Graffitispuiter 'tegen de muur'

Raymond Hakkert
Berichten: 770
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Contacteer:

25-09-2007 19:58

Op het moment dat je in zo'n wereldje meedraait is het te vergelijken met sommige targetvissers uit t karper wereldje.. vangen de grootste!
Of pieces spuiten zo veel en groot mogelijk omgeacht waar. Je bent jong en je hebt een bord voor je kop.. het is niet goed te praten, men beseft totaal niet wat voor schade men aanbrengt; tot je gepakt wordt, kennissen van mij (nu doodnormale gasten net als ik met kinderen) hebben jaren lang hun boetes moeten afbetalen. gepakt tijdens het maken van een top to bottem hole car both sides-dubbeldecker: 25000 gulden, auw :o :x :cry:

gewoon lekker gaan visssen stuk goedkoper..alhoewel...
Laatst gewijzigd door Raymond Hakkert op 26-09-2007 12:07, 2 keer totaal gewijzigd.
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

25-09-2007 20:46

Kan allemaal best zijn Raymond, maar de kern van de zaak ligt heel simpel, namelijk dat men zonder toestemming van andermans eigendommen af moet blijven, dus ook met grafitti.
Of het mooi of lelijk is doet er verder niet toe.
Beau van Antwerpen
Berichten: 135
Lid geworden op: 07-09-2005 17:25
Locatie: Nederland
Contacteer:

25-09-2007 21:07

Aart Lokhorst schreef: maar de kern van de zaak ligt heel simpel, namelijk dat men zonder toestemming van andermans eigendommen af moet blijven, dus ook met grafitti.
Of het mooi of lelijk is doet er verder niet toe.


Volledig mee eens, en niks meer aan toe te voegen.
<<< Some times i think i'm crazy, and some time i know i am not! >>>
Raymond Hakkert
Berichten: 770
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Contacteer:

25-09-2007 21:53

exact aart dat vergat ik er even bij te zetten

nogmaals: gewoon lekker gaan vissen, klaar.
Gebruikersavatar
Henk Janssen
Berichten: 1249
Lid geworden op: 02-02-2002 01:00

25-09-2007 22:49

men beseft totaal niet wat voor schade men aanbrengt; tot je gepakt wordt, kennissen van mij (nu doodnormale gasten net als ik met kinderen) hebben jaren lang hun boetes moeten afbetalen. gepakt tijdens het maken van een top to bottem hole car both sides-dubbeldecker: 25000 gulden

Ze weten donders goed dat ze schade aan andermans spullen aanrichten, want dat is toch de rush en de kick.
En als wij als burgers het gelag moeten betalen , vind ik het niet meer als normaal dat zij gewoon de schade moeten betalen
Groet Henk
Ik ben en blijf een Leie-naar,tegendraads altijd beter wetend
Gebruikersavatar
Wil Jeurninck
Berichten: 2261
Lid geworden op: 25-07-2002 02:00
Locatie: Baexem
Contacteer:

26-09-2007 07:05

Afbeelding
Gebruikersavatar
Sebastian Huvenaars
Berichten: 2078
Lid geworden op: 18-02-2005 16:02
Locatie: Eindhoven

26-09-2007 10:38

Sebastian Huvenaars schreef:Karel Appel was zo'n expressionist, samen met een paar ander schilders
(oa. Picasso en Matisse, niet de minste) vormde hij een schildersgroep die
de naam CoBrA droeg. Deze heeft tot op heden veel invloed op de
ontwikkeling van de kunstgeschiedenis.


correctie:

Picasso en Matisse hadden wel veel invloed op CoBrA, maar maakten er
alleen geen deel van uit...

(Met dank aan Bert Vooijs :wink: )
Gebruikersavatar
Aaron Fresco
Berichten: 954
Lid geworden op: 23-02-2004 22:31
Locatie: Den Haag

26-09-2007 11:28

[quote="Bas Bakker"]Ik ben zeker 1 van de weinige die het als kunst ziet?[/quot
Laatst gewijzigd door Aaron Fresco op 26-09-2007 11:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Niet groot en zwaar,maar wel eerlijk!!
Gebruikersavatar
Aaron Fresco
Berichten: 954
Lid geworden op: 23-02-2004 22:31
Locatie: Den Haag

26-09-2007 11:28

Bas Bakker schreef:Ik ben zeker 1 van de weinige die het als kunst ziet?


