Stond ik per ongeluk aan de verkeerde zijde toen het zich verspreidde!!!!!!!!

Groet Deseree

lijkt me wel gezellig desiree om een keer met zijn 3en  te vissen vind caroline de mooij vast niet erg en ik ook niet hoor
 lijkt me wel gezellig desiree om een keer met zijn 3en  te vissen vind caroline de mooij vast niet erg en ik ook niet hoor   en zo af en toe vangen we ook wel eens een viske  :wink en gezelligheid staat bij ons voorop desiree
 en zo af en toe vangen we ook wel eens een viske  :wink en gezelligheid staat bij ons voorop desiree 

raymond heuver schreef:die van mij gaat zo af en toe ook mee kan ik mooi met 4 hengels vissen lekker makkelijk
raymond heuver schreef:die van mij

Deseree Krommendijk schreef:Zijn er ook nog vrouwlijke karpervissers of ben ik de enige vrouw die met dit virus is besmet!!!!!!!!!1
Stond ik per ongeluk aan de verkeerde zijde toen het zich verspreidde!!!!!!!!

Groet Deseree
patrick van dieren schreef:mijn vrouw vist ook met me mee op karper
samen met drie kids zijn we als het toe laat elke weekend wel tevinden aan de water kant met het hele gezinen ken er nog wel veel meer die vrouw zijn en karper vissen.
al vast goede vangsten voor 2012
o'ja ben trouwens door me vrouw weer in aanraking gekomen met het karper virus stond op een laag pitje voor die tijd.
 en geef je vrouw maar een pluimpje dat ze je weer heeft aangestoken met het virus hihi
 en geef je vrouw maar een pluimpje dat ze je weer heeft aangestoken met het virus hihij van der beek schreef:weet nog wel een mooie steiger ergens in Alkmaar Deseree. Ligt al weken voer!
Die grote schub van 21 is nog niet gevangen dit jaar.