Verkiezingen 2010. Wat gaan we stemmen?

Plaats reactie

Wat gaan we stemmen

Peiling eindigde op 17-06-2010 19:44

VVD
16
19%
PVDA
8
9%
PVV
44
51%
CDA
2
2%
SP
7
8%
Groen links
1
1%
D66
1
1%
Partij voor de dieren
3
3%
Anders
4
5%
 
Totaal aantal stemmen: 86
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

09-06-2010 12:53

Mourad,
Buiten wat ik van hem vind, geloof ik niet dat Geert zo’n domme gozer is hoor. Komt iig zeker niet dom over. Hij denkt alleen veel te 1-dimensionaal. Als ie zich nou eens zou verdiepen in de rest van de shit in dit land, dan zal er best eens iets zinnigs uit kunnen komen (wonderen zijn de wereld nog niet uit..). Echter, als zijn medelijsttrekkers een ander probleem dan integratie/islamisering aankaarten valt ie of stil. Moslims pleite, alle problemen opgelost. Daar komt het bij hem keer op keer op neer.

Gijs,
Wat is een forum nog waard zonder discussie?
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

09-06-2010 13:00

Sjoerd, George W Bush was een domme gozer, maar toch is hij president geworden van Amerika. Iedereen kan slim overkomen als je van alles voor wordt gefluisterd, maar of je dan ook echt zo slim bent?

Jarenlang predikeert hij hetzelfde. Als je iets lang genoeg herhaalt, weet je het onderhand wel. Maar of hij echt slim is, zal nog moeten blijken. Zijn uitspraken vind ik in ieder geval niet getuigen van een hoog IQ. "Als je de wet overtreedt, moet je het land uit.." Hahahahah :lol: En de mensen die dit geloven, zitten ongeveer op dezelfde golflengte als Geert. Geeft ook niet, niet iedereen is even slim. Maar het verbaast me dat er meer domme mensen zijn dan wat slimmere mensen. (En dan vinden ze de Islam maar achterlijk..... :lol: )

Ach, ik ga gewoon lekker stemmen vandaag en ik merk het wel. Ik ben ervan overtuigd dat als de PVV aan de macht komt, de mensen die erop hebben gestemd er ook op achteruit gaan. Maargoed, eerst voelen, dan geloven is het in dit geval.

P.S Heren, als je over iets oordeelt waar je je niet volledig in verdiept hebt, zit jij verkeerd..
Gebruikersavatar
Mees Barendrecht
Berichten: 62
Lid geworden op: 17-12-2009 19:47

09-06-2010 13:07

Mourad Aviara schreef:
(Mensen, denk toch eens na (als dat niet te moeilijk is).. *Zucht* Nederland heeft wel meer problemen dan alleen integratie..)


Nog zo'n dooddoener. Net alsof Wilders alleen de integratie aan wil pakken.
Ja als je onze linksgristelijke nieuwsvoorziening mag geloven wel ja.

Ik lees hier niets anders dan "blonde idioot, populist, rascist enz"
Hebben jullie überhaupt wel eens de moeite genomen om het partijprogramma door te nemen?

http://www.pvv.nl/images/stories/Webversie_VerkiezingsProgrammaPVV.pdf

Of liever gewoon lekker makkelijk meebleren met de meute?


Ik ben het zeker niet op alle fronten met Wilders eens, en de manier waarop hij sommige dingen brengt is ook niet verstandig, maar vergeet niet dat dit altijd driedubbeldik wordt aangedikt door onze slinkse media.

Ik ben een jonge, brave, hardwerkende, ongelovige, levensgenietende en ambitieuze vader van 2.
Vertel mij dan maar op wie ik dan wél zou moeten stemmen???
What do you feel when you shoot a swimclaimer?
Recoil...
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

09-06-2010 13:07

Sjoerd Bonenkamp schreef:Moslims pleite, alle problemen opgelost. Daar komt het bij hem keer op keer op neer.


Hitler gaf de Joden ook de schuld voor de problemen van "zijn" land. Maar o wee als je Geert vergelijkt met Hitler..

Gelukkig is er nog altijd vrijheid van meningsuiting waar je alles op kan gooien.. :wink: Daar maakte Hitler ook gebruik van :lol:

Racist? Welnee, realist! :lol:
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

09-06-2010 13:09

Mees, driedubbel wordt aangedikt door de media? Hij zegt die dingen zelf! Er valt niks aan te dikken door de media..

