Eredivisie & Eerste divisie 2009/2010

Plaats reactie
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

15-04-2010 14:19

Leen,

Natuurlijk 2x 90 minuten!!


Gradus....
....................
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

15-04-2010 14:21

Nou wat gaan we dan krijgen?

Feyenoord wint 1e wedstrijd.
Ajax wint 2e wedstrijd.

Gaan we zeker net als UEFA/Champions League doelpunten gezeik krijgen,meeste score wint :-?
Laatst gewijzigd door leen goudappel op 15-04-2010 14:22, 1 keer totaal gewijzigd.
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

15-04-2010 14:22

laatste keer voor mij naar de kuip was ook niet echt een lolletje...

in het stadion gingen eigen supporters eerst stoelen (eigen vak) in de fik steken, toen de gratis verkregen ajax mutsen in het vuur gooien, de vlammen raakten zowat de 2de ring, heb met mazzel nog een lege fles Jack Daniels kunnen ontwijken die vanaf de 2de ring gegooid werd.

toen de fik erg groot werd( wedstrijd was al afgelopen) zeiden de stewards dat we boven in het vak eruit mochten... iedereen langs de vlammen naar boven in het vak..

toen zeiden de stewards dat die uitgang niet open ging en iedereen beneden in het vak eruit moest..

iedereen weer naar beneden langs de vlammen.....

toen kwam de ME het vak in en begon iedereen richting de vlammen te slaan....

eindelijk eruit en het overleefd.....

kom je tussen een paar zeecontainers te staan aan de voorkant 4 paarden en aan de achterkant ook... vervolgens wordt je bijna doodgedrukt omdat die ME`ers te paard steeds dichter op de supporters gingen staan.


eindelijk daar weg kom je die tunnel uit vervolgens een regen van stenen langs je hoofd.

al met al een standaard dagje uit naar 010... :o
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

15-04-2010 14:30

Michel, als het vissen was was dit allang verboden...
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

15-04-2010 14:46

@ Aart,

ik snap niet in welk verband je dit bedoelt..

in het vissen gaat ook veel geld om daarom zie ik het verband niet echt , kan je het een beetje toelichten ?

alvast bedankt :D
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

15-04-2010 15:11

wel bizar....

eerste wedstrijd in Amsterdam en de tweede in Rotterdam

--> stel <-- Ajax wint de cup ,dan krijgen ze de cup uitgereikt in een stadion vol met feyenoorders :o :o :o :-?


:lol: :lol: :lol: :lol:
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

15-04-2010 15:15

Jan Witter schreef:Ik snap die ophef niet echt van jullie, wat is nu het werkelijke probleem, dat dit duel over twee wedstrijden gespeeld wordt.




Voor/nadelen:
1. Twee keer een vol stadion. - Zonder Feyenoord - Ajaks - sfeer ja
2. Meer inkomsten. - Gaan we weer over die KUT-doekoe beginnen. Is op dit moment totaal niet van belang. We zijn een sportclub. Geen financiele instelling! Hoe beroerd we er ook voorstaan!
3. Minder kosten veiligheid. - Dat wisten ze vantevoren. Had die J@#!dse grafburgemeester in den beginne al geen uitsupporters moeten toestaan.
Alles was geregeld. Duizenden mensen die nachtenlang voor een tabakszaak liggen voor een kaartje.
Wekenlang leef je er naartoe en nu dit.

Ajaks zal er blij mee zijn, leuk voor hen dat de KNJB weer naar hun pijpen danst.
Mn kaartje is overigens niet meer te koop. We krijgen ons geld terug (joepie de poepie zeg!)

Donderdagavond 1830u. Moet het nog even met mn broer overleggen, maar ik ben niet van plan te gaan en ik hoop die overige 50000 ook niet. Sterker nog: stuur de selectie maar lekker vervroegd op vakantie! Hoeft De Kuip ook niet open.

Nb.: Dit schrijf ik in een duivels kwade bui, maar ik acht de kans op bovenstaande terug te komen uiterst klein.
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

15-04-2010 15:17

Sjoerd

Laat ik het eens met je eens zijn! Alleen dan J$#@% zie ik even niet staan.

Het is verdomme voetbal,hoe bedoel je dit gaat nergens over! Diep triest voor het Nederlandse voetbal.

Amen
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

15-04-2010 15:18

ik snap je frustratie en ben het ook met je eens, maar je humor ben je nog niet veloren gelukkig

je avatar :lol: :lol: :lol: :lol:

PS, ik wil ook gewoon een hekseketel zien,voor mij in mn fanatieke tijd was niets leuker dan Feyenoord uit,en Utrecht uit. (ondanks de flessen en stenen langs je hoofd) gekkehuis!

