of uhmm bende aant visse?
haha
Mathijs Hinnen schreef: noh, trek dat ding is op de kant dan, of: ooh, ik schep hem wel even (heeft me 3 netten gekost)
Mathijs Hinnen schreef:
Ik heb er uberhaupt een hekel aan als je een vis aan het drillen bent, en er komt iemand kijken die nog nooit van z'n leven een karper heeft gezien, die roepen vaak: noh, trek dat ding is op de kant dan, of: ooh, ik schep hem wel even (heeft me 3 netten gekost)
jan de jager schreef:het leukste was een week later komen we opnieuw aanrijden en campingbeheerder al lachend achter het raam van haha dit gaat nu echt niet meer lukken. nee idd het had ook nooit gelukt met een extra 2 betonblokken er tegen aan geplaatst. maar dit maal waren wij ook beter voorbereid en waren even langs bouwmarkt geweest voor een aantal sleutels. haha/. dus paal los en doorrijden. ook na het weekend toen we terug kwamen was de beheerder weer achter het raam, en zijn gezichts uitdrukkingen spraken boekdelen. als we die hadden gefilmd hadden we minimaal de hoofdprijs bij funniest home videos gewonnen.
mvg; jan
Sven van Anrooy schreef:De manier waarop je het vertelde kwam over als bewuste herhaling, ook bij aanpassing van de maatregelen. Ik zeg niet dat ik heilig ben, maar ik loop wel altijd met mijn trolley naar mijn stek, en dan praat je gemiddels over een 300-400 meter, en mijn winterstek is zelfs 700 meter lopen. Zou zo met de auto het park in kunnen maar ik doe het bewust niet.
Om de reden die ik aangaf.
Dat je het nu mooi hebt opgelost is alleen maar goed, had je er inderdaad wel eventjes bij mogen zetten