En op wie jij moet stemmen? Moet je geheel zelf weten, we leven in een democratie waarbij je gelukkig zelf mag bepalen op wie je mag stemmen.
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

09-06-2010 13:11

Maargoed, ik laat me meeslepen.. Ik ben hier klaar mee, ik ga lekker stemmen.

Succes iedereen!
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

09-06-2010 13:12

ik heb niks tegen niemand, laat ik dat voorop stellen (behalve stekken pezers dan :D )

Mourad,

leg mij eens uit hoe dit WEL zou kunnen werken....

in nederland is het normaal om als vrouw met een mini rok en naaldhakken rond te kunnen lopen en een lekker verse open decolette.

volgens de koran is het normaal als vrouw je lichaam te bedekken met bijv. een hoofddoek.

als je als "buitenlander" naar nederland komt,dien je je natuurlijk aan te passen naar de maatstaven van dat land.. zo is dat ook als ik naar het buitenland ga.

dit is allemaal heel goed te doen en mogelijk indien de immigrant zich daar voor open stelt.

komen we nu bij geloof.

volgens veel moslims is er maar 1 geloof en dat is de waarheid volgens hun,veel kunnen zich moeilijk openstellen voor andere gedachtegangen en zienswijzes. en volgens dat geloof is alles wat niet toegestaan is "haram" en dus verboden. ook denk ik dat veel/sommige/bepaalde mensen zich meer aantrekken van die wetten (uit de koran), dan aan de wetten van nederland of de manier hoe met elkaar omgegaan dient te worden.
en zeg nou zelf, dat boek stamt uit 1400 en is naar mijn idee achterhaald. als er toen internet was in die tijd zouden ze het er heel anders uitzien denk ik. en hoeveel boeken worden er wel niet herdrukt omdat de info niet meer up to date is....

komen we nu ff terug bij de mini rok. (om maar een voorbeeld te noemen)

kan het ooit zo zijn ,dat vrouwen in een minirok en hoge hakken en lekkere open decolette als volledige gelijke gezien zal worden door een moslim?
ik denk van niet want: A: het is geen moslim , B het is een vrouw ,C: ze draagt geen hoofddoek ,D ze kleed zich als een "hoer" enz.. zolang mensen zo serieus tillen aan een geloof en anderen als "andersdenkenden"ziet zal het nooit wat worden ben ik bang. overigens denk ik dan gelijk: wie moet zich nou aan wie of wat aanpassen ????

mijn punt. er wordt veel gepraat over de tolerantie naar moslims toe, maar andersom mag dat ook best gebeuren....

van mij hoeft niemand zich echt aan iemand aan te passen, echter de tolerantie naar elkaar toe zou wel enrom verbetert mogen worden.

terug naar politiek...

van mij mogen ze alle gebouwen en geld afpakken van alle kerken, moskeeen en sinagoges ,komt alleen maar oorlog van van deze 3 geloven. en dat geld kan de wereld economie goed gebruiken.en als ze die "heilige" plaatsen ook gelijk allemaal even slopen hoeven ze daar ook niet meer over te vechten! en geloven mogen ze hoor, lekker thuis en val er niemand mee lastig aub.

ik zeg: vaticaan plat! , tempelberg plat! bethlehem plat! mekka plat! medina plat! zijn er nog meer? plat!

geloof maakt meer kapot dan je lief is..... zie geschiedenis en het heden...

stem Michel Tja! :lol:

(en dit was mijn bescheiden mening,lang leve de vrijheid van menings uiting
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

09-06-2010 13:13

Michel, sorry. Ik laat me te snel meeslepen bij dit soort topics (is een zwak), dus ik stop gewoon met discussieren.

Gr Mourad
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

09-06-2010 13:17

jammer mourad,

was namelijk erg benieuwd hoe jij het ziet.. vooral het aspect "samen leven onder elkaar"

er zijn naar mijn idee gewoon teveel tegenstrijdigheden tussen het "oude"geloof en de hedendaagse maatschappij..

en met "oude" geloof bedoel ik ze alle 3
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

09-06-2010 13:18

Michel, samen leven onder elkaar? Je zou versteld staan hoe geintegreerd ik ben :lol: Daar hebben de mensen om mij heen ook geen last van. Mijn geheim? Luisteren en nadenken, maar ook niet vergeten wie ik ben en waar ik vandaan kom.

En 1 laatste tip voor de heren die wijzer willen worden van dit alles. Als jullie echte discussies willen aangaan, probeer het eens op een Islamitische forum (of een algehele forum waarbij ook veel moslims staan aangesloten) en niet op een karperforum waarbij deze op 1 hand te tellen zijn.

