bij1 komst groot rotterdam

Plaats reactie
Peter Gosselink
Berichten: 64
Lid geworden op: 16-01-2010 23:59

26-01-2011 17:20

En zoals het deze 'discussie' vergaat verging het ook de vorige commissies. :wink:
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

26-01-2011 17:48

@ leon

Nee ik prefereer liever zwart,ik neem dan ook vaak zo'n bal in me mond met een paardentuigje :) hahaha

@ peter.


ik vat je opmerking niet helemaal,doordat er een dolletje plaatsvond verging de karpercommisie volgens jouw ?
doordat wij nu genoeg mensen bij elkaar hebben voor een nieuwe commisie zijn we al een heel eind op weg,dan mag er toch best een dolletje plaats vinden op het board ? deze discussie is al voltooid met 100 procent,meer kan er niet over gezegd worden,het is nu zaak dat er dingen ondernomen worden,en dat bereik je niet meer via het board,vandaar een voorvergadering a.s. donderdag met de "nieuwe" karpercommisie.en a.s. maandag leggen we dit voor bij GR.

maar wilde je ook wat betekenen peter voor GR en haar leden ?
Gebruikersavatar
robert smith
Berichten: 725
Lid geworden op: 22-09-2009 23:06
Locatie: Rotterdam

26-01-2011 18:19

Ook mee te nemen voor het vooroverleg, schijnen invloeden te zijn die de bijeenkomst van de 31 ste niet zien zitten of te groot vinden worden! Het achter de rug om, nodig vonden om te bellen met GR. Kreeg dat te horen, na eigen telefonisch contact! Dus Leden die hun ongenoegen willen uiten worden bij voorbaat tegengewerkt!

IK ZEG, LEDEN GEWOON KOMEN, KUNNEN WE DAT ONGENOEGEN DAADWERKELIJK ONDERBOUWEN!

Laat zien dat je daadwerkelijk achter een NIEUWE karperafdeling staat!!! Dus kom de 31 STE.

mvg. ROBERT.
Peter Gosselink
Berichten: 64
Lid geworden op: 16-01-2010 23:59

26-01-2011 18:29

Dat Peter is niet helemaal correct. Ik heet eigenlijk Ruud, maar bij het maken van een account ging dat steeds verkeerd met een oude account. Toen heb ik me met mijn tweede naam aangemeld, Peter dus.

Ik ben een aantal jaar lid geweest van de karperafdeling en in het begin waren we heel enthousiast, maar doordat we bijna elk initiatief hebben zien verzanden in de bureaucratische molen zijn we wat minder enthousiast geworden en de laatste bijeenkomsten waren meer een gezellig samenzijn dan een vergadering. Dus eigenlijk een beetje zoals deze discussie nu gaat. Van heel serieus naar een beetje ongein.

Maar.... ik ben wel blij dat er een nieuwe lichting komt, die misschien meer succes heeft. Ik ben zelf een beetje moe geworden van het vechten tegen de bierkaai. Voor degene die bij mij de sleutels komt halen staat de koffie klaar hoor....

PS ik blijf wel betrokken bij GR als controleur, ik doe nog wel iets dus.

De 31e kan ik helaas niet komen, ben dan op werkweek met 60 kinderen.
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

26-01-2011 18:43

wat bedoel je met "sleutels" peter ruud gosselink :lol: mag eventueel via pb als het een beetje privacy bevat.
Gebruikersavatar
robert smith
Berichten: 725
Lid geworden op: 22-09-2009 23:06
Locatie: Rotterdam

26-01-2011 18:52

Oh ja, dat ongenoegen uiten is geen oproep tot REVOLUTIE maar om daadwerkelijk door hopelijk een ruime opkomst, de heren die het weer voor ons gaan proberen, niet alleen met woorden, maar door AANWEZIG zijn te ondersteunen!

@ RUUD, dat bureaucratische, is dat binnen de HH. van GR. of heeft dat te maken met algemeen plaatselijke verordeningen, FED. ZWN. ! Zou je daar wat over kunnen zeggen?????? :D

mvg. ROBERT.
Peter Gosselink
Berichten: 64
Lid geworden op: 16-01-2010 23:59

26-01-2011 19:01

Eehh.... Eigenlijk alles wat je opnoemt Robert.

Rik je krijgt een pb
Gebruikersavatar
robert smith
Berichten: 725
Lid geworden op: 22-09-2009 23:06
Locatie: Rotterdam

26-01-2011 19:04

Ruud bedankt voor de Info!

mvg. Robert.
Gebruikersavatar
eric verhiest
Berichten: 83
Lid geworden op: 30-04-2008 19:54
Locatie: rotterdam
Contacteer:

26-01-2011 21:38

Heren ik ben zeer blij dat er ruim voldoende mensen zich hebben aangemeld voor een eventueel nieuwe karpercommissie donderdag na onze eerste vergadering zal ik proberen hier op het bord een bericht met de namen te plaatsen ondanks sommige berichten de vergadering van 31 januarie tegen spreken kan ik u melden dat ik persoonlijk contact heb gehad met dhr leeuwang en dat de vergadering doorgang zal vinden. hou u deze topic even in de gaten donderdag zal ik u melden wat de plannen zijn en vragen of u zich hier in kan vinden.