Ja,het is ook kunst,maar dan wel op je eigen bezit.Dus in je huiskamer enz. Niet op de spullen van anderen!
Mvgr.Aaron
Niet groot en zwaar,maar wel eerlijk!!
K. van den Herik

26-09-2007 12:04

what's in a name? Fresco :o

Wil: dix points pour de foto. :lol:



Een wijs man


Afbeelding



Confucianisme

"Wat je zelf niet aangedaan wilt worden, doe dit ook anderen niet aan" (Confucius).

Wat wij niet willen dat anderen ons aandoen, moeten wij ook anderen niet aandoen. De regel van menslievendheid is om voor uzelf een parallel te trekken voor de behandeling van anderen.

‘Is er enig woord’, vroeg Tse Kung, ‘dat als gedragsregel voor het leven kan dienen?’ De meester antwoordde: ‘Is sympathie niet dat woord? Doe niet aan anderen wat u voor uzelf niet wenst.’



MVG

Klaas
Gebruikersavatar
Mitchel de Graaf
Berichten: 109
Lid geworden op: 05-03-2007 18:07
Locatie: Zuid-Holland

26-09-2007 14:46

Dennis van den Bogaert schreef:
robert sterrenberg schreef:ben zelf een ex-writer en kan het nog steeds waarderen. als ik op het perron sta en er komt een trein met mooie panel piece binnenrijden krijg ik nog steeds de kriebels.
de verslaving ligt hem in het langdurig op de plaats delict te moeten verblijven en de adrenalinerush daarvan is ongekend. respect voor de trainwriters!


Robert, en andere vandalen,

Stel dat ik en mijn vrienden elk 2 liter pruimensap drinken, vervolgens bij jou op de thee komen, de broeken laten zakken en de hele muur in je huiskamer volschijten, en vertellen dat we dat "mooi" vinden.
Vindt jij dat dan ook mooi ?
Waarschijnlijk niet.
Daarom moeten jullie ook eens een beetje minder egoistich worden ,en die zooi lekker laten.
Spuit anders gezellg elkaar vol met die zooi, is dat niets ?

Ik moet overigens bekennen dat ik al langere tijd hoop, eens te stuiten op zo'n "wildspuiter".
Die zal er de daaropvolgende periode in ieder geval "gekleurd opstaan" .

Dennis


Ik snap me god niet wat je tegen graffiti spuiters hebt, ok het is niet altijd kunst... Tags zoiezo niet, maar pieces kunnen wel mooi uitpakken hier en daar, beetje kleurrijke omgeving kan geen kwaad. En ze spuiten niet op eigendommen van mensen maar op eigendommen van de regering.. "Laat me raden" je vind het zeker een verzieking van het milieu, waarom mensen met een auto dan geen bekeuring geven, als jij zit te vissen en je moet schijten heb je zeker ook een Dixi op zak ofniet, want voor openbaar purten hoor je ook 5000 euro boete te krijgen, want dat ruikt ook nog.. miereneukerij zeg ik je. Ga ff wat nuttigs bedenken alsjeblieft
"khad nou toch wel een run verwacht"
Gebruikersavatar
rene hoogeveen
Berichten: 533
Lid geworden op: 28-01-2003 01:00
Locatie: almere
Contacteer:

26-09-2007 15:00

je kan het ook gewoon binnenshuis houden heb niemand er last van
muurtje in mijn zoon zijn slaapkamer

http://i148.photobucket.com/albums/s29/rene1_2007/1.jpg

**** 2d. Afbeeldingen zijn alleen toegestaan indien deze maximaal 640 pixels breed en hoog zijn. ***
K. van den Herik

26-09-2007 15:03

eigendommen van de regering..


Regering bezit niets. De staat wel en de staat ben ik.

De NS verrekend de schoonmaakkosten in het treinkaartje. Voila, ik betaal alweer. De gemeente betaalt de schoonmaakkosten uit de gemeentekas. Ik betaal alweer.


