 Want mijn ouders houden vol dat het bij plannet zit, maar ik heb mijn twijfels..
 Want mijn ouders houden vol dat het bij plannet zit, maar ik heb mijn twijfels..Mvg Janieck

 Want mijn ouders houden vol dat het bij plannet zit, maar ik heb mijn twijfels..
 Want mijn ouders houden vol dat het bij plannet zit, maar ik heb mijn twijfels..
 
   
   
   
   
  
Harry Otse schreef:Wij hebben ook planet en bij ons valt ook eens in de zoveel tijd het internet uit, maja, elke provider heeft dat wel volgens mij.
 
  

Glaas Reeuwijk schreef:ik heb een poosje voor planet gewerkt, mocht je onstabiele verbinding hebben
kan het helpen om de modem 20 seconden van de spanning af te halen doormiddel van het voedingskabeltje uit het modem te trekken en na 20 sec er weer terug in te stoppen.
is een standaard procedure waarbij het modem zichzelf gaat resetten.
dit werkt trouwens alleen als je gebruik maakt van de geleverde speedtouch modem zonder externe wifi modems of addapters of routers.
 Affijn, was meer een test. 1 uur later kwam ik zelf achter het probleem en inmiddels doet ie 't!
 Affijn, was meer een test. 1 uur later kwam ik zelf achter het probleem en inmiddels doet ie 't!   Ik ga nooit meer helpdesks van providers bellen
  Ik ga nooit meer helpdesks van providers bellen  
Marvin Honsbeek schreef:Gister wilde ik een poort in mn Livebox van Orange openzetten. Had er al 2 uur mee lopen kloten. Dacht even Orange te bellen. Had ik beter net kunnen doen. Krijg je zo'n broekie aan de telefoon, waar het bij hem thuis natuurlijk allemaal perfect werkt, en dat ik maar met de maker van de Livebox moet bellen (Sagem)... ja ik ben gekAffijn, was meer een test. 1 uur later kwam ik zelf achter het probleem en inmiddels doet ie 't!
Ik ga nooit meer helpdesks van providers bellen
Glaas Reeuwijk schreef:Marvin Honsbeek schreef:Gister wilde ik een poort in mn Livebox van Orange openzetten. Had er al 2 uur mee lopen kloten. Dacht even Orange te bellen. Had ik beter net kunnen doen. Krijg je zo'n broekie aan de telefoon, waar het bij hem thuis natuurlijk allemaal perfect werkt, en dat ik maar met de maker van de Livebox moet bellen (Sagem)... ja ik ben gekAffijn, was meer een test. 1 uur later kwam ik zelf achter het probleem en inmiddels doet ie 't!
Ik ga nooit meer helpdesks van providers bellen
je kunt gewoon vragen om een ander persoon aan de telefoon als jij vind dat je niet adequaat wordt geholpen.
kun je gewoon eerlijk zeggen tegen zo'n ''broekie'' hij is dan verplicht zijn supervisor erbij te halen.
 Wel jammer dat ze bij veel helpdesks van die "ongeschoolde" jongens / meisjes hebben zitten. Bij alle providers die ik tot nog toe heb gehad was dit het geval.
  Wel jammer dat ze bij veel helpdesks van die "ongeschoolde" jongens / meisjes hebben zitten. Bij alle providers die ik tot nog toe heb gehad was dit het geval. 
   Dus de pc dacht om de zoveel tijd leuk te zijn door internet uit te zetten
 Dus de pc dacht om de zoveel tijd leuk te zijn door internet uit te zetten   Naja, probleem is dus opgelost
 Naja, probleem is dus opgelost 

