Plassende Honden op jou vis spullen.

Plaats reactie
Gebruikersavatar
tomba verwey
Berichten: 731
Lid geworden op: 17-12-2009 14:05
Locatie: Rijen NB

20-01-2010 20:55

wijze woorden dries 8) 8)
http://www.hengelsportfauna.nl
Als ze me missen ben ik vissen!
Gebruikersavatar
Henk Janssen
Berichten: 1249
Lid geworden op: 02-02-2002 01:00

20-01-2010 21:51

Duurt zolang tot ze gaar zijn :lol: :lol: :lol:
Ik ben en blijf een Leie-naar,tegendraads altijd beter wetend
Gebruikersavatar
peter sebel079
Berichten: 229
Lid geworden op: 17-06-2008 18:34
Locatie: Zoetermeer

21-01-2010 12:52

En dat met die achternaam..

Ojeeee...... :lol:
When your hot your hot, when your not your not.
sander van thiel
Berichten: 704
Lid geworden op: 20-01-2010 20:39
Locatie: Houten

21-01-2010 16:43

ik heb het nog een keer leuker meegemaakt :o ik heb regelmatig gehad dat een hond tegen me schepnet stond te pissen vorig jaar had ik het nog leuker ik was met de matchengel op zeelt en karper en grote voorn aan het vissen ik zat bijna aan de weg 1 meter er vandaan en ik zat op een honden speelplaats aangezien er bijna geen plek was maar ik zat 1mtr van de weg af komen er 2 vrouwen aan met allebij 1 hond ze laten de honden los en een hond komt naar mij toe gerend en hij rent 1st mijn schepnet in het water dus die dreef weg (kon hem nog net pakken met mijn hengel en hij begon ineens in mijn leefnet te bijten die vrouw zegt van ja je moet niet klagen over mijn hond en je zit midden in de honden speelwijde (was een speelweide van 300 mtr lang en 40 meter breed en ik zat 1 meter van de weg af en er zat een behoorlijk gaatje in mijn leefnet maar de eigenaar weigerde het te vergoeden aangezien ik 1 hele meter op de honden speelvelden zat grensend aan de weg toen begon ik me echt te iriteren heel veel mensen met een hond denken ik betaal honden belasting dus ik kan overal mijn hond laten poepen of plassen en hoef hem dus niet aan te lijnen vinden julie dat de eigenares had moeten dokken voor mijn net want deze was moeilijk te repareren laat het weten en discuseer mee :wink:
vissen 2014

schub 1
spiegel 1
brasem 6
zeelt 1
sander van thiel
Berichten: 704
Lid geworden op: 20-01-2010 20:39
Locatie: Houten

21-01-2010 16:44

eventueel andere verhalen lijkt me wel intresand verder
vissen 2014

schub 1
spiegel 1
brasem 6
zeelt 1
Gebruikersavatar
tomba verwey
Berichten: 731
Lid geworden op: 17-12-2009 14:05
Locatie: Rijen NB

21-01-2010 16:48

belasting of geen belasting ... ik mag ook niet op een stoep scheiten!
8)
http://www.hengelsportfauna.nl
Als ze me missen ben ik vissen!
Gebruikersavatar
peter sebel079
Berichten: 229
Lid geworden op: 17-06-2008 18:34
Locatie: Zoetermeer

21-01-2010 16:53

tomba verwey schreef:belasting of geen belasting ... ik mag ook niet op een stoep scheiten!
8)


En waarom doe je het dan?

