Fail/zeden delicten!!! !!!Te ziek om er over na te denken!!!

Martijn Nederpel
Berichten: 4864
Lid geworden op: 28-02-2002 01:00
Locatie: leeuwarden

20-12-2010 08:59

"
Ruben Lubbers schreef:Beste Bart,

Zoals boven eerder geschreven geef ik jou en Vincent gelijk, Ik heb ook nergens aangegeven dat het pedagogisch niet goed zou zijn dat mannen in een kdv oid werken. Vreemd dat dat uit mijn verhaal begrepen wordt en dat de discussie daarover gaat. Ik blijf overigens bij mijn mening dat mannen hier niets te zoeken hebben. Waarom? Gezien de huidige scepsis tegenover mannen in deze "branche" zou ik als man niet in deze positie willen zitten. Daarnaast kan ik het gewoon niet begrijpen dat je als man de hele dag tussen de peuters en kleuters wil zitten. Zoals eerder uitgelegd, vanuit mijn perspectief.
Ik vindt het ook jammer dat ik er zo over moet denken, ik had ook liever gezien dat ik mijn kinderen aan iedereen zou kunnen toevertrouwen. helaas...

Ruben


Vervang in dit verhaal het woord man voor marrokaan en je discrimineert.
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

20-12-2010 10:20

[/quote]

Vervang in dit verhaal het woord man voor marrokaan en je discrimineert.[/quote]

Hm, discrimineren is het nu ook al hoor, weet dan echt niemand meer dat discriminatie NIETS met ras te maken heeft ..... daar hebben we een ander woord voor.

Discrimineren = onderscheid maken tussen .........
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

20-12-2010 10:23

Overigens denk ik dat iedereen zelf een grens moet trekken wat wel en niet aanvaardbaar / acceptabel is.

Mannen in de kinderopvang? Van mij mag het, maar niet met mijn kind(eren). Nogmaals niets ten nadele van Jan!

Trainers, begeleiders etc. bekijk ik ook met gepaste argwaan. Zeker zodra ze slaapfeestjes etc willen gaan organiseren.
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
K. van den Herik

20-12-2010 13:03

kind hoort gewoon thuis bij ouders en niet ff handig opgeborgen te worden tot paps en mams tijd hebben
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

20-12-2010 14:12

Jaren trainingen verzorgt aan jeugd echter nooit te gelijk met die mannen onder de douche gestapt. In die jaren was er binnen onze vereniging al de afspraak hier rekening mee te houden. Als kerel wil je toch elke verdachtmaking uit de weg gaan ook toen kwamen er helaas toch excessen voor. Een gezonden argwaan kan daarom geen kwaad we moeten echter niet doorslaan.


Groet,
Peter
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

20-12-2010 14:27

een man hoort zn piemel in een vagina te stoppen.en anders niet.

en die vagina mag max 7 jaar ouder of 7 jaar jonger zijn als de piemel (tenzij de piemel jonger dan 25 is)

in alle andere gevallen klopt het niet en is het raar.

dus........

en voor deze gasten past maar 1 straf.

eerst met een roestig mes zonder verdoving zn zaakie eraf snijden, dan dichtschroeien met een gasbrander.

dan trek je alle nagels eruit met een tang,vervolgens vingertopjes eraf hakken en die ook weer dichtschroeien,dan tenen eraf en weer dichtschroeien,vervolgens werk je alle armen en benen af tot je enkel een hermetisch dichtgeschroeide romp hebt met een kop erop.

die zet je vervolgens neer voor de deur van de KDV en belt alle ouders op dat hij daar is. en ze lossen de rest vanzelf wel op.

:o
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
jens breugelmans
Berichten: 615
Lid geworden op: 30-09-2009 16:33

20-12-2010 15:07

K. van den Herik schreef:jensje jensje, gebruik eens eigen argumenten? Ik zeg dat een aantal van hun eigen zieke geest uit gaan. Verder haalde ik een herinnering bij je boven dus ver zou ik er niet naast zitten.