(sorry maar PSV uit vond ik maar saai... :oops: )
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

15-04-2010 15:54

Leen,
Tis een wonder!! Ik achtte de kans op de vangst een Goudleder van 30 kilo met een Rapala nog groter eigenlijk...
En ja dat J$#!dse. Heb het woord in eerdere postings ook expres niet gebruikt en zal de laatste keer zijn.

Tja,
Ik zag die uitwedstrijden ook altijd als een dagje uit. Beetje een schoolreisje-gevoel. Gekke is ook dat die 5-jaren sanctie ingesteld is nav een Ajaks-Feyenoord waarbij niks ernstigs is gebeurd. Beetje zingen. That was all! P$V-uit saai lijkt me een understatement. Sta liever in 15km file ofzo...

Humor moet je nooooit kwijtraken. DAN is het eind pas echt zoek.
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

15-04-2010 16:17

wordt er niet gezongen door jullie als er geen uit supp. zijn ? nee toch ? dus heeft die sanctie geholpen ?

blijven jullie zingen ? ja toch ?

vage shit eigenlijk......
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
matthias franssen
Berichten: 129
Lid geworden op: 06-11-2007 16:00
Locatie: rotterdam

15-04-2010 16:26

Erg jammer dit allemaal.. Ben zelf geen echte fanatieke voetbalsupporter maar deze wedstrijd is toch wel een klassieker. Bovendien stonden mijn maatjes ook in alle vroegte bij Primera aan de deur.

Vraag me af of er als reactie op deze trieste actie niet alsnog rellen uitbreken en de binnenstad gesloopt word op de dag van..

Buiten dat dit ten koste gaat v/d sfeer en de wedstrijd in de Kuip gespeeld hoort te worden en dus van Feyenoord afgepakt word lijkt het me dat de uitslag ook wel redelijk beinvloed word.

Twee losse helften waarvan één in de arena zal Feyenoord niet veel geluk brengen vrees ik..
Karperkoorts.. Ja ik heb er ook last van!
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

15-04-2010 16:52

Tja,
Vage shit indeed!
Uiteraard blijven we altijd zingen. Zeker gisteravond was de sfeer weer schitterend, je voelde gewoon dat er weer een klassieker aan zat te komen.

Matthias,
Deze trieste aktie zal zeker gevolgen hebben als ik zo hier en daar op bepaalde sites kijk. Ik hoop het alleen niet. Zal vast weer fout gaan met alle gevolgen van dien. Mij zal je er niet aantreffen. Ook ik ben laaiend, maar zal geen dingen gaan slopen of gaan vechten hoor. Denk dat ik vanavond mn vriendin even goed te grazen ga nemen. Leef me liever op die manier uit. Ahum...

Over de uitslag ben ik nu ook een stuk minder positief. Moeten we (althans de spelers) eerst daarheen. Traditioneel krijgen we dus lekker met 5-0 op onze kloten daarzo. Hoeft die wedstrijd hier al niet meer toch?
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

15-04-2010 16:57

Weet je wat het ergste is

Dat de media zo´n ophef maakt,hoe bedoel je even de paniek opkrikken...Gister avond laat toevallig Hooligans gezien? Dit programma ging ook heel toevallig over de Hollandse hooligans. Tja denk als er helemaal geen aandacht aan besteed was,dat het heel anders was,want de supporters van bijde clubs willen gewoon de wedstrijd zien,al zijn ze samen want ze weten gewoon als dit fout loopt dat het zeker over en uit is. Maarjah Nederland en sensatie he.
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

15-04-2010 17:04

Sjoerd Bonenkamp schreef:Denk dat ik vanavond mn vriendin even goed te grazen ga nemen. Leef me liever op die manier uit. Ahum...

Over de uitslag ben ik nu ook een stuk minder positief. Moeten we (althans de spelers) eerst daarheen. Traditioneel krijgen we dus lekker met 5-0 op onze kloten daarzo. Hoeft die wedstrijd hier al niet meer toch?


Over het eerste zal je je vriendin niet horen klagen denk ik, die hoopt eigenlijk dat er iedere week zo'n wedstrijd is, dan scoor je thuis ook aardig wat bonuspunten. :lol: :lol: :lol: :lol: :wink: :wink: :wink:

Over het tweede, dat is het hele eieren eten vanuit Rotterdams standpunt gezien ze denken nu minder kans te maken, maar dat is grote bullshit ze hebben net zoveel kans als over één wedstrijd. En dat is geen kans.... Geintjeeeeeeeeeee :wink: :wink: :wink:
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
matthias franssen
Berichten: 129
Lid geworden op: 06-11-2007 16:00
Locatie: rotterdam

15-04-2010 17:09

Mij zal je er ook niet aantreffen hoor, ik zit lekker aan de waterkant. Vechten doe ik wel met 1,5 ponds stok.
Maar goed als ik een dame met blauwe plekken zie lopen dan zal ik haar voorzichtig met: 'mevrouw Bonenkamp?' aanspreken. ;-)

Leen, Ik heb de aflevering ook gezien, erg toevallig dat dit zo rond deze tijd weer op de buis komt ja.

Wat betreft de traditionele nederlaag in de Kuip vind ik het geheel maar onvoordelig ten opzichte van Feyenoord.. zure shit dus..
Karperkoorts.. Ja ik heb er ook last van!
matthias franssen
Berichten: 129
Lid geworden op: 06-11-2007 16:00
Locatie: rotterdam

15-04-2010 17:12

@Jan Witter

Ben je verdwaald in HIA met ajakkes-voorkeur?

Of ben je ook fan sinds die periode dat iedereen voor de "beste" was? ...geintjeeeeeeeeee ;-)
Karperkoorts.. Ja ik heb er ook last van!
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

15-04-2010 17:13

Leen, we zijn het weer eens!

Jan,
Mijn vriendin heeft liever helemaal geen wedstrijd en schaft het hele voetbal liever af...
michael de groot 63
Berichten: 146
Lid geworden op: 30-11-2009 20:46

15-04-2010 17:37

Ik snap die ophef niet echt van jullie, wat is nu het werkelijke probleem, dat dit duel over twee wedstrijden gespeeld wordt.zegt jan witter.kom op man een finale is een finale,1 wedstrijd.dalijk met de wk finale 2wedstrijden 1 in nederland en 1 in argentinie.voetbal is klaar met deze optie.en die sukkel van een burgemeester kan gaan waar hij vandaan kwam.weg finale ,weg danceparade, veel geluk in de toekomst,ik ga vast geraniums bestellen om dr achter te gaan zitten. mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzlllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

15-04-2010 18:43

matthias franssen schreef:@Jan Witter

Ben je verdwaald in HIA met ajakkes-voorkeur?

Of ben je ook fan sinds die periode dat iedereen voor de "beste" was? ...geintjeeeeeeeeee ;-)


Ik ben al fan sinds 1964, en geboren in HIA, dat zal wel te maken hebben omdat er toen al veel 010ers hier woonden. :wink:
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
michael de groot 63
Berichten: 146
Lid geworden op: 30-11-2009 20:46

15-04-2010 19:02

KANSLOOS AMBACHT ik kan t weten ,want woon er erg dichtbij,hou t maar bij aswh ,zie je wl een keer op de waal mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmzzzzzzzzzzzzzzzzzzllllllllllllllllllllllll
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

15-04-2010 19:59

ajax heb ze zin weer hoor. raar he dat die ajaxieden allemaal blij zijn en feyenoorders niet.dacht dat die abutalmweeehhh mweeh ow sorry liet me even gaan. afgesproken had om 5 jaar geen publiek uit en thuis te laten komen met ajax feyenoord.vervolgens mag er een X aantal supporteres overkomen.en vervolgens daarna moet het alsnog in 2 helfden. ongelooflijk dit. reken maar dat de pleuris uitbreekt nu,iedereen staat nu bij de kuip te protesteren. dus zal heus niet gezellig wezen.
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

15-04-2010 20:16

Ajax niet niemand heeft zijn zin.....Alleen Ajax lag in de strik met kaarten en aantal supporters,voor de rest is niemand blij met dit besluit!!

Owjah mocht het los gaan vanavond bij de kuip door een protest,wie is er dan gestoord ???
Laatst gewijzigd door leen goudappel op 15-04-2010 20:18, 1 keer totaal gewijzigd.
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

15-04-2010 20:17

ajax had dit voorstel toch gedaan anders wouden ze niet spelen of heb ik verkeerde berichten gehoord ?
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

15-04-2010 20:42

echt bizar dat ze in zeist de neuzen hun zin weer geven,wat feyenoord moet doen ?? tegen twente zondag staken,dan krijgt twente een 3-0 uitslag,en is het over voor de neuzen,en spelen ze die wedstrijd in 2 delen.gewoon niet spelen en geef ze die beker maar.als feyenoord tegen go ahead eagles in de kuip een finale had moeten spelen was er niks aan de hand geweest,de enigste club die wat voor elkaar krijgt bij de knvb is ajax. corrupt zooitje daar,en laat me raden wie de scheids word pieter vink ? sja die heb ook zo lange neus..lulligste voorde mense nog,die voor de primera leggen maffen,heeft het allemaal geen nut gehad