Dat ruiken is voor de blinden en doven: die kunnen het niet zien of horen. Eigenlijk sociaal dus.

MVG

Klaas
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

26-09-2007 15:08

iedereen betaald toch wel...

maakt niet uit ,de volgende begroting moet ook van de burger en de ondernemers vandaan komen.en die koningin maar de hele wereld over om lekker te zwaaien :-?

PS,Graffity kan niet binnenshuis het is een lifestyle ,en wie zich er niet in verdiept begrijpt er ook niets van.

en mensen die het leven in de stad, en van de straat niet kennen,zullen het zowiezo niet begrijpen.

ltrz
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
Mitchel de Graaf
Berichten: 109
Lid geworden op: 05-03-2007 18:07
Locatie: Zuid-Holland

26-09-2007 15:09

owja en zoals nederland is, verbaast het me niets... altijd eerst de klein problemen aanpakken en de grote problemen laten voor wat het is.. of een soort 10 jarig plan bedenken waar nooit wat van komt. kortom voor mij is dit miereneukerij.
"khad nou toch wel een run verwacht"
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

26-09-2007 15:20

Mitchel de Graaf schreef:
Dennis van den Bogaert schreef:
robert sterrenberg schreef:ben zelf een ex-writer en kan het nog steeds waarderen. als ik op het perron sta en er komt een trein met mooie panel piece binnenrijden krijg ik nog steeds de kriebels.
de verslaving ligt hem in het langdurig op de plaats delict te moeten verblijven en de adrenalinerush daarvan is ongekend. respect voor de trainwriters!


Robert, en andere vandalen,

Stel dat ik en mijn vrienden elk 2 liter pruimensap drinken, vervolgens bij jou op de thee komen, de broeken laten zakken en de hele muur in je huiskamer volschijten, en vertellen dat we dat "mooi" vinden.
Vindt jij dat dan ook mooi ?
Waarschijnlijk niet.
Daarom moeten jullie ook eens een beetje minder egoistich worden ,en die zooi lekker laten.
Spuit anders gezellg elkaar vol met die zooi, is dat niets ?

Ik moet overigens bekennen dat ik al langere tijd hoop, eens te stuiten op zo'n "wildspuiter".
Die zal er de daaropvolgende periode in ieder geval "gekleurd opstaan" .

Dennis


Ik snap me god niet wat je tegen graffiti spuiters hebt, ok het is niet altijd kunst... Tags zoiezo niet, maar pieces kunnen wel mooi uitpakken hier en daar, beetje kleurrijke omgeving kan geen kwaad. En ze spuiten niet op eigendommen van mensen maar op eigendommen van de regering.. "Laat me raden" je vind het zeker een verzieking van het milieu, waarom mensen met een auto dan geen bekeuring geven, als jij zit te vissen en je moet schijten heb je zeker ook een Dixi op zak ofniet, want voor openbaar purten hoor je ook 5000 euro boete te krijgen, want dat ruikt ook nog.. miereneukerij zeg ik je. Ga ff wat nuttigs bedenken alsjeblieft


Onzin dat het zich beperkt tot regeringsgebouwen. Muren van particulieren worden niet ontzien. Ik heb niks tegen graffiti en vind sommige uitingen kleur geven aan een anders grauwe muur. Anderzins loopt het hier en daar wel uit de klauwen en vind ik de ontwikkeling dat dit gedrag waar het uit de klauwen loopt eens flink wordt aangepakt prima.

Dat iedereen betaald is in wezen zo. Hoewel, iedereen is ook niet waar. Maar je kunt je geld ook ergens anders aan uitgeven.

