Eredivisie & Eerste divisie 2009/2010

Plaats reactie
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

27-04-2010 14:19

Leuk, die bewegende gele mannetjes!

Veel belangrijker:
Laatste speelronde!
Feyenoord - Heerenveen 4-1
Groningen - Sperma 5-0
NAC - Twente 0-1
NEC - Ajaks 2-1
RKC - VVV 1-1
Roda - Willem II 3-1
Utrecht - Vitesse 2-0
AZ - P$V 0-1
Heracles - ADO 3-2

Feyene speelronde allemaal!

Owja, enneeee....
Komaaaaaaaan Nijmegen!!
NECNECNECNECNECNECNECNECNEC!!
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

27-04-2010 14:28

Feyenerd - Heerenveen 1-2
Groningen - Sperma 2-1
NAC - Twente 2-1
NEC - Ajax 1-2
RKC - VVV 1-1
Roda - Willem II 3-1
Utrecht - Vitesse 2-2
AZ - Pisvlek 1-1
Heracles - ASO 3-2
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

27-04-2010 14:30

Feyenoord - Hoerenveen 2-2
Groningen - Sperma 3-0
NAC - Twente 0-10
NEC - Jodengat 1-1
RKC - VVV 0-1
Roda - Willem II 2-0
Utregt - Vitesse 2-0
AZ - Pisvee 2-1
Joden van ut oosten - FCDH 2-1
Lexus Cuyten
Berichten: 3083
Lid geworden op: 03-04-2003 02:00
Locatie: Barendrecht - Carnisselande

27-04-2010 15:13

Feyenoord - Hoerenveen 3-1
Groningen - Sperma 2-1
NAC - Twente 1-3
NEC - KJ 0-2
RKC - VVV 0-1
Roda - Willem II 2-0
Utregt - Vitesse 2-0
AZ - Pisvee 2-1
Joden van ut oosten - Den Hagh 2-1
Als je er maar vertrouwen in hebt.
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

29-04-2010 08:11

Nou Michel Tja gefeliciteerd met je behaalde finaleplaats, moet alleen ff kwijt dat wat mij betreft het Europese voetbal sinds gisterenavond dood is, wat een anticlimax zeg. ik waande mij weer in de jaren '60 en '70 terug. Wat een anti voetbal was dat weer van Inter, en wat een volslagen randdebiel is die Mourinho zeg, ik snap best dat je blij bent, maar toon respect voor je tegenstanders, ondanks het feit wat er allemaal van te voren is gezegd.

Nee ik zit 22 mei niet voor de buis, maar hoop voor het eerst in mijn leven op Duits succes....
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

29-04-2010 08:37

ik ben voor bayern deze finale, ik wou alleen erg graag inter vs bayern zien. en niet barca :wink:

verder wat mourinho betreft. iedereen haat hem, behalve als hij de trainer van "jouw" club is.

hij zou bij elke club aan de slag kunnen , en dat is niet zomaar..

hij is gewoon een erg tacktische trainer en heeft schijt aan alles en iedereen ,behalve zn eigen team.

van de spelers en clubleidingen van zijn clubs hoor je altijd alleen maar positieve dingen, maar de rest heeft een hekel aan hem. als hij trainer van ajax was en zo het veld op rende om voor het vak te gaan poseren/juichen zou iedereen dat vet vinden :D als tegenstander kan je em wel schieten dan lol.

in de eerste wedstrijd heeft hij al laten zien dat ze kunnen aanvallen en scoren, 3 thuis doelpunten...
mourinho doet er alles aan om te winnen , en wat iemand van zn spel vind boeit hem niet.. hij bepaald zn tacktiek binnen de regelgeving van de FIFA/UEFA en ja , dat is soms niet om aan te zien (zoals ook bij Chelsea vroeger) maar doet in principe niets verkeerd door volop in de verdediging te gaan.hij had deze mooie uitganspositie en kon deze tacktiek toepassen. ik denk ook eigenlijk dat er maar weinig trainers zijn die het voor elkaar krijgen om een Eto-o en Sneijder de gehele wedstrijd te laten verdedigen.... ook die actie toen guardiola zn wissel instrueerde en hij ff wat moest zeggen tegen hun. die kop van guardiola 1 woord: PRACHTIG hahaha

barca had deze wedstrijd moeten laten zien wat ze waard waren, maar ik heb het idee dat guardiola niet zo erg tacktisch is als mourinho. en was totaal de weg kwijt. in de 80ste minuuut kwamen ze pas een beetje los.ze hadden zich totaal terug moeten trekken in balbezit om ruimte te creeren..
Laatst gewijzigd door michel Tja op 29-04-2010 08:44, 3 keer totaal gewijzigd.
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

29-04-2010 08:41

verder vind ik het prachtig dat 2 tacktische hoogstandjes nu tegen elkaar staan in de finale..

de leerling(mourinho) tegen de meester.(van gaal) net als in vele films. prachtig scenario

mourinho begon zn carriere bij barca als assistent van van gaal en trainde het B elftal. ze zijn vrienden en beide zeeeeer tacktisch ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken...

ook dat sneijder en robben nu in het real stadion gaan schitteren in de finale vind ik prachtig.


