Instantvisserij

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ensar Ozcelik
Berichten: 404
Lid geworden op: 07-05-2007 22:44
Locatie: Arnhem

09-08-2007 16:24

Hallo,

Ik ben de hele zomervakantie al aan het nachtvissen ik ben net terug van mn 32e nachtje en ik ga straks weer een nachtje maken.
Ik vis soms een weekje op het zelfde water en soms ga ik een nachtje endan weer inpakken en verkassen. De wateren die ik bevis bevatten vissen die best gedresseerd zijn. Na elke sessie neem ik een ander water de ene keer een grote water en een andere keer een sloot, maar ik blank ook best veel omdat ik niet voor voer en geen planning heb om een water aan te pakken. Wat zouden jullie doen(mij aanraden) als jullie heel veel nachtjes maakten zonder te voeren?

Ik hoor het graag!

Ensar
Let righteousness cover the earth. Like the water cover the sea & lakes.
Gebruikersavatar
Peterjan Oosting
Berichten: 135
Lid geworden op: 02-03-2007 16:33
Locatie: Beilen of aan 't water!!

09-08-2007 16:45

Proberen de vis op te zoeken en je aan te passen aan de sitoeatie. En dan.. tja.. afwachten :P
Groet'n uut Beil'n
Vissen doe ik om te genieten van de rustige, prachtige natuur!!

En natuurlijk om karper te vangen, ghehe
peter andrae

09-08-2007 17:40

Weet je wat jij zou moeten doen :wink: Als je een weekje op 1 water vist kun je er meerdere plekje,s op nahouden je voert gewoon wat plekje,s aan waarvan jij denkt dat er weleens vissen kunnen scharrelen,die vis je af zo leer je een water ook beter te bevissen.

Wil je niet voorvoeren omdat je de volgende dag zomaar ergens anders kan zitten dan alleen je haakaasje aanvoeren,vind om instant te vissen je toch wel enige kennis van een water moet hebben ook ik vis vaak op veel beviste wateren,over dressuur wil ik het niet hebben dat legt men zichzelf op door allemaal hetzelfde te doen.


Kijk ook in die slootje,s waarvan je denkt dat er niks zwemt vooral als de temperatuur stijgt vinden de vissen het heerlijk om hier rond te hangen liggen er nog lellievelden dan strooien met brokken het is niet altijd
bodemaas wat vis vangt er zijn periode,s dan kan bodemaas niet tippen aan drijvend aas,en als ik hier in de buurt kijk dan zijn er maar een handvol vissers die dit doen,word ik alleen maar vrolijk van.

En misschien volgend jaar niet teveel wateren bevissen maar er een paar uitkiezen en je daar op focussen.

Wat ik ook graag doe is onder het kantje vissen met een vastlood systeem dit doe ik omdat ik dan zelf op enige afstand van de waterkant kan blijven vind rust het belangrijkst op de stek en zo word er niets verstoord als er een voorbijganger informeert naar de vangsten die weten tenslotte niet dat jij strak onder het kantje vist.

Aas die keuze mag je zelf maken :wink:


Op wateren waar al veel word gevoerd kan instant visssen soms leuk uitpakken.


Nou s6 ermee.
Gebruikersavatar
bart grandia
Berichten: 354
Lid geworden op: 04-05-2003 02:00

09-08-2007 19:22

Strak antwoord Peter.

Zou er nog bij willen zeggen,probeer het is met slappe lijn.
zeker op druk beviste wateren.
Mzzl Bart
Plaats reactie