bang aan het water

Plaats reactie

Bang aan het water tijdens nachten

ik ben wel eens bang geweest
316
70%
ik ben nooit bang
134
30%
 
Totaal aantal stemmen: 450
jan van kranenburg
Berichten: 429
Lid geworden op: 04-03-2007 03:07
Locatie: Den Haag

20-11-2007 03:01

He, Kutgasten!!!
Niemand reageert op mijn post.

Niet erg genoeg?

Krijg maar de................ :oops:
Door misverstandje ruim 3500 van mijn posts sinds 2002, zoek.
Steun KSN!
K. van den Herik

20-11-2007 07:29

ach had een hekel aan weglopen...dus ik begrijp het niet. Was ik andere Jan had ik de wegloper de herses ingerost met mijn rolschaatsen.
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

20-11-2007 08:26

Harald van der Graaf schreef:ik weet het niet aaron waarom we niet tehulp zijn geschoten ; ging allemaal zo snel de plek waar het gebeurde die vind je echt niet in het donker kilometers alleen maar bos daar zou ik nog steeds niet in het donker lopen ook al ben je bewapend . er zijn zelfs mensen daar vermoord gr harald ps normaal ben ik absoluut niet bang aangelegd ook wel eens kogels onder mijn tent gevonden ;en niet van een speelgoedpistool is er een paar dagen terug nog geschoten gewoon weer op de zelfde plek vissen de volgende week ;was weer een ander water trouwens


Tsja, wat zal ik zeggen ...... ik hoop voor jou dat jouw dochter (Demi?) nooit in die situatie terecht komt. Mocht dit wel het geval zijn, dan hoop ik dat er mannen zijn die jouw dochter wel gaan helpen. Ik lees ook niet dat jij 112 hebt gebeld, schande!

Ik weet het, dit klinkt niet echt aardig en ik ken de situatie niet maar als jij mans genoeg bent om daar te vissen! dan ben je ook wel mans genoeg om een meisje het leven te redden / te bewaren voor een verkrachting / de mensen die dit doen een wijze levensles te geven.

M.
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
Jacob van Wensveen
Berichten: 576
Lid geworden op: 16-10-2006 15:49
Contacteer:

20-11-2007 12:55

Ik ben nooit bang...

Anders ga je er niet zitte lijkt me 8)

Groet,
Jacob

Zeg jongens, niet uitprobere want als ik 's nachts
anders dan door een run word gewekt, kan ik nogal
eens een noem het maar pesthumeur hebben.
Wonderful Days
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

20-11-2007 14:38

Jan v.K
Tja...wist zo 1-2-3 niet wat ik met je posting aan moet.
Best heftig allemaal wat je mee gemaakt hebt, maar bovenal voor je vismaat.
Deze voelde zich vast dubbel genaaid...maar goed met 12 jaar richt je ook niet veel uit
Al kun je met een roeispaan toch ook een flinke klap uitdelen...toch?
Groeten van zo'n kutgast :-?
HB
Laatst gewijzigd door Hans Brinkel op 20-11-2007 21:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Jan Peter Teerling

20-11-2007 14:45

K. van den Herik schreef:ach had een hekel aan weglopen...dus ik begrijp het niet. Was ik andere Jan had ik de wegloper de herses ingerost met mijn rolschaatsen.


Ook mijn 1e gedachte.Ook niet iets om hier nog even te dumpen,last van een verlaat schudgevoel?

