Politiek geïnteresseerde karperaars?

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bas Dorsthorst
Berichten: 30
Lid geworden op: 26-08-2010 23:41
Locatie: Winterswijk

03-10-2010 11:18

Wat ik wil zeggen: GEEF DIT KABINET EEN KANS!
Ze hebben nog geen dag geregeerd en er wordt al op los gezanikt door sommigen.

Hoge salarissen voor zorgmanagers is voor velen een doorn in het oog. Maar eerlijk is eerlijk, ik ging er zelf ook zitten voor dat salaris... Immers, doe ik het niet, dan doet een ander het in mijn plaats... toch?
Alleen al de directeuren van de ziekenhuizen verdienen met elkaar €100.000.000,=. Dat is echter maar een klein percentage op de hele zorgbegroting. Het probleem is meer dan alleen duur management... Dus ook media veroorzaken veel tunnelvisie.

Ik hoop dat er eindelijk eens op het niveau van de hardwerkende Nederlandse burger wordt gedacht.
Criminaliteit hard aanpakken, het agent weer gezag geven.
Als oom agent een crimineel neerknalt omdat het gevaarlijk werd verdient hij een lintje, en geen jarenlang proces.
Als een inbreker betrapt wordt, verdient hij een flink pak op z'n sodemieter van de bewoner. Nu moet je haast helpen anders ben je strafbaarder dan de inbreker! In dat opzicht is Geert Wilders nuchterder dan de hele politieke elite die er al jaren zit.

Dubbele paspoorten heb ik nooit begrepen. Je bent Nederlander of je bent het niet. Ben je te trots op je "vaderland", ook goed! Maar geen Nederlands paspoort en een strafblad betekent dan wel wegwezen naar je "vaderland". Ben je geen Nederlander, dan ook geen uitkering... Die vraag maar aan in het "vaderland". Bevalt je de Nederlandse cultuur niet? Dan niet zaniken en gewoon naar het "vaderland" gaan.
En waarom "vaderland" tussen haakjes: Omdat veel allochtonen die hier geboren zijn Nederland niet als vaderland zien. Raar toch?

Langdurige bijstandtrekkers die hun leven lang geen poot hebben uitgestoken allemaal verplicht herkeuren en aan het werk zetten.
Dierenpolitie: goed idee... Maar dan ook meer geld naar de rechtbanken, OM, gevangenissen, en de gewone agent (anders schiet het nog niet op).
Ontwikkelingshulp: gewoon afschaffen. We hebben met elkaar dat continent (afrika) inmiddels al zeker 3x gekocht met al het geld dat daar heen is gegaan. En wat heeft het geholpen? NIKS!
Kunstsubsidies: ook afschaffen. Ik zie kunstacademies als grote werkloosheidsfabrieken. Er is geen droog brood met kunst te verdienen. Ik geef geen moer om kunst en betaal er helaas wel aan mee.

Ik werk hard voor mijn geld, en dat doet niet iedereen jammer genoeg. Zo... Ga me weer met hengelsport bezighouden.
- als de boer niet kan zwemmen, dan ligt het aan het water -
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

03-10-2010 11:26

Eentje uitpikken dan maar. Is heel eenvoudig met die dubbele paspoorten. De Marokkaanse overheid kent kinderen van Marokkaanse ouders in het buitenland automatisch een Marokkaans paspoort toe. Marokkaanse Nederlanders met Nederlands paspoort kunnen geen afstand doen van hun Marokkaanse nationaliteit, zelfs als ze dat willen. Dit vereist daarom een verandering van de Marokkaanse wetgeving. Derhalve zitten ze opgezadeld met 2 paspoorten, hetgeen op zich geen belemmering is voor de integratie. Lariekoek dus, waarbij alleen lobbyen bij de Marokkaanse overheid helpt om dit op te lossen.
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Rick van Sinderen
Berichten: 713
Lid geworden op: 17-07-2010 20:23

