Films over karpervissen

Gebruikersavatar
Ben de Groot
Berichten: 333
Lid geworden op: 11-08-2005 13:04
Locatie: Leidschenveen ====== The Hague

03-11-2009 15:50

Staat toch in het topic waar je e.e.a. kunt vinden.

Teller hier staat op 114 8)
C atch
A nd
R elease
P lease

<*))))><
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

03-11-2009 18:28

77 :lol: :lol: Waaronder Korda Vision :oops:
Gebruikersavatar
James warner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 23-09-2009 20:08
Locatie: Zuid West Nederland

04-11-2009 19:53

Er zijn jammer genoeg ook dvds die voor een paar tientjes over de toonbank gaan waar ranzig veel reclame in word gemaakt voor grote firma's. Ik zal niet de enige zijn die daar niet de volle pond voor wil betalen.

Een film zoals catching the impossible etc wil ik wel voor betalen.
ONDER WELK SCHRIFT????

Hey babe, wanna come over to myspace and twitter my yahoo till I google all over your facebook?
Gebruikersavatar
gerjan berendijk
Berichten: 204
Lid geworden op: 22-06-2008 16:44
Contacteer:

08-07-2010 11:03

wie heeft er nog wat goed karper films torents graag
martijn zeij
Berichten: 566
Lid geworden op: 24-02-2007 17:05

08-07-2010 14:54

@ gerjan

Check piratebay.
Als muziek liefhebber koop ik al mijn cd's gewoon netjes in de winkel. Maarja 50% van mijn cd's zijn van inmiddels doode artiesten :D .

Ik ga echt geen 30 euro of meer betalen voor een korda dvd. Danny Fairbrass verdient al genoeg. Zo interessant vind ik de dvd's ook niet en je kan inplaats van de dvd kijken ook gewoon penvissen, veel actie en is ook leuker :wink:

Daarom heb ik ze gedownload :oops:
Remco Hoogendijk
Berichten: 19
Lid geworden op: 11-07-2010 17:42

18-07-2010 19:52

Of het nu illegaal/strafbaar is of niet het blijft diefstal in principe.
Wat ik me afvraag is waarom de industrie, en dus niet enkel Korda, VisVisie, Fox, Nash etc, een keer met een fatsoenlijk model komen om online DVD's te kopen.
Ik heb toevallig net e.e.a. op Amazon besteld (stuk goedkoper dan in NL) maar download ook regelmatig een film. Puur de snelheid waarmee ik het binnen heb. Een DVD in 10 minuten vs. een DVD in 2 werkdagen. De meeste films gaan na kijken linea recta de prullenbak in. Of tijdens het kijken al...
Bij vis-DVD's heb ik er ook een stuk minder moeite mee omdat ik dan toch het gevoel heb naar 1 lange informercial te kijken. Of, zoals vaak bij VisVisie, naar oude films in een nieuw hoesje.

Het verdienmodel achter de Korda/Nash DVD's die nu overal gratis op de toonbanken liggen ken ik niet maar is het niet slim om ook die via torrents aan te bieden? Lijkt me voor sponsors ook goed om te zien hoeveel mensen de DVD's zien die 'm anders via een omweg downloaden.

En voor het geval er meerdere producenten meelezen: doe eens wat aan de ondertiteling. De mensen die de ondertiteling bij veel vis-dvd's verzorgen hebben zelf waarschijnlijk nog nooit een hengel in hun handen gehad.
Laatst gewijzigd door Remco Hoogendijk op 18-07-2010 22:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

18-07-2010 22:03

Het aanbieden is strafbaar, niet het downloaden. Je kunt mensen moeilijk kwalijk nemen dat ze daar gaan waar het niks kost. Je begaat een overtreding als je het aanbiedt/shared met anderen. Op CarpBoard dus geen verkoop, links en verwijzingen naar download sites plaatsen. Bvd.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Roy Zwets
Berichten: 143
Lid geworden op: 29-12-2009 15:25
Locatie: Den Haag