Enne het doktertje spelen heb ik pas sinds kort omarmd. Ik ben nu soms dokter bernard, zuuuster!

De kans dat een kind vermoord wordt door een ouder is 10 keer groter dan dat een kind vermoord wordt door een onbekende. Alle ouders dan maar afschaffen?



Dit is weer zo´n befaamde onzinnige post van je, en dus ook weer niet de moeite om er op in te gaan.
Je wringt je in allerlei bochten om toch maar gelijk te kunnen krijgen.

K. van den Herik schreef:kind hoort gewoon thuis bij ouders en niet ff handig opgeborgen te worden tot paps en mams tijd hebben


Hier heb je wel gelijk, maar is helaas in deze maatschappij niet altijd meer mogelijk.
Gebruikersavatar
Teunis Ouwehand
Berichten: 52
Lid geworden op: 07-11-2010 00:00
Locatie: Hengelo in mooi Twente

20-12-2010 15:29

Die ouders die hun kinderen naar die slaapfeestjes bij die directeur hebben laten gaan, zijn ook niet goed bij hun hoofd. Als mijn kind zo'n aanbod krijgt, hang ik direct bij het bestuur aan de bel om te vragen waar die man mee bezig is. Je kunt je kind niet zomaar blindelings aan een vreemde toevertrouwen. Dat is vragen om problemen. In feite zeg je dan tegen je kind. Dit is de wrede wereld, los het zelf maar op! Die directeur is zelf al eerder ontslagen geweest omdat hij niet goed functioneerde op een ander kinderdagverblijf. Lekker zooitje daar.

Die goser die dit geflikt heeft moeten ze gewoon nooit meer loslaten. Balletjes er af en brommen. 100 jaar moet zulk tuig krijgen.
Ego Piscis, Ego Viva
Gebruikersavatar
ron lemmens3
Berichten: 282
Lid geworden op: 15-06-2008 13:14
Locatie: bergeijk

20-12-2010 18:52

michel Tja schreef:een man hoort zn piemel in een vagina te stoppen.en anders niet.

en die vagina mag max 7 jaar ouder of 7 jaar jonger zijn als de piemel (tenzij de piemel jonger dan 25 is)

in alle andere gevallen klopt het niet en is het raar.

dus........

en voor deze gasten past maar 1 straf.

eerst met een roestig mes zonder verdoving zn zaakie eraf snijden, dan dichtschroeien met een gasbrander.

dan trek je alle nagels eruit met een tang,vervolgens vingertopjes eraf hakken en die ook weer dichtschroeien,dan tenen eraf en weer dichtschroeien,vervolgens werk je alle armen en benen af tot je enkel een hermetisch dichtgeschroeide romp hebt met een kop erop.

die zet je vervolgens neer voor de deur van de KDV en belt alle ouders op dat hij daar is. en ze lossen de rest vanzelf wel op.

:o

denk niet echt dat de homo's dat op prijs stellen.
wie ut klein niet eert, ist groot niet weerd ;)
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

20-12-2010 19:07

K. van den Herik schreef:kind hoort gewoon thuis bij ouders en niet ff handig opgeborgen te worden tot paps en mams tijd hebben


Mee eens

Geen kind waardig,als je je kind elke keer maar ergens dumpt als je er geen tijd voor hebt!

Al is het dan absoluut geen rede om die kinders maar te gaan misbruiken omdat de ouders het maar ergens droppen.
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

20-12-2010 19:59

ron lemmens3 schreef:denk niet echt dat de homo's dat op prijs stellen.


dat scheelt.

ik stel homo`s namelijk ook niet echt op prijs :wink:

verder als mensen zo willen zijn,moeten ze dat lekker zelf weten. maar dat ik het normaal vind.....

nou......nee.

ik vind het niet horen iig.
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

20-12-2010 20:36

[/quote]

Mee eens

Geen kind waardig,als je je kind elke keer maar ergens dumpt als je er geen tijd voor hebt!