@Hans&Marc
Kan me totaal in jullie post vinden,al vraag ik me af wat een meisje om 0400 s'nachts in dat bos doet..Of ze moet al vroeg op pad geweest zijn om koekjes naar grootmoeder te brengen.
Harald van der Graaf
Berichten: 2465
Lid geworden op: 30-06-2007 09:25
Locatie: arnhem

20-11-2007 21:16

he jongens toen ik dit voorval meemaakte had ik nog geen dochter dus ik wist toen nog helemaal niet wat het was om vader te zijn .ik was net een jaar of 24 en ik zei al je kan daar wel lopen zoeken maar je vind daar toch niks .zo groot is dat bos en pikke donker je kan er ongeveer 3 meter ver kijken. niet echt prettig met die junks en de lopen gr harald ps ben wel gaan freefighten na die tijd maar naar 3 jaar gestopt mijn vriendin vond dat maar niks .maar als ik het nog eens zou meemaken dan zou ik meteen 112 bellen we hadden toen nog geen tel bij ons
Ik ben Harald uit Arnhem, ik heb een dochter van 7 jaar(Demi).
Als ik tijd heb ga ik graag vissen.
Jan Peter Teerling

20-11-2007 21:52

Wel eens van een zaklantaarn gehoord Harald?En je hoeft geen vader te zijn om je te kunnen voorstellen wat die vader van dat meisje wel niet moet voelen.En als je vriendin morgen zegt;dat vissen Harald dat neemt te veel van je vrijetijd in beslag die tijd kunnen we ook gezellig samen bij je schoonmoeder spenderen of een cursus punniken doen..En hoe kom je eigenlijk in dat bos..Had je geen auto bij je waar een paar lampen opzitten,of was je met de brommert en de fietskar?
Laat ook maar..
Harald van der Graaf
Berichten: 2465
Lid geworden op: 30-06-2007 09:25
Locatie: arnhem

20-11-2007 22:48

[he jan een zaklantaarn hadden we niet bij ons nee. wel hoofdlampjes en ja we waren met de auto was nooit echt ver lopen naar het water maar het bos wat er achter ligt is echt giga groot . en ja we hadden moeten ingrijpen maar als je zoiets echt meemaakt is heel wat anders als je veilig achter de pc zit dan is het allemaal zo makkelijk .gr harald
Ik ben Harald uit Arnhem, ik heb een dochter van 7 jaar(Demi).
Als ik tijd heb ga ik graag vissen.
Jan Peter Teerling

20-11-2007 22:57

Ik heb al het nodige meegemaakt Harald,in situaties waar ik het verschil kan maken in iemands leven zou ik me nooit verschuilen achter 'het bos giga groot,enge mensen die drugs gebruiken met spuiten,ik had geen telefoon etc' Wat je daadwerkelijk mist is een paar cahoneys in je broek om actie te ondernemen!
Harald van der Graaf
Berichten: 2465
Lid geworden op: 30-06-2007 09:25
Locatie: arnhem

20-11-2007 23:09

' Wat je daadwerkelijk mist is een paar cahoneys in je broek om actie te ondernemen![/quote] ja opdat moment wel ja ik ga daar voor geen goud het bos in om 4 uur in de nacht en we hadden een paar weken ervoor ook al iemand voor de tent gehad op de vlucht voor de politie die eerst het hotel beroofde en daarna even zelfmoord pleegde ach ja je maakt wat mee aan de waterkant he gr harald
Ik ben Harald uit Arnhem, ik heb een dochter van 7 jaar(Demi).
Als ik tijd heb ga ik graag vissen.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

21-11-2007 20:16

Harald, als je verhaal werkelijk gebeurd is was het beter als je wel wat gedaan had. Ook voor je eigen gemoedsrust.

Heren, maar waar verder en blijf on-topic.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Harald van der Graaf
Berichten: 2465
Lid geworden op: 30-06-2007 09:25
Locatie: arnhem

21-11-2007 20:49

he kees wat er is gebeurd is waar ik zit geen onzin hier te lullen roy spoelstra was er toen bij toen dat gebeurde deze is hier ook wel bekend op het forum .ook was roy spoelstra erbij toen het hotel werd overvallen en de dader stak zich zelf dood omdat ,wij later dus hoorde dat die vent tot de nok toe in de gokschulden zat en geen uitweg meer zag . gr harald
Ik ben Harald uit Arnhem, ik heb een dochter van 7 jaar(Demi).
Als ik tijd heb ga ik graag vissen.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

21-11-2007 20:57

Is in orde Harald, jammer dat je toen niks kon doen.