met vriendelijke groet
eric verhiest
als kwaliteit en karpervissen je passie is http://www.carp-supplies.nl
Gebruikersavatar
robert smith
Berichten: 725
Lid geworden op: 22-09-2009 23:06
Locatie: Rotterdam

26-01-2011 21:42

TOP!!!!!!!!!!!!

mvg. Robert. :D :D :D
Leon Van Kooten
Berichten: 162
Lid geworden op: 04-01-2008 12:19
Locatie: krimpen aan den ijssel
Contacteer:

26-01-2011 22:04

heb zin in morgen en aanstaande maandag jongens tot dan
Gebruikersavatar
jordyopthof
Berichten: 1606
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Zuid-Holland

26-01-2011 22:23

Heren,

Jammer dat ik die avond moet werken. Anders had ik zeker mijn stem willen inbrengen om een bijdrage te leveren. Ik heb alle betogen niet geheel doorgelezen, en wellicht is e.e.a al geschreven.

Maar mocht dit idee er niet bij staan.....is het wat om vrijblijvend een medewerker van de GZH aanwezig te laten zijn om ''ons'' eens echt aan te horen. De belachelijke regel omtrent die OVAL of PIONEER enz.......
Mocht ik toch nog een paar overuren kweken morgen of vrijdag neem ik ze maandag op rond 19:00 uur en sluit ik mij bij jullie aan!

Patrick.....zoals je leest. Ik doe mijn best om evt aanwezig te zijn.
Geniet van alle vissen, klein en groot. Maar, zodra de het genieten van klein verdwijnt is het wellicht tijd om te stoppen...
Leon Van Kooten
Berichten: 162
Lid geworden op: 04-01-2008 12:19
Locatie: krimpen aan den ijssel
Contacteer:

27-01-2011 14:14

jordy goed bezig je hebt prive bericht
Gebruikersavatar
eric verhiest
Berichten: 83
Lid geworden op: 30-04-2008 19:54
Locatie: rotterdam
Contacteer:

27-01-2011 23:39

Geachte leden van het Forum,

Hierbij wil ik u oproepen namens de per 27-1-2011 opgerichte KCR of te wel Karperclub Rotterdam,
Ons te steunen in het overleg met het bestuur van Groot Rotterdam .
Zoals u heeft kunnen lezen op dit forum is er een oproep gedaan om allen te verschijnen op 31-1-2011 bij het vereniging gebouw van GR.
Ik vraag u nu namens onze nieuwe commissie niet te komen en het vertrouwen te hebben dat wij met de commissie in gesprek gaan met het bestuur van GR om zo u en onze belangen te behartigen.
Wij zijn van mening als we namens u mogen spreken we een betere overleg structuur kunnen creëren dan wanneer we met zijn allen gaan.
Wel hebben we uw steun heel hard nodig op de algemene leden vergadering waarover wij u later zullen informeren.
Uiteraard zullen wij via het forum u op de hoogte brengen van het gesprek maandag aanstaande met het bestuur van GR.

Met vriendelijke groet
Namens de Karperclub Rotterdam
Eric Verhiest
als kwaliteit en karpervissen je passie is http://www.carp-supplies.nl
K. van den Herik

28-01-2011 07:04

Suc6 Eric cs,

MVG

klaas
Hennie van Drooge
Berichten: 6
Lid geworden op: 24-11-2010 16:48

28-01-2011 12:38

Allereerst wil ik jullie veel succes en wijsheid wensen met de start van de nieuwe commissie.

Vind het op zich een zeer goed besluit om met het bestuur in gesprek te gaan als vertegenwoordigers van en dus niet als een groep teleurgestelde karpervissers massaal het clubhuis te betreden.

Wat wel misschien interessant is voor de mensen welke jullie nu gaan vertegenwoordigen waar jullie het gisterenavond tijdens de " oprichting" over gehad hebben en wat de eerste punten van gesprek met het bestuur zullen zijn.

groeten Hennie
Gebruikersavatar
eric verhiest
Berichten: 83
Lid geworden op: 30-04-2008 19:54
Locatie: rotterdam
Contacteer:

28-01-2011 16:18

Beste Hennie en andere mensen die ons via een pb en of op een andere manier succes wensen bedankt hiervoor namens de hele commissie.

De punten die wij gisteren besproken hebben zijn allereerst voor ons zelf als nieuw bestuur wat onze doelstelling zal zijn.
Er zijn vragen richting het bestuur uiteraard ,maar daarover zullen we uitgebreid verslag brengen na de vergadering van a.s. maandag.
Wel kan ik u melden dat 1 van deze vragen is hoe het komt dat de vorige commissie er mee gestopt is .
Wij willen geen vragen op een board knallen dat is niet netjes naar het bestuur en we willen een constructief overleg wij hopen dat een ieder daar begrip voor heeft.

dus na maandag zullen we een verslag op het board neer zetten hoe het verlopen is.
en treden we meer in details dan dat we dat nu kunnen doen.

