heb vorige week nog wat leuks meegemaakt.
kom ik 2 testvissers van proline tegen, ik zal de namen niet noemen hier (sja als je met je kop in een boekje van proline staat heb je kans dat iemand je herkent), die net aan het inpakken waren. natuurlijk de vraag iets gevangen. het antwoord was: nee, maar dat is altijd zo he. nu hij zo arrogant begon te doen had ik wel ff zin om ze in de zeik te nemen. uiteindelijk kwam het uit op boilies en voeren, de man zei: ik gebruik geen proline bollen, die zijn niet goed voor de vis....... mijn reactie (zag van 40 meter afstand al dat alles waar proline op stond angstvallig weggestopt werd): en die proline bollen die je net wegstopt dan.....

stond ie met zijn bek vol tanden.
hahaha wat een knakkerd. gaat ie vertellen dat vissen dood gaan als ze die bollen eten....

(lekkere promotie voor proline) en dat terwijl ie er daar zelf mee zit te vissen..... en dat ie home made bollen gebruikt van 10 euro de kilo....
uiteindelijk zei die dat ik 30 kilo bollen mogt overkopen van hem voor 60 euro......???

wat denkt ie wel niet, dat ik de vissen ga laten wennen aan zijn aas daar zeker..... natuurlijk wist hij precies hoe het hier aan toe gaat op deze plas, maar hij hield zich van de domme.... na wat kletsen over de plas, en hoe druk het wel niet is, zeiden ze er niet meer terug te komen omdat hij liever op een rustige stek zat.
mochten de heren dit zelf lezen, of van bart of iemand anders dit verhaal horen, tot de volgende keer op dit water.