En lifestyle? Pfff, get a life.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

26-09-2007 15:24

net als die achtelijke karpervissers dat noemen ze ook lifestyle pfffffffff laat me niet lachen hahaha
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

26-09-2007 15:27

:D
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

26-09-2007 15:31

gelukkig dat je er om kan lachen! :wink:
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Martijn Nederpel
Berichten: 4864
Lid geworden op: 28-02-2002 01:00
Locatie: leeuwarden

26-09-2007 17:00

Ik hoef er niks van die lifestyle te begrijpen, als ik een paar ruggen moet lappen om mijn muur weer schoon te krijgen!
Ik wil nuiks van die life style begrijpen, als mijn schade hun niks intresseert
Ik zal nooit de lifestyle begrijpen die andermans eigendommen moetwillig verstiert

mvg martijn

Hoewel ik het zeker mooi/ en sierlijk vind, is het belachelijk dat het zonder toestemming op andermans eigendommen gespoten word! Maar ik zal je mooie nieuwe groene bivvy wel es onderhanden nemen...
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

26-09-2007 17:15

hoezo zet je hier die tekst neer, dit forum is niet jouw eigendom , moddereters moeten het weer opschonen ,en dat kost tijd , en tijd is geld....:D

maare, nee het is niet normaal als mensen hun huis ondergespoten wordt.

nee het is niet normaal als mensen hun garage of winkel ondergespoten wordt.

maar in de stad,hoort het onder viaducten,bruggen,op trams ,bussen treinen.

puur voor het aanzicht,en wie zich erin verdiept kan een hele soapserie meemaken als je een dagje door de stad fietst en je ziet welke crew wie gecrossed heeft en welke piece over de piece van een andere crew gezet is,vind ik veel beter dan goede tijden slechte tijden kijken :lol:

en misschien begrijp jij nu ook waarom veel mensen zich niet intresseren in wat jij met je leven doet,dagen lang in een of andere groene tent zitten te wachten op 1 vis die je gelijk weer terug gooit..

gelukkig bestaat mijn leven uit meer dan vissen, en weet ik ook gelukkig wat er nog meer afspeelt in dit kikkerlandje,ipv weken in een tent te zitten en me te distancieren van het ware leven.

en als het toegestaan zou zijn is er ook geen lol aan.

ik deed vroeger veel mee met luilak vieren , lekker de buurt op stelten zetten mensen wakker houden, dempers uit uitlaten van brommers halen en om 4 uur snachts door de stad banjeren met een luchthoorn in mn hand.

is allemaal oh zo slecht en als je gepakt wordt kan je klappen verwachtten ,maar toch doen met zn allen

en waarom ?

omdat het een kick is, net als een dikke vis drillen.

ieder zn eigen lolletje..

ik begrijp bijv niet waarom er nog geen revolutie is,want de grote boeven en criminelen zitten in het kabinet waar waarschijnlijk ook jij voor gestemd hebt!

laat ze die maar eens aanpakken!

laterzs
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

26-09-2007 17:59

Je haalt er weer van alles bij Michel. Maar geloof ik niks van. Volgens mij deed Balkenende niet mee aan dat gekladder op muren. Bos mogelijk een keertje stiekum, maar Balkenende niet.
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Dennis van den Bogaert
Berichten: 4400
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

26-09-2007 18:13

[quote="michel Tja"]

maar in de stad,hoort het onder viaducten,bruggen,op trams ,bussen treinen.

Als je zo redeneert, spoor je gewoonweg niet.


ieder zn eigen lolletje..

Zal ik bij jou de muren maar komen onderschijten dan, heb ik ook mijn lolletje....



:o
PROUD TO HAVE BEEN A WATERLANDER ;-)

BETER GOED 2DEHANDS DAN NIEUWE BAGGERZOOI !
Ruben vd Worp
Berichten: 1979
Lid geworden op: 30-07-2006 19:08
Contacteer:

26-09-2007 18:27

Dennis doe ik mee,ik heb nog wel wat pruimensap in de kelder staan. :lol: :lol:
Niels Hofman
Berichten: 697
Lid geworden op: 15-05-2002 02:00
Locatie: Nederland

26-09-2007 18:48

rene hoogeveen schreef:je kan het ook gewoon binnenshuis houden heb niemand er last van
muurtje in mijn zoon zijn slaapkamer

http://i148.photobucket.com/albums/s29/rene1_2007/1.jpg

**** 2d. Afbeeldingen zijn alleen toegestaan indien deze maximaal 640 pixels breed en hoog zijn. ***



Rene, wel eerst even toestemming gevraagd of je die tekening mocht reproduceren. Lijkt me niet zo slim om dit op internet te zetten ivm de copyright. Kan anders een duur tekeningetje worden...