![:roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Mvg Janieck
![;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Harry Otse schreef:Wij hebben ook planet en bij ons valt ook eens in de zoveel tijd het internet uit, maja, elke provider heeft dat wel volgens mij.
Glaas Reeuwijk schreef:ik heb een poosje voor planet gewerkt, mocht je onstabiele verbinding hebben
kan het helpen om de modem 20 seconden van de spanning af te halen doormiddel van het voedingskabeltje uit het modem te trekken en na 20 sec er weer terug in te stoppen.
is een standaard procedure waarbij het modem zichzelf gaat resetten.
dit werkt trouwens alleen als je gebruik maakt van de geleverde speedtouch modem zonder externe wifi modems of addapters of routers.
Marvin Honsbeek schreef:Gister wilde ik een poort in mn Livebox van Orange openzetten. Had er al 2 uur mee lopen kloten. Dacht even Orange te bellen. Had ik beter net kunnen doen. Krijg je zo'n broekie aan de telefoon, waar het bij hem thuis natuurlijk allemaal perfect werkt, en dat ik maar met de maker van de Livebox moet bellen (Sagem)... ja ik ben gekAffijn, was meer een test. 1 uur later kwam ik zelf achter het probleem en inmiddels doet ie 't!
Ik ga nooit meer helpdesks van providers bellen
Glaas Reeuwijk schreef:Marvin Honsbeek schreef:Gister wilde ik een poort in mn Livebox van Orange openzetten. Had er al 2 uur mee lopen kloten. Dacht even Orange te bellen. Had ik beter net kunnen doen. Krijg je zo'n broekie aan de telefoon, waar het bij hem thuis natuurlijk allemaal perfect werkt, en dat ik maar met de maker van de Livebox moet bellen (Sagem)... ja ik ben gekAffijn, was meer een test. 1 uur later kwam ik zelf achter het probleem en inmiddels doet ie 't!
Ik ga nooit meer helpdesks van providers bellen
je kunt gewoon vragen om een ander persoon aan de telefoon als jij vind dat je niet adequaat wordt geholpen.
kun je gewoon eerlijk zeggen tegen zo'n ''broekie'' hij is dan verplicht zijn supervisor erbij te halen.