Aan het scorend vermogen zal het dus niet liggen, El Hamdoui en Suarez waren vorig seizoen goed voor samen 54 goals in de eredivisie! En dan nog Siem de Jong en Eriksen

Helaas is de weg nog lang naar 31 augustus
 ..
 .. 

..
 .. Twente werd geholpen anders hadden ze het niet gered    ''Owjah das waar''
  Twente werd geholpen anders hadden ze het niet gered    ''Owjah das waar'' 

en als hij het 19 september doet lach je dan ook.
 en als hij het 19 september doet lach je dan ook.   
 Mitchel van der Linden schreef:Wel lullig dat Ajax 2 uitwedstrijden moet spelen. Overigens mijn complimenten dat ze 19k man naar een uitwedstrijd krijgen!

Het ging mij meer om het feit dat de sfeer in het stadion bepaald werd door de Grieken. Af en toe werd nog wel even toegelicht waar de superjoden vandaan kwamen, maar veel meer niet. Ik zag toch een vol 410 vak, of niet?
 Het ging mij meer om het feit dat de sfeer in het stadion bepaald werd door de Grieken. Af en toe werd nog wel even toegelicht waar de superjoden vandaan kwamen, maar veel meer niet. Ik zag toch een vol 410 vak, of niet? met andere woorden de wedstrijd is dan niet intressant / spannend genoeg voor de thuis supporters en dan voel je je ook slecht als supporter zijnde
  met andere woorden de wedstrijd is dan niet intressant / spannend genoeg voor de thuis supporters en dan voel je je ook slecht als supporter zijnde