Al is het dan absoluut geen rede om die kinders maar te gaan misbruiken omdat de ouders het maar ergens droppen.

[/quote]

Zeker zelf leen nog geen kinderen hopelijk als jij later kinderen krijgt dat je ze de volle 100% aandacht kan geven natuurlijk weet jij net zo goed als mij dat dit natuurlijk niet zo is, de ouders moeten ook gewoon werken en kinderen moeten ook naar school of de nodigde aandacht hebben en daarom het liefst iets dicht bij huis of school met een goede vak kennis, kwaliteit, professionaliteit en een veilige omgeving met bekende en vertrouwde vaste gezichten, buurt vriendjes en vriendinnetjes etc. Dan is zoiets als een opvang een hele uitkomst.

zie wat die .............heeft geflikt dat weet iedereen nu wel zo langzamerhand en natuurlijk mag iedereen zijn mening geven in jou geval leen stop dus nooit je kinderen in een opvang!!!!!!! pfffff :-?

Als ik kinderen later krijg heb ik er geen problemen mee omdat ik weet hoe het daar er aan toe gaat. Ik heb er dan zeker alle vertrouwen in en als er een man werkt zal ik dat nog steeds hebben. Ik heb dan alvast 1 voordeel moet mijn kind in een opvang geplaatst worden wordt het een opvang waar ik in werk.

mvg; jan
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

20-12-2010 21:29

De heren die zo praten hebben die misschien hun werk aan huis?

Heeft je vrouw ook een hobby waar veel tijd buitenshuis in gaat zitten dan moet zij haar hobby zeker aan de wilgen hangen. Als geëmancipeerde vrouw zou ik zijn hengels dan op KWO te koop aanbieden. :lol: :lol:

Verder laat onze huidige economie geen ruimte om als ouder thuis duimen te draaien.

Groet,
Peter
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

20-12-2010 22:24

Kutsmoes Peter,
geen ruimte, geen tijd.
Wel neuken en kids maken..
Beetje creatiever mag wel hoor Peter.

Desnoods leveren potentiële ouders maar wat materiaaltjes in, ook al kan men dat maar moeilijk verantwoorden in de buurt en bij fam. leden.
Groet'n Henk..

still growing Old.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

20-12-2010 22:43

Is het daarmee ineens geoorloofd peuters van ouders die allebei werken in een kinderdagverblijf te verkrachten?

Onder de maat!

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
jelmer de winter
Berichten: 527
Lid geworden op: 24-01-2010 12:45
Locatie: groningen

20-12-2010 22:55

nee natuurlijk niet

maar ik vind voor die mensen amerika wel een mooi land,

daar hebben ze de doodstraf
everyone go fishing


ik maak vaak typfouten
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

20-12-2010 22:58

Ja, dat is nog eens een mooie pijnloze dood, zonder lijden, waar menigeen jaloers op kan zijn. Maar een heel ander vraagstuk. Overigens niet in alle 50 staten van de US.
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

20-12-2010 23:05

ik vond mijn straf ook wat gepaster in deze.. :wink:

:lol:
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

20-12-2010 23:09

Neen Kees.

Ouders van peuters en kleuters hebben eerder verantwoording voor hun kids en niet voor de kinderdagverblijven.
Heb hier taferelen meegemaakt van een geestelijk totaal verkracht ouderstel, die buitenschoolse opvang eisten voor hun kids.
Hun aardse goederen gedeeltelijk inleveren was ondenkbaar, De SL500 van mevrouwtje, de ML500 van meneer, de boot, het huis van 1,8 mlj, enz enz was hen dierbaarder dan het omzien en verantwoording nemen voor de kids.

Tijdens een verhitte discussie op de betreffende school voeg ik die trut enkel toe:
Kut hè kinderen, had de knieën bij elkaar gehouden dan was het leven nu een stuk minder lastig voor jou geweest.
Huilend van ellende liep ze weg, ze had zich vast wat anders voorgesteld bij het 'nemen' van kinderen.