Boefje!!
When your hot your hot, when your not your not.
Gebruikersavatar
Michiel ter Beest
Berichten: 479
Lid geworden op: 17-03-2005 16:33
Locatie: Achterhoek
Contacteer:

21-01-2010 18:31

sander van thiel schreef:ik heb het nog een keer leuker meegemaakt :o ik heb regelmatig gehad dat een hond tegen me schepnet stond te pissen vorig jaar had ik het nog leuker ik was met de matchengel op zeelt en karper en grote voorn aan het vissen ik zat bijna aan de weg 1 meter er vandaan en ik zat op een honden speelplaats aangezien er bijna geen plek was maar ik zat 1mtr van de weg af komen er 2 vrouwen aan met allebij 1 hond ze laten de honden los en een hond komt naar mij toe gerend en hij rent 1st mijn schepnet in het water dus die dreef weg (kon hem nog net pakken met mijn hengel en hij begon ineens in mijn leefnet te bijten die vrouw zegt van ja je moet niet klagen over mijn hond en je zit midden in de honden speelwijde (was een speelweide van 300 mtr lang en 40 meter breed en ik zat 1 meter van de weg af en er zat een behoorlijk gaatje in mijn leefnet maar de eigenaar weigerde het te vergoeden aangezien ik 1 hele meter op de honden speelvelden zat grensend aan de weg toen begon ik me echt te iriteren heel veel mensen met een hond denken ik betaal honden belasting dus ik kan overal mijn hond laten poepen of plassen en hoef hem dus niet aan te lijnen vinden julie dat de eigenares had moeten dokken voor mijn net want deze was moeilijk te repareren laat het weten en discuseer mee :wink:


En nu een keertje met leestekens :o
Gebruikersavatar
tomba verwey
Berichten: 731
Lid geworden op: 17-12-2009 14:05
Locatie: Rijen NB

21-01-2010 19:17

tjah als ik egt moet:P :lol:
http://www.hengelsportfauna.nl
Als ze me missen ben ik vissen!
Gebruikersavatar
benjamin Mazereeuw
Berichten: 1141
Lid geworden op: 09-09-2002 02:00
Locatie: Enkhuizen NH
Contacteer:

21-01-2010 19:30

Speciaal voor Michiel ter Beest.

Ik heb het nog een keer leuker meegemaakt.
Ik heb regelmatig gehad dat een hond tegen me schepnet stond te pissen, vorig jaar had ik het nog leuker ik was met de matchengel op zeelt
en karper en grote voorn aan het vissen.
Ik zat bijna aan de weg 1 meter er vandaan en ik zat op een honden speelplaats aangezien er bijna geen plek was.
Maar ik zat 1mtr van de weg af komen er 2 vrouwen aan met allebij 1 hond.
Ze laten de honden los en een hond komt naar mij toe gerend en hij rent 1st mijn schepnet in het water dus die dreef weg.
(kon hem nog net pakken met mijn hengel)
Toen begon ineens in mijn leefnet te bijten, die vrouw zegt van "ja je moet niet klagen over mijn hond en je zit midden in de honden speelwijde"
(was een speelweide van 300 mtr lang en 40 meter breed en ik zat 1 meter van de weg af)
Er zat een behoorlijk gaatje in mijn leefnet maar de eigenaar weigerde het te vergoeden aangezien ik 1 hele meter op de honden speelvelden zat grensend aan de weg.
Toen begon ik me echt te iriteren heel veel mensen met een hond denken ik betaal honden belasting dus ik kan overal mijn hond laten poepen of plassen en hoef hem dus niet aan te lijnen.
Vinden julie dat de eigenares had moeten dokken voor mijn net want deze was moeilijk te repareren?
Laat het weten en discuseer mee.
Meer is beter
Beer van een meter
-------------------------------
Rookworst zonder R is ook worst
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

21-01-2010 21:37

Neem een koetjesreep mee, geef dat mens een lekker chocolaatje als dank en sla voortal de hond niet over! :roll:
Groet'n Henk..

still growing Old.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

21-01-2010 21:45

Schade aan andermans goederen moet in principe vergoed worden. Het feit dat je op de weide zat doet daar niks aan af.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
sander van thiel
Berichten: 704
Lid geworden op: 20-01-2010 20:39
Locatie: Houten

