Ere & Eerste divisie 2010/2011

Plaats reactie
michael de groot 63
Berichten: 146
Lid geworden op: 30-11-2009 20:46

09-08-2010 19:49

heb ik nou toch gelijk JAN WITTER,dat ajax supportes er zijn als t goed gaat,dalijk nog janken ook als suarez opdondert icoon van basten heeft jullie en zijn club naar de afgrond gebracht haha hoogmoed komt ten val. feyenoord in je hart en forever ps vd week vast wel ergens tissues in de aanbieding dus zal maar vast in gaan slaan gr een feyenoord supporter
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

09-08-2010 19:58

Daar staan ze om bekend ja :lol:
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

09-08-2010 20:31

Mitchel en Michael,

Al gaat het nog zo slecht in Amsterdam die cockroaches vreten ze altijd op.

Maar hoe zouden jullie het vinden om een speler te krijgen die altijd, je cluppie hebt lopen afzeiken en er dan ineens uit het niets een contract bij je cluppie tekent, nee jullie zouden gaan lopen juichen en springen..!!!!!

Get a life....

Pffff altijd maar die domme opmerkingen over hoe een Ajax supporter is, verzin eens iets origineels, welke supporter eisen van de spelers om een wedstrijd te verliezen, en welke supporters stonden vorig jaar januari te schelden op hun spelers, omdat ze hun trainer aan het weg pesten waren.
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
michael de groot 63
Berichten: 146
Lid geworden op: 30-11-2009 20:46

09-08-2010 20:43

en jij zegt verzin is wat nieuws, dit zal altijd een strijd blijven tussen 010 en 020 maar als JIJ zegt geen supporter meer te zijn , zolang hij er voetbalt moet je ook niet juichen als hij scoort,maar dat zal dan wel net weer niet,zozijn jullie en blijven jullie maakt ook niet uit JAN. laterzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Gerrit Hees

09-08-2010 21:03

Gelukkig zijn jullie ECHTE supporters.. Juichen voor de tegenstander, eigen training verstoren, shirts aan van de tegenstander in het uitvak en hopen dat je eigen club verliest..

Maar succes in de middemoot dit jaar he :wink:
michael de groot 63
Berichten: 146
Lid geworden op: 30-11-2009 20:46

09-08-2010 21:14

ouwe koeien weer,gebeurt bij jullie ook als t slecht gaat we zien t wel weer.succes verder
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

09-08-2010 21:56

michael de groot 63 schreef:zolang hij er voetbalt moet je ook niet juichen als hij scoort, maar dat zal dan wel net weer niet, zo zijn jullie en blijven jullie maakt ook niet uit JAN. laterzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz


Nou maak je maar geen zorgen, want net zoals ik het niet eens was bij Meneer Pantalic, en ook niet juichte, zal ik dat bij Meneer Ooijer ook niet doen.
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

09-08-2010 22:49

Als Ratteveld opmerkingen maakt over "Wie is Midden-Noord" e.d. kan je niet verwachten op medewerking van het publiek. Prestaties zijn er al jaaaaarreeeen niet meer dus die vergelijking slaat kant noch wal. En waarom iets origineels verzinnen als jullie nog steeds bijten? :lol:
K. van den Herik

10-08-2010 08:08

Hallo Jan,

Je stelt nu gedrag ten toon, waarvan je Ooijer beschuldigd. Gister een stukje van dat gejank op tv gezien. De commentator had gelijk: Ajax wordt gezien als een koude, arrogante, sfeerloze club. Wat direkt werd bveloont met de opmerking van de voorzitter dat ze wel tot de top 10 van de werled behoren op zijn minst qua bekendheid.

Ooijer kan nog makkelijk mee in elke nederlandse club. Dit betekent dat er gewoon menig buitenlander naar huis moet, daar er geen grond is voor een werkvergunning.

Zelf ben ik niet zo'n clubaanhanger die dan blind is voor de rest. Gelukkig niet. Zo heb ik dan ook genoten van het kampioenschap van Twente en zeker van het supporters feest. 9 kapotte glazen is eens iets anders dan een gesloopte binnenstad. En ja ik was ook blij met de invalbeurt van Ooijer.



Ook voor Midas zijn er gelijkwaardige nl spelers te vinden. Deze reeds bestaande regel moest maar eens streng gehandhaafd gaan worden in europa. Samen met de 7 en 4 regel. Dan worden de schulden teruggedrongen en hebben landen met clubs zonder mega schuld weer kans.Ook is de kans groter dan nl talenten in nl blijven waardoor het opleiden blijft lonen.
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

10-08-2010 08:49

Mitchel,

Als ik vanuit jouw redenatie uit ga heeft het Nederlands elftal het afgelopen WK ook niets gepresteerd...
Toch ??? Want als je niets wint heb je niets gepresteerd.!!!!