03-10-2010 11:34

@Kees, wat ik eigenlijk steeds probeer te zeggen maar niet goed uit kan leggen is dat wat voor debiele regels Den Haag ook verzint, je altijd je eigen geweten hebt, het klopt gewoon niet als een vriend van mij een heel rij papieren moet hebben om een slagerij te beginnen en zijn Koerdischre buurman helemaal niks.
En dan kunnen ze net als eerder hier met voorbeelden komen van een Turkse meneer die er wel wat van probeert te maken maar en dan? Moeten we nu hoera roepen, ik werk ook hard en al heel mijn leven, hoera voor mij dan ook maar, was dat niet gewoon de bedoeling? Moeten we nu speciaal maken wat normaal is, weer onze verwachtingen naar beneden bijstellen maar wel respect ondertussen...
Ik ben een paar jaar geleden in de binnenlanden van Turkije geweest, minder naar de moskee? Dacht het niet, de iman in zo'n dorp is God en hij bepaalt zelfs waar de mensen naar kijken op tv. Turkije is meer dan Istanbul hoor, en daar komen ze nou net niet vandaan.
Er zal een manier moeten komen om met elkaar te leven, dan zullen ze concessies moeten doen, ipv zoals nu steeds meer te eisen, ben je 17 en je slaat een Oma half dood voor haar tasje? Eruit en ook diegene die het niet gelukt is om je op te voeden, kinderen tot 11 uur op straat is niet normaal en heeft niks met cultuur te maken, het is gewoon gemakkelijk, geen verantwoording, geen last, en een ander mag het uitzoeken.

wil je hier meekomen bemoei je je aktief met de opvoeding van je kinderen, ga je naar ouderavonden enz niet wachten tot ze de wijk terroriseren en dan alsnog met subside de vader in de buurt uit gaat lopen hangen terwijl je dat gelijk had moeten doen.
als je thuis zit met een uitkering is het niet normaal dat je zoon een scooter van 3000,- heeft, vraag waar dat ding vandaan komt, de reden dat dat niet gebeurt is omdat hij gepikt is van een ongelovige hond, dus telt het niet.
nogmaals, iedereen heeft een geweten en iedereen beseft hoe het hoort, dat faalt als je scheit hebt aan het land waar je woont en de bewoners ervan, inteelt, geslachtsziekten die hier al uitgeroeid waren, dokters die bedreigd worden, controleartsen die opgewacht worden 's avonds en in elkaar geslagen worden, de meest brute berovingen bij oude mensen thuis enz enz begin 's met je geweten .
Many men go fishing all of their lives without knowing that it is not fish they are after.
Gebruikersavatar
Rick van Sinderen
Berichten: 713
Lid geworden op: 17-07-2010 20:23

03-10-2010 11:39

Is dat diezelfde Marrokaanse overheid die een minister heeft voor buitenlandse deviezen en contacten met in Europa wonende 'Marrokanen'?

Diezelfde overheid die geen inzage in summiere bevolkingsgegevens wil geven om uitkeringsfraude tegen te gaan?

Het toont voor mij alleen maar aan hoe door en door rot het is en de vis stinkt vanaf de kop.
Many men go fishing all of their lives without knowing that it is not fish they are after.
Gebruikersavatar
Bas Dorsthorst
Berichten: 30
Lid geworden op: 26-08-2010 23:41
Locatie: Winterswijk

03-10-2010 11:43

Is dit een probleem van Nederland en de Nederlanders?
Nee, dat is hun eigen probleem. Hun problemen zijn niet onze problemen... Om even in het wij en hen uit te drukken. Daar moeten de Marrokanen zelf mee aan het werk gaan. En dat doen ze niet... dus is het hun eigen probleem en eigen pakkie-aan...
- als de boer niet kan zwemmen, dan ligt het aan het water -
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

03-10-2010 11:54

Nou ja zeg. Tweede generatie van in Nederland geboren kinderen van gastarbeiders met een Nederlands paspoort hebben daarom een Marokkaans paspoort. Gewenst of ongewenst.