Kom op Louis laat zien dat je nog steeds heer en meester bent!

:D
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

29-04-2010 08:48

Dat Guardiola een tactisch onbenul is, is gisteren wel bewezen, hij had kunnen inschatten dat Mourinho, Eto o linksback zou zetten, dat niet natuurlijk, maar hij had wel sneller moeten ingrijpen, maar aanvallend gezien heeft Barca buiten Messi en Ibra niet echt veel meer te brengen, maar dat vind ik.!!!!!!
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

29-04-2010 08:55

vond het ook raar dat hij Zlatan eruit haalde eigenlijk...

ook hadden ze gewoon de bal moeten afstaan aan inter en zich terug trekken , net zoals inter deed bij barca...

was niet prachtig voetbal, maar tacktisch gezien was ik echt aan het genieten ( wat een gal bak die mourinho prachtig! hahaha)

Barca had wel een pingel verdiend in het begin toen Zlatan zn shirt in tweeen getrokken werd, en het afgekeurde doelpunt had ook eigenlijk goedgekeurd moeten worden...

en die scheids deed et niet veel beter als dat die blinde vink zou doen denk ik....

maar ja ,dat is voetbal he!

(ondanks de vele miljoenen die erin omgaan)
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

29-04-2010 09:36

dat ze die sprinklers aan zetten toen inter zn feestje vierde op het veld vond ik wel weer triest...

dat zou niet mogen. ik hoop ook dat die persoon zn koffers kan pakken...beetje jammer....
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

29-04-2010 11:35

michel Tja schreef:

was niet prachtig voetbal, maar tacktisch gezien was ik echt aan het genieten ( wat een gal bak die mourinho prachtig! hahaha)




Precies! Hier nog 1. Gewoon hartstikke knap van Inter.
En ach, Mourinho. Erg vermakelijk. Eigenlijk net zoals bij Van Gaal:
Vroeger kon ik me dood ergeren aan zulk gedrag. Tegenwoordig lig ik elke keer weer dubbel op de bank.
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

29-04-2010 11:56

Sjoerd Bonenkamp schreef:Vroeger kon ik me dood ergeren aan zulk gedrag. Tegenwoordig lig ik elke keer weer dubbel op de bank.



dat heb ik nou ook :D

vooral de persconferenties zijn af en toe om te smullen :lol: :lol: :lol:

ben echt benieuwd hoe ze die finale gaan aanpakken....

ook erg grappig dat je echt kan zien aan beide clubs (munchen en inter) dat hun spel echt een weerspiegeling is van de trainers.

dit is voor mij ook meer van gaal vs mourinho dan bijv. bayern vs inter.
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
K. van den Herik

29-04-2010 12:25

Ik vind Messi door het ijs gezakt: een echte topper zet ZELF het spel in het veld om en grijpt ZELF in. 25 meter naar links ballen had al voldoende geweest.

Hopelijk wint BM had goddomme nooit gedacht dat ooit uit de bek te krijgen ook niet bij de wedstrijd van JC
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

29-04-2010 13:21

K. van den Herik schreef:Hopelijk wint BM had goddomme nooit gedacht dat ooit uit de bek te krijgen ook niet bij de wedstrijd van JC


Ik heb precies hetzelfde als jij, maar dit keer is het niet anders..... :cry:
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

29-04-2010 13:35

Pfff na de wedstrijden als: Liverpool-Chelsea, Barca-Arsenal enz. is dit toch wel kut om te zien. BM is de verassingen van het toernooi en vind ik leuk voetbal spelen. Inter bakt er niets van en staat toch in de finale, leuk voor ze.. Geef mij maar een spaans-engelse en nu kunnen we ook rekenen duitse finale. Maja, er worden wel meer finales om zeep geholpen, toch Sjoerd?
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

29-04-2010 13:40

ik ben allang blij dat het een keer geen spaans-engelse finale is....

het wordt anders wel erg saai dan...
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

29-04-2010 15:11

Mitchel van der Linden schreef:Pfff na de wedstrijden als: Liverpool-Chelsea, Barca-Arsenal enz. is dit toch wel kut om te zien. BM is de verassingen van het toernooi en vind ik leuk voetbal spelen. Inter bakt er niets van en staat toch in de finale, leuk voor ze.. Geef mij maar een spaans-engelse en nu kunnen we ook rekenen duitse finale. Maja, er worden wel meer finales om zeep geholpen, toch Sjoerd?


