Roddelcolumn

Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

29-03-2003 23:46

Ach dat ben ik wel gewend ( Twentekanaal ) :razz:
Gebruikersavatar
Laurens Maasland
Berichten: 827
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

03-04-2003 12:53

Laatste nieuws:

- Tijdens een wandeling langs een naaktstrand bij Cassien kwam een niet nader genoemde naar Frankrijk geëmigreerde Hollandse karpervisser erachter waarom menig Française zo tevreden is met haar partner. De bewuste karpervisser overweegt om er een boek genaamd ‘Frankrijk, land van grote…’ over te schrijven.

- Andy Little (de naam verklapt het al) verklaarde hierna openlijk in een persbericht waarom ze in verband met hun Engelse volschubs liever Franse karpers, als Franse karpervissers naar hun continent zien komen.

- De Roemeens karper uitbuiter Robert Raduta is al tennissend met ‘targetvis Saddam Hoessijn’ aangetroffen. Volgens ooggetuigen sloeg de man ‘Irak’ace na ‘Irak’ace. De Engelsen zijn momenteel overigens flink aan het slachten in zijn thuisland. Van het oude bestand is helaas weinig meer over en de absolute topper (die met die lange snorharen) houdt zich al lange tijd schuil. Lastige target! En dat terwijl hij alle sectoren toch overheerst. Onderzoek heeft uitgewezen dat de Engelsen te veel olierijke aassoorten gebruiken.
Gebruikersavatar
Daaf Wolters
Berichten: 4012
Lid geworden op: 02-03-2003 01:00
Locatie: Hengelo

03-04-2003 20:56

Van wie komt dit bericht?
Volgens de speciale editie van de
(V)liegende visser was onze oorspronkelijke berichtgever toch overleden? Het kan natuurlijk zijn dat hij was ingevroren en weer tot leven gewekt.
Christiaan van Klaveren
Berichten: 1178
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Zaandam
Contacteer:

03-04-2003 21:01

Hij is weer heerlijk Gonny (lees: Laurens :wink:)
Gebruikersavatar
Laurens Maasland
Berichten: 827
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

04-04-2003 12:34

Laatste nieuws:

- De beroemde en exentrieke NBA basketballer Dennis 'Rod'man is aan het karperen geslagen. Naar verluid heeft hij nu al een eigen hengel-lijn 'The Rodman Series' opgezet. Nigeriaanse archeologen spreken nu al van een fenomeen.

- Kevin Nash heeft na jarenlang wetenschappelijk onderzoek kunnen aantonen dat zijn boillies ronde vormen hebben. Ed Stoop spreekt van de ontdekking van de eeuw. Nina Samson overweegt om hem de Cobra Cup cadeau te doen voor deze spectaculaire ontdekking.
When the going gets tough, the tough get going!!
Josse de Bruin
Berichten: 432
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Maastricht

04-04-2003 12:56

Mensen nu we toch aan het roddelen zijn. Ik heb vannacht een nachtmerrie gehad. Ik was lekker aan het slapen op een gegeven moment ben ik gaan dromen van een betaalwater waar ik ooit ben geweest, mijn maat wou er weer eens even langs. Dus wij daar langs gegaan het was daar flink veranderd maar toch een hengeltje uitgegooid. Op een gegeven moment had ik gewoonweg geen zin meer om er nog te vissen ik wou er weg en op een rivier gaan vissen. Nou wat er toen gebeurde, we waren bezig met opruimen maar de hengels stonden nog op. We waren op het water en iemand die verderop zat had beet, op een gegeven moment kwam er een vloedgolf ik zeg het je. Alle hengels, tent en al het andere materiaal hong in de bomen, ik had het niet meer. Gelukkig werd ik toen wakker.
Moraal van dit verhaal: ga nooit naar een betaalwater.

Ben blij dat het maar een droom was.

MVG Josse
Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden.
Gebruikersavatar
Laurens Maasland
Berichten: 827
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

04-04-2003 13:08

- Kevin Ellis, een Engelsman uit vroegere tijdens heeft eens op het BTW Horse Lake gevist. Volgens onafhankelijke bronnen hoorde hij 's nachts constant gehinnik achter zijn bivvy.

