Ik ga trouwens denk niet voor de 4500B, gewoonweg vanwege de looks

Marvin Honsbeek schreef:jeetje, heb nog meer te patsen!Had 2e hands Fox MK2 Swingers gekocht via een Belgische marktplaats!
Kwam ik toevallig tegen, voor €39,- incl. verzendkosten, net binnen gekregen en zien er goed uit!
![]()
Patserdepatsi!![]()
![]()
Stephan van Went schreef:Marvin Honsbeek schreef:jeetje, heb nog meer te patsen!Had 2e hands Fox MK2 Swingers gekocht via een Belgische marktplaats!
Kwam ik toevallig tegen, voor €39,- incl. verzendkosten, net binnen gekregen en zien er goed uit!
![]()
Patserdepatsi!![]()
![]()
Marvin je hebt PB
Mark Uitenhoven schreef:Marvin...zoeken jullie nog personeel?
Christian Hummelink schreef:Ik wil ook een freezerbait-oma
Mark Uitenhoven schreef:Omdat je asociaal veel aan het patsen bent!
Ik ben darten...
LATAAAAAAAAA
pim starreveld schreef:Marvin, kijk een naar de achterkant van je hengels... niet op de grond neerzetten he, zo kapot
Top hengels, alleen zonde dat er geen goede cone op zit.
pim starreveld schreef:
Marvin, kijk een naar de achterkant van je hengels... niet op de grond neerzetten he, zo kapot
Ja was me ook opgevallen, ziet er wel stoer uit, maar zal er voorzichtig mee om moeten gaan. En @ Mark, hou je toeter want je brengt me steeds meer aan het twijfelen over die 4500Bs
Marvin Honsbeek schreef:pim starreveld schreef:Marvin, kijk een naar de achterkant van je hengels... niet op de grond neerzetten he, zo kapot
Ja was me ook opgevallen, ziet er wel stoer uit, maar zal er voorzichtig mee om moeten gaan. En @ Mark, hou je toeter want je brengt me steeds meer aan het twijfelen over die 4500Bs![]()
is dat de limited edition van die molen sjoerd??
ik wou ze vorige week ook halen, alleen de winkelier had er nog maar 1tje