fieldtester gevraagd!!!

Gebruikersavatar
Jacob van Wensveen
Berichten: 576
Lid geworden op: 16-10-2006 15:49
Contacteer:

21-08-2007 18:13

Sorry Aaron, ik heb niet gereageerd...
Ze moeten maar naar mij komen (grapje).

Ik zou het niet weten dus.
Ik ken alleen de ware namen in mijn voorbeelden, maar het heeft helemaal geen zin om die bekend te maken...
Anders moeten ze zichzelf maar ontmaskeren...
Een van deze illustere personen zie je overigens (helaas) nooit meer op dit forum...

Groet,
Jacob
Wonderful Days
Gebruikersavatar
Ruud Visser
Berichten: 2987
Lid geworden op: 16-11-2003 01:00
Locatie: Mokum
Contacteer:

21-08-2007 18:18

Dat vind ik nu ook Aaron! Al dat offtopic gelul van die Jacob :evil:


:lol: Geintje man :oops:


@ Aaron;

Ja, vind dat ook vreemd :-? ...


Gr,
Gebruikersavatar
Jacob van Wensveen
Berichten: 576
Lid geworden op: 16-10-2006 15:49
Contacteer:

21-08-2007 18:25

Offtopic dan: Ruud, kom op met die foto's...

Als je zo lang niks van je laat horen, heb je zitten slachten.
Doe ik ook altijd... Alleen tegenwoordig wordt men al bezorgd als ik één dag slaap inlas... Nog bedankt iedereen die zich zorgen heeft gemaakt :D

Geef alles weg wat je weg mag geven: IK HEB TROUWENS M'N EERSTE VIS GOED GERADEN (ZONDER VALS TE SPELEN!!!!!)!!!!!!!

Groet,
Jacob

Allemaal offtopic sorry Aaron, vergeef het me... Zal ik ook reageren op die mail??? Of ben ik al te laat...
Wonderful Days
Jan Peter Teerling

21-08-2007 18:35

Aaron Fresco schreef:Het is opnieuw jammer van de tijd die je aan een Topic geeft.
Einde verhaal voor mij .
Mvgr.Aaron


Het is niet alleen jammer van de tijd die je aan een topic besteed,maar ook jammer van je tijd om een mailtje te sturen,om zo fieldtester,bollentester oid te worden..Of geloof je nu zelf dat het zo werkt?

Even een mailtje en ze flikkeren je vriezer gratis vol?

En dan hier lotgenoten zoeken die dr ook ingetuint zijn.. :oops:
Gebruikersavatar
Aaron Fresco
Berichten: 954
Lid geworden op: 23-02-2004 22:31
Locatie: Den Haag

21-08-2007 18:51

Het is niet een kwestie van ;intuinen!!
Het is een kwestie van, dat jij in ieder geval veel dingen niet begrijpt!
Mvgr.Aaron
Ps. heeft ook met het niveau van CARPBOARD te maken.

einde van mijn reaktie,s!!!!!!!!!!!
Niet groot en zwaar,maar wel eerlijk!!
Gebruikersavatar
Peter kuipers
Berichten: 1254
Lid geworden op: 20-03-2007 20:17
Locatie: Dokkum

21-08-2007 19:02

Jan Peter Teerling schreef:
Aaron Fresco schreef:Het is opnieuw jammer van de tijd die je aan een Topic geeft.
Einde verhaal voor mij .
Mvgr.Aaron


Het is niet alleen jammer van de tijd die je aan een topic besteed,maar ook jammer van je tijd om een mailtje te sturen,om zo fieldtester,bollentester oid te worden..Of geloof je nu zelf dat het zo werkt?

Even een mailtje en ze flikkeren je vriezer gratis vol?

En dan hier lotgenoten zoeken die dr ook ingetuint zijn.. :oops:


Lekker kort door de bocht!