Nu weer anderen aan bod met hun ervaringen.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Jens Dobbinga
Berichten: 559
Lid geworden op: 29-08-2007 20:08

21-11-2007 20:57

Ik heb zelf ook een tijdje terug problemen gehad.
Ik zat te vissen met een maat en toen kwamen er een paar jonge jongens aan. rond de 16/17 jaar. ik ben zelf 15.

Maar die wouden dus hun lijnen over mijn lijnen heen gooien enzo. en die waren nog een paar keer midden in de nacht bij de tent geweest. Ze gingen niet echt drijgen maar ik was wel een ongerust of ze niet aan mn spullen zouden zitten. maar gelukkig lette mn maat ook heel erg goed op.

We hebben beide die nacht bijna niet geslapen.

Groeten
sjaakie lips
Berichten: 4
Lid geworden op: 20-10-2007 21:59
Locatie: oudenbosch

21-11-2007 22:51

ik ben nog steeds bang en slaap met een oog open want.........
ik vertrouw mijn vismaatje nog steeds niet
maar ja als je weet dat hij nannings heet tja
Gebruikersavatar
vincent bakker
Berichten: 236
Lid geworden op: 20-07-2006 02:54
Locatie: Maastricht
Contacteer:

21-11-2007 22:58

Beste Jan van K.

ook ik wist niet goed wat ik wilde zeggen tegen je, of beter gezegd, ik besloot om je niet lastig te vallen met een welgemeend advies. Ik was een heel verhaal begonnen, en heb uiteindelijk niet op de send knop geduwd.
Mijn verhaal en advies kwam zo'n beetje op het volgende neer;

Doe alsnog aangifte.

Vaak zijn het de machteloosheid en de schaamte die het hardste aankomen bij slachtoffers van seksuele misdrijven, en dat kan jaren duren.
Door alsnog aangifte te doen pak je wellicht een klein stukje terug van de "controle" die op zo'n buitengewoon misdadige wijze van jullie is afgenomen. Ook jij kan aangifte doen, als je maat het niet wil.

Ik was meteen na het lezen van je schokkende ervaring al begonnen met dit te schrijven, maar vond eigenlijk dat ik je beter niet kon lastigvallen met "welgemeende adviezen" die net zo gemakkelijk als "gelul achteraf" weggezet kunnen worden.

Hoe dan ook, ik ben geschokt door je ervaring, al weten we allemaal wel dat zulke dingen gebeuren. Ik denk dat de meeste mensen simpelweg het liefst wegkijken, en hopen en er van uit gaan dat het hun niet zal/kan gebeuren. Tegen beter weten in. Een begrijpelijke, en vergeeflijke reactie.

Dat neemt niet weg dat ik eigenlijk vind dat ik WEL had moeten reageren, om op mijn manier steun te betuigen. Toch een beetje een kutgast dus.

Sorry daarvoor.

Sterkte en wijsheid gewenst met je beslissing.
De karper heeft altijd gelijk... http://www.baitcalculator.com
Hans Wikkerink
Berichten: 228
Lid geworden op: 23-08-2006 10:58

22-11-2007 11:06

Ik vind het een groot schandaal dat mensen horen dat er een verkrachting plaats vind, maar er niets aan doen.

En super dom om dit dan ook nog hier te publiceren!!!!!!

