voerboten

Plaats reactie
martin kersemaekers
Berichten: 9
Lid geworden op: 22-03-2008 12:11
Locatie: heerlen
Contacteer:

07-04-2008 11:25

Beste karper vissers

Ik word niet goed
Ik begin dit jaar weer met intensief karper vissen
Maar ik zit met een probleem
Bij ons hier op de vijvers zitten ze allemaal met voerboten
Met diepte meter en visvinder
Nu maak ik me wat zorgen heb ik dan nog wel een kans op wat te vangen
Ik gebruik wel een spod hengel
Maar eerlijk gezegd zie ik me kansen heel klein worden
Of maak ik me zorgen om iets wat niet nodig is

laat jullie mening eens achter
Jan Peter Teerling

07-04-2008 13:35

Martin,

Als iedereen met een voerboot vist, wat krijg je dan? Juist, het voer wordt geconcentreerd op een vierkante meter. Single hookbait vissen, dit kan een extra attractief aasje zijn in de vorm van wat er in het aas zit, of juist hoe het aas er uit ziet. (Fluo pop-up of fluo ground bait) Vierkante boilies, of een driehoekje. Ook aas gebruiken waar niet of zelden mee gevist wordt. Bijv. Kikkerwten,pinda's of immitatie aas van Enterprise Tackle.

Zoek ook de plekken op waar niet gevist wordt, vlak onder het kantje of ergens anders op het water die ze links laten liggen.

Kortom creatief zijn, en anders vissen dan de rest. Succes.
K. van den Herik

07-04-2008 13:48

Martin,

Je bent zonder boot volledig kansloos. Beter ook niet aan beginnen.

MVG

Klaas

----
Alles voor een t shirt
Kijk voor de nieuwste modellen op http://www.voerbootjes.cum
Gebruikersavatar
Reinder van Lune
Berichten: 389
Lid geworden op: 06-12-2006 08:49

07-04-2008 14:14

Koop een voerboot :lol: ??!!
Martin Ton
Berichten: 58
Lid geworden op: 13-10-2006 11:20

07-04-2008 21:04

Toevallig heb ik er nog wel eentje voor je in de aanbieding: :lol:

http://link.marktplaats.nl/159456621

Doe er je voordeel mee!

Gr,
Martin
dennis lakerveld
Berichten: 71
Lid geworden op: 27-05-2007 21:39
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

12-05-2008 10:24

ben het er niet helemaal mee eens dat j zonder voerboot kansloos ben.
Als je een beetje kan werpen dan kan je net zo kans maken als die mensen met voerboot.
Ik las al dat je ook wel eens met de spod voer en dat komt eigelijk op het zelfde neer, alleen moet je wel steeds op de zelfde plek kunnen werpen.
EN wat ik ook las hier is dat iedereen met een bootje voert op de vierkante meter en als je zelf eens singel gaat vissen een groot verschil kan opleveren.
Ik zeg voer en vis op 1 hengel met de spod en probeer met de andere singel en strooi er wat balen bij met de werp pijp.

Waarom niet eens proberen zeg ik.

Succes
Gebruikersavatar
Stephan van Went
Berichten: 430
Lid geworden op: 26-07-2006 10:40
Locatie: Noord Holland

12-05-2008 10:34

dennis lakerveld schreef:ben het er niet helemaal mee eens dat j zonder voerboot kansloos ben.
Als je een beetje kan werpen dan kan je net zo kans maken als die mensen met voerboot.
Ik las al dat je ook wel eens met de spod voer en dat komt eigelijk op het zelfde neer, alleen moet je wel steeds op de zelfde plek kunnen werpen.
EN wat ik ook las hier is dat iedereen met een bootje voert op de vierkante meter en als je zelf eens singel gaat vissen een groot verschil kan opleveren.
Ik zeg voer en vis op 1 hengel met de spod en probeer met de andere singel en strooi er wat balen bij met de werp pijp.

Waarom niet eens proberen zeg ik.

Succes


Goedemorgen, dat was grappig / sarcastisch bedoeld. Post hier eens wat vaker en je leert klaas zijn humor een beetje kennen ;)
Mvg,
Stephan van Went
Gebruikersavatar
Yuri Monster
Berichten: 840
Lid geworden op: 22-05-2006 19:52
Locatie: papendrecht

12-05-2008 15:06

zorg dat je een voerplekje opbouw waar geen ene voerboot visser gaat vissen.

maak dan een verspreide voerplek want de meeste voerplekken zijn compact met voerboten.

dus gebruik je spod en gooi aardig wat voer met veel kleine deeltjes erg verspreid bijv plek van 10 bij 10
_________________

PB Schub: 18 KG.
PB Spiegel: 24,3 KG.
Gebruikersavatar
mario laseur
Berichten: 513
Lid geworden op: 09-04-2006 14:14
Locatie: amersfoort
Contacteer:

12-05-2008 21:41

Wacht je kansen af en lach je ondertussen rot om die voerboten, doe ik ook :lol: geloof best dat het misschien meer vis op kan leveren, maar als ik die dingen met kerstboomverlichting over het water zie gaan lig ik dubbel van het lachen.

Probeer is te vissen op plaatsen waar die boten niet heen varen en laat je verassen :wink:
Harald van der Graaf
Berichten: 2465
Lid geworden op: 30-06-2007 09:25
Locatie: arnhem

13-05-2008 02:29

beste martin ik denk als ik het verhaal lees van jou dat je het beste wegkomt om op plekken te vissen die iedereen links laat liggen .wat er word gezegd dat je van die compackte voerplekjes krijgt is niet helemaal waar .een visser met een klein beetje verstand gooit er niet veel voer in .en met een voerboot kun je ook singlehookbait vissen :wink: ik zelf gooi er nooit meer als 1 boilie bij in de boot en voer de rest er om heen ik zou zeggen sucses martin gr harald
Ik ben Harald uit Arnhem, ik heb een dochter van 7 jaar(Demi).
Als ik tijd heb ga ik graag vissen.
Plaats reactie