Overigens komt dat met veel meer nationaliteiten voor en lijkt het zo alleen een probleem te worden als je ouders uit Marokko komen.
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

03-10-2010 12:14

Kees Ouwehand schreef:Brrr. Het zijn barre tijden, Leen. Moslims, Chinezen en wat al niet meer zullen het door ons onlangs bedachte joods-christelijk gedachtegoed in de toekomst gaan overspoelen. Hoe heette dat ook alweer. Een hoax?


Beste kees,

Ik moet het hier toch zeer oneens mee zijn, als moslims het in Nederland voor het zeggen hadden werd je niet vrolijk, neem dat van me aan. Hirshi Ali zei al dat gematigde islam niet bestaat, en daar ben ik ook van overtuigd. Daarvoor heb ik genoeg van die haatbaarden horen praten. Ze wijzen voor wat betreft hun problemen ook altijd naar de in hun ogen decadente westerse samenleving en zien nooit hun gebrek aan aanpassingsvermogen. Overigens eerder onwil als gebrek. Maar goed, 2 voorbeelden dan van de islamisering van Nederland, hele simpele en herkenbare. Onderhuids is er meer aan de hand.

1. Sinterklaas zonder kruis op z'n mijter, want dat is een christelijk symbool. In steden met veel moslims al een feit.

2. Kerstboom niet meer in openbare gebouwen, zou ook een christelijk symbool zijn. Is overigens niet juist, komt van heidense cultuur, maar enfin. Kon niet meer omdat we in de tegenwoordige multi(flauwe)culti maatschappij het ene geloof niet meer boven het andere kunnen "bevoordelen".

3. OK, nog een derde dan, bij mij uit de buurt. Er hangt kunst in een openbaar gebouw. Toevallig een afbeelding van een varken. 1 klager erover, een Nederlandse niet-moslim notabene (!) en het varken wordt met spoed verwijderd, want het zou wel eens kwetsend voor moslims kunnen zijn. :o

Kortom, allerlei linkse geitenwollensokken spannen zich ook al in ten faveure van moslims, wij moeten ons kennelijk aanpassen in plaats van andersom. Dit soort zaken zorgen ervoor dat ik uit volle overtuiging PVV heb gestemd!

Dan heb ik het nog niet eens over eerwraak, rare mentaliteit over mijn en dijn (heling is in turkse en marokkaanse kringen gewoon handel), wapenbezit is normaal en statusverhogend, en het oplichten van de nederlandse voorzieningen is tot kunst verheven. Zaken die in die kringen echt volledig "normaal" zijn.
Laatst gewijzigd door Kees Verheij op 03-10-2010 12:28, 2 keer totaal gewijzigd.
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

03-10-2010 12:20

Kees Ouwehand schreef:Eentje uitpikken dan maar. Is heel eenvoudig met die dubbele paspoorten. De Marokkaanse overheid kent kinderen van Marokkaanse ouders in het buitenland automatisch een Marokkaans paspoort toe. Marokkaanse Nederlanders met Nederlands paspoort kunnen geen afstand doen van hun Marokkaanse nationaliteit, zelfs als ze dat willen. Dit vereist daarom een verandering van de Marokkaanse wetgeving. Derhalve zitten ze opgezadeld met 2 paspoorten, hetgeen op zich geen belemmering is voor de integratie. Lariekoek dus, waarbij alleen lobbyen bij de Marokkaanse overheid helpt om dit op te lossen.


