Zijn er meer mensen die problemen hebben met de verbinding van internet, onze profider is plannet, en de verbinding valt telkens op de zoveel tijd weg... ben ik de enige met dit probleem? Want mijn ouders houden vol dat het bij plannet zit, maar ik heb mijn twijfels..
Mvg Janieck
problemen met plannet
- janieck spithoff
- Berichten: 1295
- Lid geworden op: 13-03-2007 21:30
- Locatie: leeuwarden
- Contacteer:
Mvg, Janieck
- Peter kuipers
- Berichten: 1254
- Lid geworden op: 20-03-2007 20:17
- Locatie: Dokkum
je bent dus enigste
vr gr peter
- Harry Otse
- Berichten: 948
- Lid geworden op: 17-07-2006 15:51
- Locatie: Barneveld
Wij hebben ook planet en bij ons valt ook eens in de zoveel tijd het internet uit, maja, elke provider heeft dat wel volgens mij.
tralalala....
- Martin Beek
- Berichten: 813
- Lid geworden op: 14-03-2003 01:00
- Contacteer:
Harry Otse schreef:Wij hebben ook planet en bij ons valt ook eens in de zoveel tijd het internet uit, maja, elke provider heeft dat wel volgens mij.
Ligt ook aan je locatie enz. Van sommige providers is bekend dat ze grote problemen geven op sommige plekker. Zo regent het klachten over slechte verbindingen etc over Orange. Terwijl ik vanaf november al 24/7 online ben zonder dattie ook maar 1x uitviel
- Jeroen Overmars
- Berichten: 844
- Lid geworden op: 31-03-2005 19:09
- Locatie: Raalte
Bij ons werkt planet ook voor geen meter, kutprovider. Telkens als er gebeld wordt ligt die verbinding er hier weer uit.
Gr,
Jeroen
Jeroen
- Eric Reeuwijk
- Berichten: 284
- Lid geworden op: 12-05-2007 10:53
- Locatie: Utrecht
ik heb een poosje voor planet gewerkt, mocht je onstabiele verbinding hebben
kan het helpen om de modem 20 seconden van de spanning af te halen doormiddel van het voedingskabeltje uit het modem te trekken en na 20 sec er weer terug in te stoppen.
is een standaard procedure waarbij het modem zichzelf gaat resetten.
dit werkt trouwens alleen als je gebruik maakt van de geleverde speedtouch modem zonder externe wifi modems of addapters of routers.
kan het helpen om de modem 20 seconden van de spanning af te halen doormiddel van het voedingskabeltje uit het modem te trekken en na 20 sec er weer terug in te stoppen.
is een standaard procedure waarbij het modem zichzelf gaat resetten.
dit werkt trouwens alleen als je gebruik maakt van de geleverde speedtouch modem zonder externe wifi modems of addapters of routers.
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan.
-
- Berichten: 1559
- Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
- Locatie: westervoort
Glaas Reeuwijk schreef:ik heb een poosje voor planet gewerkt, mocht je onstabiele verbinding hebben
kan het helpen om de modem 20 seconden van de spanning af te halen doormiddel van het voedingskabeltje uit het modem te trekken en na 20 sec er weer terug in te stoppen.
is een standaard procedure waarbij het modem zichzelf gaat resetten.
dit werkt trouwens alleen als je gebruik maakt van de geleverde speedtouch modem zonder externe wifi modems of addapters of routers.
Werkt niet alleen bij Planet maar bij alle providers volgens mij.
Zo ook bij mij ik heb Versatel/Tele2
Groet,
Gradus
....................