21-01-2010 21:55

tja het was nog te maken maar het net was nog net nieuw

ik heb die mensen daarna ook nooit meer gezien ik ving wel een leuke karper+zeelt en grote voorns

me avond kon niet kappot ondanks het ruzietje :(

ik woon nu in een gemeente waar normen en waarden wel zijn bijgebracht en mensen elkaars ruimte ook respecteren honden netjes aangelijnd en mensen ruimen hun hondenpoep op :D dat noem ik netjes ik woonde destijds in utrecht nu woon ik in houten
vissen 2014

schub 1
spiegel 1
brasem 6
zeelt 1
K. van den Herik

22-01-2010 12:05

En nu een keertje met leestekens :o
.

zonde en steen, wie mag eerst?

http://www.spitsnieuws.nl/archives/prov ... stoke.html
Gebruikersavatar
Martin de Zwart
Berichten: 232
Lid geworden op: 30-05-2006 14:24

22-01-2010 20:53

sander van thiel schreef:
ik woonde destijds in utrecht nu woon ik in houten


En dat vind je een verbetering? :P :lol:
Gebruikersavatar
tomba verwey
Berichten: 731
Lid geworden op: 17-12-2009 14:05
Locatie: Rijen NB

23-01-2010 18:25

T lijkt mij al snel een verbetering :wink:
http://www.hengelsportfauna.nl
Als ze me missen ben ik vissen!
Gebruikersavatar
Cor Nannings
Berichten: 1248
Lid geworden op: 21-03-2002 01:00
Locatie: Hoorn

26-01-2010 17:34

Een aantal jaren geleden visten mijn neef en ik op een zandafgraving ergens in Noord-Holland met om de plas een rekreatiegebied met oa surfers en trimmers, joggers en uiteraard ook die er hun hond uitlaten.
Op een zaterdagochten stopte er een volvo stationcar de achterklep open en hond eruit los natuurlijk en ja hoor die zoetzappige Goldenrietriever zat nog geen 5min later achter de plu van mijn neef een flinke natte berg stront, je kon nog zien wat hij die dag terug nog gevreten had gadver de gadver.
En die kerel stond erbij en keek ernaar maar ruimde niks op, toen mijn neef hem daarop aansprak liep hij door, neef Arie werd boos pakte een plastic draagtas geep de hoop stront liep naar zijn blinke Volvo en smeerde zijn hele voorruit en deurklinken in met de bruine stinkende bagger, we zijn ook maar meteen verkast, ik heb mij bescheurt en ik weet wel zeker dat die vent weet wie dat gedaan heeft en waarom, hij zal zich de 2e keer wel bedenken denk ik.
CN
Unicorn Carp Fisching
bas van geffen
Berichten: 1152
Lid geworden op: 12-11-2009 02:11
Locatie: bronxtel

26-01-2010 18:45

hahahaha dit is nou humor!!
Gebruikersavatar
tomba verwey
Berichten: 731
Lid geworden op: 17-12-2009 14:05
Locatie: Rijen NB

28-01-2010 22:44

bas van geffen schreef:hahahaha dit is nou humor!!

idd :lol:
http://www.hengelsportfauna.nl
Als ze me missen ben ik vissen!
Ischa Speldenbrink
Berichten: 206
Lid geworden op: 05-08-2007 00:54
Locatie: Arnhem

28-01-2010 23:27

Bart Bosch geniale reactie.
Mvg,
PBI Speldenbrink
Gebruikersavatar
B. van Thiel
Berichten: 368
Lid geworden op: 20-05-2003 02:00
Locatie: Houten

30-01-2010 10:17

Een aantal jaren geleden was er een hond die zijn blaas op mijn pen tas leegde, toen ik de eigenaresse aansprak hierover antwoorde ze : ach dat beest moet het ook kwijt. Ik heb hierop mijn gulp open gedaan ben richting de vrouw gelopen en schreeuwde hard ; zo nu ga ik in je boodschappentas zeiken , nog nooit iemand zo hard zien lopen . Was nog in mijn wilde haren tijd