Alleen maar goed die dubbele nationaliteit, kunnen we ze gemakkelijker uitzetten als ze crimineel blijken te zijn! 8)
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

03-10-2010 12:28

Beste Kees,

Je kunt het alleen maar oneens zijn met mijn interpretatie van de Amerikaanse prognose dat moslims het hier qua overheersende aantallen voor het zeggen gaan krijgen. Als jij daaruit haalt dat ik het fijn vind als moslims het hier voor het zeggen krijgen, dan is dat feitelijk onjuist.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

03-10-2010 12:31

Mee eens Kees, ik zie dat ik de eerste zin anders had moeten formuleren. Blijft staan dat ik het geen hoax vind, effecten zie je nu al optreden, zie mijn drie voorbeelden.
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

03-10-2010 12:45

Kees

Wij moeten gewoon lekker Sinterklaas vieren met veel zwarte Pieten, kerstbomen met ballen neerzetten en veel voordelig varkensvlees eten. Dit soort kritiek op onze gebruiken hoeven we ons niet aan te trekken. Er is altijd wel wat te zeuren.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Bas Dorsthorst
Berichten: 30
Lid geworden op: 26-08-2010 23:41
Locatie: Winterswijk

03-10-2010 13:04

Kees Verheij schreef:Alleen maar goed die dubbele nationaliteit, kunnen we ze gemakkelijker uitzetten als ze crimineel blijken te zijn! 8)



Nee, helaas... Omdat ze een Nederlands paspoort hebben kunnen ze niet het land worden uitgezet. Daarom afschaffen die dubbele paspoorten.
Veel zijn er te trots op hun "afkomst" en kiezen ze toch de 'andere' nationaliteit. Open deur toch? Dat ze wellicht niet van een marrokaans of ander paspoort afkomen is niet het probleem van Nederland, maar van het andere land met de bekrompen regels....
- als de boer niet kan zwemmen, dan ligt het aan het water -
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

03-10-2010 15:25

Voorlopig blijven de Marokanen de grootste overlast veroorzaken.............

60 jarige man op fiets word belaagt door Marokaanse jongeren met een hakbijl


Maare vooral het probleem blijven ontwijken..................Hoe bedoel je oogkleppen op.

70% van de overvallen op winkels en tank stations (Marokaanse afkomst)

Voorbeeld (Turken)

Spijkenisse zat een bakkerij (klootwijk) Deze bakkerijk moest noodgedwongen de zaak sluiten omdat er elke dag Marokaanse en Turkse jongeren de klanten weg treiterde. Wat bevind zich nu in dit gebouw? Een Turkse bakkerij,en deze zaak loopt goed.

En zo verliezen we steeds meer en meer,en krijgen hun meer en meer.


Maare vooral LINKS om kijken alsof er niks aan de hand is. Zo doen nog 13 miljoen Nederlanders,zo is ook te begrijpen waarom Nederland naar de klote gaat.
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
B. van Thiel
Berichten: 368
Lid geworden op: 20-05-2003 02:00
Locatie: Houten

03-10-2010 16:33

En de negerzoenen moeten weer in de schappen !!!
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

03-10-2010 17:05

Bijvoeging

En Sif moet weer Jif worden. Want Jif bleek moeilijk te zijn voor een bepaalde bevolkings groep. De J was te lastig.......Oftwel die inburgerings cursus heeft ook weinig nut :lol: :wink:
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
Rick van Sinderen
Berichten: 713
Lid geworden op: 17-07-2010 20:23

03-10-2010 17:31

Mijn deelneming Leen, ik heb als voormalig Sikecity-er meegemaakt dat de metro ging rijden en vervolgens al het tuig uit 010 centrum naar binnen bracht die daar geen winkel meer inmochten en dus hun beroepsgebied verlegden, allemaal een tuintje op het zuiden natuurlijk, de geboren Voorne Puttenaren die er toen nog waren wisten niet wat hun overkwam.

niet zo lang geleden was ik er nog 's op bezoek, in de gaardenbuurt, schrok me kapot......
Many men go fishing all of their lives without knowing that it is not fish they are after.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

03-10-2010 22:13

Leen,

Je kunt er makkelijk een veel langere trieste lijst van maken. Info daarover genoeg te vinden op de nieuws sites. Nederland heeft verder 16,6 miljoen inwoners. En ik maak mij sterk dat daar geen 13 miljoen van te vinden zijn die achter het oplossen van dit probleem kunnen staan. Welke richting dan ook. Er zijn er echter slechts 1,3 miljoen die denken dat dit op een bepaalde manier moet. Het wordt in elk geval hoog tijd dat de politie stevig ingrijpt. Nu krijgen ze 3000 man extra. Commentaar van de politie is dat dit aantal slechts de achterstand doet inhalen en dat 9000 man nodig zijn om alles op te lossen. Ik mag toch hopen dat ze het met die 3000 kunnen doen, want 9000 man erbij lijkt mij een utopie. Je ziet echter dat ze al reserves inbouwen.