- Martin Beek
- Berichten: 813
- Lid geworden op: 14-03-2003 01:00
- Contacteer:
Gister wilde ik een poort in mn Livebox van Orange openzetten. Had er al 2 uur mee lopen kloten. Dacht even Orange te bellen. Had ik beter net kunnen doen. Krijg je zo'n broekie aan de telefoon, waar het bij hem thuis natuurlijk allemaal perfect werkt, en dat ik maar met de maker van de Livebox moet bellen (Sagem)... ja ik ben gek Affijn, was meer een test. 1 uur later kwam ik zelf achter het probleem en inmiddels doet ie 't! Ik ga nooit meer helpdesks van providers bellen
- Eric Reeuwijk
- Berichten: 284
- Lid geworden op: 12-05-2007 10:53
- Locatie: Utrecht
Marvin Honsbeek schreef:Gister wilde ik een poort in mn Livebox van Orange openzetten. Had er al 2 uur mee lopen kloten. Dacht even Orange te bellen. Had ik beter net kunnen doen. Krijg je zo'n broekie aan de telefoon, waar het bij hem thuis natuurlijk allemaal perfect werkt, en dat ik maar met de maker van de Livebox moet bellen (Sagem)... ja ik ben gek Affijn, was meer een test. 1 uur later kwam ik zelf achter het probleem en inmiddels doet ie 't! Ik ga nooit meer helpdesks van providers bellen
je kunt gewoon vragen om een ander persoon aan de telefoon als jij vind dat je niet adequaat wordt geholpen.
kun je gewoon eerlijk zeggen tegen zo'n ''broekie'' hij is dan verplicht zijn supervisor erbij te halen.
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan.
- Martin Beek
- Berichten: 813
- Lid geworden op: 14-03-2003 01:00
- Contacteer:
Glaas Reeuwijk schreef:Marvin Honsbeek schreef:Gister wilde ik een poort in mn Livebox van Orange openzetten. Had er al 2 uur mee lopen kloten. Dacht even Orange te bellen. Had ik beter net kunnen doen. Krijg je zo'n broekie aan de telefoon, waar het bij hem thuis natuurlijk allemaal perfect werkt, en dat ik maar met de maker van de Livebox moet bellen (Sagem)... ja ik ben gek Affijn, was meer een test. 1 uur later kwam ik zelf achter het probleem en inmiddels doet ie 't! Ik ga nooit meer helpdesks van providers bellen
je kunt gewoon vragen om een ander persoon aan de telefoon als jij vind dat je niet adequaat wordt geholpen.
kun je gewoon eerlijk zeggen tegen zo'n ''broekie'' hij is dan verplicht zijn supervisor erbij te halen.
Mocht ik ooit nog een poging wagen een helpdesk te bellen dan zal ik die tip onthouden.
Overigens, op de vraag wanneer de snelheid dan eindelijk van 4 m/bit naar 8 m/bit zou worden verhoogd (zou November gebeuren, niet gebeurd, is ook bij Kassa voorbijgekomen) had meneer ook geen antwoord. Bij Kassa zei de woordvoerder van Orange dat dit half april zou moeten gebeuren, dus we wachten af Wel jammer dat ze bij veel helpdesks van die "ongeschoolde" jongens / meisjes hebben zitten. Bij alle providers die ik tot nog toe heb gehad was dit het geval.
- janieck spithoff
- Berichten: 1295
- Lid geworden op: 13-03-2007 21:30
- Locatie: leeuwarden
- Contacteer:
Nou, ik ben erachter gekomen. En de pc had zichzelf op Energie besparen ingesteld Dus de pc dacht om de zoveel tijd leuk te zijn door internet uit te zetten Naja, probleem is dus opgelost
Mvg, Janieck
- Rick Boerboom
- Berichten: 3459
- Lid geworden op: 11-07-2002 02:00
- Locatie: Doetinchem
Windows Vista toevallig?
- Kenny Willems
- Berichten: 3415
- Lid geworden op: 20-05-2006 15:46
- Locatie: Duiven
- Contacteer:
Microschoft Windhoos hoop stof weinig actie.
Nog steeds hopend op een perfect alternatief
Nog steeds hopend op een perfect alternatief
Jealousy is a motherfucker... A weak Jealous motherfucker... If you are jealous, you're just a weak motherfucker!!