Met vriendelijke groet
namens de KCR
Eric verhiest
als kwaliteit en karpervissen je passie is http://www.carp-supplies.nl
Leon Van Kooten
Berichten: 162
Lid geworden op: 04-01-2008 12:19
Locatie: krimpen aan den ijssel
Contacteer:

28-01-2011 16:46

Denk dat dit wat Eric net aanhaalde het meest politiek correct is.
Er kijken hier op dit board ook mensen mee vanuit groot rotterdam.En het is dus ook uit respect niet verstandig dat iedereen weet waar het straks over gaat.Behalve groot rotterdam zelf Het enigste wat jullie karpervissers kunnen doen is ons vertrouwen.En iedereen moet dit onderwerp hot houden onder de karpervissers door er veel met elkaar over te praten,en ervoor te zorgen dat er in mei op de alv een aardige delegatie karpervissers staat.Want alleen op die manier zullen we het 1 en ander van de grond kunnen krijgen eventueel.

vriendelijke visgroeten ,leon
Hennie van Drooge
Berichten: 6
Lid geworden op: 24-11-2010 16:48

28-01-2011 23:11

Was ook niet mijn bedoeling dat er voor dat er met het bestuur van GR gesproken is al te weten wat er besproken gaat worden.
Hoop dat er idd na de vergadering het één ander via deze weg naar buiten gebracht wordt.
Gebruikersavatar
robert smith
Berichten: 725
Lid geworden op: 22-09-2009 23:06
Locatie: Rotterdam

29-01-2011 01:16

Leest goed het schrijven, van de Heren Verhiest en van Kooten! Hoop in mei te kunnen stemmen op hun inzet. Mag hopen dat Dhr. van Drooge dat ook gaat doen in mei?

mvg. Robert.
Hennie van Drooge
Berichten: 6
Lid geworden op: 24-11-2010 16:48

29-01-2011 10:46

Dhr Drooge is zeker positief over alles, maar er is altijd een maar.
Zal dit dan ook edd aan de KCR per PB sturen.
Gebruikersavatar
eric verhiest
Berichten: 83
Lid geworden op: 30-04-2008 19:54
Locatie: rotterdam
Contacteer:

29-01-2011 14:14

Beste Hennie,

alle ideeën, kritiek zijn van harte welkom mits zei uitvoerbaar zijn en van opbouwende aard u kunt het beste mij een pb sturen

met vriendelijke groet

namens de KCR
eric verhiest
als kwaliteit en karpervissen je passie is http://www.carp-supplies.nl
Peter Gosselink
Berichten: 64
Lid geworden op: 16-01-2010 23:59

29-01-2011 17:13

Ik lees steeds dat iedereen (karpervissers) op de ALV in mei (er is er trouwens ook een in november) moeten verschijnen. Dat zou leuk zijn. Ieder lid wordt al jaren uitgenodigd
Op de ALV van de vereniging met 11.000 leden zijn de afgelopen jaren steeds ongeveer 60 leden aanwezig geweest. (ongeveer een 1/2 %) Daarbij waren ongeveer 6 karpervissers. Was u daar ook, heer Smit? Zo ja , dan weet u dat (behalve voor het aantreden van een nieuw bestuurslid) nergens over valt te stemmen.

Goed doordachte plannen maken in de afdeling, die voorleggen aan het bestuur en dan volgt een beslissing. Daar valt op de ALV niet veel meer aan te doen.
Hennie van Drooge
Berichten: 6
Lid geworden op: 24-11-2010 16:48

29-01-2011 17:30

robert smith schreef:Leest goed het schrijven, van de Heren Verhiest en van Kooten! Hoop in mei te kunnen stemmen op hun inzet. Mag hopen dat Dhr. van Drooge dat ook gaat doen in mei?

mvg. Robert.



Meneer Smith moet nog even thuis raken in de materie van ALV's en andere bestuurlijke zaken.

Heb verder aan de KCR een mail gestuurd en hun welgemeend succes gewenst met de vergadering van as maandag.
Gebruikersavatar
robert smith
Berichten: 725
Lid geworden op: 22-09-2009 23:06
Locatie: Rotterdam

29-01-2011 17:49

@ peter/ ruud, als je wat leest lees het dan goed, voor verdere info zal je toch bij Dhr. Verhiest moeten zijn! Dat ik bij de 10994 die in het verleden verstek op de alv s hebben laten gaan, heb ik volgens mij al eerder vermeld in dit Topic. Probeer in ieder geval nu wel het gebrek en steun, in ieder geval in vrienden/ kennissenkring, onder de aandacht te brengen. Voor inhoud van het progamma van de KCR. ben ik niet de juiste persoon voor!

Zat in het verleden ook liever achter mijn hengels, noem dat egoisme, niet ver kijkend dan mijn neus lang is, ach noem maar op, Lekker boeiend! Haal in ieder geval geen veer door een plek waar het licht niet schijnt!!!!!! :wink:

mvg. Robert.