Ik heb gewoon uren contact gehad met de man die hier een reactie had geplaatst. Valt me gewoon tegen dat ze niks meer van hun laten horen. Ze waren op zoek naar een goede merk naam en dat lukt ze dan op deze manier. Iedereen roept wat en daar zit van zelf een goede reactie tussen. Alleen jammer dan ze hier dan zo gaan zitten liegen. Je kan niet alles over een kam scheren jan peter. Dat was trouwens ook de naam van de man met wie ik contact had. Jan peter terling. Dus iemand is bezig jou naam te verzieken!
vr gr peter
Jan Peter Teerling

21-08-2007 19:33

Peter,
Je hebt uren contact met die man (die jou wil sponseren),lijkt het je niet verstandig om zo iets face to face te doen.Elkaar eerst persoonlijk zien,zodat je weet met wie/wat je in zee gaat?

Ze willen mensen gaan sponseren,en ze hebben nog niet eens een merknaam gedeponeerd bij de kamer van koophandel?
Gaan er dan nog geen alarmbelletjes rinkelen?

Wie er denkt 'zo even' een sponsor te krijgen,via een oproepje op een site.. :o

Wat te mooi lijkt om waar te zijn,..is idd. meestal TE MOOI OM WAAR TE ZIJN!

Succes met het vinden van een sponsor.En tuin dr niet weer in hé :wink:
Gebruikersavatar
Jacob van Wensveen
Berichten: 576
Lid geworden op: 16-10-2006 15:49
Contacteer:

21-08-2007 19:55

Met dat mailtje van mij bedoel ik eigenlijk dat ik die mensen ook wel wil benaderen als dat wat zou opleveren... Aaron stelt in eerste instantie vragen m.b.t. deze firma? De discussie is echter vanaf daar (mede door geen of onvoldoende feitelijke reactie betreffende deze firma) afgegleden naar veronderstellingen over fieldtesters waarop ik ter verduidelijking MIJN ervaring met zgn. "Bollentesters" in een jasje gestoken om geen namen te noemen en in een verhaalvorm gegoten waarop de meesten de strekking begrijpen van het verliezen van de motivatie (wat ik dan misschien ten onrechte vergeleek met opbranden) om dit baantje lang vol te houden... Het is namelijk de prestatiedruk, niet alleen van jezelf, maar ook van Het Wereldje (vergeef me dat ik dit zo omschrijf) dat ervoor kan zorgen dat iemand al zijn plezier verliest...

Maar aangezien ik nog geen echte fieldtesters aan het woord heb gehoord, en wederom een opmerking: ik heb het niet over een team van locals die de plaatselijke thuisdraaier helpen reclame te maken, want daar is tegenwoordig IEDEREEN al mee bezig!!!, maar van de gevestigde merken... vraag ik me af waarom ze niet reageren: Nash Baits, Mainline, en waarom doe ik weer moeilijk, kijk even links in beeld voor de overige "Baits"???

We willen weten wat het precies inhoudt en misschien zit er wel een Wereldje van verschil tussen de één en de ander... Er werd al beweerd dat men geen bus van het concern kon rijden met reklameslogans, maar IS dat ook zo??? Kortom laat eens wat horen... Tenslotte zit ook een deel van de afnemers hier met vragen en vinden ze het interessant om een glimpje van dat Wereldje op te vangen... Als er geen reactie komt, is er niet veel veranderd in een paar jaar...

Misschien niet wat Aaron voor ogen had, maar ik ben benieuwd.
Of moet iedereen ook nog een stuk ondertekenen waarin geëist wordt dat men niet eigenhandig mag reageren m.b.t. zijn werkzaamheden???

Groet,
Jacob
Wonderful Days
Gebruikersavatar
Peter kuipers
Berichten: 1254
Lid geworden op: 20-03-2007 20:17
Locatie: Dokkum

21-08-2007 20:17

Jan Peter Teerling schreef:Peter,
Je hebt uren contact met die man (die jou wil sponseren),lijkt het je niet verstandig om zo iets face to face te doen.Elkaar eerst persoonlijk zien,zodat je weet met wie/wat je in zee gaat?

