Ere & Eerste divisie 2010/2011

Plaats reactie
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

05-12-2010 22:21

Ohhhhhhh kom maaarrr eensss kijken, wat er in het uitvak zit.
Een vak vol met boereeeen, met een melluk gebit
Ze kunnen niet ******* en komen niet klaar
Hettt zijn de boeren, uit Allukmaaar....

Maaaaarrr wel boeren met 3 punten. Belachelijke wedstrijd van ons kant.

RIP Aadjuh Mansveld, YNWA
Gebruikersavatar
michiel jongste
Berichten: 807
Lid geworden op: 27-03-2008 19:57
Locatie: Delft

05-12-2010 23:22

Ondanks dat ADO heeft verloren heb ik me toch prima vermaakt in dat kyocera stadion :) lekker bovenin zitten en tegen die ijzeren platen aan dreunen :)

zelfs met wesley verhoek de held van alle feyenoord supporrters op de foto
geweest :lol:
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

05-12-2010 23:51

Ik vermaak me altijd, de week erna wat minder nu... :evil:
K. van den Herik

06-12-2010 12:52

soms zijn er van die berichten waar ik kippenvel van krijg...
http://www.feyenoordtime.nl/news.php?readmore=13157
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

06-12-2010 12:57

Is toch mooi dat hij om die redenen in Rotterdam wilt voetballen.

Gradus....
....................
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

06-12-2010 13:39

Ja Klaas fijn voor je dat je er kippevel van krijg, maar bij mij gebeurd er iets anders namelijk, dat mijn nekharen er van over eind gaan staan.

Ik gun Feyenoord niets dan goeds laat dat voor op staan. Maar toch zijn er dingen die ik niet kan rijmen cq volgen. Als Ajax een speler van 30+ aantrekt valt het Nederland over hun heen, maar als Feyenoord het doet hoeven ineens niet meer kritisch te zijn en is alles welkom. Let wel Mido is zelfs pas 28. Leg jij mij eens uit waarom we nu niet kritisch zouden mogen zijn.
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

06-12-2010 14:33

Mido met Bellamy vergelijken? :lol:
K. van den Herik

06-12-2010 15:03

stil maar ajax zakt ook door de bodem straks.

Tja clubliefde en zo zegt een ajaxied niet zoveel, dat kennen ze niet, net als trouw. De helft komt gewoon niet.

De meeste commentaar op mido kwam uit eigen kamp evenals op ooijer. Ooijer mag van mij zo naar feyenoord btw.

Tja en die belamy brengt de gemiddelde leeftijd met een week naar beneden 19 en een half zeg maar.

Xavi ook te oud zeker?
Jan van Glabbeek
Berichten: 417
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Eindhoven

06-12-2010 15:50

Jaaaaa, Ooijer naar f'noord. Daar kan ik dan weer wel mee leven.
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

06-12-2010 18:30

Ja ik had niets anders verwacht, geen zinnig antwoord te geven op een simpele vraag. Mitchel ik vergelijk niemand als persoon op zich, mij gaat het die leeftijd, maar ook daar zal je wel niets zinnigs over hebben te zeggen.
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

06-12-2010 18:40

Leeftijd is alleen relevant als er ook nog een tranferbedrag betaald moet worden. Wij hebben Bulykin. Rond de 30. Huren we van sletterlecht.
Joost Bierens
Berichten: 473
Lid geworden op: 26-10-2003 02:00

06-12-2010 21:49

Neuzen (laten we het netjes houden :) ) lopen altijd weg :wink:
Harald van der Graaf
Berichten: 2465
Lid geworden op: 30-06-2007 09:25
Locatie: arnhem

06-12-2010 21:51

jol is opgerot jammer ging net zo goed met ajax :lol:
Ik ben Harald uit Arnhem, ik heb een dochter van 7 jaar(Demi).
Als ik tijd heb ga ik graag vissen.
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

06-12-2010 21:57

Afbeelding

Doei



Ben er niet rouwig om!

gelukkig is Ajax niet de enige die zijn trainer gedag kan zeggen dit jaar!

