inbreker 17 dood gestoken

Plaats reactie
Martijn Nederpel
Berichten: 4864
Lid geworden op: 28-02-2002 01:00
Locatie: leeuwarden

04-11-2011 12:56

Douwe Bijlsma schreef:Martijn tijdens detentie vervalt de uitkering al na 1 maand niets nieuws dus.

Dan heb ik niks gezegd
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

04-11-2011 12:57

Opbaring... opgebaard. Doen ze meestal met een lijk.
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

04-11-2011 13:29

en we gaan door voor de gratis hema taart?
It's okay 2 pay
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

04-11-2011 14:02

Lol zie je niet vaak dat Kees een steekje laat vallen.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Laurens Maasland
Berichten: 827
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

04-11-2011 19:15

Kan het toch niet laten..........

Ik vind dat klankbord-verhaal best flauw, het lijkt mij namelijk vrij duidelijk dat wat je hier leest een afspiegeling is van wat er leeft onder de samenleving. Karpervissers uit alle windstreken hebben dezelfde ervaringen, toeval? Nee en daar mag wat mij betreft gerust over gesproken worden, uiteraard zonder te generaliseren en niet iedereen over 1 kam scheren. Zelf scheer ik al jaren zonder kam, tot afgrijzen van met name mijn pa. Het beeld was voor hem compleet omdat ik aan tafel mijn ervaringen en de realiteit van de straat ter sprake bracht en daar had hij, net als sommige op dit forum, best moeite mee. Mijn scenario's kwamen niet overeen met het NOS journaal van 20.00 uur en bovendien zou het met mijn kale koppie etc etc wel mijn eigen schuld zijn dat ik door 20 man de tyfus in werd getrapt voor...tsja voor wat eigenlijk? Niet vreemd dat de gemoederen hoog opliepen in huize Maasland. Ondanks dat menig avondmaal hierdoor compleet werd verziekt, besloot ik dat ik het deze hardwerkende man met keurig gezin eigenlijk niet eens kwalijk kon nemen. Maar ik hield voet bij stuk met mijn in zijn ogen radicale uitspraken en denkbeelden, maar ik had geen keuze. Gelukkig wist ik dat die botsende wereldbeelden vroeg of laat elkaar zouden benaderen en de diepe kloof die ze verdeelde, zou verdwijnen. Nu zou ik mijn ouders, de mensen aan wie ik zo onnoemelijk veel te danken heb en waar ik veel van hou eigenlijk niet af mogen vallen, maar ik kan moeilijk ontkennen dat ik een lachje niet kon onderdrukken toen ik ze -inmiddels jaren later- op een verjaardag 'betrapte' op uitspraken met een "zie je nou wel" gehalte van hier tot Tokyo.... de woestijn die ik om me heen zag was nog steeds dezelfde, hoewel inmiddels stukken drukker 8)
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

04-11-2011 22:13

Laurens,
het is mede een verdienste van jou ouders dat je nog redelijk goed terecht kwam. :wink:

Sommige 12 - 17 jarigen verdwalen in de woestijn, 't is misschien de drukte daar.
Groet'n Henk..

still growing Old.
Gebruikersavatar
Laurens Maasland
Berichten: 827
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

05-11-2011 00:52

Goed terecht kwam :D
Waar het mij om ging was dat mijn ouwe lui een flinke tijd later dezelfde conclusies trokken als ik jaren eerder.
Dat woestijnverhaal had iets met roepen te maken ;-)

Zo en nu naar de waterkant en het ijzer smeden nu het warm is :-)
Plaats reactie