Ze willen mensen gaan sponseren,en ze hebben nog niet eens een merknaam gedeponeerd bij de kamer van koophandel?
Gaan er dan nog geen alarmbelletjes rinkelen?

Wie er denkt 'zo even' een sponsor te krijgen,via een oproepje op een site.. :o

Wat te mooi lijkt om waar te zijn,..is idd. meestal TE MOOI OM WAAR TE ZIJN!

Succes met het vinden van een sponsor.En tuin dr niet weer in hé :wink:


Die belletjes gingen natuurlijk rinkelen na 2 3 gesprekken. Die meneer die zei dat ze het met 2 man deden.Hij zou in overleg met zijn partner contact opnemen met mensen die hij geselecteerd had voor een persoonlijk gesprek. Het ging niet alleen om boilies testen er zat ook nog een soort van tegenwoordiger functie bij voor 1 of 2 dagen per week. Het zou natuurlijk leuk zijn als ik die functie had gekregen maar ik zit er ook niet van te balen of zo. Het lijkt mij gewoon niet verstandig als je net een bedrijf begint reclame te maken op een druk bezochte karper website en dan meteen van dit soort negatieve reclame krijgt. Niet slim van de persoon in kwestie. Geen goede reclame. Ze hadden meer dan 200 aanmeldingen gekregen. Ik kijk er dan niet raar van op dat je dan niet geselecteerd word. Er zullen uiteraard mensen bij zitten met meer kennis over boilies, melen toevoegingen enz dan dat ik dat heb. Maar na 4 a 5 gesprekken zag ik dat de boiliecompany zich aanmelde en zodra ik op contact probeerde op te nemen meteen weer offline ging. Erg grappig natuurlijk. Ik heb eigenlijk ook wel het idee dat een een of andere lol broek gewoon wat zit te klieren en dat die toaal niets met het bedrijf heeft uit te staan. Ach ja ik wou gewoon mijn ervaring ook delen.

Ik ben verder niet op zoek naar een sponsor. Maar als zoiets word aangeboden dan reageren daar dus 200 mensen op van deze site. Wat ook wel weer lollig is. Dus 200 leden waar blijft jullie mening :o

En nee ik tuin er niet weer in :wink:

Vr gr peter
vr gr peter
Jan Peter Teerling

21-08-2007 20:23

Je hebt toch niet de illussie dat er een gesponsorde jongen hier uit de doeken gaat doen hoe hij gesponsord wordt Jacob? :lol:

Het lijkt wel of een goed vangende/uitwasemende/superattractieve boilie maken tegenwoordig 'rocket sience' is.

Dat er een heel team van mensen nodig is om ze uit en ten treure te testen.Het is gewoon een merk 'pushen'.

En als we de bladen lezen lukt ze dat ook prima.Met dank aan blabla baits,anders waren deze tig 40+ vissen niet op de kant gekomen.

Ik zie ze in gedachten al naar de winkel rennen voor deze blablabaits,met in het achterhoofd ook het vangen van dit soort kaliber vissen.

Met reclames voor huishoudelijke producten rennen we toch ook niet direct naar de winkel,en storten we klakkeloos de knip leeg?
Hebzucht naar (dikke) vis wint het gewoon van gezond verstand...

Er is véél meer voor nodig dan alleen een zakkie ballen van 15 euro de kilo,om goed (en dik!) te vangen.Wat gooien ze eigenlijk in die bollen dat ze zulken prijzen kunnen vragen?

Al staat er op lt/vlt/pre-digested/salminol/l-zero-3o/bladgoud op,in welke hoeveelheden is dit verwerkt?

Als je van elk product 000000,1% in donderd zit het er wel degelijk in,waar is de voedingswijzer wat er in een boilie zit? En in welke hoeveelheden die producten erin verwerkt zijn..Ja ik weet het,die zal nooit uit hun zelf op een zakkie komen te staan.En ik kan ze er ook geen ongelijk in geven.