En overigens is elke club met kinder voetbal bezig momenteel. Dus kijk verder dan alleen Ajax,stelletje rukkers :lol:

Top clubs? Top voetbal? Jah Spanje......hier is er niks van te zien
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

06-12-2010 22:29

Marttttinnn je ben hier niej welkom, je ben hier niej welkom vandaag... :lol:
K. van den Herik

07-12-2010 07:24

Doe een wens stichting biedt aan:

voetbalwedstrijd tegen alle weggestuurde ajaxtrainers van de afgelopen 6 jaar. Wel moeten ze onbeperkt kunnen wisselen anders komt niet iedereen aan de beurt.

En Jan: de grootste tegenstand tegen mido kwam uit ajax kamp. Bij Feyenoord staat de jongens onvoorwaardelijk achter hun club. Dat betekent dus ook als het niet goed gaat. Dat is het verschil, ik weet het het is nog ff wennen, maar geloof me als ajax straks ook gewoon categorie 1 is, moet je wel, samene met alle 8000 overgebleven supporters.

FF kijken hoor noem alle (2 de) ajaxtrainers die hun contract hebben uitgediend...

Kruif heeft gelijk, ziek


Probleem begint ermee dat sommige clubs geen jeugd vanaf 9 meer hebben en andere hun talenten rond de 15e jaar kwijt raken. Maak de A1 en B1 eens leuker en ruil die vi bende van de maandag in voor beelden uit die competities. Maakt het voor de jeugd leuker, ook die gasten die er net onder zitten worden meer gemotiveerd. Sponsoren vinden het aantrekkelijker en... ik zie tegenwoordig net zo lief een ouwewetse jeugdpotvoetbal, veel leuker om te zien. Zelfs dames voetbal is leuker...

http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=701875
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

07-12-2010 08:34

Ach ja:

Sinterklaas en Jol vertrekken allebei rond dezelfde tijd weer. Wie gelooft er nu nog in..
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

07-12-2010 11:32

Klaas dat wordt dan een heel klein zaal voetbalteam, want de laatste twee zijn uit zichzelf weggegaan en zeker niet ontslagen, cq weggestuurd.

Dat ik niet voor de komst van Mido was lijkt me duidelijk, wat heeft die jongen nadat hij bij Ajax is weggegaan gepresteerd, ja een overgewicht, heb ik ook last van. Maar desalniettemin geef ik die jongen wel een kans, want ik ben niet van mening dat eens een dief altijd een dief is, dit in tegenstelling tot media die zichzelf vooraanstaand noemen, die serveren die jongen af, voor dat hij een bal getrapt heeft. Maar dat scoort lekker op tv.

En dat ik het niet erg vind dat Jol aan zijn stutten trekt is ook wel duidelijk, alleen ben ik bang dat het niets zal oplossen, wie er voor die groep staat. Het lost namelijk al 8 jaar niets op een andere trainer, dat roept Cruijff ook al jaren, en zolang je een bestuur hebt zitten die er voor eigen glorie zitten zal het nooit meer wat worden.

Je roept nu wel van alles welke Feijenoord trainer van de laatste 10 jaar heeft zijn contract afgemaakt, daar is het toch precies het zelfde aan de hand, het enige verschil is dat ze in Amsterdam een klein beetje meer geld hadden en dat begint op te raken op deze manier.

Het hele leven is een soort van geld jacht, de maatschappij is het voorbeeld van de voetballerij, en de maatschappij verwijt de voetballerij, het moet niet gekker worden. Het jeugdvoetbal is ook al kapot zolang er ouders zijn, met een salaris inkomen van rond de armoede grens, en dat zijn er heel wat in Nederland, zullen zij hun talentvol kind uitbuiten, wat is daar gek aan, niets denk ik. Daar moeten ze niet hypocriet over doen. Dat is van de voetballerij zelf gekomen hoor steeds jonger een vet contract geven, en als we het mannetje geen contract mogen geven, geven we het die ouders wel zodat dat mannetje zich alsnog bij ons aansluit. Je kunt toch niet verwachten dat iemand die € 1100,- per maand heeft nee gaat zeggen als er iemand komt die zegt, als je zoon bij ons komt voetballen krijg je € 5500,- per maand.

