Tips and tricks Carp Zwolle?????

John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

27-01-2008 22:58

Bietsen???
Zoals jij erbij liep had zelfs Krent vd Há je eten én drinken aangeboden zodat je i.i.g. nog verticaal de hallen had kunnen verlaten. Je meenemen naar huis om je een voor jou waarschijnlijk onbekende douchbeurt aan te bieden was onverantwoord voor mezelf, maar uit mileu-oogpunt wel wenselijk geweest.
Arme Willy!!!!
Groet,

John

Bedankt voor de broodjes Henk. We hebben Dennis en Raymond er op de terugweg op de A28, waar zij stilstonden op de rechterrijstrook nog mee bekogeld. Carglass klusje dus.
Je ben een goeie man man!!!!!!!!!
Thomas Vandecaetsbeek
Berichten: 75
Lid geworden op: 06-01-2008 19:16
Locatie: Leuven, België

28-01-2008 19:27

Henk ter Maat schreef:
Thomas,
//Zeker geen koopbeurs, maar ook geen informatieve... \\
Hoeveel van de daarvoor aanwezige personen heb je om de specifieke info gevraagd dan?
Ik heb zeker een tiental standhouders zich enorm veel moeite zien getroosten de vele vragen te beantwoorden..

Mitsz o.a., die heeft enkele honderden vragenstellers wederom netjes en duidelijk van veel info en advies voorzien.
Het viel wel op dat steeds meer mensen steeds dieper op de boiliematerie willen en kunnen ingaan..Dat is ook weer een verdienste uit infoverstrekking van voorgaande jaren, een duidelijk merkbaar verschil met bijvoorbeeld 5 jaar geleden.



Informatie bij standhouders ?.... als ik 90% aan oud materiaal zag dan vraag ik me af over wat.

Enkel bij Carp'r'us wel een half uurtje blijven luisteren naar de toelichting van enkele rigs en bij KGB-baits een babbel gedaan.

En ik weet ook wel dat verschillende standen (PB, VBK, KNS, Penvissen, ...) zeker hun best doen om aan voorlichting te doen.

Maar iemand die regelmatig de karperlectuur koopt , fora bezoekt en dvd's koopt kan er maar weinig nieuwe info halen.

Dan lijkt me de kleinschaligheid van VBK-KNS meeting veel geschikter voor een Q&A.... vraag me trouwens af hoe die in zwolle is meegevallen.
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

28-01-2008 22:32

//Maar iemand die regelmatig de karperlectuur koopt , fora bezoekt en dvd's koopt kan er maar weinig nieuwe info halen.\\

Thomas,
Ik koop dan ook geen boeken, bladen, dvd's en bezoek sporadisch een regio of landelijke meeting.
Wat zou mijn visserij nog voorstellen zonder fora of Zwolle?

De beurs is dan ook speciaal voor onbenullen als ik, niet voor vissers die veel boeken en andere lectuur verzamelen naast dvd's en allerhande voorhanden zijnde studiemateriaal.
Groet'n Henk..

still growing Old.
Gebruikersavatar
erwin oosterhoff
Berichten: 74
Lid geworden op: 19-07-2006 12:06
Locatie: kropswolde

29-01-2008 19:05

En ik zeg HALE HALE PANCAKE!

Dat scheelde dan weer zeven euro.[/i][/b]