msn vraagje....

Plaats reactie
barry stevens
Berichten: 864
Lid geworden op: 17-07-2005 01:37
Locatie: amsterdam

11-10-2009 23:29

ik begrijp helemaal geen K.T van die msn rotzooi....ik was laatst verplicht om windows live messenger te downloaden,maar sonds ik die zooi erop heb,heb ik niks anders als ellende....

als ik me msn open is er niks aan de hand,dan opent hij netjes.....maar als ik vervolgens me mails ga bekijken word ik binnen 10 seconden direct afgemeld bij msn en dit zie ik dan in beeld staan rechtsonder.....: Je bent een andere locatie waar je bij Messenger bent aangemeld op deze locatie afgemeld


Is dit uberhaupt een zin die klopt??? ken ik beter met postduiven werken of zit er wellicht een virus in me flaptop???

weet iemand hier wat van??

bij voorbaat dank....
www.castmarine.nl

alles voor de karpervisser op het gebied van elektromotoren/accus/laders/rubberboten/buitenboordmotoren etc
Gebruikersavatar
Fabian stukker
Berichten: 752
Lid geworden op: 14-08-2006 23:00
Locatie: Twente

11-10-2009 23:52

die melding krijg je wanneer er op een andere pc ( dus niet perse ander ip ) via jou email adres word ingelogd;)

kijk voor oudere versies van msn op http://www.mastaline.com/



ik heb zelf ook een hekel aan de nieuwe msn, gebruik daarom nog steeds de voorgaande versie, geheel gestript van reclame en tabbladen ( met behulp van een progje). Alleen je contactpersonen en dat is het;)

Gegroet


edit: link aangepast
Karper vissen is simpel, maar het moeilijkste wat er is, is simpel karpervissen
Plaats reactie