Helaas verlies je die krediet weer met onzin over Jif. Heeft hier helemaal niks mee van de doen. De marketing van Unilever veranderde de naam vanwege harmonisatie van een aantal producten en bedacht CIF. Kritiek van buitenstaanders op de naam CIF is dat JIF tenminste volgens de Engelse uitspraak voor iedereen hetzelfde is, terwijl CIF op verschillende manier uitgesproken kan worden. Leuke info, maar verder geen weetje met verwijzing naar bepaalde bevolkingsgroepen.

Nu zal überhaupt de regering de laatste zijn die zich met de marketing van vrije ondernemers zoals de firma Van de Breggen moet gaan bemoeien.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
ron thijsen
Berichten: 571
Lid geworden op: 08-11-2007 08:52
Locatie: geleen

03-10-2010 23:45

Gewoon de sattelietschotels verbieden,krijgen er denk veel heimwee.
Abber uberall ist scheise,alles wirdt gutt hollander.
m,f,g der ronnie.
breek me de slurf niet open
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

03-10-2010 23:50

Kees

Lang leven de multiculturele samenleving.


Die 1.3 miljoen zijn de enige die iets durven te zeggen,de rest is bang om wat te zeggen en zijn blind.....Maare

U heeft gelijk
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

04-10-2010 08:02

Nou maar weer een beetje rust in de discussie?

Veel hebben het hier over voorbeelden, dus symptomen van waar het mis gaat / ging. In mijn optiek is de trage besluitvorming in NL gewoon debet aan de situatie. Het nederlandse poldermodel, jaren lang geroemd in de wereld, heeft ook een behoorlijk nadeel en dat is dat iedereen die een scheet dwars heeft zitten zaken lang erg lang kan dwarsbomen.

Jaren geleden, hadden we een cellen tekort waardoor de strafmaat voor bepaalde criminele ectieviteiten naar benden moest omdat we toch geen plek voor de boefjes hadden. Nu hebben we leegstand en helaas niet omdat men opeens eerlijker is geworden, wel nee de strafmaat is blijven plakken in de verkeerde kant. Overvallen werden minder zwaar bestraft, dat er inmiddels een geweldscylcus op gang is gekomen is de wetgever ontgaan.

Criminelen terugsturen naar land van herkomst (B)lijkt een heilloze weg, mar dat moeten we ook helemaal niet doen! Nergens voor nodig, wat we moeten doen is het principe terug wie zijn billen brand moet op de blaren zitten. Winkeldiefstal -> taakstraf, maar dan ook een echte; Inbraak -> Petoet, en niet een nachtje; Bewezen moord -> Lang erg lang petoet; Doodslag, dus de spontane of niet te voorziene moord -> Moeilijk. Overval -> Petoet.

Kost dit allemaal veel geld? Ja, waar moet ik storten?

Prestatie-eisen voor oom agent? Ja graag, iedere straat agent 50% van zijn tijd op pad om de boef in zijn kraag te grijpen (goed verhaal dat je hem niet kon pakken, oke .... geen goed verhaal? Stevig gesprek). De rest van de tijd gewoon mensen wijzen op achterlichtjes en af en toe een prent uitschrijven.

De tijd ontbreekt mij om hier verdeer op in te gaan ....... normalisatie aub is mijn oplossing.
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
K. van den Herik

04-10-2010 08:22

Ik probeer mijn mening te baseren op feiten en daarbij wordt ik in de war gebracht.
Vang in het wild een arabier, palestijn en een jood, doe ze in bad en plaats ze in de setting van “My name is…” Bijna niemand zal raden wie wat is, logisch zijn allemaal dezelfde.