Volgens mij is het nog strafbaar ook,zal er is naar informeren.
Jan Peter Teerling

22-11-2007 14:09

Hallo Vincent,
Ik geloof dat Jan ergens in de 50 of 60 jaar is.Het is gebeurd toen hij 14jaar was,dus op zijn minst zijn we 36 jaar verder.Als er heden ten dage je iets overkomt (inbraak oid) dan moet je al een afspraak maken om aangifte te kunnen doen.Lees vandaag weer een bericht in de krant dat een veroordeelde pedofiel die tig slachtoffertjes heeft gemaakt en in het bezit was van de ziekmakende video's waar hij zelf opstond,na 3 jaar in een van onze staatshotels door gebracht te hebben weer op straat stond.Zonder enige vorm van na-controle oid.Dit geesteszieke beest is inmiddels weer gearresteerd na weer een lijst slachtoffertjes gemaakt te hebben,en er opnamen van in zijn bezit te hebben.Ook was er laatst een uitzending van onze 'crimefighter'Peter R. de Vries over dit onderwerp,de gemeente legde hem geen strobreed in de weg om WEER een zeilschool te beginnen,en op deze manier toch weer in direct en ongecontroleerd contact met kinderen te staan.

Het wordt hoog tijd dat de overheid in dit land zijn prioriteiten eens gaat verschuiven en de strafmaat voor dit soort 'beesten' eens goed gaat opschroeven.Laatst een documantaire gezien van wat er gebeurd met dit soort lui in Amerika,(vrijwillige) gemische catratie zo dat alle drang naar sex tot 0,0 gereduceerd wordt.Ook vrijwillige castratie voor recidivisten behoorde tot de mogelijkheden om voor (vervroegde) vrijlating in aanmerking te komen.Lijkt me in deze gevallen helemaal geen slecht idee om onze maatschappij,op deze manier,voor dit soort 'mensen' in bescherming te nemen.

Wat ook een optie kan zijn,is om ze geen voorkeursbehandeling te geven, en ze op een aparte afdeling op te sluiten,maar ipv daarvan gewoon tussen de andere gevangen te plaatsen. :D

(Sorry Kees)
Sander Benjamins
Berichten: 484
Lid geworden op: 14-08-2007 14:53
Locatie: Assen

22-11-2007 14:40

Hans, Ik vind dat als je er niet bij bent, je daar niet over kan oordelen..
Ik vind het eigenlijk een beetje onbeschoft zelfs, ook nog zeggen dat het strafbaar is, ze kunnen er wel een complex aan over hebben gehouden.

mvg
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

22-11-2007 14:50

ik ben elke sessie bang.

bang dat ik weeeeeer niks vang.........
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
niels bennink
Berichten: 384
Lid geworden op: 13-03-2005 08:38

22-11-2007 19:21

Ik heb ook 2 keer tijdens het nachtvissen wat meegemaakt. Ik was alleen.

1. Ik hoordde een groepje zatlappen die alles aan het afbreken waren steeds dichterbij komen.. Na een poosje gingen ze vanzelf weer weg. Geen idee hoe dichtbij ze zijn gekomen, kan 50 meter zijn of 100. Ze hebben mij gelukkig niet gezien.

2. Ik was s'nachts (tussen 4 en 5?) een vis aan het drillen. Staat er in een keer een oude kerel 3 meter achter me met de vraag of ik al wat heb gevangen. Ik had hem niet horen aankomen met mijn slaperige kop. Je verwacht niemand zo midden in de nacht dus ik schrok me helemaal de tering. Op mijn vraag wat hij deed zo midden in de nacht antwoordde hij dat hij de koeien ging voeren.

Wel grappig om de verhalen van anderen te lezen :D

Niels
Jens Dobbinga
Berichten: 559
Lid geworden op: 29-08-2007 20:08

22-11-2007 19:25

Voor een boer die de koeien gaat voeren hoef je denk ik nog niet zo bang te zijn.

maar voor een paar dronkenlappen ben ik een stuk banger voor. :wink:
niels bennink
Berichten: 384
Lid geworden op: 13-03-2005 08:38

22-11-2007 19:28

Jens Dobbinga schreef:Voor een boer die de koeien gaat voeren hoef je denk ik nog niet zo bang te zijn.

maar voor een paar dronkenlappen ben ik een stuk banger voor. :wink:



Inderdaad, vooral als je alleen bent en hun met een groepje.
En van een boer schrik je ook wel als je hem niet verwacht :wink:

Niels
Plaats reactie