20-07-2010 07:59

Ga naar http://www.123video.nl en typ bij zoeken karper in =)

Veel kijk plezier !
Gebruikersavatar
Ivan Tolenaars
Berichten: 372
Lid geworden op: 13-03-2010 06:44

26-07-2010 20:55

Weet iemand een film waain ze vooral op een kanaal vissen en niet op van die betaalwatertjes in Engeland net zoals bijna alle films.
Alvast bedankt
Greetz
As the weed gets thicker, minds get sicker
Remco Hoogendijk
Berichten: 19
Lid geworden op: 11-07-2010 17:42

27-07-2010 20:50

In It's My Life verteld die kerel (Eddy?) wel e.e.a. over een vis die hij op het kanaal heeft gevangen. Of hij er dieper op ingaat durf ik je niet te zeggen, heb de film niet helemaal gekeken.
Gebruikersavatar
Ivan Tolenaars
Berichten: 372
Lid geworden op: 13-03-2010 06:44

27-07-2010 23:03

Die zal ik is gaan kijken dan , thnx
Heb de laatste tijd wel erg veel films gezien ( stuk of 15 ) maar die gingen allemaal over putten / vijvers in Engeland en Frankrijk , maar ik zie nu nooit is iets over kanalen.
Is toch een hele andere aanpak niet dan ?
Greetz
As the weed gets thicker, minds get sicker
niels hurkmans

12-08-2010 21:47

Arjen Dijkstra schreef:Als het via FTD niet wil, probeer het dan via een gewone website... FTD is idd een besloten gemeenschap. Echter, als je hun een donatie doet mag je wel lid worden... voor niks gaat de zon op. Er zijn ongetwijfeld andere sites waarbij je wel gewoon kan kijken wat er gepost is en onder welke naam...

Suc6



Ik spot regelmatig films op FTD.
Gebruikersavatar
Brian Goldman
Berichten: 72
Lid geworden op: 24-02-2010 19:30
Locatie: Neede

17-08-2010 22:42

Staan er nu ook een aantal op FTD 8)
Carp Team Xtreme
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

18-08-2010 11:27

Arjan Dijkstra,

FTD is een gratis iets hoor het is net als een krant om te kijken wat er gepost wordt in de nieuwsgroepen. Het kost je helemaal NIKS!! wil je een donatie doen mag dat altijd maar is niet verplicht..

Maar voor de films van karpers en zo kan ik je melden dat die daar amper te vinden zijn.. ik zit er zelf al jaren en heb er misschien 4 voorbij zien komen..

Wil je echt veel vis films en alles ga naar http://www.extreme-net.nl en meld je daar aan, dat kost alleen wat tijd om je in te schrijven. En daar heb je een sectie van extreme fishing en daar stan echt heel veel vis films op van kleine voorns tot snoek en karper en weet ik het wat.... zie je een leuke film laat een reactie achter van bedankt!! en zie de code met de bestandsnaam en zoek die in binsearch.info en download die dan met grabit ;)

MAAR!! wil je van nieuwsgroepen downloaden moet je provider dat wel ondersteunen anders moet je 7.50 betalen bij eweka om toegang te krijgen, maar dan kan je wel tot 500 dagen terug downloaden dus dat valt op zich mee want je kan in 1 maand heel wat films downloaden dan ;)
Oja joh!!!
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

18-08-2010 12:02

Echt onzin R. de Winter. Worden er genoeg opgezet... Ik heb bijna 100 karper dvd's in de verzameling via FTD.
K. van den Herik

18-08-2010 12:12

hoe stom kan iemand zijn. Geen brein
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

18-08-2010 15:01

Het downloaden van DVD's is volgens de wet toegestaan.
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

18-08-2010 15:04

Precies klopt!

En zoniet? Je mag zoveel niet in de politiestaat(Nederland)

Laats nog in het nieuws geweest,over het downloaden van muziek/films. De rechter heeft besloten dat het gewoon toegestaan blijft. Zolang het niet in het openbaar verschenen word.


Helaas dus voor de jankerds die er zo op tegen waren
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

18-08-2010 15:09

Mitchel van der Linden schreef:Echt onzin R. de Winter. Worden er genoeg opgezet... Ik heb bijna 100 karper dvd's in de verzameling via FTD.


het hoeft niet gelijk onzin te zijn hoor ;) en je hoeft ook niet gelijk te gaan huilen hoor ;)

ik heb ze niet gezien op ftd en als jij ze wel heb gezien nou super man top!! gefeliciteerd en wel 100 stuks WOW ongelofelijk mitch, its unbelieveble, maar om nu gelijk te gillen dat wat ik zeg onzin is... beetje jammer maar kijk maar eens op die link die ik zei staan er meer dan 100 :P :P

En downloaden is geheel toegestaan in nederland alleen het verspreiden (posten) ervan niet. Dus ook niet iets downloaden en het bij de buren gaan kijken met z'n alle...
Oja joh!!!
K. van den Herik

18-08-2010 15:15

Onder politiestaat verstaat men een staat waar de sociale, economische en politieke macht door de leiders gehandhaafd wordt met behulp van (geheime) politie. Deze politie heeft in dit soort staten meer bevoegdheden dan normaal in een liberale democratie. Politiestaten in de strikte betekenis van het woord worden meestal gekenmerkt door totalitarisme en een sterke sociale controle.


populistische napraterij dus

2y. Licenties en copyright schendingen Dat men thuis ladingen illegale muziek of software heeft is niet ons probleem. Wat wel ons probleem is, is als men dit op het Forum gaat aanbieden of dat men hier links neerzet naar sites waar deze software, muziek of films zijn te verkrijgen. Wij kunnen hier grote problemen mee krijgen met instanties die hierop controleren.
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

18-08-2010 15:20

Hahahaha


Ja napraten natuurlijk....Dat jij alles uitpluist tot aan het bot! nee das een fijne gedachte!!! Over dit hoef ik niks op te zoeken zegmaar,al is het verboden lekker belangrijk meeste blijven het gewoon doen,en gelijk hebben ze!

Maargoed er zullen altijd van die mensen wezen die zeggen ''ohhh mag niet'' Meestal ook ''Linkse verziekers''


Niet iedereen gebruikt Wiki K.....Dat jij nou zo slim bent tja wil niet zeggen dat de rest dat niet is ;)

Kijk verder dan je eigen wereldje.
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

18-08-2010 15:24

R de Winter schreef:het hoeft niet gelijk onzin te zijn hoor ;) en je hoeft ook niet gelijk te gaan huilen hoor ;)


Doe niet zo bijdehand joh
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

18-08-2010 15:38

K van de herik,

Je mag altijd verwijzen naar een link of forum waar een film staat dat is niet verboden volgens de wet. Daar heeft FTD ooit een keer gezeur mee gehad en die hebben dat voor laten komen en gaan het winnen ook, want FTD is een soort krant waar iedereen vrijblijvend neer mag zetten waar ze bepaalde dingen hebben gezien zodat je zelf kan bepalen of je het wil downloaden of niet... dus een link hier door geven waar je iets kan downloaden is niet volgens de wet verboden.. wel is verboden als jij het er heb geupload..

En mitchel:
Wil je een zakdoekje ;)
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

18-08-2010 16:39

Downloaden is geen probleem, maar aanbieden wel. Indirect aanbieden via een link zit op het randje. BREIN is het daar allemaal mee niet eens en wil zelfs het downloaden weer opnieuw opbrengen. Wordt allemaal erg technisch en we wachten de volgende rechter wel weer af. Maar links direct naar een illegale aanbieder liever niet op dit board.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======