Als je zou zeggen dat Ajax weinig hoofdprijzen pakt, en het kampioenschap is een hoofdprijs geef ik je gelijk, maar zeg niet dat ze niets presteren ze doen ieder jaar mee voor de titel, dat ze hem niet winnen in een ander verhaal.


Klaas,

Leg mij eens uit wat ik mis zeg dan, ik ben er absoluut niet blij mee dat Ooijer bij Ajax komt gezien het gedrag wat hij tijdens diverse kampioens feesten van Psv vertoonde richting Amsterdam.

Dat Ajax een koude, arrogante club zou zijn werd gisteren door Wim Schoevaart direct weerlegt, als Ajax werkelijk zo zou zijn, dan zouden mensen als Rijkaard en Bergkamp toch nooit meer terug komen, of zijn dat ook koude, arrogante mensen. Maar dat zijn typisch van die anti Ajax gedachte waarmee die mensen zich op de been willen houden om toch maar iets te kunnen roepen, so be it........

Ooijer kan ik jouw ogen misschien mee bij iedere nederlandse club in mijn ogen kan hij zeker niet mee bij Ajax, ik heb hem afgelopen seizoen diverse blunders zien maken, dat hij ervaring heeft staat als een paal boven water, maar daarom wil ik hem nog niet in een Ajax shirt zien, maar dat heb ik al uitgelegd het waarom.

Ik ben ook helemaal geen blinde club aanhanger, Twente is afgelopen seizoen verdient kampioen geworden, net zo goed als dat Twente vorige week die schaal won, dat zijn dingen daar heb ik geen moeite mee hoor.

En voor je laatste alinea, daarmee ben ik het helemaal eens, beter eigen jeugd dan een derderangs buitenlander, alleen hoe vertel je dat die trainers, die worden door jou en mij beoordeelt op z'n prestaties, en als hij dan geen eerste wordt zoals Mitchel stelt heeft hij niets gepresteerd en moet hij wieberen.
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Gebruikersavatar
Bouke Langius
Berichten: 365
Lid geworden op: 01-11-2005 13:58

10-08-2010 10:05

Als ik het zo lees gaat het een leuk seizoen worden hier op het carpboard.
Maar op deze manier volgens mij ook een zeer korte.
En dat gezeik over echte supporter zijn hebben we verleden jaar al genoeg gehad hier op het board.
Dus over ouwe koeien gesproken.
Maar toen hielden de meeste zijn kop dicht omdat ze zich voor hun club schaamde.
Er was een vaste groep die wel respect en dergelijke voor elkaar op konden brengen.
Nu lees ik veel al alleen maar berichten van gifmengers die de boel willen verstieren.
Het sleutelwoord is gewoon relativeren.
Dan kunnen we net zoals verleden jaar het hele seizoen met elkaar over voetbal lullen zonder dat er een slotje op komt.
Voor de mensen die het nog niet wisten ik ben voor Ajax.
En al spelen we topklasse of nog lager ik ben en blijf voor ajax tot mijn dood aan toe.
Ook al gaan we bijna failliet toch zit ik elke wedstrijd samen met mijn zoon van 3 jaar en mijn vrouw trouw in het stadion. (vak 127 rules)

Iedereen een heel fijn seizoen toegewenst en veel succes met je club. (en dan bedoel ik ook iedereen en alle clubs)
Mogen de beste winnen en zoniet tja dan heb je gewoon pech of je bent voor de verkeerde club. :lol:

Groeten Bouke
***
bastiaan vos
Berichten: 183
Lid geworden op: 04-11-2005 15:43
Locatie: bilthoven

10-08-2010 10:45

als het zomer is,dan kopen zij, spelers uit EINDHOVEN

volgende week gaan we op naar CELTIC word een feestje al ben ik niet helemaal gerust op de afloop!!
K. van den Herik

10-08-2010 10:47

Jan,

De enige die ooit door rare praat/provocerend gedrag een schorsing heeft gekregen is toevalig 1 van Ajax.

Sorry maar als ik aan Heereveen denk of aan Groningen en hun supportersschare heb ik hele andere gedachten dan als ik aan ajax denk. Ik heb helemaal niks tegen ajax. Alleen bij Feyenoord ajax hoop ik dat Feyenoord wint. Ik kijk verder en gun het elke club, in de hoop dat het totaal beter wordt.

