Andre Kip schreef:Kan me niet lang genoeg duren die vorst,lang leve de vorstverlet.
inderdaad

Timoo van Laarschot schreef:kunnen we beginnen met voeren triangelaar

K. van den Herik schreef:RC,
tot 4 januari 1997 was het ook een beetje koud hoor.

,boordje mee,lang stuk ijzer paar strepen erop om de meter en peilen maar op de platen
 ,boordje mee,lang stuk ijzer paar strepen erop om de meter en peilen maar op de platen   . GPSje erbij.
 . GPSje erbij.

Robert Campbell schreef:Ik ben benieuwd wat deze strenge winter voor invloed zal hebben op de vangsten komend jaar.
Minder natuurlijk voedsel de komende maanden......? Misschien ouderwets knallen!
RC
Robert Campbell schreef:Nou, daar sta ik dan weer met beide benen op de grond.
En toch hé.... Ga ik me helemaal gek vangen dit jaar.... Ik voorspel het!
OK, met 1 been op de grond dan...
RC
Douwe Bijlsma schreef:Maar al het onderwaterleven wat ook al bestond toen er hier ook nog echte lange strenge winters waren zal zich eerder beter ontwikkelen dan minder.

ja joh henry ga eens mee naar wintersport jij houdt toch zo van bier zuipen en kut roepen <<,,nou nee hoor dank je de koekoek niet in die pleuriskou wel in the warme PUB!!
 ja joh henry ga eens mee naar wintersport jij houdt toch zo van bier zuipen en kut roepen <<,,nou nee hoor dank je de koekoek niet in die pleuriskou wel in the warme PUB!! 
 Hey Henry, wanneer worden al je postings eens gebundeld tot een boek
  Hey Henry, wanneer worden al je postings eens gebundeld tot een boek   Ik kan niet wachten ouwe goulashkroket !
  Ik kan niet wachten ouwe goulashkroket ! zie je zaterdag ouwe biggenkiller!!
 zie je zaterdag ouwe biggenkiller!!