- Dan het dreamlake. Verschillende mensen zijn er met nachtmerries van teruggekomen. Herkenbaar Josse...?
When the going gets tough, the tough get going!!
Josse de Bruin
Berichten: 432
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Maastricht

04-04-2003 15:24

Mmmm nee eigenlijk onherkenbaar want het dreamlake is voor mij onbereikbaar. Eerder nightmare lake.

MVG Josse
Gebruikersavatar
Daaf Wolters
Berichten: 4012
Lid geworden op: 02-03-2003 01:00
Locatie: Hengelo

04-04-2003 21:34

Laatste nieuws,
De oplage van het ooit onbetekenende blad de (V)liegende visser is in korte tijd explosief gestegen. Naar verluid heeft dit te maken met de fragmenten uit het blad die regelmatig op internet te lezen zijn. Wij willen hiervoor alle posters van ons nieuws hartelijk danken. Wij hebben zojuist besloten om een professionelere koers te gaan volgen. Meer hierover zal ongetwijfd binnenkort op deze pagina te lezen zijn.
de redactie
Gebruikersavatar
Laurens Maasland
Berichten: 827
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

07-04-2003 11:52

De laatste schokkende nieuwsfeiten:

- Aan de oevers van de achterklapplas is vorige week zondag een bekend oranje knuffeldier, compleet met vijftig kilo boillies en een flinke katapult, gesignaleerd. Betrouwbare bronnen hebben inmiddels bevestigd dat het hier om een Garfieldtester ging.

- Onze grote vriend Kevin Maddocks wordt er eveneens van beschuldigd grote karpers van een niet nader genoemde Franse rivier te hebben gestolen. Hiervan zou belastend fotomateriaal gevonden zijn. Volgens Maddocks is het incident en de beschuldiging compleet in Seine gezet.
When the going gets tough, the tough get going!!
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

07-04-2003 12:24

Ik hoor ook welk eens wat:


Laurens M. uit A. is met 3 punten glorieus laatste geworden bij de Grote KarperQuiz.
Dhr. L. Maasland kon desgevraagd geen verklaring geven. Verslagen is hij later die nacht teruggereden naar Alblasserdam...

Hij overweegt nu een andere beroeps keuze te doen hij zal kiezen uit

A sociaal werker
B LO onderwijzer
Gebruikersavatar
Laurens Maasland
Berichten: 827
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

07-04-2003 12:47

Het is geworden antwoord C:

Een mengelmoes tussen klaploper en niksnut :wink:

Gr. Laurens
jan witter

07-04-2003 12:52

Dat valt me nou tegen van je Heer L uit A :smile:
jan witter

07-04-2003 12:53

Wie was er 1e Klaas jij zeker :smile:
Of moest jij de vragen stellen met de Heer P uit Z
Gebruikersavatar
Laurens Maasland
Berichten: 827
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

07-04-2003 13:10

Ondanks herhaaldelijk voorzeggen van de heer K. uit S. nog steeds een slecht score...

Mijn zwakheden werden idd flink blootgelegd... rigverzinsels en de benamingen ervan... en dat historieverhaal...

Gelukkig blonk ik uit in mijn favoriete bezigheid :smile:
When the going gets tough, the tough get going!!
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

07-04-2003 13:13

Helaas, maar de regio Rotterdam heeft zijn meerdere moeten herkennen in de mannen vanuit Den Haag.
Gebruikersavatar
Martijn Bombeke
Berichten: 136
Lid geworden op: 02-01-2002 01:00
Locatie: Schiedam

07-04-2003 13:14

Uit zeer betrouwbare bron heb ik begrepen dat de heer Laurens M. na de voor hem catastrofaal verlopen quiz zichzelf in een plaatselijk slootje heeft gereden met als doel de verdrinkingsdood. Gelukkig voor de fans van deze verdienstelijke schrijver bleek de diepte van het slootje bij lange na niet diep genoeg en heeft hij besloten de nederlaag zelf te "verdrinken"... Met de nodige alcoholische versnaperingen dus!

Naar verluid is dit wel gelukt...

Gr. Tinuz
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

07-04-2003 13:15

Helaas ben ik deze keer niet in de prijzen gevallen.

