jan van susteren schreef:doorleren tot je 18e zit er bij mij niet in ik mag gewoon op geen enkele school enzo praat ik me eronder uit en ja ik krijg later het bedrijf van me vader en hoezo nog duurder spullen ik ben hecht aan me spullen en zeer trots op dat ik dit alemaal heb en nee ik ga wel s'middags met een maatje van me vissen maar als ik ga nachtvissen gaat me vader of me oom mee somige mensen begrijpen niet of zijn gewoon jarloers ik leer gewoon simpel niks op school ik leer meer in de praktijd dus bij me VADER ZIJN ZAAK en ik werk me ook kapot de hele dag door en ik krijg veel maar niet alles moet ik zelf dingen betalen maarjah ik had het met een voorgevoel erop gezet van dit gaat niet goed zo te zien krijg je alemaal raare reactie's gaat om je uitrusting klaar
Tja en dan een bedrijf van je pa overnemen? Als je al niet op geen enkele school mag komen? Volgensmij moet je toch echt naar school wil je een officieel bedrijf willen runnen waarbij alles draait! En oowjah ik denk dat klanten ook niet zitten te wachten op iemand die e-mails tikt zonder enig officieel leesteken

En dan al op deze leeftijd zeggen 'sommige mensen begrijpen niet of zijn gewoon jaloers ik leer gewoon simpel niks op school' Volgensmij is het gewoon je instelling die niet helemaal tof is! Als je op school zit leer je iedergeval al leestekens plaatsen in teksten

Bah wat een hekel heb ik aan mensen met een jonge leeftijd die al lopen te blazen dat ze pff naar school moeten,en maar niet gaan en met een kut smoes komen! Flikker op luiheid heerst en wordt maar erger,ga gvd naar school en leer wat! Wat je op school niet wil leren,en denk te leren bij papa's bedrijf heb je het mooi fout!
Jij komt je eigen wel tegen eens,en dan krap je je eigen achter je kop en vraag je je af waarom je niet naar school bent geweest!!
Sorry topic voor en tot 16 jarige,maar viel me even op!
Lijkt wel Negerzaad zeg

.
Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust