Wie is er al met zijn voercampagne begonnen???

Gebruikersavatar
Martin Beek
Berichten: 813
Lid geworden op: 14-03-2003 01:00
Contacteer:

19-03-2003 23:19

Haha,
ja, er is altijd wel iemand die weer 'ergens' op opmerking over maakt. Kappen maar weer :smile: .

Ff ontopic:
Ik begin morgen met voeren van boilies op een voor mij totaal nieuw water. Ditzelfde doe ik vrijdag ook, waarna ik zaterdag op zondag op het water ga zitten. Ik ben zeer benieuwd hoe het met de karper staat in deze tijd van het jaar op dit water.

Groet!
Marf
Stefan Desar
Berichten: 256
Lid geworden op: 05-03-2002 01:00
Locatie: Gemert

20-03-2003 13:14

Even over voeren in het voorjaar,


Ik ben van mening (tenminste op de kanalen) dat dit zeker wel nut heeft. Puur gezien mijn eigen statistieken van de afgelopen jaren. De keren dat ik heb gevoerd en gevist waren beduidend beter dan de keren dat ik niet gevoerd had en vervolgens gevist. Wel is mijn ervaring dat je vroeg in het jaar (febr. maart) beter nog niet kunt beginnen op het kanaal. Dit heeft mij vele blanks opgeleverd, of ik nou gevoerd had of niet! Ik weet dat met dit laatste sommige mensen het echt niet eens zullen zijn. Zij zeggen namelijk dat het kanaalwater in beweging is en dus de vis eerder aan het azen zal slaan. Mijn ervaringen vertellen mij echter anders. Dat is ook de reden dat ik nog niet aan het vissen ben op het kanaal en dit jaar wacht tot de watertemperatuur tot de 10 graden is gestegen.

Verder voer ik op dit moment alleen maar om de karpers aan mijn bollies te laten wennen en de karper vertrouwen in mijn bollie te geven. Ik voer dan ook niet stekgericht maar over een stuk kanaal.

Zijn er al mensen bezig op het kanaal?? Hoe zijn de vangsten??

Groetjes
HansPeter van Ee

21-03-2003 19:38

Kees en Frank

Lees nu eens een keer goed wat ik schrijf.
Die foto hoort bij het rotary onderwerp: Dubbelvangsten.
Deze foto en opmerking zijn in functie van het onderwerp.
Maar goed, ik vis ook niet voor mezelf dat hebben jullie goed opgemerkt.
Ik discussieer echter wel voor mijzelf want mensen zonder eigen mening hebben we hier al genoeg.

Kees

Het klopt dat deze rotary-bijdrage van een tijd geleden is, het bevreemd me dat ik er nu pas een keer kritiek op krijg.
Schijnbaar was iedereen er toen wel mee eens met wat ik schreef.

met mensonvriendelijke groet

HPE
Frank Verstraaten
Berichten: 365
Lid geworden op: 10-01-2002 01:00
Locatie: Leiden

21-03-2003 21:02

Hans Peter,
ik had het artikel zeker wel gelezen, het ging mij ook niet om het onderschrift van de foto, daar heb ik geen kritiek op. Mij maakt het namelijk niet uit als iemand het gewicht van een vis vermeld, mits het discreet gebeurd.
Ik stoorde mij er alleen een beetje aan dat jij commentaar had op iemand die trots de gewichten van zijn gevangen karpers vermeldde, terwijl je dit zelf ook doet.
Maar ik wil hier verder eigelijk geen woorden meer aan vuil maken, zo belangrijk vind ik het eigenlijk niet.

Groet Frank.
HansPeter van Ee

21-03-2003 21:27

Frank

Waar kan jij uit opmaken dat ik dat gewicht uit trots als onderschrift heb gebruikt ?

De manier waarop Edwin 'zijn' gewichten vermeld vind ik persoonlijk niet echt spreken van schranderheid...

En 'Willempie' zwemt binnenkort ergens anders.

met wetende groet

HPE
_________________
Het gewicht van een foto is vrij laag

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: HansPeter van Ee op 2003-03-21 21:30 ]</font>
Edwin Otte
Berichten: 598
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: HOES
Contacteer:

21-02-2005 19:52

zow, das een tijdje geleden.

inmiddels 2 jaar later. Willempie zwemt nog steeds in het zelfde water als waar wij het 2 jaar geleden over hadden... Juist HPE, waar ik die twee schitterende dertigers ving !!!
Ik was (en ben) er trots op dat ik daar in die periode die twee vissen heb kunnen vangen!

Ik vis nog steeds (en alleen voor mezelf) anders was ik er allang mee gestopt!

Ik ben trouwens na al het gemuggezift en gezeik een tijdje niet actief op het board geweest en dacht vorige week, laten we weer eens kijken of er weer een tijd is voor een lekker partijtje stampvoetbal !

Heerlijk, er is nog niets veranderd!