Maakt het voor de jeugd wat leuker roep je, hebben we al niet genoeg verziekt voor de jeugd, waardoor ze een K mentaliteit hebben, verwent cq verziekt zijn tot op het bot, en geen enkel respect tonen jegens anderen, wordt het niet eens tijd, dat dit geiten wollen sokken gedoe eens gestopt wordt, en de jeugd laat zien met de middelen te roeien die ze tot hun beschikking hebben.

Ik zou nog uren door kunnen gaan, maar ik kap er mee........!!!!!!
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

07-12-2010 11:43

vroeger wilden de meeste jeugdigen profvoetballer worden,volgens mij worden ze tegenwoordig liever karpervisser of hacker...

ook gamen ze meer dan op pleintjes te tienen of panna.

dus de aanvoer van jonge talenten is ook een stuk minder dan in de jaren 90 heb ik het idee..
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
K. van den Herik

07-12-2010 12:15

Jan,

Denk dat WE een paar dingen moeten doen.

op voetbal gebied dan. Een europese super league. Een volledige competitie

een sub daaronder ook europees. en daaronder nationaal.

Ik snap best dat pa zegt doen als ManCity een papiertje laat tekenen en dat je dan 3 miljoen hebt.

Gelukkig heb ik verder geen oogkleppen op en kan ik nog genieten van een mooi doelpunt zelfs van suarez hahahaha. Ook heb ik genoten en meegebaald met utrecht.

MVG
Klaas
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

08-12-2010 15:50

Ik ben bang dat je met dit plan de Henk van Kessels (Lees nationale voetbal bonden) niet in je rijtje zal vinden, die zullen dit NIET apricieren, want hiermee worden ze ingedamd, en als ze iets niet willen, dan is dat het wel. Ze moeten belangrijk zijn anders hoeft zo'n baantje bij de bond ook niet. :wink:
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
K. van den Herik

09-12-2010 08:18

Nederlands 11tal heeft zojuist een nieuwe linksback gevonden, heerlijk als ik gelijk krijg whoaaaa.

De omslag had van mij ook na 20 december mogen zijn Jan. Tering leek wel of ze met 10 kilo minder gewicht liepen te ballen.

Suares zou ik in amerika laten die heeft alweer de club benadeeld en waarom? Hij moet accepteren dat ie (nog?) 2 klasse minder is dan zlatan en 12, samen met de rest, dan messi. Dan komt hij los en kan hij uitgroeien tot de topper die hij kan zijn. Als Furlan hem elke keer een knal geeft voetbalt ie nl wel goed en zonder swalbes...

Urbi dix points
Boertjuh wiet points
Gebruikersavatar
Bouke Langius
Berichten: 365
Lid geworden op: 01-11-2005 13:58

09-12-2010 08:32

Het zag er zeker niet verkeerd uit.
Eindelijk zag je weer eens wat van het positiespel terug.
Maar één zwaluw maakt nog geen zomer.
Het was allemaal nog niet evengoed maar het leek tenminste weer ergens op.
Al met al ziet het zeker zeer bemoedigend uit en kunnen we weer vooruit kijken.
Chapeau voor Frank wat die al na één training en een wedstrijd bespreking heeft kunnen bereiken.
***
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

09-12-2010 09:21

Ga ik er gisterenavond weer helemaal voor zitten om te gaan genieten van een Amsterdamse afgang
Vaste recept weer. Rokertje links, Italiaans wijntje rechts en de poten op de bank.
Bleek toch net even ietsjes anders te lopen. Het is te makkelijk om te zeggen dat AC wel erg matig was, daarom alle lof voor die amstrdmmrs. Vond dat er goed gespeeld werd en vooral dat menneke wat achter de spits stond speelde uitstekend. Feliciteren gaat me tever, maar:
Petje af voor ajax ! (Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr)
Op naar de 19e dan maar weer…. :-? :lol:
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

09-12-2010 11:40

Wat Bouke zegt, het zag er niet verkeerd uit, maar ik had het willen zien als er daadwerkelijk nog iets op gestaan had voor Milan, daarom wil ik het de komende periode wel zien en het is ook nog niet duidelijk of de Boer wel blijft na de winterstop, het zou gek zijn als Ajax hem niet 5 jaar lang de kans geeft, maar ja ik zie wel meer vreemde dingen in Amsterdam.
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...