Als ik die prijzen in de winkels en op i-net zie,begrijp ik waar al die 'testvissers' van gesponsord worden..

Ik betaal hun bollen in iedergeval niet!!

Met zelfdraaiende groet.
Gebruikersavatar
Jacob van Wensveen
Berichten: 576
Lid geworden op: 16-10-2006 15:49
Contacteer:

21-08-2007 21:34

Jan Peter Teerling schreef:Wat gooien ze eigenlijk in die bollen dat ze zulken prijzen kunnen vragen?


Dat vraag jij???
Wat dacht je van:

45% illusie?
15% hoop?
10% vereenzelviging?
30% vertrouwen?

Of iets in die geest, als het maar ingredienten zijn van soortgelijke strekking...

Kom op met die reacties.
Ik wil ook naar cassien voordat er weer een ander opstaat...

Groet,
Jacob
Wonderful Days
Gebruikersavatar
Aaron Fresco
Berichten: 954
Lid geworden op: 23-02-2004 22:31
Locatie: Den Haag

21-08-2007 22:43

Nog 1 x!!
Ik denk dat de enige die snapt waar het mij omging Jacob v. Wensveen is.
Dit gezien z,n antwoord van 21-8-2007 om 19.55.
Nog even ter inzage;
Ik was testvisser!!!
Dus geen fieldtester.
Mvgr.Aaron
Niet groot en zwaar,maar wel eerlijk!!
Gebruikersavatar
Niels Schouten
Berichten: 879
Lid geworden op: 02-10-2005 18:11
Locatie: Almere

21-08-2007 23:03

Gaaaaap...... Jongens wat ben ik blij dat ik totaal geen ambities heb om:

- testvisser
- fieldtester
- gesponsord
- etc.

te worden. Zo lekker om van niemand afhankelijk te zijn, te doen, en vooral te laten, wat ik zelf wil.

Het lijkt wel of een goed vangende/uitwasemende/superattractieve boilie maken tegenwoordig 'rocket sience' is.

Pure commercie, al die studies slaan natuurlijk helemaal nergens op. Net als al die kilo's die ik menig ''visser'' het water in zie staan donderen. Allemaal voortkomend vanuit de commercie. Gelukkig weet ik beter, scheelt me heel wat euro's.
jan van kranenburg
Berichten: 429
Lid geworden op: 04-03-2007 03:07
Locatie: Den Haag

22-08-2007 02:03

Kom maar op met die aanbiedingen!
Behoor tot een aantrekkelijke doelgroep.
65+. Veel vrije tijd en wat te makken.

Moet alleen kansrijk viswater erbij geleverd krijgen :D
Door misverstandje ruim 3500 van mijn posts sinds 2002, zoek.
Steun KSN!
Gebruikersavatar
Jacob van Wensveen
Berichten: 576
Lid geworden op: 16-10-2006 15:49
Contacteer:

22-08-2007 03:47

jan van kranenburg schreef:Kom maar op met die aanbiedingen!
Behoor tot een aantrekkelijke doelgroep.
65+. Veel vrije tijd en wat te makken.

Moet alleen kansrijk viswater erbij geleverd krijgen :D


We wachten op de reacties. Ik wil naar Cassien. Geef Jan z'n eigen woonboot en visassistente op de Vinkeveense Plassen. En doe er ook een onderwatercamera bij!!!

Groet,
Jacob
Wonderful Days
Gebruikersavatar
Henk Janssen
Berichten: 1249
Lid geworden op: 02-02-2002 01:00

22-08-2007 11:36

Maar aangezien ik nog geen echte fieldtesters aan het woord heb gehoord, en wederom een opmerking: ik heb het niet over een team van locals die de plaatselijke thuisdraaier helpen reclame te maken, want daar is tegenwoordig IEDEREEN al mee bezig!!!, maar van de gevestigde merken... vraag ik me af waarom ze niet reageren: Nash Baits, Mainline

Heel simpel, als zij op dit soort topics zouden reageren als ze dat al zouden doen, halen ze het merk naar beneden.
Ze kunnen uitspraken gaan doen waar het merk niet op zit te wachten.
De geloofwaardigheid gaat omlaag en dus ook de evt marktomzet.


waarom denk je dat Sportvisserij Nederland hier nooit reageert, ze lezen het wel.
En zullen de info die hier en op andere site worden opgehoest wel gebruiken.
maar van enig inbreng heb ik ze hier nooit kunnen betrappen.

