Ere & Eerste divisie 2011/2012

Plaats reactie
Gebruikersavatar
michiel jongste
Berichten: 807
Lid geworden op: 27-03-2008 19:57
Locatie: Delft

30-01-2012 16:02

Aan de overkant van het stadion zit toch meer gevangenisstraf kan ik je vertellen
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

30-01-2012 16:05

Watching Football is not a Crime

?????????
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

30-01-2012 16:07

Ach ik gun die kakkerlakken wel een week of fame, dat moet kunnen eens in de 6 jaar. :lol: :lol: :wink:

Maar ik ga weer over tot de orde van de dag, dat is een beter tijdverdrijf dan discussie voeren met mensen die als baby in een ronde box hebben gezeten. :lol:
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
dave staal

30-01-2012 16:18

Jan Witter schreef:Ach ik gun die kakkerlakken


ga je zulke woorden gebruiken? lekker volwassen voor je leeftijd :(

50 jaar en 2 hersencellen die altijd ruzie hebben 8)
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

30-01-2012 16:22

dave staal schreef:Kijk als je geen gelijk kan krijgen ga je zulke woorden gebruiken lekker volwassen voor je leeftijd


Kijk Dave, erg hoog heb ik je niet zitten dat is je denk ik wel duidelijk maar wie begint er met de verwijzing neuzen enkele reacties terug. En daar zou ik dan niet op mogen reageren, nee jij bent erg volwassen hoor net zoals de meeste supporters van je cluppie.

Jij heb niet alleen in een ronde box gezeten jij zal ook wel je hele leven te kampen hebben gehad met te kleine schoenen......!!!!!!!!
Laatst gewijzigd door Jan Witter op 30-01-2012 16:25, 1 keer totaal gewijzigd.
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

30-01-2012 16:24

Pfew, echt blij dat je ons dat gunt Jan!! Pak van m’n hart, echt!
Zat me de hele tijd al op te vreten en mezelf af te vragen: “Zou Jan het ons nou gunnen of niet?”

Gelukkig maar, een hele geruststelling!
:wink:
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

30-01-2012 16:27

Ja Sjoerd je kent me jou gun ik alles, zelfs een mooie vis en eventueel ook nog wel een dvdtje :wink:
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
dave staal

30-01-2012 16:28

Wat ben jij een zielige slechte verliezer zeg,ik houd het gewoon netjes ,

En wat je van mij denk ? :lol: :lol: lekker belangrijk.


Vriendelijke Groeten Dave Staal.
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

30-01-2012 16:36

Ach, Jan schiet wel eens uit z'n rol als 't even tegen zit. Lekker laten lullen.. :D

Been there, done that..

0-1
3-2
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

30-01-2012 16:56

Kijk Feyenoorders hebben ups en downs en ups. die zijn wel iets gewend. Kunnen daar ook mee omgaan.

Ajacieden zitten nu in een down die niet te stoppen lijkt. Die moeten nog leren dat het niet altijd hosanna is.
Orde van de dag:
- Inmiddels denkt Aegon eraan ook te stoppen als sponsor.
- Vertonghen verlaat zinkend schip
- "Helaas zitten er verkeerde mensen op verkeerde stoelen"
It's okay 2 pay
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

30-01-2012 17:08

Martin Sturkenboom heeft van een groep Ajax-supporters een ‘laatste waarschuwing’ gekregen


Het schijnt o.a. Jan V. geweest te zijn. Nu maar hopen dat er wel geluisterd wordt.
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

30-01-2012 17:09

Daar heeft het totaal niets mee te maken Mitchel, ik meen me te herinneren dat ik gisteren als één van de eerste was die de Feyenoorders heb gefeliciteerd met hun terecht behaalde overwinning.

Het enige wat ik erbij gezegd heb is, dat ik de penalty totaal geen pingel vond (en met mijn de meeste), ik heb dat ook niet gebruikt als excuus voor het verliezen van Ajax. We lullen al een paar seizoenen over voetbal hier, en dat altijd redelijkerwijs op een best wel joviale manier. En ik ben ook wel één van de weinige die durft te erkennen dat als Ajax terecht verloren heeft, dat ook toe geeft.