"Mijn"generatie had het nog een Feyenoord en Ajax die regelmatig kampioen werden. Vraag nu een 25 jarige en die weet niet beter dat het PSV is afgewisseld door een verdwalde zoals AZ, Ajax en nu Twente. Weten zij veel.

Ajax hoort in elk geval niet meer tot de 10 bekenste clubs in de wereld. Hooguit met de toevoeging vroeger of Cruijff.

Bergkamp was wel leuk te zien bij de F1 kampioentjes, hoewel ze wat ouder waren dan 8 of 9 jaar.
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

10-08-2010 10:58

Bouke Langius schreef:Als ik het zo lees gaat het een leuk seizoen worden hier op het carpboard.
Maar op deze manier volgens mij ook een zeer korte.
En dat gezeik over echte supporter zijn hebben we verleden jaar al genoeg gehad hier op het board.

Bouke! Je hebt gelijk kerel. Was net bezig met een soortgelijk bericht, maar dat hoeft nu niet meer.. Vorig seizoen begon het hier ook op deze manier. Hoop geschreeuw in de rondte over hoe goed mijn club is en hoe kut de club van de ander is. Best lachen natuurlijk, maar lijkt me niet dat dat iets toevoegt aan dit topic. Ik schreeuw zelf ook heel erg graag,maar dan wel IN het stadion, want daar kan het en heeft niemand er last van.

Mekaar een beetje pesten hier hoort erbij natuurlijk. Zeker als het JOUW of MIJN club betreft. Heb regelmatig dubbel gelegen om de commentaren van vorig jaar. Af en toe gewoon hilarisch.
Laten we het gewoon “normaal” houden en dan halen we vanzelf weer die 50 pagina’s.
Jij ook success met JOUW club en juichen he, voor die Ooijer :lol: .
Groeten uit Rotterdam-zuid :wink:
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

10-08-2010 11:16

@jan, wat betreft geen prestaties doelde ik op mijn eigen clubbie. Zelfspot heb ik echt wel hoor. Ajakkes is nog steeds wat prestaties betreft de beste club van NL en misschien ook nog wel van Europa. De laatste 10 jaar stellen ze eigenlijk niet zo heel veel meer voor, zeker europees gezien niet.
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

10-08-2010 11:18

Leuk Europees lijstje voor de verveling:

1. Barca
2. Man United
3. Real Madrid
4. Chelsea
5. Arsenal
6. Internationale
7. Liverpool
8. Bayern
9. AC Milan
10. Olympique Lyon
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

10-08-2010 11:25

Klaas,

Volgens mij zijn wij van dezelfde generatie, en je dacht toch niet dat ik trots was op Jan Vertonghen dat hij dat liep te schreeuwen, maar ik kan er wel een klein beetje begrip voor op brengen als je ziet wat die jongens allemaal toegeschreeuwd krijgen als ze in de kuip moeten spelen, de haat die ze daar ontvangen is gewoonweg belachelijk, het is maar een spelletje, waar ze hun brood wel mee verdienen, maar het zijn ook maar mensen met ieder zijn eigen fouten, net als jij en ik. Jij gaat net zo goed uit je dak als er een paar opgeschoten jongelui op je voer stek rondjes met vol gas aan het draaien zijn, dan schiet jij ook uit je slof. En dan ga je ook niet op je vriendelijkste manier vragen of ze zo vriendelijk willen zijn omdat verderop te gaan doen.

Nogmaals ik praat het zeker niet goed van hem, laat dat duidelijk zijn, maar ik vind de schorsing erg overdreven, vooral als ik op tv kijk en wat ik dan mensen hoor zeggen over tal van andere zaken, met als lichtend voorbeeld "Geert Wilders", die heeft wel het recht om te roepen wat hij wil over anders gelovige. Maar goed ik dwaal af.

Sjoerd,

Je bedoelt mij toch niet zeker, anders help mij te herinneren, wanneer ik hier willens en wetens mensen heb geprobeerd te kwetsen, ik kan me dat niet herinneren, ja wat jij zegt een beetje jennen niks meer niks minder.
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

10-08-2010 11:28

Mitchel van der Linden schreef:@jan, wat betreft geen prestaties doelde ik op mijn eigen clubbie. Zelfspot heb ik echt wel hoor. Ajakkes is nog steeds wat prestaties betreft de beste club van NL en misschien ook nog wel van Europa. De laatste 10 jaar stellen ze eigenlijk niet zo heel veel meer voor, zeker europees gezien niet.


Ook dat ben ik niet met je eens, want als ik kijk wat voor middelen ADO heeft is het een prestatie dat ze zich hebben weten te handhaven. Dat het niet conform de verwachtingen van de supporters is een geheel ander verhaal, zo zou je er ook naar kunnen kijken.