Dat heet luisteren en zelf bepalen of je hier iets mee doet.
groet henk
Gebruikersavatar
Jacob van Wensveen
Berichten: 576
Lid geworden op: 16-10-2006 15:49
Contacteer:

22-08-2007 12:02

Meen je dat, Henk???

Dus... als je naar resultaten vraagt, kon het nog wel eens minder zijn dan iedereen denkt?

Ik weet wel dat elk groot water beschikt over de bekende tam-tam (dat zijn de jongens die op een gegeven moment net zo beroemd worden als de vangers zelf doordat zij na elke grote vangst het hele water rondrennen en bij gebrek aan aandacht ook nog in staat zijn tot een "rondje" hengelsportzaken, waar iedereen of je het nu wilt horen of niet wordt geconfronteerd met "DE VANGST").

Een paar jaar geleden had iemand een mooie Belgische Leder gevangen... Een hele mooie vis. Echt waar. Maar toen ik me toch in die zaak rondliep??!! Iedereen had het erover... Het gonsde gewoon!!! Ja het was zelfs zo erg dat de winkelier ten einde raad de foto heeft gepakt en om de hoek heeft laten dupliceren op A3 formaat, geplakt op stevig karton...

En je raad het al: tegen betaling van 5 euro, kon men een exemplaar van "De Vis" bemachtigen! En wat toen volgde waren taferelen die je normaal gesproken alleen ziet als er een vooraanstaande Palestijnse Leider is heengegaan... één uitzinnige menigte verzamelde zich voor de hengelsportzaak en de gelukkige bezitters hieven de foto's met beide handen ten hemel... (Ik ben stilletjes weggegaan, dan maar een andere keer wat extra haakjes.) Ik meen, maar zeker weten doe ik het niet, dat er later juist vanwege deze toestanden en beelden, verkeerd werd verondersteld dat "De Vis" niet langer meer onder de levenden was. Maar het was de redeloze aanbidding die werd verward met een uit de hand gelopen rouwproces... De kant & klaar onderlijntjes die in verband werden gebracht met de vanger, vlógen de deur uit!!!

En dan verondersteld men hier op het forum, dat ik raar ben???
Ik heb zelfs de woorden "niet goed snik" gehoord...

Jahahaha. Maar nog steeds geen reactie. Dit kan toch niet?
Als ik er één was hadden ze me nu toch een reactie gekregen!!!
Zwijgclausule of niet!!!

Groet,
Jacob
Wonderful Days
Gebruikersavatar
Jacob van Wensveen
Berichten: 576
Lid geworden op: 16-10-2006 15:49
Contacteer:

22-08-2007 12:13

Ik ga net zo lang door totdat er één het niet langer meer kan verdragen.
En dan neem ik zijn plekje in. Ik wil ook. En dan doe ik wel oordopjes in en oogkleppen op als ik bij jullie in de buurt moet wezen. Sterker nog ik ken niemand meer van dit forum... Anne? Wie is Anne? :D :D :D

Nee, hoor :o

Ik heb nog een klein beetje over...
Gezond verstand.

Hahaha
:D :D :D

Kom op reageren.
Het begint steeds erger te worden.
Zelfs ik vind het niet meer leuk voor jullie.

Groet,
Jacob

Als ik nu dan eindelijk in de ban wordt gedaan, denk zo nu en dan nog eens aan me. Ik kan me voorstellen dat de mensen achter de plaatjes links van mij, nu zo langzamerhand hun commerciële macht gaan gebruiken... Neem mij gewoon op in jullie midden!!! Veel beter!!!