Mvg Bouke
sander van thiel
Berichten: 704
Lid geworden op: 20-01-2010 20:39
Locatie: Houten

31-01-2010 00:29

ik ken me niet herineren dat ik jou met lang haar heb gezien. En ik zie je toch iedere dag :P

gr je zoon sander :P
vissen 2014

schub 1
spiegel 1
brasem 6
zeelt 1
Gebruikersavatar
Raymon Reterink
Berichten: 824
Lid geworden op: 28-06-2007 09:15
Locatie: Hoorn
Contacteer:

31-01-2010 08:49

Dan wel niet plassende hond maar wel hond/eigenaar / visser

Of je bent je spullen aan het prepareren, en er ligt al 1 hengel klaar met aas op je rodpot. Komt er doodleuk een hond aan die aan je voer begint te likken (Die aan de hengel die klaar ligt uiteraard. Dus ik geef aan dat die hond weg moet aangezien er een scherpe haak in de buurt zit. Zegt die doodleuk jij moet oplettten???

Dus ik zeg volgens mij laat jij je hond uit en loopt die los?? En zit ik een meter of 2 van mijn hengel af fus wie zijn hond is nou het probleem?? Eigenaar wilde hond niet weghalen dus heb ik hem zelf maar een zet gegeven en de eigenaar gezegd dat dit dus 1 malig is en dat deze de volgende keer met hond en haak naar de dierenarts kan gaan??

Ik snap sommige mensen niet. Dat je een hond hebt of ergens vist oke, maar houd rekening met elkaar. En daar heb ik nog wel eens mijn vraagtekens bij.
Elke karper is er één is mijn motto

http://WWW.KARPEREN.NET
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

31-01-2010 16:56

- Een beaasde haak nooit aan je rodpod of hengel hangen en er vervolgens niet op letten. Meteen inwerpen, uitvaren of wat dan ook. Onderlijntjes met stiks of PVA-gebeuren niet op een bivvytafel maar in een afgesloten litermadendoos ofzo. Als je een aanbeet krijgt rits je namelijk je tentje niet even dicht. En juist dan komt er zo'n ubervriendelijke terrier even de boel verkennen.
- Al je spullen in je tent of oval (buiten bereik van honden).
- Aas in afgesloten bakken of hoog in een droogzak.
- Emmer water achter je tentje voor eventuele ongelukken zodat meteen de zeik eraf gespoeld kan worden. Die troep bijt zich een weg door je coating van je materiaal en verliest hier sneller zijn waterdichtheid.
- Gewoon een beetje opletten op de drukkere dagdelen en vooral de honden mit Schwanzen in de gaten houden.
- Dingen waar tegenaan gezeken is goed reinigen, honden pissen sneller waar al een luchtje aan hangt.
- Nooit of te nimmer een hond slaan die niet van jou is, zeker als het baasje erbij is kan zo'n hond een heftige reactie teweegbrengen en misschien wel hun baas verdedigen

Ben je niet bereid om hier een beetje aan te denken, ga dan lekker op een eiland of in een bootje zitten. Voorkomen is beter dan genezen en in recreatiegebieden zal er één groep zijn die als eerste het veld mag ruimen, en dan mag jij raden welke dat is.
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Gebruikersavatar
Peter de Jonge
Berichten: 1617
Lid geworden op: 07-10-2009 18:27
Locatie: Amersfoort

31-01-2010 17:22

Sven, het gaat misschien een beetje ver maar ik vrees dat je het wel bij hert rechte eind hebt. We moeten de waterkant delen met andere recreanten. Pas je je niet aan, dan vrees ik dat "wij (karper)visser" als 1 van de eerste het veld moeten ruimen
Bovenstaande is slechts mijn bescheiden mening, correct me if i'm wrong!
Noem mij gerust een DRIJFSIJS!!!

http://www.karperontspanning.nl
http://www.hsvonsgenoegenboxtel.nl