Maar Meneer Staal die lid is sinds een half jaar op dit forum, en zich zelden of nooit laat zien in deze topic, zich nu in eens in deze topic meldt, nadat Feyenoord voor het eerst in 6 jaar weer eens gewonnen heeft, over successupporters gesproken. En zich ineens geroepen voelt om de Ajacieden uit te dagen/narren op dit forum. Zich aangesproken voelt omdat ik in zijn ogen lullige opmerking maak......

En Sjoerd kent me persoonlijk, we komen elkaar weleens tegen aan de waterkant en drinken ook weleens een bakkie of een biertje die weet precies in welke context ik het woord kakkerlakken gebruik. En zoals je weet woon ik onder de rook van het Feyenoord stadion, en dus de meeste van mijn vrienden zijn 010 supporters.

En van Klaas weten we allemaal dat het Klaas puur bedoeld is om zoveel mogelijk mensen te bashen, dus die nemen we allemaal met een pak zout.
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
dave staal

30-01-2012 17:18

Jan Witter schreef:Maar Meneer Staal die lid is sinds een half jaar op dit forum, en zich zelden of nooit laat zien in deze topic, zich nu in eens in deze topic meldt, nadat Feyenoord voor het eerst in 6 jaar weer eens gewonnen heeft, over successupporters gesproken. En zich ineens geroepen voelt om de Ajacieden uit te dagen/narren op dit forum. Zich aangesproken voelt omdat ik in zijn ogen lullige opmerking maak......


Je moest is weten Jan ,was in de Meer in 1989 ,stonden we op de 13e plaats(1-1) ,daarna tot/met 2002
bijna geen wedstrijd gemist kerel. door omstandigheden daarna wat minder,Dus succes supporter nou nee!!

En waar heb ik wie uitgedaagd??? Als ik dat wil doe ik dat wel anders.!!!!!!!!!!!!!

En een beetje narren moet kunnen als we een keer winnen, wat ben jij een mannetje en gewoon door gaan hoor!!!!!!

En heb ooit een andere account gemaakt op dit forum,dus.....

Ben er klaar mee, veel geluk vriendelijke Groeten Dave Staal.
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

30-01-2012 17:44

In alle competitie wedstrijden staan beide ploegen nu gelijk in Rotterdam, voordat het in Amsterdam ook zo is gaan er nog vele generaties naar het voetbal.

Denk niet dat het ooit zal gebeuren.

Oke Feyenoord wint terecht ook zonder de onterechte penaltie.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

30-01-2012 17:51

Eehr..

ik weet het niet hoor Klaas...
maar niet heel lang geleden hing feyenoord op de richel van een afgrond...
en ik was een van die mensen die dat niet leuk zou vinden aangezien je dan nooit meer een klassieker hebt.
naar mijn idee hebben beide clubs niet echt problemen zolang je een grote schare supporters hebt blijf je overleven,links of rechtsom.

Dave, jij bent toch van de KFC ( Kralingse Feyenoord Casters?) volgens mij heb ik eerder discussies met je gehad ja :D en dat is langer dan een half jaar geleden.

iedereen moet zich niet zo druk maken, doe ik al precies 12 jaar niet meer,bevalt me ook een stuk beter moet ik zeggen.al heb ik soms heimwee.maar of je gaat ervoor of niet.ertussenin zit weinig.
valt me wel op dat tegen de "neuzen" lijkt wel meer gezegd mag worden dan door de "neuzen"dat slaat natuurlijk nergens op he :wink:
wie kaatst kan ook verwachten, maar het moet wel leuk blijven.
maar we moeten nog ff......en het eerste seizoen dat hier een voetbal topic kwam ging het mis en sindsdien ondanks al het gesar en gevuk blijven ze in tact.
moet zelfs zeggen dat ik met/om een paar zeker kan lache ondertussen .zelfs die uit den haag :D

nou succes allemaal en volgende keer pakken we jullie hopelijk weer 8) (wie weet nu met supporters...)
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