De kids worden lichamelijk verkracht waar ouders reeds geestelijk verkracht zijn.
Groet'n Henk..

still growing Old.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

20-12-2010 23:16

En dient dit extreme geval dan als voorbeeld voor alle ouders die allebei werken, zoveel mogelijk zelf voor opvang zorgen en desondanks het kind een of twee dagen per week in een kinderdagverblijf onderbrengen? Wij kozen lang geleden voor de conventionele weg. Inmiddels realiseer ik mij dat de maatschappij veranderd is en die keuze er zo niet veel meer is. Een weg terug is een politieke keuze die nog niet gemaakt is. Wellicht niet gemaakt zal worden. Niettemin doet dat er weinig toe. Kinderverkrachters zijn niet verzonnen toen de kinderdagverblijven opkwamen. Vroeger werd wel een hoop weggestopt.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

20-12-2010 23:34

Vroeger werd er minder weggestopt dan tegenwoordig Kees.
40 jaar terug werd iemand die met z'n blote kont aan de weg stond om z'n zielig piemeltje aan de dames te tonen met een paar lange zwepen ter plekke afgeranseld, niks weggestopt is iets anders dan geen ruchtbaarheid.
Het hielp echter wel.

Het castratie geval van 50 jaar geleden zal ik je besparen, de nonnen (zusters) uit het van het klooster hospitaal constateerden 's anderendaags wel dat het 'vakwerk' was geweest.
Verder ook geen ruchtbaarheid, het hielp echter wel.

De maatschappij voor kinderverkrachters is ook niet veranderd, de maatregelen wel.

De tweeverdieners zijn in ieder geval wat naiëf te denken dat het allemaal zomaar en vanzelf goed komt met hun kids, en dat was destijds ook wel iets anders.
Groet'n Henk..

still growing Old.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

20-12-2010 23:47

De katholieke kerk beseft inmiddels wel wat er vroeger werd weggestopt.

Waar we het mee eens zijn is dat vertrouwen niet gebaseerd moet zijn op naïviteit, maar op wezenlijke zaken. Niettemin kunnen je zaken overkomen die je niet voorzien hebt. Zo gaat dat vaker, en zijn dat dan allemaal naïeve mensen?

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
K. van den Herik

21-12-2010 07:16

Wij zijn 5 jaar niet op vakantie geweest. Wij woonden niet in een veel te duur huis. Karin heeft tot de kinderen 4 jaren waren en naar school gingen alleen voor de kinderen gezorgd. Daarna is Karin gaan werken. Ze werkte die tijden dat de kinderen op school zaten. Als het moest nam ik vrij.

Moest het andersom en zou Karin meer verdienen had ik gewoon geruild. Dat noemen ze keuzes maken, je kiest om een kind op te voeden. En weetje? Rust, reinheid en regelmaat heeft er voor gezorgd, dat ik thuis in elk geval geen drugscrimineeltjes heb. Helaas is er 1 iets te gevoelig voor vuurwerk, die sturen we dit jaar lekker weg, naar zijn vriendinnetje.

Geeft allemaal nix maar oordeel alleen zoals u ook beoordeelt zou willen worden.
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

21-12-2010 07:59

Kees,

Heb weinig aan je reactie toe te voegen. Ben blij dat je een meer realisaties beeld schetst wat recht doet aan de werkelijkheid.

Groet,
Peter
K. van den Herik

21-12-2010 08:02

Ik neem aan dat Cohen verantwoordelijk was voor de politie. Daarom heeft hij niks gedaan aan eerdere aangiftes

Ik neem aan dat Cohen ook verantwoordelijk was voor het niks in de weg leggen van die directeur.

Ik vind dus daarom ook dat Cohen mede verantwoordelijk is en zich uit alle publiekelijke functies moet terug trekken.