Help, vergeet mij niet!!!
Wonderful Days
Gebruikersavatar
Henk Janssen
Berichten: 1249
Lid geworden op: 02-02-2002 01:00

22-08-2007 12:19

hoi
Ik ben nou eenmaal iemand die niet gauw onder de indruk is van beroemdheden.
Ik heb altijd geleerd zelfs de koning en de paus moeten hun kont zelf afvegen.
Ik ben in mijn werk(clubmaker=maken van golfspullen) best wel veel zogenaamde beroemdheden tegengekomen.
Maar buiten het feit dat er sommige zijn ,die zichzelf wel heel erg belangrijk vinden(gek zijn ook meestal van die gtst figuren)zijn het hele gewone mensen.
Hoe je overkomt naar andere mensen is wat je zelf er van maakt , en hoeveel waarde je er aanhecht.
groet henk
Gebruikersavatar
Jeroen Neef
Berichten: 1590
Lid geworden op: 27-07-2004 23:46
Locatie: Gilze
Contacteer:

22-08-2007 19:28

Kan iemand mij helpen, ik heb net het gras gemaaid en nu heb ik eigenlijk iemand nodig om mijn field te testen...
These balls are...To The Bone. http://www.ttbbaits.com
www. thegeckobrothers.sucks.nl
http://www.karperstudiegroep.nl
Gebruikersavatar
Stef Jansens
Berichten: 978
Lid geworden op: 09-02-2007 21:59

22-08-2007 19:31

Jeroen Neef schreef:Kan iemand mij helpen, ik heb net het gras gemaaid en nu heb ik eigenlijk iemand nodig om mijn field te testen...

is er een ''pond'' aanwezig in jouw ''field''?
zoja dan kom ik graag
Gebruikersavatar
Jeroen Neef
Berichten: 1590
Lid geworden op: 27-07-2004 23:46
Locatie: Gilze
Contacteer:

22-08-2007 20:26

Ik heb een zoontje die weegt wel 30 "pond"
These balls are...To The Bone. http://www.ttbbaits.com
www. thegeckobrothers.sucks.nl
http://www.karperstudiegroep.nl
Gebruikersavatar
Ruud Visser
Berichten: 2987
Lid geworden op: 16-11-2003 01:00
Locatie: Mokum
Contacteer:

22-08-2007 22:16

Is hij voor ajax neef?
Gebruikersavatar
Jacob van Wensveen
Berichten: 576
Lid geworden op: 16-10-2006 15:49
Contacteer:

22-08-2007 22:21

Jongens ik ben eruit...

Ik hoef niet meer...

Voertechnieken uitleggen. Rigjes knopen. Etc. etc.
Het is allemaal zo leuk om te doen. Maar ik heb net een voorbeeld gehad op Anne's topic Nieuw op het Water, van de vissers waar je mee te maken krijgt... In gedachten pak ik zelf de tabletten.

In principe slik ik geen tabletten... Nooit gedaan... Ik heb de idiote gedachtengang dat het menselijk lichaam zodanig in elkaar steekt, dat het zichzelf moet kunnen herstellen... Dat ik mezelf een handvol pillen naar binnen zag werken, is de druppel geweest...

Helaas géén 70 ponder, géén Cassien, en waarschijnlijk géén karpervrouw voor mij :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Groet,
Jacob

Moge jullie allemaal héél gelukkig worden en zijn...
Op een dag hoop ik me bij jullie te mogen aansluiten.

wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik had nog niet eens naar boven gekeken!!!! (Sorry Ruud)
Wonderful Days
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

22-08-2007 23:16

Moge jullie allemaal héél gelukkig worden en zijn...
Op een dag hoop ik me bij jullie te mogen aansluiten.


Ik denk, beter nog ik weet het wel zeker, dat je gelukkiger wordt wanneer je jezelf kunt blijven en je bij niemand aan hoeft te sluiten wanneer je dat niet wilt.
Vissen is een hobby, geen religie!