30-01-2012 17:58

Niek Wijnen. schreef:Een foto met 1259 jaar gevangenisstraf op de achtergrond.... :lol:



Mooiste reactie die ik tot nu toe kan vinden

:lol:
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
dave staal

30-01-2012 18:14

@Tja ja zoiets :lol:

Gaat ook nergens over joh :wink:

Zometeen naar ziekenhuis naar een Maat van Me een Den Haag Supporter heeft die verschikkelijke ziekte die ze Leen toewenste :( Dan lijkt niks meer belangrijk :cry:

Enne heb ook gewoon 020 fans in me vriendengroep,dus.....

Tijden veranderen 8)
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

30-01-2012 18:18

Sterkte ermee!!! Dave


Ach ook ik ga om met de harde kern van 010. Zo veel haat en nijd is er dus tussen 010 en 020 ;) NOT.
Dan snap je wel dat het maar een heel klein groepje is die zich helemaal niet bezig houden met voetbal.

Cheers
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

30-01-2012 18:23

Het woordje hand in hand kameraden krijgt voor mij nu een hele andere dimensie.. Niet te klef worden hé.

@Dave. Wens hem veel sterkte van een andere FCDH supporter! nevah surrendah
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

30-01-2012 18:28

Bijna vergeten dat er ook nog een transferperiode open is. Schijnt zo te zijn dat de transfer van Wingman wesley verhoek naar FC Twente rond is. Blijkt maar dat als je maar hard genoeg zeurt en huilt je vanzelf je zin krijgt. Mocht het waar zijn wens ik Wes veel succes in Twente. Bedankt voor de 7,5 seizoenen in Haagse dienst. Op basis van vorig jaar een terechte transfer.
Gebruikersavatar
ben scholten
Berichten: 3191
Lid geworden op: 10-02-2007 19:29
Locatie: den haag

30-01-2012 19:56

ondanks ze voetbalkunsten zal ik hem niet missen mitchel.
wat een jankert is dat zeg.
en of het nou terrecth is of niet ,hou het binnen de club en kom niet gelijk met je poffertjesporum om tv.
wat supporters betreft is het net als oud en nieuw.
heel het jaar ken je het wel met elkaar vinden maar is de tijd daar vlieg je elkaar naar de strot
:x come on
Vis is vis
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

30-01-2012 20:07

Ben het helemeel met je eens BEN, ik deel je mening. Mijn reactie heeft ook een zwart randje..

Dat geouwehoer van die jongen in en om de wedstrijd en alleen maar inzet tonen als het hem uitkomt.

Eerst een redelijke deal sluiten met Nottingham en dan weer met hangende pootjes terug komen. Dan verwacht je dat ie er alles aan doet om minstens dat bedrag op te leveren voor de club, of in pegels, of in voetbalkwaliteiten.

Het is een nephagenees net als z'n maatje. Clubliefde bestaat gewoon niet, het gaat om de pegels. Als je hoger op wil, prima, maar doe het netjes. Neem een voorbeeld aan onze belgische vriend Timothy. Die gozer mag ik oprecht nog steeds.

Die verwende kereltjes hebben een bord voor hun kop. Zijn ze zo naief om te denken dat ze onderbetaald worden? Laat ze eens een kijkje nemen om hun heen bij AZ thuis. 99% van die 15.000 man verdient minder dan hun. Een groot gedeelte kan misschien net rond komen. Toch betalen ze om hun clubbie aan te moedigen. Als dat geen brandstof is om je longen uit je lijf te lopen? Schuim op die bekke en bloed op die schoenen.

Ik had geen zin om na te trappen, maar dat heb ik nu toch gedaan.. :lol:
Gebruikersavatar
Niek Wijnen.
Berichten: 728
Lid geworden op: 15-08-2003 02:00
Locatie: Nijmegen

30-01-2012 22:45

Catch them if you can...
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

31-01-2012 06:52

Michel, Die afgrond is niet ver af nog hoor en ik hoorde vorige week een aardige: "Ze hebben elkaar nodig."
It's okay 2 pay