Hi Mitchel,
No furthermore comment. 6 mei gewoon vol gaan en dan zien we wel.
Enne,
Kan me nog een prachtige CL-finale herinneren met een Duitse club. BM-Man utd was een paar jaar geleden echt een thriller met die winnende van Solskjaer.
Let's see
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

30-04-2010 10:41

Was idd. een mooie wedstrijd :roll:
mark bres
Berichten: 847
Lid geworden op: 29-09-2009 17:21

30-04-2010 11:36

Er gaat hier mijn,s inzien veels te veel lof naar die Mourinho!
Gaat hem nooit meer gebeuren om met zo veel stront mazzel een ronde verder te komen!
Eerste wedstrijd,Barcalona één zekere en één misschien twijfelachtige penalty onthouden en verder krijgt Inter en wel heeeel erg duidelijdelijk buitenspel doelpunt toegekend.
Tweede wedstrijd,Barcalona één zuivere penalty onthouden en één zuiver doelpunt zeer onterecht afgekeurd.
Wanneer je dit bij elkaar opteld kun je niet anders concluderen dat Inter de zeer onterechte winnaar is!maarja anderzijds had Barcalona vorig jaar weer stront mazzel in de wedstrijd tegen Chelsea waarin ze de eerste wedstrijd gelijkwaardig waren aan Chelsea maar de tweede wedstrijd in Londen totaal weg gespeeld werden en waarin Chelsea op zijn minst één penalty was onthouden.

Ik hoop daarom bij wijze van uitzondering dat Bayern de finale winnen gaat of Inter moet net zo spelen als ze eerder in kwart finale tegen Chelsea deden met een weergaloze Wesley in de tweede wedstrijd.
Als ik nu mijn geld op één van beide clubs zou moeten zetten dan zou ik dat trouwens op Inter zetten,zeker als ik naar de verdediging van Bayern kijk.


Gr Mark
Remco Oudhuyzen
Berichten: 2162
Lid geworden op: 21-04-2003 02:00
Locatie: Hengelo

01-05-2010 10:22

Morgen de laatste speelronde...
Hier de belangrijkste wedstrijden

NAC Breda - FC Twente.

Moeilijke beladen wedstrijd.. NAC moet winnen om playoffs zeker te stellen, en Twente moet winnen voor het landskampioenschap.
Kijkend naar laatste jaren naar wedstrijden die voor NAC van groot belang waren kunnen ze moeilijker met de druk om. Zo hebben ze enkele keren de halve finale verloren. En ook regelmatig in de playoffs naast het EL ticket gegrepen.
Twente daarintegen heeft laatste 2 jaar een stabiele indruk laten zien, europese topwedstrijden worden gewonnen (OM en Fenebaçhe)
Maar om 100% zeker te zijn dat ze de druk van morgen aan kunnen durf ik niet te zeggen.
Het zal een wedstrijd worden die gewonnen word door de ploeg die het meeste lef heeft.
En ik hoop dat FCT vanaf minuut 1 volop de aanval gaat en NAC niet in hun spel laat komen

NEC - Ajax
Dit is op papier een makkelijke wedstrijd voor 020. maar zal de wedstrijd van FC Twente niet bij hun in de kop spelen?? Ajax is zeer goed bezig sinds de winterstop en ik verwacht dat het een wedstrijd word met een 2-3 punten verschil in voordeel van Ajax. Maar als je kijkt toen tegen ADO moeten ze NEC ook niet onderschatten.

Roda JC - Willem II
Roda moet winnen en hoopt op puntenverlies van NAC zodat ze de playoffs kunnen spelen maar eerlijk gezegd zie ik ze niet in europa spelen..
Willem II concentreert zich al op de nacompetitie en dit zal dus resulteren in een overwinning voor Roda..
Gebruikersavatar
jeroen van oenen
Berichten: 174
Lid geworden op: 19-03-2008 15:33
Locatie: Dalfsen

02-05-2010 09:21

D-Day

kijken wie vandaag met de schaal aan de haal gaat. Ik heb maar besloten om vanmiddag tot morgenochtend lekker te gaan vissen.
ron cuyten
Berichten: 986
Lid geworden op: 09-05-2003 02:00
Locatie: Hellevoetsluis

02-05-2010 15:33

Lekker hoor NAC met tien man en 1-0 achter. Hoppa!!!!!!

Nou die Beker winnen en die neuzen supporters staan weer met witte zakdoekjes te zwaaien met de rug naar het veld. (Als ze niet weg lopen.)
Gerrit Hees

02-05-2010 15:35

Ach die beker is kwestie van ophalen.
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

02-05-2010 16:28

Gefeliciteerd FC Twente het is jullie gegunt!!!!



Gradus....
....................
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

02-05-2010 16:29

hoppa !!!!!!!!! twente kampioen en feyenoord alsnog 4de !!! wat een mooie zondag !!!