Beetje verkeerd begonnen. Ik was al bij vraag 33, was de rest nog bij vraag 25.
jan witter

07-04-2003 13:30

Was wel te merken ook want de barkeeper was de andere dag mooi te laat achter zijn barretje om het kleine beetje Wat L had overgelaten omdat uit te schenken
Gebruikersavatar
Laurens Maasland
Berichten: 827
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

07-04-2003 14:25

Haha, ik dronk me een muisarm. Maar wie ben ik dan ook om van deze aardse lekkernijen af te blijven :smile:

Verder zou ik het op prijs stellen als hier over daadwerkelijke karper iconen geroddeld wordt, en niet over derderangs Alblasserdamse brasemvissers die nog nooit een baarddraad gezien hebben :wink:
When the going gets tough, the tough get going!!
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

07-04-2003 20:41

Nou ok dan.

Ik heb gehoord, dat Aart L. uit D. gaat vissen.

Dat ie daar tijd voor heeft.
Gebruikersavatar
Laurens Maasland
Berichten: 827
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

08-04-2003 18:12

En nog goed vangen ook he.

Zou de naam 'Lokkorst' er voor iets tussen zitten? Wonderaas Aart? :smile:
Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

09-04-2003 16:10

Op dit moment heeft het meerendeel van de KSVI ( Karper StudieVereniging Irak ) zich verzameld op het centrale plein van Bagdad. Ze proberen zijn beeld naar beneden te halen omdat men vermoed dat hij een betaalwater bevist heeft...
Gebruikersavatar
Daaf Wolters
Berichten: 4012
Lid geworden op: 02-03-2003 01:00
Locatie: Hengelo

09-04-2003 20:46

Na het neertrekken van het betreffende beeld werd er door het Iraraakse volk totaal onverwacht bewijs gevonden dat de leider van de KSVI niet alleen op een betaalwater had gevist, maar zelf vis naar dit water heeft overgezet. Naar verluid zijn al deze vissen overleden aan mosterdgasvergiftigging. Voor deze daden is een aanslag gepleegd op bovengenoemde. Hierbij zou hij volgens de CIA zeker om het leven gekomen zijn. Sommige verstandige mensen zetten daar zo hun vraagtekens bij. Overigens kunnen de vissen nog steeds niet rustig slapen omdat er mogelijk nog boilies van Ali Chemicali in omloop zijn. Zojuist komt het bericht binnen dat volgens de Russen Ali nog steeds in staat is tot het draaien van boilies. Hier zal streng op toegezien moeten worden om te voorkomen dat de heer Ali C. weer Robin Red, kleurstoffen, conserveermidellen, flavours en emulgators in het water gaat gooien in de vorm van boilies.
Gebruikersavatar
Laurens Maasland
Berichten: 827
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

10-04-2003 12:04

Terug met een nieuwe editie van de laatste nieuwsfeiten uit de karperwereld:

- Adriaan, een beroemde acrobaat en tevens karpervisser, is enorm fan geworden van de afroom methode. Hij overweegt om zijn beleefde verhalen samen met zijn maat schriftelijk vast te leggen. Naar verluid is hij bezig met het schrijven van het boek ‘Karpervissen, avontuur en Bassie’.

- Het opzienbarende boek van Mattemaeker heeft een nieuwe druk ondergaan. Vanwege een communicatiefout bij de drukker is deze uitgave maar liefst acht keer zo groot uitgevallen als gepland. Ed Stoop merkte terecht op dat de titel ‘Log-boek van een karpervisser’ zijn naam nu letterlijk en figuurlijk eer aan doet.

- Sibbing, die zijn boek inmiddels al aan meer karpermannen als aan overige geïnteresseerden heeft verkocht, besluit met de tijd mee te gaan. Zijn aandacht is nu gericht op de zwarte gevederden van menig karperplas. Speciaal voor zijn nieuwe doelgroep schreef hij het boek ‘Koet handeling and mastication in the carp’.

- Vele visserszielen hebben enorme moeite om zaken in perspectief te zien en tussen de lijnen door te lezen. Als gevolg hiervan wordt ook in Nederland het karperen op extreem lange afstand steeds populairder, echter dikwijls zonder resultaat. Onderzoek heeft uitgewezen dat deze jongens het boek ‘De karper voorbij’ iets te letterlijk hebben genomen.

- De sympathieke en grappige karpervisser Tonny Buys heeft aan de landelijke karperoevers al menig visser een humoristische en bovendien lollige avond bezorgd. De locals van zijn huidige water overwegen dan ook om als eerbetoon een boek ‘Komiek van een karperwater’ over hem te schrijven.
When the going gets tough, the tough get going!!