Zo ook is God en Allah dezelfde. Waarom grijpt Hij niet in? Of organiseer de concilie van Sliedrecht en maak 1 de echte en noem hem Vader en dan in elke taal. Neem de 10 beste punten uit elk boek en klaar.

Soeniet, sieniet, wie wel?

Hoeveel gristenen, joden, moslims of wat voor gelovigen dan ook, willen een ander persoon van een ander geloof nu echt doodmaken? Zonder eerst opgestookt te zijn he. Zet ze in de woestijn met een mes, hamer, schroevendraaier en laat ze lekker dollen.

Waarom wordt een moslim lid van het cda? Was trouwens de enige met een grote bek.

1 Ding weet ik zeker en voor wat en welk geloof dan ook, gasten die haat prediken horen hier niet, sterker voor mij horen ze niet op de wereld. Je kan zeggen en zo wat je wilt, zelfs over een ander, maar iemand dood maken omdat hem anders is gaat te ver. En ik denk dat daar de kern van het verhaal zit.
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

04-10-2010 08:56

Recept om je eigenwaarde totaal te verliezen


Wees je bewust van je afhankelijkheid van goedkeuring van anderen.
Denk eraan wat anderen wel niet van je zullen vinden voordat je iets doet.
Denk vooral niet zelf na want jouw mening doet er niet toe.
Ga vooral mee in andermans ideeën en gedachten tot jezelf totaal nergens meer bent.
Geef iedereen gelijk en zeg tegen jezelf dat je altijd voor iedereen klaar moet staan.
Blijf altijd lief en aardig wat er ook gebeurt.
Sla al je mislukkingen op in je hoofd en maak jezelf wijs dat alles wat je doet toch wel mislukt. Dit werkt feilloos.
Wentel je in zelfmedelijden en geniet van je slachtofferrol.
Laat deze gedachten absoluut onder geen enkele voorwaarde los.
Zeg dan tegen jezelf dat je natuurlijk niet de moeite waard bent en dat je altijd alles verkeerd aanpakt. Je moet jezelf inprenten dat iedereen torenhoge verwachtingen van je heeft waar je nooit aan zal kunnen voldoen.
Denk alleen negatief over jezelf en kraak jezelf zoveel mogelijk af.
Ervaar kritiek op je functioneren in welke situatie of rol dan ook als totale afwijzing van je persoon. Sta jezelf vooral niet toe om ergens van te genieten behalve van je slachtofferrol dan. Wees nooit tevreden over jezelf of je prestaties.
Ga ervan uit dat alles beter kan en goed in jouw situatie uiteraard nooit goed genoeg is. Hol je zelf totaal voorbij en weet dat het met jou nooit wat wordt.
Berust in je denkwijze over jezelf en denk vooral niet na hoe het ook anders zou kunnen.
Succes verzekerd.
K. van den Herik

04-10-2010 13:16

Geert heeft wat sluiers opgeworpen.

Terecht dat ie de boel wraakt btw. Sukkel die rechter. Hoe dom kan je zijn. Weg ermee, is zijn vak niet waardig.
Gebruikersavatar
Rick van Sinderen
Berichten: 713
Lid geworden op: 17-07-2010 20:23

04-10-2010 13:42

Was ook echt zo'n 'nu ben ik in beeld' momentje, dit soort verwaaide types oordelen dus ook over met veel geweld plegende overvallers, wat een zwakke weke enge man die rechter, gauw naar huis in lala land.
zou een rechter als afweger van goed en kwaad op z'n minst niet een beetje uitstraling moeten hebben?
Deze heeft niks te melden, niks te zeggen en ziet eruit oftie net uit een darkroom komt gerold, bleeh
Many men go fishing all of their lives without knowing that it is not fish they are after.
K. van den Herik

04-10-2010 13:48

Zoiets Aart?

Afbeelding