Vergane Glorie ( Schaatsbaan in Roosendaal )

Plaats reactie
Ivan Tolenaars

25-12-2010 00:35

Vroeger had je hier in Roosendaal "De Schaatsbaan" , een mooie diepe put in de vorm van een badkuip tegenover de ingang van het ook al verdwenen openlucht zwembad .
Tijden veranderen , en ja ook hier in Roosendaal moesten ze weer is zo nodig een golfbaan aanleggen.
Dus daaaag mooi viswater !!
De put ligt er nog wel een beetje , maar ze hebben het helemaal vervormten een stuk kleiner gemaakt en ja kan er niet meer komen ivm de golfbaan.
Ik weet nog dat hier hele dikke en mooie karpers op" zaten" ??? , maar niet alleen karper maar ook meter snoeken en lappen van brasems die je nacht blanken toch nog redelijk goed maakte.
Echt jammer dat dit water er niet meer is en ik mis het echt. :cry:
Volgens mij ook 1 van de weinige plekken waar nog ijsvogeltjes zaten hier.
Zijn er mensen hier op het forum die hier wel is hebben gevist en daar nog mooie verhalen over hebben??
Mijn dank is groot !!
greetz
As the weed gets thicker, minds get sicker
jens breugelmans

25-12-2010 00:42

Is de stok ook al weg joh. Ik heb er nooit gevist, maar wel verhalen over gehoord. hoop strijd onderling, veel wier, sterftes, enz.
Was het zo leuk vissen daar? Had ik het toch eens moeten proberen.....
Ivan Tolenaars

25-12-2010 23:48

De naam "De Stok " is er nog wel op zich , maar het orginele zwembad is weg en ze hebben nou ( een paar jaar geleden ) naast "Rosadia outlet shopping "een nieuw zwembad "De Stok " geopend.
Dus ik praat over vroeger over de oude Stok !!
Roderik ....Jij weet vast nog wel iets hier over haha ??
Greetz
As the weed gets thicker, minds get sicker
Plaats reactie