Nog gevist, Michel? :lol:
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

09-06-2010 13:23

Mourad Aviara schreef:Je zou versteld staan hoe geintegreerd ik ben :lol:



ik sta niet verstelt... :wink: juist daarom stel ik jou die vraag :D

ik geloof niet..en zie alleen maar ellende om me heen met betrekking tot dit fenomeen.

ik vraag me gewoon hardop af wat nou de oplossing is om plezierig naast en met elkaar te kunnen leven.

dit omdat ik denk dat door al die tegenstrijdigheden de mens alleen maar verder van elkaar af komt te staan...

en heb gevist ,maar niks gevangen ,morgen weer een naggie :D
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

09-06-2010 13:34

michel Tja schreef:ik vraag me gewoon hardop af wat nou de oplossing is om plezierig naast en met elkaar te kunnen leven.


Dat vraag ik me nu ook al jaren af. Op zowel stedelijk, landelijk als op wereldniveau. Mekaar lekker ophitsen en opnaaien is m iig niet. Tis eigenlijk net voetbal.. :wink:
Gebruikersavatar
Mees Barendrecht
Berichten: 62
Lid geworden op: 17-12-2009 19:47

09-06-2010 13:35

Alle idioten in de tweede kamer maken van tijd tot tijd domme opmerkingen, maar alleen die van Wilders worden vanaf het 0600 journaal tot en met die van 2300 herhaald.

Mourad Aviara schreef:Mij krijgen ze zowieso niet weg 8) Hehe

Deze moet ik er toch ook nog even bijhalen. Zit me niet lekker.
Waarom zouden "wij" Nederlanders of Wilders in het bijzonder jou in vredesnaam weg willen hebben?
Ben jij een draaideurcrimineel zonder werk, met haatgevoelens tegenover alles wat niet moslim is?
Neem aan van niet, dan is er toch helemaal geen probleem?
Juist van de veel goed aangepaste allochtonen waar jij er waarschijnlijk één van bent hoor je dat ze ook op de PVV stemmen.

Wilders wil de extreem hoge criminaliteitscijfers (feit) onder immigranten met dubbele paspoorten terugbrengen, is dat dan rascistisch? Zou het meer realistisch willen noemen. Vergeet ook niet dat hij hierdoor al jaren zijn leven niet meer zeker is. (ongelofelijk eigenlijk)

Ik werk en studeer me vanaf mijn 14e het schompes om wat van mn leven te maken, ik begin me nu steeds meer af te vragen waarvoor ik dat allemaal gedaan heb...
Wat krijg ik ervoor terug? Belachelijke belastingaanslagen om mensen die per definitie al een hekel aan mij hebben van onderdak, voedsel, zorg enz te voorzien, zonder dat ze er iets voor hoeven te doen.

Ik wil alleen maar dat mijn blonde vriendin voor 1 keertje met de bus naar de stad kan gaan zonder dat ik weer allemaal narigheid moet aanhoren als ik uit mijn WERK kom.
What do you feel when you shoot a swimclaimer?
Recoil...
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

09-06-2010 13:47

Sjoerd Bonenkamp schreef:Dat vraag ik me nu ook al jaren af. Op zowel stedelijk, landelijk als op wereldniveau. Mekaar lekker ophitsen en opnaaien is m iig niet. Tis eigenlijk net voetbal.. :wink:


Ik praat liever over voetbal hahahah :lol:
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

09-06-2010 13:52

ADO gestemd Mitchel? :lol:
K. van den Herik

09-06-2010 13:59

Wie, wat, waar en waarom is mij duidelijk. Wat me niet duidelijk is is het feit dat een bepaalde keuze veroordeeld moet worden als deze afwijkend is. Laat dit nu net het gedrag zijn waarom ik o.a PVV heb gestemd. Overtuig me met feiten maar niet met dom geblaat en veroordelen.

Dat achterlijke gedoe is eigenlijk hetzelfde voor de krampachtige non discussie over betaalwater.

Mees heeft gelijk, maar persoonlijk vind ik, dat vluchtelingen uit landen waar het nu weer veilig is weer terug mogen. Zou ik zelf ook willen.