8) :wink:
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

10-08-2010 11:35

Voor de heethoofden hier.

Een grappig voetbal filmpje

http://www.youtube.com/watch?v=l0o7lwPQrEc&feature=player_embedded
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

10-08-2010 11:54

Jan Witter schreef:Sjoerd,

Je bedoelt mij toch niet zeker, anders help mij te herinneren, wanneer ik hier willens en wetens mensen heb geprobeerd te kwetsen, ik kan me dat niet herinneren, ja wat jij zegt een beetje jennen niks meer niks minder.


Nee joh, jouw bedoel ik niet Jan.
Wat jij hier zegt snijdt meestal wel hout, al ben ik het er zelden mee eens..
Aan de emoties welke ik veelal in jouw berichten lees, kan ik zien dat jij een echte supporter bent. Net zoals er bij mijn club weleens iets gebeurt wat mij niet zint. Neem nu bijv de BF van vorig jaar. Gvd wat was ik kwaad, maar als ik het nu teruglees kan ik een glimlach ook niet onderdrukken hoor. Maar op het moment zelf…. (Geloof dat het word “relativeren” reeds genoemd is). Komt gewoon omdat je dat als supporter zijnde iets doet.

Ik doelde meer op berichten in de trant van: Feyenoord is goed en ajaks is kut (of andersom) zonder verdere toevoeging. Stuur dan niets. Ik vind ajaks ook kut, maar prober dat wel te onderbouwen. Of het allemaal klopt of niet is weer een ander verhaal.

Praatsessietje?
Filmpje dan?
http://www.youtube.com/watch?v=yoW4MCBEEn4
Gebruikersavatar
Bouke Langius
Berichten: 365
Lid geworden op: 01-11-2005 13:58

10-08-2010 12:08

Dank je Sjoerd, Jij hoorde ook bij het groepje die iedereen met respect behandelde enzo.
Dollen en pesten hoort er zeker bij.
Als ik de ene week een grote bek heb gehad omdat we zo goed waren.
En we verliezen de volgende wedstrijd bijvoorbeeld van fc wuta ofzo.
Dan kan ik zeker een bak vol met stront verwachten.
Dit hoort erbij en het is gewoon geven en nemen.
Vroeger toen ik nog binnenschipper was ging ik regelmatig met collega's die voor feijenoord waren naar feijenoord - ajax.
Dan gingen voor en na de wedstrijd naar cafe de promenade aan de maashaven.
De verliezer betaalde was de regel en ik hoefde eigenlijk nooit te betalen. :lol: :wink:
Dit was tot een aantal jaren geleden altijd erg gezellig.
Helaas gaat dit niet meer omdat bij sommige de haat te groot is geworden en het respect is verdwenen.
Het maakt me niet uit voor welke club iemand is.
Zolang het gezellig is kan iedereen een pot bier van me krijgen.

"Proost allemaal"
***
K. van den Herik

10-08-2010 15:19

Jan,

Al eens aangehaald. Paar keer mee geweest naar 310 geloof ik. Ik was de luidruchtigste in het vak. Was wel getuige van 1 van de mooiste doelpunten ooit Jan.

Ik heb me kostelijk vermaakt. Zeker daarna nog op het plein eerst bieren en daarna naar boven een vette hap halen.

Mitchel,

Je vergeet OM. Heeft 1 van de grootste en trouwste supporters aanhang van Frankrijk. In de vakantie ben ik altijd voor OM. Wordt zelfs in Kroatie aangesproken als ik mijn shirt aanheb. De oranje vind ik het mooist
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

10-08-2010 15:31

Tevens de beste jeugdopleiding van France.
Maar moest eigenlijk gelijk hieraan denken
http://www.beijen.net/frank/wedst/1999/991207fo.htm
CL, dat waren nog eens tijden 8)
Gerrit Hees

10-08-2010 15:38

Hehehe moest je zeker diep voor graven Sjoerd :P

Het is jammer dat de sfeer in Frankrijk flink aan het teruglopen is:( KoB en Auteuil verbannen van de stadions door Paris Sg en de overheid. Marseille heeft nog wel lekkere sfeer net zoals Saint Essiene en dan houdt het snel op in Frankrijk.

Over de champions league gesproken wie gaat hem dit jaar winnen? ik zelf denk Barcelona maar ik geef Real Madrid ook eens kans.
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

10-08-2010 15:44

Gerardo Heezen schreef:Hehehe moest je zeker diep voor graven Sjoerd :P


Viel idd niet mee Gerardo..
Ik denk dat Dynamo Kiev de CL gaat winnen dit jaar :lol:
Plaats reactie