.breukersjostattoo.com" target="_blank" class=bericht>www.breukersjostattoo.com</a><!-- BBCode auto-link end -->

have a tattoo, maar niet omdat je stoer wil zijn, dat tijdperk zijn we allang voorbij
Plaats reactie