(20 jaar geleden werd er een documentaire uitgezonden. Nederland zou bezet zijn geworden door een bepaalde groepering. Veel Nederlanders zijn toen gevlucht naar o.a Griekenland, iemand bekend met deze serie?)
Gebruikersavatar
Bouke Langius
Berichten: 365
Lid geworden op: 01-11-2005 13:58

09-06-2010 14:00

En dan huren we Vertonghen in voor de mooie protestsongs. :lol:
K. van den Herik

09-06-2010 14:04

Mourad,

Asl je iets niet begrijpt van iemand moet je hem niet gelijk als dom uitschelden. Je bevestigd al direkt weer alle vooroordelen
matthias franssen
Berichten: 129
Lid geworden op: 06-11-2007 16:00
Locatie: rotterdam

09-06-2010 14:08

Het is m.i. onmogelijk een partij te vinden waarbij je 100% aansluit. Daarom kiezen veel mensen voor een partij met een aantal raakvlakken, voel jij bij geen partij overeenkomsten alleen bij de PVV een beetje zal dat toch je keus worden.

Mensen zijn het vertrouwen in de politiek kwijt, zeker nu de mensen het in hun portemonee gaan voelen gaan zij kijken waar het meeste geld word weggegooid. Feit is nu eenmaal dat immigratie ENORM veel geld kost!

Let op we hebben het hier over kansarme asielzoekers,gelukszoekers en criminele immigranten met de overige heeft vrijwel niemand een probleem.

Heeft er nou geen één partij het lef in zijn donder om dit aan te pakken/ uit te durven spreken behalve Wilders omdat hij toch al 6 jaar onder constante bewaking staat lijkt het me logisch dat hij stemmen werft!

Rascisme is ook veel te overrated, noem mij een geval waarbij als een bepaalde groep constant negatief in het nieuws er geen generalisatie ontstaat. Overigens word bij veel delicten de komaf van de daderss/verdachten al niet meer genoemd omdat men bang is dat dit rascisme in de hand werkt!? Beestje bij de naam noemen is het begin van de oplossing.

Zoals al vermeld heb ik tactisch VVD gestemt maar waren de peilingen anders was mijn stem ook naar de PVV gegaan. Dit terwijl mijn vriendin moslim is (half indonesisch) en mijn schoonfamilie dus ook gedeeltelijk.

Onthoud ook even dat je na 6 jaar constante bewaking aardig radicaliseerd. Dan zullen je uitspraken wel eens grover zijn als misschien zelf bedoeld.

Mensen die zich aan de regels houden hoeven echt niets te vrezen in dit land. Ook niet met GW aan de macht, al zal dat(gelukkig) nooit gebeuren.

Dat jij aardig geintregeerd bent zal mij niet verbazen Mourad, ik snap dan ook niet dat jij je aangesproken voelt. Als je je op de eerste plaats Nederlander voelt en daarnaast Moslim zullen de (ongenuanceerde)uitspraken van GW jou niet moeten deren.

Mvg,
Karperkoorts.. Ja ik heb er ook last van!
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

09-06-2010 14:12

Sjoerd Bonenkamp schreef:ADO gestemd Mitchel? :lol:


Nee, wel nieuwe SCC betaald... 10 euro omhoog.. zal vast door het geweldige voetbal van afgelopen seizoen komen :lol:
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

09-06-2010 14:18

O ja, zal toch de VVD worden...

Afbeelding
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

09-06-2010 14:23

Mitchel van der Linden schreef:Nee, wel nieuwe SCC betaald... 10 euro omhoog.. zal vast door het geweldige voetbal van afgelopen seizoen komen :lol:

tientje maar?
Hier istie met Eur 50.- omhoog gegaan.. :o
Excuus heren voor deze offtopic-afdwaling.
Ontopic maar weer.
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

09-06-2010 14:30

Sjoerd Bonenkamp schreef:tientje maar?
Hier istie met Eur 50.- omhoog gegaan.. :o
Excuus heren voor deze offtopic-afdwaling.
Ontopic maar weer.


Ja, ik hoorde het! De "normale" mensen draaien weer op voor de problemen veroorzaakt door de elite. Zo off-topic zijn we dus ook weer niet hé? Tot zondag 28 november, en u bent welkom op 20 februari! :lol:
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

09-06-2010 14:49

35.000 x 50 = 1.750 000 :o

bestuur van feyenoord in de 2e kamer !!!!


:lol: :lol: :lol: :lol:
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

09-06-2010 14:53

Toch verdient FCDH hier ook een plaatsje in hoor... iedereen die zich misdraagt, wordt uitgezet en is voorlopig niet meer welkom :oops: