LOOOL

gr ricardo
PETER DE JONGE schreef:zeker mooie momenten Gwensio!!
die laatste 2 momenten heb ik ook ineens meegemaakt. Op een vaart waar niemand ooit zwaarder dan 24 pond ving (want er zat niet groter?) zat een oude baas met de match hengel op platten te vissen. Toen ik aankwam was hij naar eigen zeggen al een kwartier aan het drillen. De dril duurde zeker nog een half uur (met 14/100 en een haakje maat 12) en had als resultaat een schub van 39 pond bij 104 cm. Hij blij dat ik mijn net bij me had (hij had alleen een pan-netje bij) en ik blij dat ik nu eindelijk wist wat er echt mogelijk was. Die man die wilde niet eens een foto hebben, heb het nog aangeboden. Hij zag het maar als een nare bijvangst, want hij had nog meer platten kunnen vangen, maar wilde kostte wat kost die haak terughebben, want een vis met een haak in de bek laten zwemmen was maar zielig!!! FANTASTISCH.. ik zal dat moment nooit meer vergeten.
PETER DE JONGE schreef:het mooiste was nog het gezicht van die vent, die keek naar die karper net zoals wij naar een brasem kijken op een water waar elke run een 50 ponder zou kunnen zijn...volgens mij vond hij het maar een vies ding