Heeft het dan nog wel zin om te gaan staken?

K. van den Herik schreef:Hallo Erwin,
Weet niet wat voor school jij gedaan hebt.
Simoontje heeft Havo gedaan. Bij haar lesuren kwamen nog minimaal 2 tot 3 uur per dag aan huiswerk bij.
Dezelfde massa loop jij ook na, alleen de andere partij.
Verdiep je gerust eens in de materie, je zal merken dat het onderwijs systeem een beetje mank is. Je bent nu 22. Over een kleine 15 jaar kan ook jij kinderen op een school hebben. Waarschijnlijk krijgen die kinderen dan les van kinderen die nu staken. Staken voor in principe beter onderwijs.
Goeie moggel
MVG
Klaas

zal hem eff proberen aan te passen
 zal hem eff proberen aan te passen
peter postema schreef:Quote Tibor": Bovendien laten we wel wezen, de meeste van ons zullen van 8 tot 5 werken, 15 minuten koffie pauze in de ochtend, een uur lunchen en dan nog 15 minuten koffiepauze in de middag en ondertussen nog een beetje ouwehoeren met collega's. En bovendien zul je geen werk mee naar huis nemen. Het hele weekend ben je in principe vrij en kun je doen en laten wat je wilt.
Tibor,
Beste vriend, loop even een werkweekje met me mee en een volledige HBO CE in deeltijd ernaast. Kom ik uit op een slordige 2900 uur per jaar ofwel een slorige 60 tot 65 uur per week. En oh ja ik werk ook nog thuis zo af en toe. Zou zeggen ga nu lekker naar school, maak je opleiding af,studeer indien je dit kunt door tot je een niveau bereikt die bij past. Investeer in je toekomst. Staak voor kwaliteit niet voor kwantiteit!! Trouwens techniek is booming op langere termijn. We hebben nu al problemen om de juiste mensen te vinden.
Natuurlijk is dit een eigen keuze, dus een klaagzang is dit niet.
Zou wel kijken voor jezelf of je daadwerkelijk een goed beeld hebt van werkende beroepsbevolking of dat je toch aan het generaliseren bent.
met vriendelijke groet,
Peter

Wijsheid komt met de jaren zegt men. Trouwens kan me niet aan de gedachte ontrekken dat we meer dan 1040 uur draaiden in die tijd.
 Wijsheid komt met de jaren zegt men. Trouwens kan me niet aan de gedachte ontrekken dat we meer dan 1040 uur draaiden in die tijd.