Het kan dan wel zijn dat ze dat doen voor de mensen te doen stoppen met roken zodat ze minder kans hebben op longkanker maar ze vervormen het wel hoor.

Martijn Nederpel schreef:Mocht ik om gezondheids redenen echt moeten stoppen dan is er geen twijfel mogelijk, dan stop ik gewoon. Nu denk ik daar nog anders over.
Marco Mensing schreef:Proberen is al niet sterk genoeg......
Dries Jacke schreef:Hier ook een stevige roker. Stoppen? ik sta er niet 100% achter dus doe ik het niet, nooit een stoppoging gedaan in de 22 jaar tijd dat ik rook.
Mijn vriendin is van de 1 op andere dag gestopt en rookt al 7 maand niet meer en heeft daar totaal geen behoefte meer aan. Uiteraard rook ik dan ook niet meer binnen maar gewoon in het hok, mede ook omdat we net een kleine hebben gekregen.
Mocht ik om gezondheids redenen echt moeten stoppen dan is er geen twijfel mogelijk, dan stop ik gewoon. Nu denk ik daar nog anders over.
Michiel Van Sande schreef:Jawadde harald , een aansteker voor 5 euro , dan heb je er wel heel veel voor over.![]()
En een pakje shags per 24u , rook je al lang? :p
En , merk jij er al enige nadelen van?
Ik namelijk nog niet en ik rook nu een 2-3 jaar. :pTijd om nog te kunnen stoppen,enne Harald is even wat jaartjes ouder dan jou Michiel.